Hoevaak en hoelang tv kijken op een dag?
+16
Rouge
Coccinelle
Printje
Flower_L
Fiwen
PapillonRose
Annemie
Wennes
loesje
Vancity_girl
sabje
kwak
Linda
Parisienne
Susan
Pien
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoevaak en hoelang tv kijken op een dag?
'Smorgens mag hij even tv kijken (de wereld is mooi, hoela en hoep teletubbies, zoiets). En om 17.00 kijkt hij kindertijd en dan vooral woezel en pip en Sesamstraat zijn favoriet.
Ik moet eerlijk zeggen dat hij nu wel is vaker overdag ook tv mag kijken omdat ik het echt zwaar vind als ik alleen thuis ben met hem en hij dan vaak rustig bij me komt zitten.
Ik moet eerlijk zeggen dat hij nu wel is vaker overdag ook tv mag kijken omdat ik het echt zwaar vind als ik alleen thuis ben met hem en hij dan vaak rustig bij me komt zitten.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Mama_van2 schreef:Mara 'mag' geen tv kijken maar dat kan ik vaak moeilijk verkopen aan Senna. Nu kijken ze iedere dag samen het Sinterklaas journaal, 10 minuten per dag.
Dat lijkt me inderdaad moeilijk zeg. De tv staat verder dus niet aan als Mara wakker is?
Hier kijken ze soms smorgens een kwartiertje voordat ze naar school gaan. En smiddags zappelin, en na het eten kijken ze spongebob,
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Hier staat 's ochtends de tv meestal een half uur tot uur aan. Ik blijf dan nog even liggen in bed en hij zit op de bank onder een dekentje even tv te kijken (huiskamer en mijn slaapkamer zitten met een deur aan elkaar.)
's avonds met eten koken mag hij ook even kijken. Nu dus ook elke dag het sinterklaas journaal.
's avonds met eten koken mag hij ook even kijken. Nu dus ook elke dag het sinterklaas journaal.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoevaak....
» hoevaak....
» N.a.v. Hoevaak was jij je handen?
» Hoevaak afwassen?
» Hoevaak poept jullie baby (m.n bij BV)?
» hoevaak....
» N.a.v. Hoevaak was jij je handen?
» Hoevaak afwassen?
» Hoevaak poept jullie baby (m.n bij BV)?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: