Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Houdt ze dan nooit op?

+14
Isis
PluDan
Liz
Antibes
Sorella
Shy
Inge
L!ND@
RYW
Lady4
Ibbeltje
diddie
Beachgirl
Paper Crown
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  RYW zo 27 nov 2011 - 1:30

2CKC2 schreef:
RYW schreef:Ergens vind ik het wel een beetje 'lekker voor je' voor de schoonmoeder. Die heeft d'r portemonnee getrokken voor 2 paar Uggs, en het haalt niet eens wat uit Wink

Maar het kostte haar niets, ze heeft gewoon die ouwe geile vent voor dr laten betalen

Oh, ja, dan is het wel jammer. Maar goed, het enige wat ze waarschijnlijk nu bereikt heeft is dat je man nog net ietsje meer boos op haar is, en dat ze dus een steeds hechter team van jullie maakt smile

Maar ik snap wel dat je er pissig om bent, en ik neem aan je man ook. Het is nou niet bepaald het eerste voorvalletje.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Paper Crown zo 27 nov 2011 - 1:33

RYW schreef:
2CKC2 schreef:
RYW schreef:Ergens vind ik het wel een beetje 'lekker voor je' voor de schoonmoeder. Die heeft d'r portemonnee getrokken voor 2 paar Uggs, en het haalt niet eens wat uit Wink

Maar het kostte haar niets, ze heeft gewoon die ouwe geile vent voor dr laten betalen

Oh, ja, dan is het wel jammer. Maar goed, het enige wat ze waarschijnlijk nu bereikt heeft is dat je man nog net ietsje meer boos op haar is, en dat ze dus een steeds hechter team van jullie maakt smile

Maar ik snap wel dat je er pissig om bent, en ik neem aan je man ook. Het is nou niet bepaald het eerste voorvalletje.

Hij was heel pissig! Zijn eerste reactie was nu krijgt ze een shitmail (zijn ma dus..) maar toen heb ik even snel duidelijk gemaakt, als jij hierop reageert dan lijkt het alsof die ex de doorslag gaf.. en mensen die ziek in hun kop zijn zoeken daar vanalles achter..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 1:34

Ik zou proberen, hoe moeilijk het ook is, om dit soort dingen te gaan lachen omdat ze zo ontzettend zielig en dom zijn. Het kost zoveel energie om je elke keer kwaad te maken. Waarschijnlijk gaat je schoonmoeder inderdaad nog wel even door met dit soort dingen, ik denk niet dat ze ze alle honderd op een rijtje heeft. Maar als het jou irrititatie niet langer meer opwekt, scheelt dat in elk geval al.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  RYW zo 27 nov 2011 - 1:35

2CKC2 schreef:
RYW schreef:
2CKC2 schreef:
RYW schreef:Ergens vind ik het wel een beetje 'lekker voor je' voor de schoonmoeder. Die heeft d'r portemonnee getrokken voor 2 paar Uggs, en het haalt niet eens wat uit Wink

Maar het kostte haar niets, ze heeft gewoon die ouwe geile vent voor dr laten betalen

Oh, ja, dan is het wel jammer. Maar goed, het enige wat ze waarschijnlijk nu bereikt heeft is dat je man nog net ietsje meer boos op haar is, en dat ze dus een steeds hechter team van jullie maakt smile

Maar ik snap wel dat je er pissig om bent, en ik neem aan je man ook. Het is nou niet bepaald het eerste voorvalletje.

Hij was heel pissig! Zijn eerste reactie was nu krijgt ze een shitmail (zijn ma dus..) maar toen heb ik even snel duidelijk gemaakt, als jij hierop reageert dan lijkt het alsof die ex de doorslag gaf.. en mensen die ziek in hun kop zijn zoeken daar vanalles achter..

Ik denk dat je daarin gelijk hebt. Als hij nu reageert, dan weet mams dus precies wat ze moet doen om bij hem een reactie te triggeren. En dan doet ze het misschien vaker. Niks doen, en laat haar zich maar afvragen wat het voor effect heeft. Zij zit nu ook af te wachten op een reactie, tenslotte, en als hij die geeft, positief of negatief, dan heeft ze weer wat ze wil...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Paper Crown zo 27 nov 2011 - 1:39

Twellie schreef:Ik zou proberen, hoe moeilijk het ook is, om dit soort dingen te gaan lachen omdat ze zo ontzettend zielig en dom zijn. Het kost zoveel energie om je elke keer kwaad te maken. Waarschijnlijk gaat je schoonmoeder inderdaad nog wel even door met dit soort dingen, ik denk niet dat ze ze alle honderd op een rijtje heeft. Maar als het jou irrititatie niet langer meer opwekt, scheelt dat in elk geval al.

Het wordt al steeds minder die irritaties.. haha! Mijn man is geopereerd aan zijn knie dus nu hebben we een crosstrainerfiets in de gang staan.. ging hij net op dat fietsje en ik had Let's get married aanstaan, kwam er een stukje dat de meiden een brief voor hun ouders schreven en oplezen.. zegt mjn man vanuit zijn fietsje.. zo zou mijn brief gaan: 'Lieve moeder, bedankt voor je lieve facebook berichtjes en je haatmails.. ik waardeer ze enorm.. je was altijd een hopeloze moeder, ook daarvoor dank.. bedankt voor je steun aan mijn vrouw, we zouden verdwaald zijn zonder je steun.. wat leuk dat je weer contact hebt met mijn ex, die topvrouw.. we kunnen niet zonder haar in ons leven.. ' haha.. sukkel!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Paper Crown zo 27 nov 2011 - 1:40

RYW schreef:
2CKC2 schreef:
RYW schreef:
2CKC2 schreef:
RYW schreef:Ergens vind ik het wel een beetje 'lekker voor je' voor de schoonmoeder. Die heeft d'r portemonnee getrokken voor 2 paar Uggs, en het haalt niet eens wat uit Wink

Maar het kostte haar niets, ze heeft gewoon die ouwe geile vent voor dr laten betalen

Oh, ja, dan is het wel jammer. Maar goed, het enige wat ze waarschijnlijk nu bereikt heeft is dat je man nog net ietsje meer boos op haar is, en dat ze dus een steeds hechter team van jullie maakt smile

Maar ik snap wel dat je er pissig om bent, en ik neem aan je man ook. Het is nou niet bepaald het eerste voorvalletje.

Hij was heel pissig! Zijn eerste reactie was nu krijgt ze een shitmail (zijn ma dus..) maar toen heb ik even snel duidelijk gemaakt, als jij hierop reageert dan lijkt het alsof die ex de doorslag gaf.. en mensen die ziek in hun kop zijn zoeken daar vanalles achter..

Ik denk dat je daarin gelijk hebt. Als hij nu reageert, dan weet mams dus precies wat ze moet doen om bij hem een reactie te triggeren. En dan doet ze het misschien vaker. Niks doen, en laat haar zich maar afvragen wat het voor effect heeft. Zij zit nu ook af te wachten op een reactie, tenslotte, en als hij die geeft, positief of negatief, dan heeft ze weer wat ze wil...

Ze zet al haar pionnen in.. dom wijf.. ze vangt telkens bot.. want ze vraagt zich alleen maar af hoe wij erover denken..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  RYW zo 27 nov 2011 - 1:43

Precies, ze doet van alles om een reactie te ontlokken, en als die uitblijft zal ze zich alleen maar zitten afvragen of jullie de mail al gehad hebben, hoe jullie het vonden, hoe je man erover dacht, of er al een reactie komt, en als die niet komt waarom dan niet, of haar plan succes heeft gehad, enzovoorts. En als het stil blijft bevredig je dus ook niet haar nieuwsgierigheid, je beloont haar gedrag niet en waarom zou ze dan hiermee doorgaan? De kans is groter dat ze dit ook van haar lijstje streept omdat het blijkbaar niet werkt. Nou zal ze vast wel iets nieuws gaan verzinnen, maar als je haar haar zin geeft zal ze alleen maar doorgaan met die ex.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Inge zo 27 nov 2011 - 2:50

Wat een bizarre heks :-o
Ze doet er alles aan om jullie uit de tent te lokken
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Shy zo 27 nov 2011 - 4:47

Inge schreef:Wat een bizarre heks :-o
Ze doet er alles aan om jullie uit de tent te lokken
Dat was ook mijn eerste gedachte, wat een heks!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Sorella zo 27 nov 2011 - 5:00

Ik lees elke keer vol ongeloof wat dat gekke mens allemaal uithaalt. Ik vind het echt heel goed van jullie dat jullie er niet op ingaan en dat jullie er ook geen ruzie om krijgen. Zo krijgt dat mens gelukkig niet wat ze wilt.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Antibes zo 27 nov 2011 - 5:03

Ik hoop dat je dit niet verkeerd oppikt (ik verwacht eigenlijk van niet). Maar ik denk dat je hier ook zelf mee aan de gang moet. Je titel is "Houdt ze dan nooit op?" en het antwoord is "Nee, waarschijnlijk niet". Het is me al vaker opgevallen dat jij je drukker maakt om de familie van je man dan je man en ik denk niet dat deze situatie in de komende jaren opeens opgelost wordt. Ondertussen zit jij er stelselmatig zo erg mee dat je hier je hart komt luchten (logisch hoor, daar niet van) en ik denk dat je er meer mee zou moeten kunnen doen dan balen, klagen en medeleven vragen. Ik denk dat je het meer moet kunnen relativeren en meer afstand zou moeten kunnen houden met de geschiedenis in je achterhoofd. Ik wil je dan ook oprecht aanraden om eens bij jezelf (of een ander) na te gaan hoe je je hier minder door kunt laten kwetsen en/of frustreren, want hoewel jullie er heel goed niet op ingaan, heb jij er wel nog steeds last van (en heeft ze je niet zo alsnog te pakken?).


Laatst aangepast door Antibes op zo 27 nov 2011 - 5:04; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Liz zo 27 nov 2011 - 5:03

Jemig wat een slikheks! Ik vind het ongelofelijk dat ze jullie blijft manipuleren, dat wijf heeft echt geen hersens..
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 5:11

Ze gaat steeds verder, he? Ongelofelijk, wat iemand kan doen om je het leven zuur te maken. Ik hoop oprecht dat je een manier vindt om ermee om te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  PluDan zo 27 nov 2011 - 6:11

Shygirl85 schreef:
Inge schreef:Wat een bizarre heks :-o
Ze doet er alles aan om jullie uit de tent te lokken
Dat was ook mijn eerste gedachte, wat een heks!

Helemaal mee eens! Ik ben benieuwd tot hoe ver ze nog zal gaan of tot wanneer ze eindelijk eens doorheeft dat ze niet goed bezig is stopt met die onzin.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  PluDan zo 27 nov 2011 - 6:11

Zelda schreef:Ze gaat steeds verder, he? Ongelofelijk, wat iemand kan doen om je het leven zuur te maken. Ik hoop oprecht dat je een manier vindt om ermee om te gaan.

+1
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 7:27

Eens met Antibes.
Op deze manier ga je er zelf ook aan onderdoor. Ze heeft jou waar ze je hebben wil.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Isis zo 27 nov 2011 - 7:31

Ook eens met Antibes. Je kan anderen niet veranderen, je kan enkel veranderen wat je er zelf mee doet. Hoe moeilijk ook soms.
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  TGR zo 27 nov 2011 - 8:57

Kunnen jullie allebei niet gewoon doen of ze niet bestaat/al het nare gedrag negeren?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  TGR zo 27 nov 2011 - 8:58

Liz schreef:Jemig wat een slikheks! Ik vind het ongelofelijk dat ze jullie blijft manipuleren, dat wijf heeft echt geen hersens..

SLIKHEKS Very Happy Pas zei nour hoeriesloerie. Dit forum vergroot mijn woordenschat.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Paper Crown zo 27 nov 2011 - 9:14

Antibes, ik begrijp wat je met je stukje zeggen wilt! Als ik vanuit jouw oogpunt zou moeten kijken naar dit had ik exact hetzelfde gedacht. Ik denk dat je niet het besef hebt hoe ontzettend naar het is als je schoonfamilie zich for really no reason tegen je keert en je keer op keer uitlokt. Als zij 1x zoiets had gedaan en daarna nooit weer dan negeer je het en laat je t gewoon. Maar als die persoon ook nog eens familie is die via alle kanalen streken levert dan kan je niet anders dan je opwinden. Zij is al 5 maanden bezig.. Wij negeren haar al 5 maanden omdat er voor ons eigenlijk geen andere optie is. Elk weekend is het raak, dan heeft ze alle tijd om dingen te bekokstoven en als wij al niets doen zeggen, benaderd ze weer een familielid en dan precies zo dat wij het ook zien/horen zonder het zelf op te zoeken.. En dat mijn man zich minder druk maakt.. Dat weet jij niet, hij plaatst zijn verhaal niet op dit forum..

Het is gewoon voor mij fijn om gewoon even van me af te schrijven. Het kan voor jullie klinken als iets 'kleins' maar ik zit er heel erg mee.. Niet eens perse voor in het nu en vandaag maar indirect ook voor de toekomst, zolang mijn man en ik samen zijn heb ik hoe dan ook helaas met haar te maken.. Indirect, want zij zoekt het zelf op.. Ik vraag me dan ook echt af hoe dit verder moet!

Thats all..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Alex zo 27 nov 2011 - 9:19

TGR schreef:
Liz schreef:Jemig wat een slikheks! Ik vind het ongelofelijk dat ze jullie blijft manipuleren, dat wijf heeft echt geen hersens..

SLIKHEKS Very Happy Pas zei nour hoeriesloerie. Dit forum vergroot mijn woordenschat.

Very Happy

CKC, hoe vervelend ook en hoe moeilijk ook, probeer er boven te staan. Jij en je man hebben niets van haar nodig en dat weet ze. Zolang ze dat weet blijft ze waarschijnlijk belachelijke streken uithalen en het is zo zonde om je daarover op te fokken. Jij bent zoveel meer dan zij! Echt! Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 699888
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Antibes zo 27 nov 2011 - 10:46

2CKC2 schreef:Antibes, ik begrijp wat je met je stukje zeggen wilt! Als ik vanuit jouw oogpunt zou moeten kijken naar dit had ik exact hetzelfde gedacht. Ik denk dat je niet het besef hebt hoe ontzettend naar het is als je schoonfamilie zich for really no reason tegen je keert en je keer op keer uitlokt. Als zij 1x zoiets had gedaan en daarna nooit weer dan negeer je het en laat je t gewoon. Maar als die persoon ook nog eens familie is die via alle kanalen streken levert dan kan je niet anders dan je opwinden. Zij is al 5 maanden bezig.. Wij negeren haar al 5 maanden omdat er voor ons eigenlijk geen andere optie is. Elk weekend is het raak, dan heeft ze alle tijd om dingen te bekokstoven en als wij al niets doen zeggen, benaderd ze weer een familielid en dan precies zo dat wij het ook zien/horen zonder het zelf op te zoeken.. En dat mijn man zich minder druk maakt.. Dat weet jij niet, hij plaatst zijn verhaal niet op dit forum..

Het is gewoon voor mij fijn om gewoon even van me af te schrijven. Het kan voor jullie klinken als iets 'kleins' maar ik zit er heel erg mee.. Niet eens perse voor in het nu en vandaag maar indirect ook voor de toekomst, zolang mijn man en ik samen zijn heb ik hoe dan ook helaas met haar te maken.. Indirect, want zij zoekt het zelf op.. Ik vraag me dan ook echt af hoe dit verder moet!

Thats all..

Nee, dat besef ik gelukkig inderdaad niet, maar ik zie hier wel regelmatig langskomen hoe verschrikkelijk ver ze gaat. Ik wil met mijn reactie ook haar daden helemaal niet bagatelliseren, sterker nog, JUIST omdat het zo ernstig en langdurig is, zou ik - in jouw positie - écht kijken of er een mogelijkheid tot het kweken van een olifantenhuid is. Wellicht voor jou én je man, wellicht met hulp?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Paper Crown zo 27 nov 2011 - 22:08

Het is gewoon heel moeilijk telkens te moeten incasseren en jezelf op een passieve manier naar de situatie te laten kijken als je het liefst haar goed de waarheid verteld. Maar ook dat kan niet.. zij is iemand, die nooit naar d'r zelf kijkt maar de fout bij andere neerzet. Dus de enige manier ermee om te gaan is, negeren.. En dat is echt heel moeilijk. Maar goed, wellicht heb je ergens gelijk hoor, maar probeer maar om te gaan met dit als ze via alle kanalen binnenkomt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Sweety vr 2 dec 2011 - 11:23

*dubbel*


Laatst aangepast door Sweety op vr 2 dec 2011 - 11:24; in totaal 1 keer bewerkt
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Sweety vr 2 dec 2011 - 11:24

2CKC2 schreef:
Het wordt al steeds minder die irritaties.. haha! Mijn man is geopereerd aan zijn knie dus nu hebben we een crosstrainerfiets in de gang staan.. ging hij net op dat fietsje en ik had Let's get married aanstaan, kwam er een stukje dat de meiden een brief voor hun ouders schreven en oplezen.. zegt mjn man vanuit zijn fietsje.. zo zou mijn brief gaan: 'Lieve moeder, bedankt voor je lieve facebook berichtjes en je haatmails.. ik waardeer ze enorm.. je was altijd een hopeloze moeder, ook daarvoor dank.. bedankt voor je steun aan mijn vrouw, we zouden verdwaald zijn zonder je steun.. wat leuk dat je weer contact hebt met mijn ex, die topvrouw.. we kunnen niet zonder haar in ons leven.. ' haha.. sukkel!
Laughing
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houdt ze dan nooit op? - Pagina 2 Empty Re: Houdt ze dan nooit op?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum