Goodmorning zaterdag
+5
Angela_1986
patjuhhh
Jasmine
Lotus
Middleme
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goodmorning zaterdag
Ik ben al een uur razend actief. Hoop straks nog even te kunnen slapen want ik moet vanavond nog weg.
Wat zijn jullie plannen?
Wat zijn jullie plannen?
Gast- Gast
Re: Goodmorning zaterdag
Ik moet werken van kwart viir 9 tot kwart over 5 en vanavond ga ik met mn vriend en wat vrienden van hem spelletjes spelen.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen,
Mijn nacht was weer veel te kort. Net al de bodyscan gedaan en de afwasmachine uitgepakt. Straks ga ik met mijn moeder naar balance. Daarna ga ik nog naar zumba, denk ik. De rest van de dag verder met mijn huiswerk van therapie en beginnen met mijn derde week mindfulness. Verder wil ik rustig aan doen.
Fijne dag allemaal!
Mijn nacht was weer veel te kort. Net al de bodyscan gedaan en de afwasmachine uitgepakt. Straks ga ik met mijn moeder naar balance. Daarna ga ik nog naar zumba, denk ik. De rest van de dag verder met mijn huiswerk van therapie en beginnen met mijn derde week mindfulness. Verder wil ik rustig aan doen.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Ben ook al een uur mijn bed uit (en dat op de zaterdag, de dag dat ik uit mag slapen). Werd wakker van een knorrend buikje, dus toch maar opgestaan om te ontbijten.
Zo eerst maar eens douchen en mijn dochter in bad stoppen. Daarna misschien nog even de stad in (wil nog even naar de Action) en vanmiddag naar mijn zus, een kerstcadeautje regelen voor mijn moeder. Gaan bij de fotograaf een foto laten maken van onze kinderen, zodat ze een mooie foto heeft waar al haar kleinkinderen samen opstaan.
Ben ook al een uur mijn bed uit (en dat op de zaterdag, de dag dat ik uit mag slapen). Werd wakker van een knorrend buikje, dus toch maar opgestaan om te ontbijten.
Zo eerst maar eens douchen en mijn dochter in bad stoppen. Daarna misschien nog even de stad in (wil nog even naar de Action) en vanmiddag naar mijn zus, een kerstcadeautje regelen voor mijn moeder. Gaan bij de fotograaf een foto laten maken van onze kinderen, zodat ze een mooie foto heeft waar al haar kleinkinderen samen opstaan.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
De balance gaat niet door. Alweer niet...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga zo sporten. Daarna boodschappen doen. Voor de rest een beetje opruimen en poetsen in huis. En vanavond lekker op de bank met m'n vriend.
Een fijne dag allemaal!
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goodmorning!
Ik ga helemaal niets doen vandaag, behalve uitrusten. Tik nu al bijna de 3 weken aan qua griepklachten en kan soms wel bijna huilen van de hoofdpijn, terwijl ik absoluut geen type ervoor ben om me over te geven aan zulke klachten. Vnvd nieuwe programma op RTL4 kijken (als ik nog wakker ben); niet omdat het soort programma me echt aanspreekt, maar omdat een bekende van me eraan meewerkt.
Fijne dag iedereen!
Ik ga helemaal niets doen vandaag, behalve uitrusten. Tik nu al bijna de 3 weken aan qua griepklachten en kan soms wel bijna huilen van de hoofdpijn, terwijl ik absoluut geen type ervoor ben om me over te geven aan zulke klachten. Vnvd nieuwe programma op RTL4 kijken (als ik nog wakker ben); niet omdat het soort programma me echt aanspreekt, maar omdat een bekende van me eraan meewerkt.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Moet jij niet eens naar de dokter? 3 weken is niet normaal.Nour schreef:Goodmorning!
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Een hele goede morgen,
ik heb heerlijk geslapen alleen was ik al om half 8 wakker op mijn vrije dag en toen maar gelijk opgestaan. Vriendlief is nu ook al op. Vandaag een drukke dag. Eerst naar de groothandel, dan naar een tuincentrum, paar boodschapjes doen nog voor vanavond. Vriendje moet nog naar de kapper en ik ondertussen douchen en dan gourmetten bij de vader van mijn vriend. Daarna vanavond pakjesavond met 6man. Een drukke maar gezellige dag wordt het. Fijne dag allemaal!
ik heb heerlijk geslapen alleen was ik al om half 8 wakker op mijn vrije dag en toen maar gelijk opgestaan. Vriendlief is nu ook al op. Vandaag een drukke dag. Eerst naar de groothandel, dan naar een tuincentrum, paar boodschapjes doen nog voor vanavond. Vriendje moet nog naar de kapper en ik ondertussen douchen en dan gourmetten bij de vader van mijn vriend. Daarna vanavond pakjesavond met 6man. Een drukke maar gezellige dag wordt het. Fijne dag allemaal!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga vandaag de Sint helpen. Vanochtend ben ik zwarte Piet bij een bedrijf, voor de kids van de werknemers. Vanmiddag Sintinkopen doen.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga ook de Sint helpen maar dan door hem en de zwarte pieten netjes aan te kleden en te schminken Daarna ook inkopen doen voor Sint en vanavond vergaderen voor carnaval.
Fijne dag allemaal!
Ik ga ook de Sint helpen maar dan door hem en de zwarte pieten netjes aan te kleden en te schminken Daarna ook inkopen doen voor Sint en vanavond vergaderen voor carnaval.
Fijne dag allemaal!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Lorna mercedez schreef:Moet jij niet eens naar de dokter? 3 weken is niet normaal.Nour schreef:Goodmorning!
Fijne dag iedereen!
Ik moet aankomende week sowieso even weer naar de huisarts, want moest na 2 weken terugkomen. Ik heb echt een hekel aan mensen die nu zo rondlopen als ik doe, dus het liefst besteed ik er niet teveel aandacht aan. ;-)
Gast- Gast
Vervelend dat je je zo voelt, Nour. Verstandig dat je naar de huisarts gaat deze week.
Ik ga zo boodschappen doen. Vanmiddag komt er een vriendin die ik al een tijdje niet heb gezien. Voor de rest zie ik wel hoe het loopt.
Fijne dag allemaal!
Ik ga zo boodschappen doen. Vanmiddag komt er een vriendin die ik al een tijdje niet heb gezien. Voor de rest zie ik wel hoe het loopt.
Fijne dag allemaal!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Goedemorgen!
Net wakker, nog een tikkeltje gaar want maar 5 uur geslapen. Maar wel een fantastische avond/nacht gehad. Zit nu uit te stellen om te beginnen met sporten, misschien kruip ik daarna nog even terug in bed.
Straks even wat boodschappen doen en vanavond uit eten.
Fijne dag allemaal!
Net wakker, nog een tikkeltje gaar want maar 5 uur geslapen. Maar wel een fantastische avond/nacht gehad. Zit nu uit te stellen om te beginnen met sporten, misschien kruip ik daarna nog even terug in bed.
Straks even wat boodschappen doen en vanavond uit eten.
Fijne dag allemaal!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ga denk ik nog ff wat spulletjes halen om speculaasjes te maken...kijken of dat wat lukt...
Verder staat het huishouden op de planning.
Verder staat het huishouden op de planning.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Ik heb veel te lang in bed gelegen, maar was wel lekker Zo even de stad in om sinterklaascadeautjes te shoppen en gezellig te lunchen met mijn vriend Vanavond ga ik bij een vriendin eten en daarna nog even gezellig stappen
Fijn weekend!
Ik heb veel te lang in bed gelegen, maar was wel lekker Zo even de stad in om sinterklaascadeautjes te shoppen en gezellig te lunchen met mijn vriend Vanavond ga ik bij een vriendin eten en daarna nog even gezellig stappen
Fijn weekend!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: