Oud & Nieuw Meeting?
+5
Lady4
Bliss
Inge
Blond
Qiara
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Oud & Nieuw Meeting?
Taxi's en ov kun je vergeten na 12 uur. Veel wegen zijn opgebroken omdat er vuren zijn. In Den Haag is het half oorlog met oud en nieuw in de nacht.
Ik ben weleens in de stad geweest en over het algemeen begint het na 12 uur pas te lopen. Ik ben alleen in de F. geweest en daar was het beide keren wel druk. Daarna heb ik dan wel bij K. thuis geslapen, dat was lekker dichtbij. Ik wil echt niet midden in de nacht nog dat hele stuk fietsen, ik vind dat altijd zo'n domper haha.
Ik weet zelf nog niet wat ik met oud en nieuw ga doen. Meestal besluit ik dat redelijk laat omdat ik echt een hekel heb aan oud en nieuw en me altijd zo emotioneel voel. Dat zal dit jaar ook wel zijn, gezien het afgelopen jaar (ik ga bij voorbaat alweer bijna janken). Blegh...
Ik ben weleens in de stad geweest en over het algemeen begint het na 12 uur pas te lopen. Ik ben alleen in de F. geweest en daar was het beide keren wel druk. Daarna heb ik dan wel bij K. thuis geslapen, dat was lekker dichtbij. Ik wil echt niet midden in de nacht nog dat hele stuk fietsen, ik vind dat altijd zo'n domper haha.
Ik weet zelf nog niet wat ik met oud en nieuw ga doen. Meestal besluit ik dat redelijk laat omdat ik echt een hekel heb aan oud en nieuw en me altijd zo emotioneel voel. Dat zal dit jaar ook wel zijn, gezien het afgelopen jaar (ik ga bij voorbaat alweer bijna janken). Blegh...
Gast- Gast
Is er niet ergens in t land een leuke 90's party met oud & nieuw?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Is er niet ergens in t land een leuke 90's party met oud & nieuw?
Gast- Gast
Zusje schreef:Bliss schreef:Is er niet ergens in t land een leuke 90's party met oud & nieuw?
Ik ben serieus hoor, lijkt me superleuk!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Zusje schreef:Bliss schreef:Is er niet ergens in t land een leuke 90's party met oud & nieuw?
Ja mij ook!
Gast- Gast
Bliss schreef:Zusje schreef:Bliss schreef:Is er niet ergens in t land een leuke 90's party met oud & nieuw?
Maar dan mag ik er toch wel om lachen . Juist omdat ik die feesten ook altijd erg leuk vind!
Gast- Gast
Wat een leuk idee. Ik heb wel wat dingen die ik kan doen met oud en nieuw, maar dit lijkt me ook wel erg leuk! Ik zal even kijken of er hier in de stad wat te doen is.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik heb dan vakantie, maar heb al zat plannen met OeN.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Confusion schreef:Bliss schreef:Zusje schreef:Bliss schreef:Is er niet ergens in t land een leuke 90's party met oud & nieuw?
Ja mij ook!
Ja! Hier! Ik ga naar een 80's & 90's party met oud&nieuw
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Als jullie toevallig (zal vast niet maar je weet nooit) in Rotterdam zijn kom ik even hallo zeggen
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
@ toetje: waar?? Matrixx ofzo?
Bliss- Lady Post-a-lot
Eh haha nee het is nou niet echt een interessant feestje voor jullie om naartoe te komen. Het is in D.ruten, ik weet niet of je dat kent June? Vooral heel veel uit onze regio, voor mij veel bekenden dus
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Daar is 'ie dan.... Meeting!!
» Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
» Meeting, iemand?
» Serious Request Meeting??
» Nieuw NoordNederland Meeting topic! MET PLAATS POLL!
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
» Meeting, iemand?
» Serious Request Meeting??
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: