Wat is er zo leuk aan je vriend?
+20
Silver
loura
Tazz
Mermaid
smooch
Shy
Kabouter
lieke89
Roze Roos
VeryCherry
Merai
RYW
studiebol
Lion87
mzcharlotte
Schaapke
Pluk
Ugly Betty
me-girl
Rev3rie
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat is er zo leuk aan je vriend?
Rev3rie schreef:Haha! Herkenbaar Ik vergat trouwens erbij te zetten dat hij ook nog eens intelligent, behulpzaam, meedenkend en modebewust is.... en uiteraard die billen van hem oehhh!CherrieLola schreef:Hmmm, ik merk echt dat ik de helft vergeten ben te typen hier, whahaha. Verliefdheids-alzheimer
Erg is dat eigenlijk hè, denk dat ik een heel boek vol kan schrijven over het hoe en waarom mijn vriend de allerleukste is
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een leuk topic!
Mijn vriend is echt de liefste man die ik me kan wensen. Als ik me te druk maak om stomme dingen stelt hij me altijd gerust en ook als ik eens last heb van m'n hormonen weet hij dat hij me dan gewoon moet vastpakken en het allemaal weer goed is. Als ik in slaap val draagt hij me naar bed, als ik het koud hebt pakt hij een dekentje voor me. Kortom ik bof maar met die lieve vent van mij. Verder is hij natuurlijk ook de liefste, knapste en meest aantrekkelijke man!
Mijn vriend is echt de liefste man die ik me kan wensen. Als ik me te druk maak om stomme dingen stelt hij me altijd gerust en ook als ik eens last heb van m'n hormonen weet hij dat hij me dan gewoon moet vastpakken en het allemaal weer goed is. Als ik in slaap val draagt hij me naar bed, als ik het koud hebt pakt hij een dekentje voor me. Kortom ik bof maar met die lieve vent van mij. Verder is hij natuurlijk ook de liefste, knapste en meest aantrekkelijke man!
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
Mijn vriend is leuk om 1001 dingen. Hij is lief, grappig, lief, slim, lief en ow hij is ook lief . Ik heb het niet altijd makkelijk gemaakt voor mijn vriend door mijn onzekerheid en daardoor soms hele rare buien, maar hij blijft bij me en laat aan alles merken dat hij niet zomaar bij me weggaat. Ook staat hij altijd voor me klaar..dat is in de tijd dat we samen zijn (ruim 6jaar) al regelmatig nodig geweest in verband met de ziekte van mijn moeder, maar hij vindt het vanzelfsprekend dat hij de dingen die hij doet, doet. Dat vind ik dus niet vanzelfsprekend en daarom is hij ook zo leuk!
Ook vind ik leuk aan hem dat ie zo heerlijk duf kan doen soms..gaat ie ineens een heel achterlijk dansje doen of hij komt me ineens achterna rennen in huis.
Zijn doorzettingsvermogen vind ik ook erg leuk!! Hij is nu bezig met afvallen en dat gaat natuurlijk niet altijd even makkelijk, maar hij blijft gewoon volhouden.
Nou, ik kan nog wel even doorgaan geloof ik.
Soms snap ik ook echt niet dat ik zo kan twijfelen..als ik dit terug lees, blijkt ook maar weer dat dit meer aan mij ligt dan aan hem.
Ook vind ik leuk aan hem dat ie zo heerlijk duf kan doen soms..gaat ie ineens een heel achterlijk dansje doen of hij komt me ineens achterna rennen in huis.
Zijn doorzettingsvermogen vind ik ook erg leuk!! Hij is nu bezig met afvallen en dat gaat natuurlijk niet altijd even makkelijk, maar hij blijft gewoon volhouden.
Soms snap ik ook echt niet dat ik zo kan twijfelen..als ik dit terug lees, blijkt ook maar weer dat dit meer aan mij ligt dan aan hem.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Kabouter schreef:Mijn vriend is leuk om 1001 dingen. Hij is lief, grappig, lief, slim, lief en ow hij is ook lief . Ik heb het niet altijd makkelijk gemaakt voor mijn vriend door mijn onzekerheid en daardoor soms hele rare buien, maar hij blijft bij me en laat aan alles merken dat hij niet zomaar bij me weggaat. Ook staat hij altijd voor me klaar..dat is in de tijd dat we samen zijn (ruim 6jaar) al regelmatig nodig geweest in verband met de ziekte van mijn moeder, maar hij vindt het vanzelfsprekend dat hij de dingen die hij doet, doet. Dat vind ik dus niet vanzelfsprekend en daarom is hij ook zo leuk!
Haha is jouw vriend wel een beetje lief?
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn vriend doet alles voor mij. Hij heeft alles voor mij over en gaat voor mij door het vuur heen. Hij laat mij lachen als ik verdrietig ben. En laat mij heel hard lachen. We doen leuke dingen samen en ik vindt het heerlijk om als ik uit mijn werk kom naar huis te gaan en lekker op de bank te hangen en een film te kijken.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Mijn vriend is leuk omdat ik helemaal mezelf kan zijn.
Vanaf dag 1 voel ik me op mijn gemak en hoef ik me nergens voor te schamen en we kunnen over echt alles praten.
Ik hou van zijn ADHD momentjes, als hij met zn billen gaat schudden (dansje) als hij voor me staat te koken en alles perfect wilt doen, zijn ondeugende kinderblik, zijn sproeten, zijn lichaam.
Hij is heel sociaal en kan het met iedereen goed vinden,ik vindt het leuk dat mijn familie dol op hem is.
We bellen/pingen elkaar de hele dag en soms gaat het nergens over, eigenlijk gaat het heel vaak nergens over.
Ik hou ervan als hij thuis komt uit werk en een glimlach op zijn gezicht heeft als hij binnen komt en me op mijn voorhoofd kust.
Al erger ik me rot dat hij vaak van alles vergeet, maar zijn blik op zijn gezicht op dat moment is zo grappig.
Ik hou van onze gewoontes die we samen hebben en de tijd die we elkaar gunnen zonder elkaar, we geven elkaar de ruimte.
Om ontelbare redenen is mijn vriend leuk, het is een gevoel dat niet altijd te beschrijven is.
Vanaf dag 1 voel ik me op mijn gemak en hoef ik me nergens voor te schamen en we kunnen over echt alles praten.
Ik hou van zijn ADHD momentjes, als hij met zn billen gaat schudden (dansje) als hij voor me staat te koken en alles perfect wilt doen, zijn ondeugende kinderblik, zijn sproeten, zijn lichaam.
Hij is heel sociaal en kan het met iedereen goed vinden,ik vindt het leuk dat mijn familie dol op hem is.
We bellen/pingen elkaar de hele dag en soms gaat het nergens over, eigenlijk gaat het heel vaak nergens over.
Ik hou ervan als hij thuis komt uit werk en een glimlach op zijn gezicht heeft als hij binnen komt en me op mijn voorhoofd kust.
Al erger ik me rot dat hij vaak van alles vergeet, maar zijn blik op zijn gezicht op dat moment is zo grappig.
Ik hou van onze gewoontes die we samen hebben en de tijd die we elkaar gunnen zonder elkaar, we geven elkaar de ruimte.
Om ontelbare redenen is mijn vriend leuk, het is een gevoel dat niet altijd te beschrijven is.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
CherrieLola schreef:Rev3rie schreef:Haha! Herkenbaar Ik vergat trouwens erbij te zetten dat hij ook nog eens intelligent, behulpzaam, meedenkend en modebewust is.... en uiteraard die billen van hem oehhh!CherrieLola schreef:Hmmm, ik merk echt dat ik de helft vergeten ben te typen hier, whahaha. Verliefdheids-alzheimer
Erg is dat eigenlijk hè, denk dat ik een heel boek vol kan schrijven over het hoe en waarom mijn vriend de allerleukste is
En zo hoort het! *zwijmelt nog even verder over haar eigen liefde*
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Shygirl85 schreef:Kabouter schreef:Mijn vriend is leuk om 1001 dingen. Hij is lief, grappig, lief, slim, lief en ow hij is ook lief . Ik heb het niet altijd makkelijk gemaakt voor mijn vriend door mijn onzekerheid en daardoor soms hele rare buien, maar hij blijft bij me en laat aan alles merken dat hij niet zomaar bij me weggaat. Ook staat hij altijd voor me klaar..dat is in de tijd dat we samen zijn (ruim 6jaar) al regelmatig nodig geweest in verband met de ziekte van mijn moeder, maar hij vindt het vanzelfsprekend dat hij de dingen die hij doet, doet. Dat vind ik dus niet vanzelfsprekend en daarom is hij ook zo leuk!
Haha is jouw vriend wel een beetje lief?
Lief? Nee, hoe kom je daar nou bij?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Omdat ie me toch altijd even belt ook al zegt ie dat ie niet zou bellen (hij vind smsen maar stom en onpersoonlijk) omdat ie altijd een beetje grapjes maakt over eigenschappen waar ik me bij mezelf aan erger waardoor ik er zelf ook om kan lachen (ik ben nogal chaotisch, onhandig en niet altijd even oplettend, beetje impulsief)
Omdat hij een huisje heeft gevonden waar we samen kunnen wonen als ik terug in NL ben.
Ik voel me veilig als ik in zijn armen lig en nouja hij is gewoon heel lief, schattig en knuffelbaar. En zonder hem voel ik me minder compleet en vertrouwd..
Omdat hij een huisje heeft gevonden waar we samen kunnen wonen als ik terug in NL ben.
Ik voel me veilig als ik in zijn armen lig en nouja hij is gewoon heel lief, schattig en knuffelbaar. En zonder hem voel ik me minder compleet en vertrouwd..
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Omdat hij me aan het lachen maakt, me volledig neemt zoals ik ben, voor me klaarstaat en er voor me is. Ook kan ik volledig mezelf zijn bij hem, is hij super lief en zorgzaam en laat die ook echt merken dat hij van me houdt.
Gast- Gast
Kabouter schreef:Mijn vriend is leuk om 1001 dingen. Hij is lief, grappig, lief, slim, lief en ow hij is ook lief . Ik heb het niet altijd makkelijk gemaakt voor mijn vriend door mijn onzekerheid en daardoor soms hele rare buien, maar hij blijft bij me en laat aan alles merken dat hij niet zomaar bij me weggaat. Ook staat hij altijd voor me klaar..hij vindt het vanzelfsprekend dat hij de dingen die hij doet, doet. Dat vind ik dus niet vanzelfsprekend en daarom is hij ook zo leuk!
Ook vind ik leuk aan hem dat ie zo heerlijk duf kan doen soms..
Dit had ik ook kunnen schrijven, vooral hetdik gedrukt vind ik toch wel erg belangrijk. Het is gewoon een geweldig gevoel dat hij onvoorwaardelijk voor mij kiest, ook al ben ik ontzettend lastig af en toe.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Hij doet alles voor me
Hij is lief
Hij is sociaal, iedereen vind hem leuk
Hij is slim
Hij stuurd vaak smsjes sinds bb pingen
Hij stopt een cadeautje in mijn schoen voor sinterklaas
Ik heb het gevoel dat ik hem kan vertrouwen
Ik kan mezelf zijn
Hij houdt rekening met mij
Hij ruimt vaak op en doet veel in het huishouden
Hij is gappig
Hij is knap
Hij houdt van shoppen
Hij kleed zich goed
Hij heeft ambitie
Hij is zorgzaam
Hij is gezellig
Hij is lief
Hij is sociaal, iedereen vind hem leuk
Hij is slim
Hij stuurd vaak smsjes sinds bb pingen
Hij stopt een cadeautje in mijn schoen voor sinterklaas
Ik heb het gevoel dat ik hem kan vertrouwen
Ik kan mezelf zijn
Hij houdt rekening met mij
Hij ruimt vaak op en doet veel in het huishouden
Hij is gappig
Hij is knap
Hij houdt van shoppen
Hij kleed zich goed
Hij heeft ambitie
Hij is zorgzaam
Hij is gezellig
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Uiterlijk hij heeft van die hele mooie diepe blauwe ogen...
Innerlijk, Hij kan zo droog uit de hoek komen,
spontane acties (van de week mij op schouder leggen door de kamer rennen)
Lief
leuk
spontaan
mijn steun en toeverlaat
leuk met kinderen
Innerlijk, Hij kan zo droog uit de hoek komen,
spontane acties (van de week mij op schouder leggen door de kamer rennen)
Lief
leuk
spontaan
mijn steun en toeverlaat
leuk met kinderen
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Leuk topic! En leuk om te lezen hoe leuk alle mannen hier zijn!
Mijn vriend is de allerleukste omdat hij intelligent is en heel veel humor heeft. Hij maakt me constant aan het lachen. Hij is heel schattig als ik "komt een muisje aangelopen" bij hem doe, dan trekt hij zo'n schattig kietelgezichtje haha! Als ik op de bank in slaap val pakt hij een dekentje en legt die over mij heen, dan gaat hij heerlijk voor ons koken. Hij maakt heel veel thee voor me (ben echt een theeleut haha), luistert naar mijn gezwam over werk, vriendinnen, vrouwendingen, zwangerschapskwaaltjes, enz. Hij steunt me onvoorwaardelijk en begrijpt mij ook altijd. Hij vindt het geweldig om de kleine te voelen schoppen en heeft zich vanaf het begin helemaal ingelezen wat er met mij en mijn lichaam gebeurt, houdt overal rekening mee, weet welke zwangerschapskwaaltjes hij kan verwachten en speelt daar goed op in. Hij sext heerlijk en zoent echt te lekker! Hij laat in het openbaar altijd weten dat ik zijn vriendin ben en dat hij daar heel trots op is. Hij neemt kaarsjes mee als we een weekendje weg gaan om het heel erg gezellig en romantisch te maken. (pff, worden jullie er al moe van? Ik kan nog wel even doorgaan hoor!) Hij accepteert mij zoals ik ben en daarmee ook mijn verleden. Mijn ouders zijn hartstikke gek op hem en hij is heel sociaal, kan het met iedereen vinden. Hij is heel aantrekkelijk en soms is dat ook wel een nadeel als ik zie dat de vrouwen in bosjes voor hem vallen of hoor hoe andere vrouwen zijn aandacht proberen te trekken, maar goed, ik heb gewoon een onwijs lekker ding getroffen met een heel lekker en mooi lichaam. Hij kan heel goed koken en hij masseert me elke avond omdat mijn rug altijd zo vastzit.
Hmmm ik kan nog wel even doorgaan maar ik denk dat ik dan ook niet meer te stoppen ben...kortom; ik ben hartstikke flieft! En natuurlijk zorgen we er samen voor dat er over 5 maanden een prachtig mensje op de wereld komt!
Mijn vriend is de allerleukste omdat hij intelligent is en heel veel humor heeft. Hij maakt me constant aan het lachen. Hij is heel schattig als ik "komt een muisje aangelopen" bij hem doe, dan trekt hij zo'n schattig kietelgezichtje haha! Als ik op de bank in slaap val pakt hij een dekentje en legt die over mij heen, dan gaat hij heerlijk voor ons koken. Hij maakt heel veel thee voor me (ben echt een theeleut haha), luistert naar mijn gezwam over werk, vriendinnen, vrouwendingen, zwangerschapskwaaltjes, enz. Hij steunt me onvoorwaardelijk en begrijpt mij ook altijd. Hij vindt het geweldig om de kleine te voelen schoppen en heeft zich vanaf het begin helemaal ingelezen wat er met mij en mijn lichaam gebeurt, houdt overal rekening mee, weet welke zwangerschapskwaaltjes hij kan verwachten en speelt daar goed op in. Hij sext heerlijk en zoent echt te lekker! Hij laat in het openbaar altijd weten dat ik zijn vriendin ben en dat hij daar heel trots op is. Hij neemt kaarsjes mee als we een weekendje weg gaan om het heel erg gezellig en romantisch te maken. (pff, worden jullie er al moe van? Ik kan nog wel even doorgaan hoor!) Hij accepteert mij zoals ik ben en daarmee ook mijn verleden. Mijn ouders zijn hartstikke gek op hem en hij is heel sociaal, kan het met iedereen vinden. Hij is heel aantrekkelijk en soms is dat ook wel een nadeel als ik zie dat de vrouwen in bosjes voor hem vallen of hoor hoe andere vrouwen zijn aandacht proberen te trekken, maar goed, ik heb gewoon een onwijs lekker ding getroffen met een heel lekker en mooi lichaam. Hij kan heel goed koken en hij masseert me elke avond omdat mijn rug altijd zo vastzit.
Hmmm ik kan nog wel even doorgaan maar ik denk dat ik dan ook niet meer te stoppen ben...kortom; ik ben hartstikke flieft! En natuurlijk zorgen we er samen voor dat er over 5 maanden een prachtig mensje op de wereld komt!
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Wat leuk om al deze beschrijvingen van onze vriendjes te lezen.
Mijn vriend is iemand waarvan ik nooit gedacht had dat ik met hem samen zou zijn. Ondanks dat we elkaar kort kende stond hij voor me klaar toen ik hem nodig had en is hij ondanks alle gedoe wat hij over zich heen heeft gekregen nog steeds niet bij me weggegaan
Het is iemand met een grote bek en een klein hartje, maar als ie je mag gaat ie voor je door het vuur. Hij staat altijd voor me klaar, is lief en echt mijn vent. Door hem heb ik geleerd steeds meer voor mezelf op te komen en te zeggen wat ik denk, ik kan mezelf bij hem zijn en we voelen mekaar goed aan. Ben nog iedere dag blij dat ik hem ben tegen gekomen, ik weet dat ik anders een ander leven had gehad waarin ik wss niet 100% gelukkig zou zijn.
Mijn vriend is iemand waarvan ik nooit gedacht had dat ik met hem samen zou zijn. Ondanks dat we elkaar kort kende stond hij voor me klaar toen ik hem nodig had en is hij ondanks alle gedoe wat hij over zich heen heeft gekregen nog steeds niet bij me weggegaan
Het is iemand met een grote bek en een klein hartje, maar als ie je mag gaat ie voor je door het vuur. Hij staat altijd voor me klaar, is lief en echt mijn vent. Door hem heb ik geleerd steeds meer voor mezelf op te komen en te zeggen wat ik denk, ik kan mezelf bij hem zijn en we voelen mekaar goed aan. Ben nog iedere dag blij dat ik hem ben tegen gekomen, ik weet dat ik anders een ander leven had gehad waarin ik wss niet 100% gelukkig zou zijn.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Uiterlijk ben ik gevallen op zijn blonde stekeltjes en 1 kuiltje in de wang. Hij heeft ook een hele mooie lach.
Innerlijk is soms wat moeilijker. Hij is niet 'normaal' zoals wij dat zijn. Hij heeft bepaalde stoornissen en zit zichzelf soms heel erg in de weg. Hij is snel driftig en kan zich niet in een ander plaatsen qua gevoel en gedachten. Het heeft heel lang geduurt voor ik zag dat hij dit allemaal niet 'express' doet en het niet aan mij ligt. Ik was daar in begin heel onzeker over.
Maar.... Komt die:
Hij is wel erg lief. Als ik last van mijn menstruatie heb, maakt hij elke dag een kruik zonder dat ik erom vraag. Als ik moe ben, nu vooral, doet hij heel veel in huis uit zichzelf. Hij is gek op koken en werkt erg hard.
We lijken qua dingen wel op elkaar. We houden allebei niet van shoppen en we houden allebei van horrorfilms en Bryan Adams. We zijn geen stappers en blijven liever lekker thuis.
Hij is gek op knuffelen en aandacht, ook al kan hij het soms moeilijk zelf geven aan iemand. Hij probeert heel erg zijn best te doen wat onze relatie betreft. Wat hij bij een ander niet kan of geen energie voor heeft (inleven in gevoelens bijvoorbeeld) probeert hij bij mij wel.
Door de hormonen ben ik zelf ook een kreng geweest en dat ging soms hard tegen hard. Hij was van mij gewend dat ik op zijn driftige buien rustig reageerde. Dat gaf hem een veilig gevoel. Maar door de hormonen mopperde ik vaak op hem (Ik zat mezelf heel erg in de weg), wat hem helemaal in de war bracht. En toch zijn we stapeldol op elkaar. We accepteren elkaar zoals we zijn. Hij is gewoon een kanjer en met hem zie ik mijn toekomst wel voor me.
Innerlijk is soms wat moeilijker. Hij is niet 'normaal' zoals wij dat zijn. Hij heeft bepaalde stoornissen en zit zichzelf soms heel erg in de weg. Hij is snel driftig en kan zich niet in een ander plaatsen qua gevoel en gedachten. Het heeft heel lang geduurt voor ik zag dat hij dit allemaal niet 'express' doet en het niet aan mij ligt. Ik was daar in begin heel onzeker over.
Maar.... Komt die:
Hij is wel erg lief. Als ik last van mijn menstruatie heb, maakt hij elke dag een kruik zonder dat ik erom vraag. Als ik moe ben, nu vooral, doet hij heel veel in huis uit zichzelf. Hij is gek op koken en werkt erg hard.
We lijken qua dingen wel op elkaar. We houden allebei niet van shoppen en we houden allebei van horrorfilms en Bryan Adams. We zijn geen stappers en blijven liever lekker thuis.
Hij is gek op knuffelen en aandacht, ook al kan hij het soms moeilijk zelf geven aan iemand. Hij probeert heel erg zijn best te doen wat onze relatie betreft. Wat hij bij een ander niet kan of geen energie voor heeft (inleven in gevoelens bijvoorbeeld) probeert hij bij mij wel.
Door de hormonen ben ik zelf ook een kreng geweest en dat ging soms hard tegen hard. Hij was van mij gewend dat ik op zijn driftige buien rustig reageerde. Dat gaf hem een veilig gevoel. Maar door de hormonen mopperde ik vaak op hem (Ik zat mezelf heel erg in de weg), wat hem helemaal in de war bracht. En toch zijn we stapeldol op elkaar. We accepteren elkaar zoals we zijn. Hij is gewoon een kanjer en met hem zie ik mijn toekomst wel voor me.
Nou dit kan wel eens lang worden.
Ik vind mijn vriend leuk omdat ik gek op hem ben vanaf het eerste moment, en andersom is dat net zo.
Hij heel lief voor mij is en ik mezelf kan zijn. We vertrouwen elkaar volledig en we gunnen elkaar ook alles.
Daarnaast hebben we in de korte periode ook al dingen mee gemaakt waarbij we elkaar hebben moeten steunen. (beide in therapie) En dat heeft hij al die tijd gedaan voor mij en andersom ik ook voor hem.
Hij verrast me vaak me kleine lieve dingetjes die voor mij veel betekenen.
Hij laat zien aan iedereen dat ik bij hem hoor.
Ook maakt hij mij onwijs aan het lachen en heeft ie soms gekke buien waar ie heel debiel in kan doen.
Hij heeft een super knap koppie en hij kan zo lief lachen en naar me kijken.
Hij ziet er sowieso heel leuk uit. Hij laat zijn emoties zien (op een goede manier hoor, hij jankt niet hele dagen)
Als hij aan het werk is belt ie altijd eventjes tussen door. (hij is ook meer van bellen dan smssen)
Hij weet me altijd op te vrolijken en ik voel me veilig bij hem en thuis.
En wat ik echt schattig vind is als ik bij hem thuis ben en zijn moeder verteld me wat ie over me gezegd heeft en dat is dan heel lief, dan smelt ik helemaal.
Yep, ik vind hem super!
Ik vind mijn vriend leuk omdat ik gek op hem ben vanaf het eerste moment, en andersom is dat net zo.
Hij heel lief voor mij is en ik mezelf kan zijn. We vertrouwen elkaar volledig en we gunnen elkaar ook alles.
Daarnaast hebben we in de korte periode ook al dingen mee gemaakt waarbij we elkaar hebben moeten steunen. (beide in therapie) En dat heeft hij al die tijd gedaan voor mij en andersom ik ook voor hem.
Hij verrast me vaak me kleine lieve dingetjes die voor mij veel betekenen.
Hij laat zien aan iedereen dat ik bij hem hoor.
Ook maakt hij mij onwijs aan het lachen en heeft ie soms gekke buien waar ie heel debiel in kan doen.
Hij heeft een super knap koppie en hij kan zo lief lachen en naar me kijken.
Hij ziet er sowieso heel leuk uit. Hij laat zijn emoties zien (op een goede manier hoor, hij jankt niet hele dagen)
Als hij aan het werk is belt ie altijd eventjes tussen door. (hij is ook meer van bellen dan smssen)
Hij weet me altijd op te vrolijken en ik voel me veilig bij hem en thuis.
En wat ik echt schattig vind is als ik bij hem thuis ben en zijn moeder verteld me wat ie over me gezegd heeft en dat is dan heel lief, dan smelt ik helemaal.
Yep, ik vind hem super!
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Oh, heb ik trouwens al verteld dat hij zo attent is? Mijn mobiel opladen hoeft ik tegenwoordig niet meer, daar heb ik mijn lief voor En toen we half jaar samen waren kwam hij aan met een flinke bos bloemen. Dat had ik echt niet verwacht. Haha ik kan echt nog wel doorgaan hiermee hoor.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?
» Nav Wat vindt je vriend leuk aan jou?
» N.a.v.Wat denk je?Wat vindt jouw vriend MINDER leuk aan jou?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend?
» Nav Wat vindt je vriend leuk aan jou?
» N.a.v.Wat denk je?Wat vindt jouw vriend MINDER leuk aan jou?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: