Wie is de mol?
+63
Effie_O
L!ND@
Caramba
Elin
Atelier Madame
Enelya
Tiara
Miss G
Tazz
Verde
Sarah1985
boekenwurm83
Milamber
Tinus
Fayebella
Lavendel
Snoopy
_Lacey_
SoGood
Zwerver
Julia
leeuw
marjoleinnn
M_as
Filoria
Phileine
Poisongirl
Try
Flinder
Cow
Sjonno
Minx
SarahKey
Middleme
Sterre
Dennenappel
nijntje4
Penny Blossom
Tullow
Eris
VeryCherry
Jeanette
Pluk
Suus
Guus
aardbeitje
Lise_E
Vanillivi
Inge
SnowWhite
Zonnetje
Lotus
Cherique
Serena
Arwyn
Prosecco
Jezzie
Pepper
Zora
Summerlovin
Kabouter
Sunshine
Bliss
67 plaatsers
Pagina 18 van 24
Pagina 18 van 24 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24
Re: Wie is de mol?
Zoooo balen dat Anna eruit is. Van haar wist ik zeker: Zij is NIET de mol.
Nu zijn nog al mijn mogelijke mollen over en moet ik weer een week wachten .
Ik weet het nu ECHT niet meer.
Nu zijn nog al mijn mogelijke mollen over en moet ik weer een week wachten .
Ik weet het nu ECHT niet meer.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had al zo'n voorgevoel dat Anna er vandaag uit zou gaan. Het was idd wel duidelijk dat zij niet de mol was. Maar wie dan wel?? Ik verdenk Karin toch ook wel weer na deze aflevering. Vooral omdat ze dus stond te niksen bij de ene opdracht en toen maar snel zei dat ze Patrick in de gaten aan t houden was...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb niet de hele aflevering gezien, maar ik had eigenlijk verwacht dat Anna er vorige week uit zou gaan. Vanavond bij de executie zei ik meteen tegen mijn vriend Anna vliegt er vanavond uit.. En ja hoor klopt..
Ik ben benieuwd naar volgende week. Dat ene stukje bij Pieter Jan met Soundos en Art maakt mij zo nieuwschierig..
Ik ben benieuwd naar volgende week. Dat ene stukje bij Pieter Jan met Soundos en Art maakt mij zo nieuwschierig..
Gast- Gast
Zou de mol al contact hebben gezocht?
Moltweet: Ik zoek contact: donderdag, 20:30 uur, Nederland 1.
Soundos zoekt in de aflevering contact met Patrick...
-----------------------------------------------------------------
Gaan ze nu ook al in andere programma's/reclameblokken hints geven?
Moltweet: Ik zoek contact: donderdag, 20:30 uur, Nederland 1.
Soundos zoekt in de aflevering contact met Patrick...
-----------------------------------------------------------------
Gaan ze nu ook al in andere programma's/reclameblokken hints geven?
Gast- Gast
Ik vond deze code in het laatste spel wel opvallend!
Als je de 7 omdraaid staat er een t en staat er Groot, de achternaam van Karin. Ook vond ik het wel vreemd dat haar hoogtevrees opeens verdwenen leek te zijn (net als bij het van de vulkaan afrennen). En hoe moeilijk is het om Frankrijk te spellen. Verdenk Karin dus, maar ook Soundos. Art is het zowieso niet en ik denk ook Patrick niet. Denk overigens dat hij misschien wel het spel gaat winnen.
Als je de 7 omdraaid staat er een t en staat er Groot, de achternaam van Karin. Ook vond ik het wel vreemd dat haar hoogtevrees opeens verdwenen leek te zijn (net als bij het van de vulkaan afrennen). En hoe moeilijk is het om Frankrijk te spellen. Verdenk Karin dus, maar ook Soundos. Art is het zowieso niet en ik denk ook Patrick niet. Denk overigens dat hij misschien wel het spel gaat winnen.
Gast- Gast
Dit vond ik ook echt heel opvallend! verdenk nu dus Karin en Patrick eigenlijk ook.. Als Art het is, zou dat echt een afknapper van het programma zijn..Mila schreef:Ik vond deze code in het laatste spel wel opvallend!
img
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Mijn vriend zat net nog de uitzending te kijken en toen zag ik de volgende code voorbij komen in het laatste spel.
P@3k = Patrick ?
Ar7 = Art
Groo7= (Karin de) Groot
P1n = ?
S12= ?
Dr5r= (Anna) Drijver
1 = ?
Kan alleen geen code bij Soundos bedenken, dus misschien is zij toch de mol! Haha ik weet het echt niet meer! Of Soundos of Karin
P@3k = Patrick ?
Ar7 = Art
Groo7= (Karin de) Groot
P1n = ?
S12= ?
Dr5r= (Anna) Drijver
1 = ?
Kan alleen geen code bij Soundos bedenken, dus misschien is zij toch de mol! Haha ik weet het echt niet meer! Of Soundos of Karin
Gast- Gast
S12lijkt wel soundos. 1= un 2= dosMila schreef:Mijn vriend zat net nog de uitzending te kijken en toen zag ik de volgende code voorbij komen in het laatste spel.
P@3k = Patrick ?
Ar7 = Art
Groo7= (Karin de) Groot
P1n = ?
S12= ?
Dr5r= (Anna) Drijver
1 = ?
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
aardbeitje schreef:S12lijkt wel soundos. 1= un 2= dosMila schreef:Mijn vriend zat net nog de uitzending te kijken en toen zag ik de volgende code voorbij komen in het laatste spel.
P@3k = Patrick ?
Ar7 = Art
Groo7= (Karin de) Groot
P1n = ?
S12= ?
Dr5r= (Anna) Drijver
1 = ?
Daar dacht ik ook al aan ja.
Welke codes hoorden erbij als ze het goede antwoord hadden? Misschien dat je daar wat mee kan..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
De hint van gister was; let op mijn goede ogen.
Daarom dacht ik eerst dat het toch Anna zou zijn, maar die ligt er uit en Art vind ik wel heel erg verdacht...
Nou volgende week maar weer kijken!
Daarom dacht ik eerst dat het toch Anna zou zijn, maar die ligt er uit en Art vind ik wel heel erg verdacht...
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
aanitaa schreef:De hint van gister was; let op mijn goede ogen.
Niet helemaal :-)
Hoe goed zijn mijn ogen? Controleer het zelf!
Gast- Gast
Birgit schreef:aanitaa schreef:De hint van gister was; let op mijn goede ogen.
Niet helemaal :-)
Hoe goed zijn mijn ogen? Controleer het zelf!
Nou bijna goed maar dat deed mij wel aan Anna denken op het strand met de vuurtoren.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
bij die hint denk ik weer aan soundos die zag die code op de vuurtoren
Ach het is ook best moeilijk. Straks blijkt het patrick ofzo te zijn
Ach het is ook best moeilijk. Straks blijkt het patrick ofzo te zijn
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
aardbeitje schreef:S12lijkt wel soundos. 1= un 2= dosMila schreef:Mijn vriend zat net nog de uitzending te kijken en toen zag ik de volgende code voorbij komen in het laatste spel.
P@3k = Patrick ?
Ar7 = Art
Groo7= (Karin de) Groot
P1n = ?
S12= ?
Dr5r= (Anna) Drijver
1 = ?
Ik had hem even later in de auto ook S12 = soundos
Maar ik weet niet wat dit voor hint dan precies zou kunnen zijn. Kan nog niet ontdekken wat de code P1n is.
Gast- Gast
Mila schreef:aardbeitje schreef:S12lijkt wel soundos. 1= un 2= dosMila schreef:Mijn vriend zat net nog de uitzending te kijken en toen zag ik de volgende code voorbij komen in het laatste spel.
P@3k = Patrick ?
Ar7 = Art
Groo7= (Karin de) Groot
P1n = ?
S12= ?
Dr5r= (Anna) Drijver
1 = ?
Maar ik weet niet wat dit voor hint dan precies zou kunnen zijn. Kan nog niet ontdekken wat de code P1n is.
Pepijn?
Gast- Gast
Ik blijf maar op Art zetten omdat ik dat van het begin al roep, en ik hoop echt dat hij het is omdat ik het dan goed heb
Maar ik zie bij anderen ook wel erg veel verdacht gedrag hoor. Moeilijk!
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Mila schreef:aardbeitje schreef:S12lijkt wel soundos. 1= un 2= dosMila schreef:Mijn vriend zat net nog de uitzending te kijken en toen zag ik de volgende code voorbij komen in het laatste spel.
P@3k = Patrick ?
Ar7 = Art
Groo7= (Karin de) Groot
P1n = ?
S12= ?
Dr5r= (Anna) Drijver
1 = ?
Pepijn?
Pepijn, die is er al twee afleveringen uit, dus dat zal de hint niet zijn neem ik aan.
Gast- Gast
Marin schreef:Ik blijf maar op Art zetten omdat ik dat van het begin al roep, en ik hoop echt dat hij het is omdat ik het dan goed heb
Hahaha..dat heb ik ook! Het is in ieder geval voor het eerst dat "mijn" mol er zo lang in zit. Al twijfel ik wel heel erg en zou ik het stiekem leuker vinden als iemand anders het is. Want het ligt er te dik bovenop als Art et is.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
De mol zou contact opnemen met Karin.
Nou..wie had Karin apart genomen in de kerk? Art!
En wie weet had Patrick ook wel dat gezegd --> volgens mij wel, want hij kreeg ook die vrijstelling.
Wel erg stom dat 1 iemand op basis van een vrijstelling in de finale komt. Beetje jammer.
Nou..wie had Karin apart genomen in de kerk? Art!
En wie weet had Patrick ook wel dat gezegd --> volgens mij wel, want hij kreeg ook die vrijstelling.
Wel erg stom dat 1 iemand op basis van een vrijstelling in de finale komt. Beetje jammer.
Gast- Gast
Oehh ik vond t wel spannend op t einde, jammer dat het al afgelopen was! Maar ben benieuwd of we nu wel volgende week al de finale-aflevering te zien krijgen, hoop het wel.
Bliss- Lady Post-a-lot
Ja dat hoop ik ook Bliss!
Ik ben toch wel overtuigd van mijn theorie haha:
Art nam Patrick ook apart om met hem te kletsen. Misschien had Patrick ook wel gezegd dat hij contact wilde hebben met de mol. Daarna ging Patrickt tijdens de boot opdracht achter die vrijstelling aan, omdat de mol contact op had genomen. Ik denk dat ze dat zo hebben gedaan, alsof het lijkt alsof dat is wat ze bedoelden, maar dat in werkelijkheid het die twee momentjes kort daarvoor waren. Stukje montage van wanneer plaats je wat. (Want omdat Karin kort voor de boot opdracht had gezegd dat de mol contact op zou nemen, zou je vanaf DAT moment pas gaan opletten en toen kwam Patrick's vrijstellingbrief van de mol pas).
Ik ben toch wel overtuigd van mijn theorie haha:
Art nam Patrick ook apart om met hem te kletsen. Misschien had Patrick ook wel gezegd dat hij contact wilde hebben met de mol. Daarna ging Patrickt tijdens de boot opdracht achter die vrijstelling aan, omdat de mol contact op had genomen. Ik denk dat ze dat zo hebben gedaan, alsof het lijkt alsof dat is wat ze bedoelden, maar dat in werkelijkheid het die twee momentjes kort daarvoor waren. Stukje montage van wanneer plaats je wat. (Want omdat Karin kort voor de boot opdracht had gezegd dat de mol contact op zou nemen, zou je vanaf DAT moment pas gaan opletten en toen kwam Patrick's vrijstellingbrief van de mol pas).
Gast- Gast
Haha, goeie theorie Marin!
Bliss- Lady Post-a-lot
17-3 krijg je te zien wie de mol is...
Net zoals elk jaar het eindigt bij de mol is..... einde!
17-3 is finale / laatste aflevering en dan is het ook st Patricks day
Net zoals elk jaar het eindigt bij de mol is..... einde!
17-3 is finale / laatste aflevering en dan is het ook st Patricks day
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Pagina 18 van 24 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24
Pagina 18 van 24
Permissies van dit forum: