Dé allerfijnste laarzen, wie heeft ze?
+13
Aziraphale
Lien
Lejow
Blond
BJA
Beachgirl
Xanna
Ella
Sterre
Pancake
PapillonRose
Susan
Smurf
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Dé allerfijnste laarzen, wie heeft ze?
Ik vind mijn Uggs ook lekker zitten, maar zeker niet als ik er een hele dag op moet lopen... op een gegeven moment worden mijn voeten te warm en zitten ze gewoon niet meer lekker...
Draag op dit moment niet echt veel laarzen, maar heb altijd heel veel plezier gehad van mijn mexx-laarzen. Heb er meerdere paren van gehad en allemaal versleten, tot ze echt niet meer konden. Ook mijn laarsjes van Esprit vond ik heerlijk zitten altijd.
Draag op dit moment niet echt veel laarzen, maar heb altijd heel veel plezier gehad van mijn mexx-laarzen. Heb er meerdere paren van gehad en allemaal versleten, tot ze echt niet meer konden. Ook mijn laarsjes van Esprit vond ik heerlijk zitten altijd.
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10
Thanks voor jullie reacties.... Ik ga maar is ff kijken wat ik ga aanschaffen!
Gast- Gast
Ik heb zware blaren gehad van mijn shabbies hoor... En nog lopen ze niet heerlijk.. Het is omdat ik ze gewoon heel mooi vind maar ik draag ze niet omdat ze goddelijk zitten...
Mijn Uggs daarentegen.... Die zitten heeerlijk
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Ik heb zware blaren gehad van mijn shabbies hoor... En nog lopen ze niet heerlijk.. Het is omdat ik ze gewoon heel mooi vind maar ik draag ze niet omdat ze goddelijk zitten...
Shiiit en ik wil zo graag Shabbies haha....als ik dit lees ga ik weer twijfelen terwijl ik het geld al bij elkaar gespaard heb
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Lien schreef:loura schreef:Ik heb zware blaren gehad van mijn shabbies hoor... En nog lopen ze niet heerlijk.. Het is omdat ik ze gewoon heel mooi vind maar ik draag ze niet omdat ze goddelijk zitten...
Shiiit en ik wil zo graag Shabbies haha....als ik dit lees ga ik weer twijfelen terwijl ik het geld al bij elkaar gespaard heb
Mijn bruine Shabbies zaten meteen heerlijk, maar k heb ook witte, en die zitten ook nog steeds niet lekker. Gaat ook niet meer komen ben ik bang.. Vaak merk je het meteen wel als je ze past.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Chance schreef:Lien schreef:loura schreef:Ik heb zware blaren gehad van mijn shabbies hoor... En nog lopen ze niet heerlijk.. Het is omdat ik ze gewoon heel mooi vind maar ik draag ze niet omdat ze goddelijk zitten...
Mijn bruine Shabbies zaten meteen heerlijk, maar k heb ook witte, en die zitten ook nog steeds niet lekker. Gaat ook niet meer komen ben ik bang.. Vaak merk je het meteen wel als je ze past.
Ja bij mij zaten ze met passen al niet helemaal lekker maar ik wist dat je ze moest uitlopen... Nu gaat het wel.. Ik moet ze denk ik nog steeds echt uitlopen. Het is toch leer dus dat moet gaan zitten naar je voeten. Ik zou ze gewoon kopen hoor Lien! Ze zijn gewoon mooi
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ja ik denk dat ik ze ga passen en dan beslis wat ik doe! Ik vind ze erg mooi maar te duur om ze te kopen en dan nooit aan te trekken omdat ze echt niet lekker zitten!
Lien- Prater
Lien schreef:Ja ik denk dat ik ze ga passen en dan beslis wat ik doe! Ik vind ze erg mooi maar te duur om ze te kopen en dan nooit aan te trekken omdat ze echt niet lekker zitten!
Ze staan ook veel op Marktplaats. Je kan kijken of er iemand in je buurt ze aanbied?
Blond- Lady Post-a-lot
Ja, daar heb ik ook al aan gedacht. Opsturen durf ik ook nog wel te gokken maar dan wil ik eerst even passen in de winkel dat ik zeker ben van de maat. Mijn schoenenkast heeft namelijk een variatie van 38,39 en 40.
Lien- Prater
Ja sowieso passen hoor, want Shabbies hebben een hoge schacht en niet iedereen komt daarin.
Blond- Lady Post-a-lot
timberlands, zitten heerlijk warm, lopen super fijn en zijn stoer:) kwaliteit is ook top!!!
rooss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 170
Registratiedatum : 24-07-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: