Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

toeslag kdv

+7
meisjesmama
Fearie
Tittih
Lejow
Tania
blondje1313
chipa
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

toeslag kdv - Pagina 2 Empty Re: toeslag kdv

Bericht  Fearie do 24 nov 2011 - 8:07

Lejow schreef:
chipa schreef:Overal waar ik dat invul ligt de grens op 73.000 als gezinsinkomen:(

Dat is toch een behoorlijk hoog jaar inkomen?

Dat dacht ik ook, daar kan ik wel van dromen :P

Geen idee waar de grens precies in de buurt ligt, maar dat is vast wel ergens terug te vinden toch? Misschien op de website van de belastingdienst smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

toeslag kdv - Pagina 2 Empty Re: toeslag kdv

Bericht  Tania do 24 nov 2011 - 8:08

Volgens mij heb je sowieso recht op 33%. Volgend jaar krijg je boven de ongveer 130000 geen toeslag meer dus dan zou je gewoon toeslag moeten krijgen. Of je gastouderopvang of een kinderdagverblijf hebt maakt voor je toeslag niet uit, alleen het uurbedrag waar je toeslag over krijgt is lager.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

toeslag kdv - Pagina 2 Empty Re: toeslag kdv

Bericht  chipa do 24 nov 2011 - 8:10

Dat is niet mijn salaris hoor. Was het maar waar haha. Wat we samen binnenhalen bruto ligt boven de 73.000
Maar zou dan toch raar zijn als je wel kdv toeslag krijg maar niet voor een gastouder?! Echt al bij verschillende websites ingevuld en iedere keer kwam het bedrag aan subsidie op 0,-
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

toeslag kdv - Pagina 2 Empty Re: toeslag kdv

Bericht  Annie24 do 24 nov 2011 - 8:53

chipa schreef:Dat is niet mijn salaris hoor. Was het maar waar haha. Wat we samen binnenhalen bruto ligt boven de 73.000
Maar zou dan toch raar zijn als je wel kdv toeslag krijg maar niet voor een gastouder?! Echt al bij verschillende websites ingevuld en iedere keer kwam het bedrag aan subsidie op 0,-

Als ik op toeslagen.nl een proefberekening voor 2012 maak voor een gezin met een inkomen van boven de 200.000 euro krijgen die zelfs nog toeslag bij gastouder opvang, dus lijkt me bijna onmogelijk dat jullie maar 0 euro krijgen?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

toeslag kdv - Pagina 2 Empty Re: toeslag kdv

Bericht  xxjojootjexx do 24 nov 2011 - 9:08

Je moet ook niet op allemaal verschillende sites invullen, maar alleen op toeslagen.nl dat is de enige juiste site om proefberekeningen te maken.

Wij gaan qua opvang volgend jaar zo'n 70 euro meer betalen. Dat valt nog mee.
Maar als Kirsten vanaf september naar de bso gaat, dan reist het echt pas de pan uit.
Nu heeft ze 85 uur opvang per maand. Dat zal dan naar 30 uur per maand gaan..
Ondanks dat we dan 55 uur minder afnemen, moeten we nog eens 100 euro meer gaan betalen.
De eerste 8 maanden betalen wij dus 70 euro meer vergeleken met dit jaar. Maar volgend jaar rond deze tijd betalen we 170 euro meer per maand. Voor mij is het het loon nog altijd meer dan dat het kost, dus blijven werken blijf ik natuurlijk doen.. Maar jammer is het wel. Ik ga loonsverhoging vragen;) Heb namelijk uitgerekend dat ook al ga ik 100 euro meer per maand verdienen, de toeslag blijft hetzelfde.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

toeslag kdv - Pagina 2 Empty Re: toeslag kdv

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum