Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan dit?

+19
Aggi
Alyssa
PapillonRose
mickey
Flower_L
CCC
Susan
Jasmine
LMCurious
Printje
Arwyn
Mamsie
Ayla
Tania
Teddyaapje
Makamba
Monte
Pussycat
Parisienne
23 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Kan dit? - Pagina 3 Empty Re: Kan dit?

Bericht  Makamba di 22 nov 2011 - 8:59

chococupcake schreef:

Even voor de duidelijkheid, dit stukje is niet door mij gescrheven ik snap dan ook niet waarom mijn naam hierboven staat. WIl je dit aub weghalen. Er is iets gequote wat van een ander is vrees ik...

Er is iets mis gegaan en dat stukje is van mij!

Laatst aangepast door Makamba op di 22 nov 2011 - 9:02; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  CCC di 22 nov 2011 - 9:00

Oke, want ik wil niet dat er misverstanden ontstaan over mijn mening over abortus...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Makamba di 22 nov 2011 - 9:01

chococupcake schreef:Oke, want ik wil niet dat er misverstanden ontstaan over mijn mening over abortus...

Weet niet waar het mis ging, maar kan het helaas niet meer wijzigen!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 9:02

[/quote]

Dat komt ze zeker niet! Ze is zwanger en weet niet van wie het is dus zit al enorm in de stress en daarbij, als ze kiest voor een abortus komt ze er voor de buitenwereld en haar man misschien ongeschonden mee weg, maar voor haar zal dat echt niet zo voel! Dit is iets wat ze haar leven lang met zich mee moet dragen. [/quote]

Ik weet dat zij dit zich haar hele leven langs mee moet dragen, helaas, echt. Maar als ik lees dat ze haar partner bedondert (althans daar ga ik vanuit) heb ik geen medelijden met haar.

Gast
Gast

Bericht  Alyssa di 22 nov 2011 - 9:03

Ik heb overigens meer het gevoel dat de vrouw in kwestie die ingreep een beetje als 'goed excuus' gebruikt om een abortus te kunnen laten doen. Ik kan me niet voorstellen dat het echt gevaarlijk is om zwanger te worden na zo'n ingreep, ze hebben aan haar borsten gezeten, niet aan haar baarmoeder, toch?

Misschien zit ik wel helemaal verkeerd hoor, maar dat gevoel krijg ik erbij.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Printje di 22 nov 2011 - 9:03

Shoesdontlie schreef:

Dat komt ze zeker niet! Ze is zwanger en weet niet van wie het is dus zit al enorm in de stress en daarbij, als ze kiest voor een abortus komt ze er voor de buitenwereld en haar man misschien ongeschonden mee weg, maar voor haar zal dat echt niet zo voel! Dit is iets wat ze haar leven lang met zich mee moet dragen. [/quote]

Ik weet dat zij dit zich haar hele leven langs mee moet dragen, helaas, echt. Maar als ik dit lees heb ik geen medelijden met haar.[/quote]

Ik ook echt totaal niet, oke het zal misschien ook echt wel moeilijk zijn voor haar maar hoe dom ben je als je niet zwanger mag worden en vervolgens ook nog eens met 2 mannen onbeschermd het bed in duikt....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Printje di 22 nov 2011 - 9:04

mmm weer zo'n rare quote..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Makamba di 22 nov 2011 - 9:05

Shoesdontlie, dat hoeft ook niet, maar om te zeggen dat ze er ongeschonden mee weg komt.. dat is in deze dus niet het geval! Dat bedoelde ik met mijn stukje.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC di 22 nov 2011 - 9:06

Haha ja het is duidelijk dat de quoteknop vnv zijn kuren heeft! smile

Tja... naja mijn mening is duidelijk... Ik zeg er maar niks meer over... Dat is beter denk ik smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 9:09

Makamba schreef:Shoesdontlie, dat hoeft ook niet, maar om te zeggen dat ze er ongeschonden mee weg komt.. dat is in deze dus niet het geval! Dat bedoelde ik met mijn stukje.

Nee, ik bedoel meer ongeschonden in de zin dat ze niets aan haar vent hoeft te vertellen als ze dat niet wil en ze "gewoon" weer verder kan gaan met haar leven zonder dat haar man er iets vanaf hoeft te weten.

Gast
Gast

Bericht  Makamba di 22 nov 2011 - 9:10

Shoesdontlie schreef:
Makamba schreef:Shoesdontlie, dat hoeft ook niet, maar om te zeggen dat ze er ongeschonden mee weg komt.. dat is in deze dus niet het geval! Dat bedoelde ik met mijn stukje.

Nee, ik bedoel meer ongeschonden in de zin dat ze niets aan haar vent hoeft te vertellen als ze dat niet wil en ze "gewoon" weer verder kan gaan met haar leven zonder dat haar man er iets vanaf hoeft te weten.

Ok, daar heb je zeker een punt. Ben het in dat opzicht ook 100% met je eens. Moet er niet eens aan denken hoe die man zich moet voelen als ie erachter komt trouwens. Sad
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva di 22 nov 2011 - 9:17

Makamba schreef:
chococupcake schreef:

Zo mee eens!
Veel mensen kiezen zo makkelijk voor een abortus!
Je kan er toch zelf voor zorgen dat het niet nodig is. (Ik ben er sowieso op tegen)

Tuurlijk kan je ervoor zorgen dat het niet nodig is, maar dan kán het vooralsnog mis gaan. Niet dat dat in deze situatie het geval is, maar ik vind een opmerking als veel mensen kiezen zo makkelijk voor een abortus echt vreselijk. Alsof je zoiets even voor je lol gaat doen en daarna denkt zo daar ben ik lekker vanaf. Of je er nu voor of tegen bent, makkelijk is het nooit en niemand doet het voor de lol. Daarbij vind ik niet dat het aan jou of aan wie dan ook is om te bepalen of mensen dat makkelijk beslissen of niet. Geloof me, vaak is het een van de moeilijkste en vreselijkste beslissingen die je moet/kan nemen. Oordeel dus niet (altijd) zo snel.

Veel mensen, dus niet alle mensen.
Dat houdt dus in dat alle argumenten die je geeft, niet voor iedereen gelden.
Ik weet toevallig dat jij dit (misschien wel of niet, ik kon je topic niet volgen doordat er berichten wegwaren) wel of niet meegemaakt hebt, en je hebt dan ook een hele andere situatie dan waar ik op doel.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 9:21

Wat een ongelovelijk domme muts actie.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne di 22 nov 2011 - 9:21

Alyssa schreef:Ik heb overigens meer het gevoel dat de vrouw in kwestie die ingreep een beetje als 'goed excuus' gebruikt om een abortus te kunnen laten doen. Ik kan me niet voorstellen dat het echt gevaarlijk is om zwanger te worden na zo'n ingreep, ze hebben aan haar borsten gezeten, niet aan haar baarmoeder, toch?

Misschien zit ik wel helemaal verkeerd hoor, maar dat gevoel krijg ik erbij.
Nou, het heeft meer te maken met de littekens en de grootte van haar borsten zoals ik begrepen heb. Haar borsten zouden tijdens een zwangerschap weer gaan groeien natuurlijk en ik weet niet in hoeverre dit 'schadelijk' kan zijn voor de littekens en voor het eindresultaat van de verkleining. Daarnaast heeft ze natuurlijk de eerste weken aan zware pijnstillers en medicijnen gezeten, wat ook niet al te goed is voor een kindje. Maargoed.. de arts zal niet voor niks zeggen dat het niet goed is om binnen 6 maanden zwanger te raken smile

Ik ben het verder volkomen met iedereen eens dat het ontzettend stom is geweest! Deze 'kennis' heeft mij in vertrouwen genomen over heel haar situatie, dus het vreemdgaan e.d. Het is net een soap.. serieus! Ik ken haar heel goed, ken haar man en haar gezin heel goed en ken de situatie verder heel goed. Ik ben er voor haar als luisterend oor, ik geef haar advies en probeer haar gezin enigszins te redden. Ik vind dat waar ze nu mee bezig is (het vreemdgaan) niet kunnen en vind dat ze snel een keuze moet maken. Vooral voor haar man vind ik het echt vreselijk!

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Printje di 22 nov 2011 - 9:23

Ik ben wel benieuwd hoe jij gereageerd hebt hierop Parisienne? en weet haar man dit dus allemaal wel?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Viva di 22 nov 2011 - 9:24

Parisienne schreef:

Ik ben het verder volkomen met iedereen eens dat het ontzettend stom is geweest! Deze 'kennis' heeft mij in vertrouwen genomen over heel haar situatie, dus het vreemdgaan e.d. Het is net een soap.. serieus! Ik ken haar heel goed, ken haar man en haar gezin heel goed en ken de situatie verder heel goed. Ik ben er voor haar als luisterend oor, ik geef haar advies en probeer haar gezin enigszins te redden. Ik vind dat waar ze nu mee bezig is (het vreemdgaan) niet kunnen en vind dat ze snel een keuze moet maken. Vooral voor haar man vind ik het echt vreselijk!

Succes, hopelijk maakt ze snel een keuze!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan di 22 nov 2011 - 9:35

Ik denk niet dat ze die ingreep als een excuus gebruikt, want ze kan er gewoon achterkomen van wie het kind is. Daarbij, als ze haar vreemdgaan kan verzwijgen, kan ze haar abortus ook verzwijgen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Alyssa di 22 nov 2011 - 9:39

Susan schreef:Ik denk niet dat ze die ingreep als een excuus gebruikt, want ze kan er gewoon achterkomen van wie het kind is. Daarbij, als ze haar vreemdgaan kan verzwijgen, kan ze haar abortus ook verzwijgen.
Dat is ook wel waar inderdaad.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Makamba di 22 nov 2011 - 9:43

Susan schreef:Ik denk niet dat ze die ingreep als een excuus gebruikt, want ze kan er gewoon achterkomen van wie het kind is. Daarbij, als ze haar vreemdgaan kan verzwijgen, kan ze haar abortus ook verzwijgen.

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Bericht  Parisienne di 22 nov 2011 - 9:45

Printje schreef:Ik ben wel benieuwd hoe jij gereageerd hebt hierop Parisienne? en weet haar man dit dus allemaal wel?
Het enige wat haar man weet is dat ze zich aangetrokken voelt tot die vent. Dat ze daadwerkelijk met hem heeft gezoend en met hem naar bed is geweest weet 'ie allemaal niet. Ook niet dat ze echt verliefd is op die vent (zoals ze zelf denkt). Haar man reageert enigszins laconiek; hij weet dat hun relatie slecht loopt en daar hebben ze allebei schuld aan. Hij heeft gezegd dat hij alleen hoopt dat ze niet verliefd wordt. Hij moest eens weten... Ik merk overigens aan hem wel dat hij meer zijn best doet om 'lief' te zijn, om het weer beter tussen hen te krijgen. Ze zijn allebei zo ontzettend koppig, geven elkaar nooit gelijk, bekijken niks vanuit iemand anders oogpunt, etc.

Hoe ik gereageerd heb toen ze vertelde dat ze zwanger was? Ik was ontzettend geschrokken. Ik heb veel met haar gepraat en weet alles over de hele situatie (ligt ook allemaal complexer dan zomaar 'vreemdgaan', maar i.v.m. herkenning kan ik dat hier niet neerzetten). Ik heb haar altijd geprobeerd bij die vent vandaan te houden, heb het eigenlijk altijd voor haar man 'opgenomen'. Ik probeer haar elke keer weer uit die verliefdheid te krijgen en haar weer bij zinnen te brengen, maar dat gaat lastig.

Hoe en wat ze het precies gaat oplossen weet ik niet, maar het interesseert me niet zoveel meer. Ik heb al zoveel met haar gepraat, heb haar geprobeerd in te laten zien wat ze aan het doen is (dat weet ze ook), maar het helpt niet. Ik ga me er niet verder meer mee bemoeien. Ik maak me er ook alleen maar druk om en ben er verdrietig van Sad

Ik ben ervan overtuigd dat het geen optie is voor haar om dit kindje te laten komen. Ontzettend verdrietig dat het zo is, maar dit kindje mag niet de dupe worden van haar fouten!

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne di 22 nov 2011 - 9:47

Haar operatie als excuus gebruiken doet ze inderdaad niet hoor. Ik weet ook dat als ze abortus laat plegen ze dit zal verzwijgen. Mocht ze besluiten met haar man gewoon verder te gaan zal ze het hem nooit vertellen. Iets anders doms wat ze gedaan heeft: ze heeft 'die vent' verteld dat ze zwanger is Rolling Eyes Het wordt met de minuut complexer!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa di 22 nov 2011 - 9:56

Maar waarom wil ze die abortus geheimhouden voor haar man dan? Het kind kan net zo goed van hem zijn en als hij niet weet dat zij is vreemdgegaan, zal hij dat gewoon geloven ook. Ze heeft met haar man ook onveilige seks gehad, zou het niet gemakkelijker zijn dan dat hij weet dat ze zwanger is (weliswaar in de veronderstelling zijnde dat het sowieso van hem is, hij weet natuurlijk niet beter)? Hij zal ook wel weten dat ze door die ingreep nu niet zwanger mag worden, en dan heeft zij toch haar man die haar hierin kan steunen. Ik kan me zomaar voorstellen dat de abortus op zich al erg zwaar zal zijn, maar de nasleep ervan zal ze ook niet mogen onderschatten denk. Ook al heeft ze iets vreselijk dom gedaan, het zou voor haar misschien toch fijn zijn dat haar partner haar hierin kan steunen.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Parisienne di 22 nov 2011 - 10:00

@ Alyssa: daar heb je wel een punt. Ik zal het er met haar over hebben, want ik denk ook inderdaad dat ze het erg moeilijk gaat krijgen na de abortus. Het is niet niks! Ze kiest ervoor om zo tegen hem te liegen wat betreft het vreemdgaan.. dan kan ze er misschien op die manier een andere draai aan geven.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Tania di 22 nov 2011 - 10:04

Ik vind het echt te erg als je je man gaat vertellen dat je zijn kindje gaat laten aborteren terwijl je dat niet eens zeker weet. Los dan lekker je probleem zelf op en zeg niks. Maar je man in de waan laten dat zijn kindje weg gehaald wordt en je laten troosten en steunen terwijl je keihard tegen hem liegt, dat is wel heel erg.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Viva di 22 nov 2011 - 10:06

Mee eens Tania,

Sowieso dat ze het vreemdgaan en de abortus niet wil opbiechten aan haar man.

Hoop dat de TS een goede invloed op haar heeft en ze de beste keuze mag maken, hoop dat haar man het wel te weten komt.
Daar heeft hij het recht op, als haar man zijnde.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud