Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foto van je huisdier :)

+77
xxDila
Mermaid
Niene
Chocolate Cookie
Bazinga
Lilypie
Roodtomaatje
Japie
Anousch91
*Noosa
Puggle
Maris82
Bubbelicious
luenca
Luthien
Kaboutertje
Zora
Ibbeltje
Caribbeanlover
Sterre
Clapperdie
riannuhhhh
Schaapke
Liz
TNMN
CCC
Monte
Stuiterbal
Tullow
Kruidkoek
ExpressoB
Elysia
M@niek
Fiwen
Snoes
Cato
SoGood
tienie31
mzcharlotte
Blueschick
Shy
kellebel
Shisha
Jerry
Linnie1985
Vanilla Queen
banjer49
Verona
Curious
Tazz
Tsjip
Aziraphale
Suus
mickey
Sorella
Gebruikersnaam
Highway
Lady Starstruck
Sweety
Jezzie
patjuhhh
Kabouter
Raindrop
Error
loura
Jilke
Marin
Lejow
Rush
Jasmine
ekiaam87
May
Rovine
Jade
TukTuk
Sarah1985
blonky1986
81 plaatsers

Pagina 14 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  Roodtomaatje wo 25 apr 2012 - 10:18

ExpressoB schreef:Hij is ook dominant maar we hebben het wel doorgekregen en pakken hem nu wat 'harder' aan. Vervelend doen? Hup weg(word die in de gang gezet of in zijn bench).
Even een flinke harde toon wil ook nog wel is helpen en laten zien wie de baas is. Jammer genoeg bijt hij mij nog wel in mijn broek/benen, dat ene doet hij dus dan weer niet bij mijn vriend.
Als ik iets afpak (dan wil die nog wel is een grom geven)(handdoek, vaatdoek) hij haalt ze echt overal vandaan(springt tegen de kachel en haalt hem eraf) trok steeds met haak en al de theedoek van de muur.
Plantenspuit wil ook nog wel eens helpen! Wij zijn hem uiteindelijk ook harder aan gaan pakken, want ook bij de puppycursus wisten ze niet meer goed hoe en wat.
Vooral een hardere, zware stem helpt goed. Die heb ik (helaas) nog regelmatig nodig om hem te laten luisteren. Mijn vrouwenstem is te lief geloof ik laughcry
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  ExpressoB wo 25 apr 2012 - 10:34

Haha ja, als hij HEY roept en ik, dan wil die nog wel is niet naar mij luisteren.

Op de cursus kregen we goed advies en er werd tijd gemaakt om met ons ff te praten over zijn gedrag.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  Roodtomaatje wo 25 apr 2012 - 10:44

ExpressoB schreef:Haha ja, als hij HEY roept en ik, dan wil die nog wel is niet naar mij luisteren.

Op de cursus kregen we goed advies en er werd tijd gemaakt om met ons ff te praten over zijn gedrag.
Oh dat is fijn! In mijn ogen is een goede puppycursus echt heel erg belangrijk. Zeker bij grote honden smile
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 18:13

Voor straf in de bench?
Goh, wat zal dat een goede cursus zijn laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 20:04

PrinsesBo schreef:Voor straf in de bench?
Goh, wat zal dat een goede cursus zijn laughcry

Ik zou hem ook niet voor straf in de bench doen, dat moet juist een plek zijn waar die veilig is. Mijn oude buurvrouw heeft ook 2 van die witte herders, 1 pup nog de dochter van de oudere hond. Maar die komen echt bij een broodfokker vandaan, die hebben gemiddeld zo'n 6 nestjes van een teef. Echt zo zielig! Die oudste is qua gedrag ook helemaal niet leuk, als pup al niet, heel bang en snel grommen enzo. Die pup is best een blij beestje, maar die gaat nu moeder na doen en dat is niet echt leuk. Ik vind het karakter van Herders nog zo betrouwbaar, ze zeggen ook altijd dat herders hun baas altijd 1 keer grijpen.

Ik ga zondag weer even naar de fokker toe van onze toekomstige pup, ben ook benieuwd of ze al meer weet.

Onze nieuwe gezinslid, kleine aanhankelijke pluizebol.

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 403493_3313787075778_1001190300_32978348_2017689805_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  Roodtomaatje wo 25 apr 2012 - 20:09

Doedel schreef:
PrinsesBo schreef:Voor straf in de bench?
Goh, wat zal dat een goede cursus zijn laughcry

Ik zou hem ook niet voor straf in de bench doen, dat moet juist een plek zijn waar die veilig is. Mijn oude buurvrouw heeft ook 2 van die witte herders, 1 pup nog de dochter van de oudere hond. Maar die komen echt bij een broodfokker vandaan, die hebben gemiddeld zo'n 6 nestjes van een teef. Echt zo zielig! Die oudste is qua gedrag ook helemaal niet leuk, als pup al niet, heel bang en snel grommen enzo. Die pup is best een blij beestje, maar die gaat nu moeder na doen en dat is niet echt leuk. Ik vind het karakter van Herders nog zo betrouwbaar, ze zeggen ook altijd dat herders hun baas altijd 1 keer grijpen.

Ik ga zondag weer even naar de fokker toe van onze toekomstige pup, ben ook benieuwd of ze al meer weet.

Onze nieuwe gezinslid, kleine aanhankelijke pluizebol.

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 403493_3313787075778_1001190300_32978348_2017689805_n
Jullie kitten is echt super lief! I love you

Ik ben zelf ook niet weg van herders, maar ik moet wel zeggen dat dit ras, de witte duitse herder, echt een compleet ander ras is dan andere herders!
Ze worden ook heel erg veel als blindegeleidehonden gebruikt en kunnen erg goed met kinderen overweg.
Vandaar ook onze keuze voor hem smile En eerlijk gezegd ben ik nu verliefd op het ras!
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  ExpressoB wo 25 apr 2012 - 20:14

PrinsesBo schreef:Voor straf in de bench?
Goh, wat zal dat een goede cursus zijn laughcry

Dat doen wij zelf( ook zetten we hem op de gang). Het werkt prima, hij mag dan niet bij ons als hij de hele tijd zit te bijten oid.
Wat ik al eerder zei, hij stapt heel vaak zelf zijn bench in om daar te slapen, dus de plek blijft prettig voor hem.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 20:16

Je moet ook "mazzel" hebben met een hond, dit overigens met alle dieren.

Zelfde ook met onze kat nu, ik wilde dat ze echt uit een huis kwam, er zijn hier genoeg boerderij kittens in de buurt. En dat merk je nu ook al, ze is heel sociaal en heel aanhankelijk. In het begin vond ze het allemaal spannend, maar als ik nu al zie hoe ze doet. Ze gaat rustig bij de kinderen op schoot liggen en als ze het zat is, dan gaat ze weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  ExpressoB wo 25 apr 2012 - 20:17

Doedel: Ja broodfokker bestaan er genoeg! Onze komt van een top fokker vandaan. Na wat speuren op internet en hier en daar informeren(bij verschillende adressen wezen kijken), uiteindelijk bij een adres in Belgie uitgekomen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  ExpressoB wo 25 apr 2012 - 20:18

Roodtomaatje: De witte duitse herder? was vroeger de canadese en het is nu de zwiterse witte herder.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 20:19

ExpressoB schreef:Doedel: Ja broodfokker bestaan er genoeg! Onze komt van een top fokker vandaan. Na wat speuren op internet en hier en daar informeren(bij verschillende adressen wezen kijken), uiteindelijk bij een adres in Belgie uitgekomen.

Ja dat is echt vreselijk. Het ras wat wij gaan nemen, zijn gelukkig erg weinig slechte fokkers bij. Ze zijn ook niet veel te vinden. Wij zijn nu al een paar keer bij de fokker geweest waar wij een pup vandaan willen. Die hebben zelf kinderen, zijn echt heel goed met de honden. En we hebben dan de mazzel dat het in de buurt is. Maar ik had er ook voor naar Brabant willen rijden als dat nodig was geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  ExpressoB wo 25 apr 2012 - 20:21

Idd, dan maar een eind rijden voor een goede hond. Wij moesten een uur en 40 min rijden, we zijn eerst op kennismaking geweest en uiteindelijk elke 2weken.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  Niene wo 25 apr 2012 - 20:21

Helaas komt mijn hond wel van een broodfokker.. Hij is van België naar Brabant gegaan en van Brabant naar Rheden. Via via is hij daar weggehaald en zo ben ik aan hem gekomen,had er niet aan moeten denken wat er gebeurt zou zijn als hij maar bleef verhuizen. Merk dat jack heel erg angstig is en schrikkerig,zo heeft hij schijnbaar smeer gehad met de riem,want zodra hij de riem zie begint hij al te gillen. Zo sneu! Dit kost erg veel geduld en liefde om hem hier boven op te krijgen. Maar liever dat dan dat hij bij die broodfokker/oude baasjes moet blijven.
Ook is hij niet gechipt,zijn entingen klopte niet en had hij een ernstige darmbacterie. Heeft mij veel geld en tranen al gekost,maar langzaam aan komt hij er bovenop.

Doedel,wat een prachtige kat zeg,klein pluizebolletje


Laatst aangepast door Niene op wo 25 apr 2012 - 20:23; in totaal 1 keer bewerkt
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  ExpressoB wo 25 apr 2012 - 20:22

heb je al veel informatie over het ras? waarom voor die hond gekozen?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  ExpressoB wo 25 apr 2012 - 20:23

Niene, vreselijk he, mensen die dat doen. Trainen met hem en heel langzaam en steeds een stapje opbouwen en nooit dwingen, dan komt het vast nog wel goed.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  Niene wo 25 apr 2012 - 20:30

ExpressoB schreef:Niene, vreselijk he, mensen die dat doen. Trainen met hem en heel langzaam en steeds een stapje opbouwen en nooit dwingen, dan komt het vast nog wel goed.

Ja ik vind het ook walgelijk hoor! Die mensen moeten echt keihard aan gepakt worden,maar ja zolang mensen die honden blijven kopen dan kunnen ze helaas blijven bestaan.
Elke dag,stapje voor stapje ben ik bezig om hem mij te laten vertrouwen,en het gaat steeds beter,maar ik hoef maar een snelle beweging te maken of het is alweer klaar en kan ik weer van voor af aan beginnen.
Maar ik wist dit voor ik er aan begon,moest binnen een dag beslissen of ik hem een thuis wilde geven,heb bijna een dag lang internet afgespeurd naar informatie over broodfok,getraumatiseerde honden etc.
Mijn oude bull kwam van een erkende fokker,dus dit is ook voor mij helemaal nieuw zo.Maar het komt goed Foto van je huisdier :) - Pagina 14 561177
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 20:32

ExpressoB schreef:heb je al veel informatie over het ras? waarom voor die hond gekozen?

Wij hebben zelf zulke honden gehad vroeger, ze zijn heel lief en sullig smile Ook zijn ze heel lief met kinderen en sociaal. Het zijn wel hele grote honden en zullen mensen ook wel afschrikken denk ik zelf, omdat ze zo groot zijn.


Ik zou trouwens ook nooit een hond van Marktplaats halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  Roodtomaatje wo 25 apr 2012 - 20:34

ExpressoB schreef:Roodtomaatje: De witte duitse herder? was vroeger de canadese en het is nu de zwiterse witte herder.
Nee daar zit verschil tussen, ik weet de echt in's en outs niet meer, want we hebben onze hond al 6 jaar, maar wat ik nog weet is dat het andere honden zijn.
Wij hebben echt een witte duitse herder, maar die is officieel nog niet erkend als een officieel ras. Hij valt dus nog onder "de duitse herder".
We hebben dus ook een stamboom van een duitse herder, terwijl de hond niet te vergelijken is met een duitse herder.
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 20:37

Roodtomaatje schreef:
ExpressoB schreef:Roodtomaatje: De witte duitse herder? was vroeger de canadese en het is nu de zwiterse witte herder.
Nee daar zit verschil tussen, ik weet de echt in's en outs niet meer, want we hebben onze hond al 6 jaar, maar wat ik nog weet is dat het andere honden zijn.
Wij hebben echt een witte duitse herder, maar die is officieel nog niet erkend als een officieel ras. Hij valt dus nog onder "de duitse herder".
We hebben dus ook een stamboom van een duitse herder, terwijl de hond niet te vergelijken is met een duitse herder.

Zo hebben wij een Jack Russell met stamboom gehad vroeger.

De moeder van Doedel heeft overigens ook een stamboom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  ExpressoB wo 25 apr 2012 - 23:08

Onze witte herder heeft ook een stamboom.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  blonky1986 vr 27 apr 2012 - 5:56

Ook een uit een oudere doos

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 423286_10150492622981887_520191886_8858589_2014471343_n
Foto van je huisdier :) - Pagina 14 303784_214225951978410_100001730213090_567355_2082767329_n
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  Mermaid vr 27 apr 2012 - 6:05

Even wat anders tussen alle katten en honden Wink
Foto van je huisdier :) - Pagina 14 007
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  blonky1986 vr 27 apr 2012 - 6:07

@ Lizardje.. cavia's zijn ook erg leuk... ze piepen als je de koelkast open doet smile
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  Mermaid vr 27 apr 2012 - 6:12

blonky1986 schreef:@ Lizardje.. cavia's zijn ook erg leuk... ze piepen als je de koelkast open doet Foto van je huisdier :) - Pagina 14 561177

Die 2 mormeltjes van mij niet alleen als de koelkast open gaat.. ook als ze de gordijnen horen, de achterdeur, iets ritselen, als ik ga koken.. kortom het is niet snel stil in huis Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  blonky1986 vr 27 apr 2012 - 6:17

Haha, dan zal het idd niet snel stil zijn.
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Foto van je huisdier :) - Pagina 14 Empty Re: Foto van je huisdier :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum