Zo erg houdt het forum mij bezig..
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zo erg houdt het forum mij bezig..
Ik heb er vannacht over gedroomd!
Naja, meer over forummers..
Storm, Burn en nog een 3e persoon zaten hun nagels te lakken en ik moecht er niet bij zitten, ze versperden de gang en ik mocht er ook niet langs..
Toen lukte dat eindelijk, kwam ik buiten, kwam ik Lily tegen die mij ging ontmaskeren als faker met een boekwerk wat ze had bijgehouden, dit vistte ze uit de haven.
Maaarr, ik had ok iets bijgehouden om het tegendeel te bewijzen en dat boekwerk kon ik ophalen bij een ober!
En toen werd ik wakker gebeld!
Ik droom echt zooo vaag altijd!
Naja, meer over forummers..
Storm, Burn en nog een 3e persoon zaten hun nagels te lakken en ik moecht er niet bij zitten, ze versperden de gang en ik mocht er ook niet langs..
Toen lukte dat eindelijk, kwam ik buiten, kwam ik Lily tegen die mij ging ontmaskeren als faker met een boekwerk wat ze had bijgehouden, dit vistte ze uit de haven.
Maaarr, ik had ok iets bijgehouden om het tegendeel te bewijzen en dat boekwerk kon ik ophalen bij een ober!
En toen werd ik wakker gebeld!
Ik droom echt zooo vaag altijd!
Gast- Gast
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zo erg houdt het forum mij bezig..
Pfoe, hoef ik me niet te schamen. Ik droomde van de week dat Maple mijn achterbuurvrouw was.. Hoe ik daarbij kom, geen idee. Heb juist het idee dat ik helemaal niet zoveel met het forum bezig ben.
Gast- Gast
Grappig hoe zulke dingen je zo kunnen bezighouden dat je erover droomt!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
(Toch voel ik me achtergesteld dat ik niet meedeed in je droom )
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha Auxo, ik droom meestal nog gekker..!
Nadat ik wakker was gebeld en weer in slaap was gevallen droomde ik over Geronimo Stilton, een muis uit een boek.
Dus het kan nog erger
Lejow, dan doen we net alsof jij de 3e persoon was die d'r nagels zat te lakken!
Nadat ik wakker was gebeld en weer in slaap was gevallen droomde ik over Geronimo Stilton, een muis uit een boek.
Dus het kan nog erger
Lejow, dan doen we net alsof jij de 3e persoon was die d'r nagels zat te lakken!
Gast- Gast
Hahahaha! Ja, ik heb ook weleens over forummers gedroomd hoor, en er zijn er veel meer die dat doen hier .
Gast- Gast
Ik heb ook wel eens over forummers gedroomd, hoor. Echt grappig, de meeste forummers die in mijn droom voorkwamen had ik nog nooit gezien, zelfs niet op foto.
Gast- Gast
Princess schreef:Haha Auxo, ik droom meestal nog gekker..!
Dus het kan nog erger
Oh yeah!
Lejow- Lady Post-a-lot
Princess schreef:Haha Auxo, ik droom meestal nog gekker..!
Dus het kan nog erger
Dat blijkt uit jouw droom ja, haha!
Gast- Gast
haha wat grappig! Zo zie je maar wat een fijn forum dit eigenlijk is en dat je je droom dan ook nog even deelt hier .
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Whaha, ik heb ook gedroomd over het forum. We hadden een meeting. En iemand die nu niet meer op het forum zit, heette ineens anders op het forum en was aan de drank en heel vervelend.
En Mamsie was er ook, zij zat een beetje in haar eentje met haar zoons. Alledrie waren ze er hahaha.
En Mamsie was er ook, zij zat een beetje in haar eentje met haar zoons. Alledrie waren ze er hahaha.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Ik droom heel vaak over forummers die dan verweven zijn met mijn vrienden irl. Echt dom.
Vannacht droomde ik dat mijn ex een nieuwe relatie had en dat ik dat op facebook gezien had. Durfde ik vervolgens niet op FB te checken of het nou wel of geen droom was.
Vannacht droomde ik dat mijn ex een nieuwe relatie had en dat ik dat op facebook gezien had. Durfde ik vervolgens niet op FB te checken of het nou wel of geen droom was.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Houdt ze dan nooit op?
» Wat houdt dit in? (briefje tnt)
» Wat houdt nu precies die 'Friesche mentaliteit' in?
» Bezig zijn met data
» Houdt ze dan nooit op?
» Wat houdt dit in? (briefje tnt)
» Wat houdt nu precies die 'Friesche mentaliteit' in?
» Bezig zijn met data
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: