Goedkope vs. minder goedkope items op het forum
+17
Ringling
Liz
JustMeDaan
Toet
loura
Minx
Melis_je
Suus
SuperGrover
RYW
Jeanette
Monte
Paper Crown
Atelier Madame
Susan
Marin
Rush
21 plaatsers
Pagina 11 van 16
Pagina 11 van 16 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16
Re: Goedkope vs. minder goedkope items op het forum
Joy_ schreef:Ik denk dat 't met name gewoon is dat je je gewoon niet kunt vóórstellen hoeveel geld dat is. Dat kan ik overigens ook niet hoor, ik kan niet voorstellen hoeveel een miljard is. Dat is gewoon heel abstract.
Haha, dat kan ik me inderdaad ook niet voorstellen. Ik wil het wel eens een weekje observeren hoe het is?
Gast- Gast
Joy_ schreef:Ik denk dat 't met name gewoon is dat je je gewoon niet kunt vóórstellen hoeveel geld dat is. Dat kan ik overigens ook niet hoor, ik kan niet voorstellen hoeveel een miljard is. Dat is gewoon heel abstract.
Ja, dat dekt de lading het beste!
(doi.. ik moet gaan slapen, ik had in eerste instantie 'dat laadt de dekking' getypt )
En wat Pippa zegt!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja maar ja, wat voor mij veel geld is staat natuurlijk ook weer niet in verhouding tot wat voor iemand met een hoge bonus veel geld zal zijn. Iemand die elke maand 10.000 euro verdient zal een bonus van 2000 euro in zijn holle kies stoppen. Ik kan dat prima in verhouding zien. Iemand die elke maand een hoog salaris heeft, heeft daar waarschijnlijk ook weer de maandlasten naar.
Gast- Gast
Zusje schreef:Joy_ schreef:Ik denk dat 't met name gewoon is dat je je gewoon niet kunt vóórstellen hoeveel geld dat is. Dat kan ik overigens ook niet hoor, ik kan niet voorstellen hoeveel een miljard is. Dat is gewoon heel abstract.
Ja maar ja, wat voor mij veel geld is staat natuurlijk ook weer niet in verhouding tot wat voor iemand met een hoge bonus veel geld zal zijn. Iemand die elke maand 10.000 euro verdient zal een bonus van 2000 euro in zijn holle kies stoppen. Ik kan dat prima in verhouding zien. Iemand die elke maand een hoog salaris heeft, heeft daar waarschijnlijk ook weer de maandlasten naar.
Precies, dat kan ik mijn ook wel voorstellen en dat vind ik niet meer dan logisch.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
JOY, er is een BAKKERSWINKEL!!! in DH... wist jij dat? Daar moeten we heen!
(hoe offtopic kun je gaan )
Gast- Gast
Ja sukkel daar fiets ik zo vaak langs! Ik ga trouwens overmorgen naar de bakkerswinkel in Amsterdam!
Marin- Lady Post-a-lot
(ben ik als taartenbakster (met verlof) nu blond dat ik niet weet wat de bakkerswinkel is?)
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:(ben ik als taartenbakster (met verlof) nu blond dat ik niet weet wat de bakkerswinkel is?)
Een winkel waar je taartjes kunt eten enzo, high tea... dat soort dingen.
http://www.debakkerswinkel.nl/
Gast- Gast
Joy_ schreef:Ja sukkel daar fiets ik zo vaak langs! Ik ga trouwens overmorgen naar de bakkerswinkel in Amsterdam!
Hoe lang ziet die daar? Want ik wist dat serieus waar niet, terwijl ik daar heel vaak fiets
Gast- Gast
Zusje schreef:Lejow schreef:(ben ik als taartenbakster (met verlof) nu blond dat ik niet weet wat de bakkerswinkel is?)
Een winkel waar je taartjes kunt eten enzo, high tea... dat soort dingen.
http://www.debakkerswinkel.nl/
Oeh, maar dat is gezellig!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Joy_ schreef:Ja sukkel daar fiets ik zo vaak langs! Ik ga trouwens overmorgen naar de bakkerswinkel in Amsterdam!
Hoe lang ziet die daar? Want ik wist dat serieus waar niet, terwijl ik daar heel vaak fiets
Sinds een jaartje ofzo? Hij zat er iig niet toen ik hier kwam wonen en op een gegeven moment dacht ik heee die is nieuw. Maar dat is ook al lang geleden Maarre, doen we. Godver en nu heb ik zin om die cupcakes die ik vandaag voor jou zou bakken gewoon voor mezelf te bakken. Zal ik, zal ik? Ik heb alles in huis.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Pippa schreef:Joy_ schreef:Ja sukkel daar fiets ik zo vaak langs! Ik ga trouwens overmorgen naar de bakkerswinkel in Amsterdam!
Sinds een jaartje ofzo? Hij zat er iig niet toen ik hier kwam wonen en op een gegeven moment dacht ik heee die is nieuw. Maar dat is ook al lang geleden Maarre, doen we. Godver en nu heb ik zin om die cupcakes die ik vandaag voor jou zou bakken gewoon voor mezelf te bakken. Zal ik, zal ik? Ik heb alles in huis.
Ik zeg: doen
Lejow- Lady Post-a-lot
Sorry Ik vind dat je het maar gewoon moet doen!
Gast- Gast
Ze zitten in de oven!
En joh, gaan we gewoon keertje bij de BW doen!
En joh, gaan we gewoon keertje bij de BW doen!
Marin- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Dat is trouwens wel de reden waarom ik dit soort topics eigenlijk niet zo goed begrijp, ik bedoel, mensen moeten hier dus argumenten gaan geven waarom ze zich ergeren aan die topics over dure aankopen, terwijl de mensen die die topics hebben geopend daar helemaal niet om vragen. Als iemand om wat voor reden dan ook kritiek heeft op mij en die discussie is al gesloten zit ik er ook niet op te wachten dat anderen dan nog eens om toelichting op die kritiek gaan vragen.
Ik heb dit topic geopend, omdat het me domweg opvalt dat goedkoop wordt vaak gezien als topprestatie en minder goedkoop wordt veelal beschouwd als willen pochen. Ik verplicht toch niemand hier te reageren? Klaarblijkelijk is er genoeg om over te praten en ook de behoefte, gezien de lengte van dit topic. Ik zie niet zo goed in wat ik zogenaamd 'verkeerd' doe hiermee.
Sterker nog; ik heb nu al een aantal keren aangegeven dat het mij om niemand persoonlijk gaat.
Gast- Gast
Ik kan me ook weinig voorstellen bij een bonus van een ton. Dat betekent volgens mij niet dat ik volledig van de ratten besnuffeld ben. Ik weet heus wel dat het voorkomt, maar dat is iets heel anders. Ik weet ook dat er mensen in gevangenschap leven, maar dat betekent niet dat ik me ksn voorstellen hoe dat is.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Ik kan me ook weinig voorstellen bij een bonus van een ton. Dat betekent volgens mij niet dat ik volledig van de ratten besnuffeld ben. Ik weet heus wel dat het voorkomt, maar dat is iets heel anders. Ik weet ook dat er mensen in gevangenschap leven, maar dat betekent niet dat ik me ksn voorstellen hoe dat is.
Nee, maar van jou weten we het nu, omdat je het 1x hebt gezegd. Je punt verandert niet als je het 10x zegt, snap je? ;-) Dat is wat Zusje bedoelde, vermoed ik.
Gast- Gast
Wat vinden jullie trouwens van dit jurkje.. Shit.. hij is van de H&M site.. die plak geen plaatjes meer.. Hmmz nu moet ik dus een link gaan plakken.. Shit, daar staat een prijs bij.. Hmm er zijn mensen die liever geen prijzen zien want dan ga ik aan de 'show'.. he ik ben zo benieuwd wat jullie er van vinden..
Hij is trouwens zwart met bandjes.. Nu hebben jullie wel een beeld toch Iedereen die mij wil helpen en geen moeite heeft met prijzen stuur maar een pm.. dan pm ik jullie de link.. Maar kijk wel heel goed uit en houd je sotel vast want er staan een prijs in de link!
Hij is trouwens zwart met bandjes.. Nu hebben jullie wel een beeld toch Iedereen die mij wil helpen en geen moeite heeft met prijzen stuur maar een pm.. dan pm ik jullie de link.. Maar kijk wel heel goed uit en houd je sotel vast want er staan een prijs in de link!
Gast- Gast
Punk'd schreef:Wat vinden jullie trouwens van dit jurkje.. Shit.. hij is van de H&M site.. die plak geen plaatjes meer.. Hmmz nu moet ik dus een link gaan plakken.. Shit, daar staat een prijs bij.. Hmm er zijn mensen die liever geen prijzen zien want dan ga ik aan de 'show'.. he ik ben zo benieuwd wat jullie er van vinden..
Neeeheeee Punk'd! Je snapt het niet!
Wat je dan moet doehoen, is een schermprintje maken, en dan in Paint plakken, en dan de prijs wegsmurfen met een dikke zwarte streep, of gewoon uitgummen, en dat moet je dan opslaan, en uploaden naar je photobucket, en dan hier plaatsen. Snap je toch.
Sjees. Je moet er wel wat voor over hebben hoor.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Punk'd schreef:Wat vinden jullie trouwens van dit jurkje.. Shit.. hij is van de H&M site.. die plak geen plaatjes meer.. Hmmz nu moet ik dus een link gaan plakken.. Shit, daar staat een prijs bij.. Hmm er zijn mensen die liever geen prijzen zien want dan ga ik aan de 'show'.. he ik ben zo benieuwd wat jullie er van vinden..
Neeeheeee Punk'd! Je snapt het niet!
Wat je dan moet doehoen, is een schermprintje maken, en dan in Paint plakken, en dan de prijs wegsmurfen met een dikke zwarte streep, of gewoon uitgummen, en dat moet je dan opslaan, en uploaden naar je photobucket, en dan hier plaatsen. Snap je toch.
Sjees. Je moet er wel wat voor over hebben hoor.
Ik koop ook altijd voorgesneden groente..
Gast- Gast
Koop jij voorgesneden groente ? Weet je wel hoeveel duurder dat is? En dan hier een beetje lopen pochen.. Tss
Gast- Gast
June schreef:Koop jij voorgesneden groente ? Weet je wel hoeveel duurder dat is? En dan hier een beetje lopen pochen.. Tss
Als ik dat niet doe dan heb ik zoveel afval, dat ik weer extra afvalheffing moet betalen, en weer meer vuilniszakken.. Pff voorgesneden groente zijn zoveel goedkoper.
Weetje wat, ik flikker mijn compost gewoon van het balkon, hebben ze vogels ook wat.. Is goedkoop en milleuvriendelijk
Gast- Gast
June schreef:Koop jij voorgesneden groente ? Weet je wel hoeveel duurder dat is? En dan hier een beetje lopen pochen.. Tss
Ja Punk'd, ga dat effe lekker in het pochtopic zeggen in plaats van er hier zo mee op te scheppen, met je voorgesneden groente
Kijk, zomaar zonder link en prijzen!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Gelukkig is het wel een voordeelverpakking, RYW
Gast- Gast
June schreef:Gelukkig is het wel een voordeelverpakking, RYW
Ja, ik dacht, het is het pochtopic niet
RYW- Ratel