Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is de mol?

+63
Effie_O
L!ND@
Caramba
Elin
Atelier Madame
Enelya
Tiara
Miss G
Tazz
Verde
Sarah1985
boekenwurm83
Milamber
Tinus
Fayebella
Lavendel
Snoopy
_Lacey_
SoGood
Zwerver
Julia
leeuw
marjoleinnn
M_as
Filoria
Phileine
Poisongirl
Try
Flinder
Cow
Sjonno
Minx
SarahKey
Middleme
Sterre
Dennenappel
nijntje4
Penny Blossom
Tullow
Eris
VeryCherry
Jeanette
Pluk
Suus
Guus
aardbeitje
Lise_E
Vanillivi
Inge
SnowWhite
Zonnetje
Lotus
Cherique
Serena
Arwyn
Prosecco
Jezzie
Pepper
Zora
Summerlovin
Kabouter
Sunshine
Bliss
67 plaatsers

Pagina 20 van 24 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende

Ga naar beneden

Wie is de mol? - Pagina 20 Empty Re: Wie is de mol?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 3:50

...

Laatst aangepast door PrinsesBo op vr 4 maa 2011 - 4:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Atelier Madame vr 4 maa 2011 - 3:56

oehh ik begin ondertussen gewoon echt gek te worden van het gegis naar de mol Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 3:58

Hahaha Atelier Madame, ik heb dat ook! Vooral omdat ik al zo snel op Art zat en ik er zo van overtuigd ben dat hij het is vanwege alle hints! Ik heb het tot nu toe elk jaar goed gehad, behalve vorig jaar, dus het voelt echt als falen als ik het nu mis heb hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:02

Maar Marin, als hij het is vind ik het niks aan :P
Is dan zoooo opvallend geweest!

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 4 maa 2011 - 4:04

Ik hoop ook nog steeds dat het Art niet is, vind het veel te opvallend! Maar goed, alle hints wijzen wel naar hem...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Atelier Madame vr 4 maa 2011 - 4:09

Marin schreef:Hahaha Atelier Madame, ik heb dat ook! Vooral omdat ik al zo snel op Art zat en ik er zo van overtuigd ben dat hij het is vanwege alle hints! Ik heb het tot nu toe elk jaar goed gehad, behalve vorig jaar, dus het voelt echt als falen als ik het nu mis heb hahaha.
Haha mijn vriend zit ook al sinds aflevering 4 ofzo op Art.. Ik hop echt tussen Karin en Art.. en na het lezen van wat aanwijzingen dacht ik dat het ook nog wel Patrick of Soundos kon zijn.. oftewel ik ben echt het spoor bijster. Desondanks kijk ik donderdag echt met ontzettend veel plezier!

Ik ben er trouwens heel erg verbaasd over dat sommige mensen die afleveringen zo ontzettend uitpluisen zeg.. ik kijk het gewoon met plezier maar ga echt niet zitten nakijken hoe of wat :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Elin vr 4 maa 2011 - 4:10

Die theorie is inderdaad goed! Ik kon me ook niet inhouden angel. Ben ook echt super benieuwd wie nou de mol is!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Bericht  Elin vr 4 maa 2011 - 4:11

Atelier Madame schreef:
Marin schreef:Hahaha Atelier Madame, ik heb dat ook! Vooral omdat ik al zo snel op Art zat en ik er zo van overtuigd ben dat hij het is vanwege alle hints! Ik heb het tot nu toe elk jaar goed gehad, behalve vorig jaar, dus het voelt echt als falen als ik het nu mis heb hahaha.
Haha mijn vriend zit ook al sinds aflevering 4 ofzo op Art.. Ik hop echt tussen Karin en Art.. en na het lezen van wat aanwijzingen dacht ik dat het ook nog wel Patrick of Soundos kon zijn.. oftewel ik ben echt het spoor bijster. Desondanks kijk ik donderdag echt met ontzettend veel plezier!

Ik ben er trouwens heel erg verbaasd over dat sommige mensen die afleveringen zo ontzettend uitpluisen zeg.. ik kijk het gewoon met plezier maar ga echt niet zitten nakijken hoe of wat :P

+1! Ik ben ook altijd helemaal verbaasd, denk er nooit bij na dat iets misschien wel een hint kan zijn. Alleen de opvallende dingen vallen mij op haha!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:14

Haha ja ik ben dit jaar wel wat actiever aan het opletten op de hints dan andere jaren. Mijn keuze op Art is met name gebaseerd op de hints, niet op zijn gedrag. Iedereen molt. Art molt erg opvallend. Dan kan hij het zijn, maar net zo goed de anderen ook. Dus mijn keuze voor Art zit 'm echt in de logica van de hints die ik lees of een enkeling zelf gevonden heb (kunst=art en het getal 11 met zijn achternaam en dat vraag 3 en 11 vaak bij hem terugkomen).

Maar goed, je hebt inderdaad de wildste theorieen die rond gaan omtrent alle deelnemers. Sommige mensen gaan echt heel ver haha. Snap ook niet waar je die tijd vandaan haalt!

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame vr 4 maa 2011 - 4:30

Elin schreef:
Atelier Madame schreef:

+1! Ik ben ook altijd helemaal verbaasd, denk er nooit bij na dat iets misschien wel een hint kan zijn. Alleen de opvallende dingen vallen mij op haha!
+1 :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Tinus vr 4 maa 2011 - 6:47

Ik heb níet op de link geklikt omdat ik echt niks van te voren wil weten, maar ik ben wel enorm benieuwd! Ik hoop zo dat het Art niet is, zou ik echt zo'n slechte mol vinden dan. Too obvious...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Serena zo 6 maa 2011 - 10:04

Heb vanavond die aflevering gekeken, maar je kan er bijna niet omheen dat Art het is, maar dat zou zooo jammer zijn van het programma.. dus ik hoop dat Karin of Patrick het is.. Die theorie kon ik al, had mn vriend al ergens gelezen... maar die is wel heel voorspellen...
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 10:10

Ik denk niet dat het Art is, dat ligt er te dik bovenop. Ik denk dat Karin de mol is.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 0:50

Ik blijf bij Patrick.. Al sinds aflevering 4/5. Ik ga niet meer switchen.

Als Art het is vind ik het echt heel stom. Hij heeft alleen maar lopen mollen de hele tijd, veel te opvallend. Volgens mij kan hij het ook niet zijn want Anna zat toch volledig op hem en die is eruit? Jan die zat volledig op Karin en die is er ook uit. Dus in mijn ogen zijn Karin en Art het allebei niet.

Soundos weet ik niet, ik lag me stuk als zij het is.. Maar ik denk dat zij gaat winnen :P

Gast
Gast

Bericht  M_as ma 7 maa 2011 - 5:35

Ik vind Soundos echt leuk. Ze praat zo grappig en ze beweegt grappig. Denk niet dat ze de mol is, al zou dat wel leuk zijn. Maar hoop dat ze wint!
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 5:45

Ik hoop niet dat Karin het is. Dat zou iets te veel voor de hand liggen. Ook geen leuke mol acties.

Gast
Gast

Bericht  Tinus ma 7 maa 2011 - 8:42

Wat vinden jullie trouwens van al die grappige dingen die af en toe gezegd worden? Ik lig af en toe gewoon echt dubbel..
Bijvoorbeeld toen Karin dacht dat Pieter Jan het aapje op de plattegrond was. En Patrick heel droog door de portofoon: "Pieter Jan is geen aap, let op; Pieter Jan is geen aap". Laughing
En dan die gezichten die Soundos trekt af en toe! Very Happy
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Bliss ma 7 maa 2011 - 8:54

M_as schreef:Ik vind Soundos echt leuk. Ze praat zo grappig en ze beweegt grappig. Denk niet dat ze de mol is, al zou dat wel leuk zijn. Maar hoop dat ze wint!

Ja ik vind haar vanaf het begin al komisch. Ze loopt trouwens wel heel vreemd, volgens mij heeft ze ontzettende x-benen! :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Dennenappel di 8 maa 2011 - 1:13

Bliss schreef:

Ja ik vind haar vanaf het begin al komisch. Ze loopt trouwens wel heel vreemd, volgens mij heeft ze ontzettende x-benen! :P

Daarom vond ik het geweldig dat ze zei dat ze net moeder gans was omdat er een sliert mensen achter haar aan liep Laughing
Ik riep vlak daarvoor dat ze liep als een gans.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Serena wo 9 maa 2011 - 23:40

is nou vanavond de finale? en dan volgende week de nabespreking? of heb ik nu alles verkeerd begrepen nerd

heb er iig weer zin in smile
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 23:43

Bliss schreef:
M_as schreef:Ik vind Soundos echt leuk. Ze praat zo grappig en ze beweegt grappig. Denk niet dat ze de mol is, al zou dat wel leuk zijn. Maar hoop dat ze wint!

Haha, elke keer als ik haar zie lopen kan ik alleen maar kijken naar de x-benen. Mijn god, dat ziet er echt bizar uit!

Gast
Gast

Bericht  Caramba wo 9 maa 2011 - 23:46

Vanvond word volgens mij de winnaar bekend. Volgende week de reüni en dan word bekend wie de mol is.
ik heb het vermoeden dat Ptrick de mol is, maar dat Soundos echt in zijn nek zit te hijgen. Winnares misschien?
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Dennenappel wo 9 maa 2011 - 23:57

Ik moet helaas werken dus kan het later pas bekijken.

Ik ben erg benieuwd wie nou tenslotte de mol is en vanuit zijn/haar blik terug te kijken op afgelopen tijd.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Suus do 10 maa 2011 - 0:14

Ik heb al weer helemaal zin in vanavond smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Jeanette do 10 maa 2011 - 4:29

Ik ook! En ik ben er nu van overtuigd dat het Soundos is. Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 24 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: