Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?  Empty Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 23:44

Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?  TvmeubelWehkamp

Het gaat mij namelijk om de lades en de achterkant. Ik heb een modem en deze zal ik ergens moeten plaatsen. Als dat niet in de lades lukt, en de kabels niet kunnen worden doorgetrokken, wordt het zo'n troep op/naast het meubel. En daar koop ik het niet voor, natuurlijk. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?  Empty Re: Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 23:51

De modem zou ik gewoon lekker op het meubel zetten en de kabels achter het meubel of achter de tv wegwerken. De modem in de la lijkt me niet praktisch, zo'n gedoe met de kabels als je de la open en dicht trekt... Plus dat je een gat in de achterkant moet boren omdat je anders de kabels alsnog niet weg kan werken. En da's eigenlijk zonde.

Ik vind het trouwens een verschrikkelijk lelijk meubel :P Veel te strak en te modern, haha. Maar da's een kwestie van smaak, ik hou niet van strak en modern.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?  Empty Re: Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:00

Hahaha! Ja, het is inderdaad een kwestie van smaak. Ik vind hem geweldig. Ook al twijfel ik nog tussen bovenstaand en een ander meubel met hetzelfde idee.

Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?  TvmeubelWehkamp2

Maar goed, als ik mijn zwarte modem op een witte kast moet zetten.... Ik ben niet overtuigd... nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?  Empty Re: Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:08

Dan zet je 'm achter de tv?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?  Empty Re: Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:24

Maple schreef:Dan zet je 'm achter de tv?

Dat kan, ware het niet dat de televisie gaat hangen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?  Empty Re: Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?

Bericht  TukTuk zo 30 jan 2011 - 0:36

Waarom zet je je modem niet gewoon in de meterkast dan?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?  Empty Re: Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:43

AngelNyn schreef:Waarom zet je je modem niet gewoon in de meterkast dan?

Omdat mijn telefoonaansluiting, ik heb ADSL, in de woonkamer zit. Wink En er mag maar 1.5 meter tussen aansluiting en modem zitten qua bekabeling.

Ik wil graag internet afnemen van mijn eigen werkgever, want dan kan ik het modem achter mijn bank plaatsen, daar zit de aansluiting van kabel, maar ik zit nog eventjes vast aan mijn ADSL-provider.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?  Empty Re: Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:53

Wij hebben een wit meubel en hebben ons zwarte modem erop staan, zo lelijk is dat niet hoor Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?  Empty Re: Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:54

Isabella schreef:Wij hebben een wit meubel en hebben ons zwarte modem erop staan, zo lelijk is dat niet hoor Wink
Wel stylish eigenlijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?  Empty Re: Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?

Bericht  pantuf ma 31 jan 2011 - 1:15

Je hebt geen probleem met een grote zwarte tv boven de witte kast, maar wel met een zwart modem óp de kast? scratch

Ik denk dat het modem er in niet handig is met die lades. Je trekt dan ook elke keer de kabel aan en ik heb zo'n vermoeden dat dit niet zo goed zal werken.
Waarom zet je het modem er niet gewoon naast?
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?  Empty Re: Iemand ervaring met zo'n soort televisiemeubel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum