Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ANTM cycle 15

+12
Suusie
Gebruikersnaam
Aletta
Sushi
Jasmine
Highway
patjuhhh
Monte
Rovine
Inge
Lady Starstruck
Rush
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty ANTM cycle 15

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 22:44

En wat vonden jullie er van?

Op zich zitten er wel leuke/mooie meiden tussen. Die Annemaria vind ik leuk !

Maar die Ann :shock: dat die er in zit daar snap ik nu echt geen drol van ! (dat meisje van 1.88 meter)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Rush ma 21 nov 2011 - 22:46

Ik heb het gemist. Je kan dit niet terugkijken zeker?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Lady Starstruck ma 21 nov 2011 - 22:47

Dat lange meisje was wel een apart meisje inderdaad. Ik vind ze mooier als in HNTM. Maar wat zijn ze overdreven zeg. Ik zie nu weer duidelijk het verschil met HNTM. Daar is het allemaal wat cooltjes.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Inge ma 21 nov 2011 - 22:48

Volgens mij is de Amerikaanse idd niet terug te kijken op rtl gemist.

Sommige vind ik wel mooi, sommige niks aan... maarja ze zoeken dit keer iets aparts
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 22:54

K*t ik heb per ongeluk gezien via google wie de winnares is. Dat had ik niet willen weten ! Sad


Laatst aangepast door Razz_ op ma 21 nov 2011 - 22:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Inge ma 21 nov 2011 - 22:59

Balen dat je dat gelezen heb.
Ik heb het ook ergens gelezen, al een tijd geleden :s
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Rovine ma 21 nov 2011 - 23:12

Ik heb gisteren gekeken en vond het superleuk. Thema sprak me wel aan en ik vind die "rare" meisjes vaak ook het leukst. Ik vind die lange juist wel iets hebben, weet niet precies wat het is, die onhandigheid ofzo.

Wat vonden jullie van die zusjes? Normaal moet ik het niet zo hebben van die negerinnen met attitude en veel herrie, maar hier moest ik stiekem wel om lachen.

Ik zou trouwens graag de foto's willen bekijken na elke aflevering. Heeft iemand een idee waar dat kan zonder gespoilerd te worden? Misschien een ander forum ofzo?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Monte di 22 nov 2011 - 1:41

Razz_ schreef:K*t ik heb per ongeluk gezien via google wie de winnares is. Dat had ik niet willen weten ! Sad
Oh wat naar, ik weet het ook al, maar dat komt omdat ik al cycle 17 aan het kijken ben via internet en alles ervoor dus al heb gezien.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Monte di 22 nov 2011 - 1:44

Nobucta schreef:Ik heb gisteren gekeken en vond het superleuk. Thema sprak me wel aan en ik vind die "rare" meisjes vaak ook het leukst. Ik vind die lange juist wel iets hebben, weet niet precies wat het is, die onhandigheid ofzo.

Wat vonden jullie van die zusjes? Normaal moet ik het niet zo hebben van die negerinnen met attitude en veel herrie, maar hier moest ik stiekem wel om lachen.

Ik zou trouwens graag de foto's willen bekijken na elke aflevering. Heeft iemand een idee waar dat kan zonder gespoilerd te worden? Misschien een ander forum ofzo?
Ik zou maar niet gaan zoeken, ook als je in het nederlands zoekt kom je de winnares tegen en dat zou jammer zijn
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Rovine di 22 nov 2011 - 1:57

Ik heb gisteren heel even gegoogled, maar durfde amper te kijken. Soms zijn er fora waarbij iemand de winnares al weet de foto's elke week post. Maar ik ben dus vergeten welk forum dat is. Vond ik altijd wel leuk, er nog even goed naar te kijken ipv die korte flits op tv dat ze in beeld zijn.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 2:23

Monte schreef:
Razz_ schreef:K*t ik heb per ongeluk gezien via google wie de winnares is. Dat had ik niet willen weten ! Sad
Oh wat naar, ik weet het ook al, maar dat komt omdat ik al cycle 17 aan het kijken ben via internet en alles ervoor dus al heb gezien.

Die kijk ik ook, vind ik een erg leuke cycle met die all-stars!

Maar ik zou inderdaad niet googlen als je het niet wil weten, je komt het echt overal tegen volgens mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Monte di 22 nov 2011 - 2:36

Arden schreef:
Monte schreef:
Razz_ schreef:K*t ik heb per ongeluk gezien via google wie de winnares is. Dat had ik niet willen weten ! Sad
Oh wat naar, ik weet het ook al, maar dat komt omdat ik al cycle 17 aan het kijken ben via internet en alles ervoor dus al heb gezien.

Die kijk ik ook, vind ik een erg leuke cycle met die all-stars!

Maar ik zou inderdaad niet googlen als je het niet wil weten, je komt het echt overal tegen volgens mij.
ja inderdaad erg leuk dat ze dat hebben gedaan en ik kende niet iedereen ervan, toen keek ik nog geen antm, dus lisa en ik dacht shannon ook waren echt nieuw voor mij.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 2:43

Ik kende ook niet iedereen, heb de middelste paar cycles niet allemaal gezien. De eerste wel en de vijfde ook (waar Lisa uitkomt), toen zat ik in Amerika.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  patjuhhh di 22 nov 2011 - 7:18

Lady Starstruck schreef:Dat lange meisje was wel een apart meisje inderdaad. Ik vind ze mooier als in HNTM. Maar wat zijn ze overdreven zeg. Ik zie nu weer duidelijk het verschil met HNTM. Daar is het allemaal wat cooltjes.

Ik vond het verschrikkelijk dat overdreven gedoe. En dat meisje dan die haar zelf helemaal geweldig en knap vond en dat ze niet uitgenodigd was voor het feest. Moest daar wel hardop om lachen hoor.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Lady Starstruck di 22 nov 2011 - 7:31

patjuhhh schreef:
Lady Starstruck schreef:Dat lange meisje was wel een apart meisje inderdaad. Ik vind ze mooier als in HNTM. Maar wat zijn ze overdreven zeg. Ik zie nu weer duidelijk het verschil met HNTM. Daar is het allemaal wat cooltjes.

Ik vond het verschrikkelijk dat overdreven gedoe. En dat meisje dan die haar zelf helemaal geweldig en knap vond en dat ze niet uitgenodigd was voor het feest. Moest daar wel hardop om lachen hoor.

Haha ja dat vond ik stiekem ook erg mooi! Ik dacht net goed. Die was echt goed vol van zichzelf :shock:

En dat over de grond rollen en gillen als ze door zijn OMG ik snap dat je blij bent maar het kan ook te gek haha.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Highway di 22 nov 2011 - 10:04

Ik vond het wel weer leuk; leuker dan de nederlandse versie. Ik snap alleen niet dat het oudere donkere meisje met die bril (die ook al eerder mee had gedaan) door is, ik vond haar weinig leuks hebben. Ben benieuwd wie er gaat winnen; tot nu toe vind ik het blonde meisje met dat spleetje tussen de tanden het mooist.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Jasmine wo 23 nov 2011 - 2:01

Razz_ schreef:K*t ik heb per ongeluk gezien via google wie de winnares is. Dat had ik niet willen weten ! Sad

Ik weet ook al wie gaat winnen. Wou op Youtube de aflevering terug kijken. Eerste wat ik zag: de naam van de winnares Sad
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Sushi do 24 nov 2011 - 2:47

Ik heb het gemist maandag. Weet iemand wanneer er een herhaling komt? Ik heb al op TVgids.nl gekeken, maar daar kan ik het niet vinden :-(
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Rovine do 24 nov 2011 - 2:49

Zaterdagmiddag volgens mij, uurtje of 5 ofzoiets?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Sushi do 24 nov 2011 - 3:09

Nobucta schreef:Zaterdagmiddag volgens mij, uurtje of 5 ofzoiets?
Oh dat zou wel fijn zijn, ik denk dat ik dan thuis ben. Thanks!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Aletta za 26 nov 2011 - 12:18

Ik word helemaal gek van dat gegil. Bijv. dat hysterische gedoe als ze binnenkomen bij die individuele gesprekken met Tyra. Ze doen alsof Tyra een soort godin is, kom op. Zou dat gescript zijn of zou het gewoon Amerikaans zijn?

En ik vind die onhandige meisjes altijd wel leuk. Ik vond bijvoorbeeld de winnares van een paar seizoenen geleden ook leuk, ben alleen even haar naam kwijt. Dat was in het seizoen waarin kortere modellen een kans kregen. De winnares was ook een heel onhandig type, maar ze was wel ontzettend sympathiek.

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Gebruikersnaam za 26 nov 2011 - 12:33

Was dat niet Eve of zoiets? Donker meisje iig.
Gebruikersnaam
Gebruikersnaam
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Woonplaats : Het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Rush zo 27 nov 2011 - 5:15

Zaterdagmiddag is de herhaling op RTL8 en zondagmiddag (NU) op RTL5.

Wij hebben geen RTL8, dus ik kan nu kijken! Eindelijk Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 5:36

Aletta schreef:Ik word helemaal gek van dat gegil. Bijv. dat hysterische gedoe als ze binnenkomen bij die individuele gesprekken met Tyra. Ze doen alsof Tyra een soort godin is, kom op. Zou dat gescript zijn of zou het gewoon Amerikaans zijn?

En ik vind die onhandige meisjes altijd wel leuk. Ik vond bijvoorbeeld de winnares van een paar seizoenen geleden ook leuk, ben alleen even haar naam kwijt. Dat was in het seizoen waarin kortere modellen een kans kregen. De winnares was ook een heel onhandig type, maar ze was wel ontzettend sympathiek.

Nicole?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Aletta ma 28 nov 2011 - 8:42

Arden schreef:
Aletta schreef:Ik word helemaal gek van dat gegil. Bijv. dat hysterische gedoe als ze binnenkomen bij die individuele gesprekken met Tyra. Ze doen alsof Tyra een soort godin is, kom op. Zou dat gescript zijn of zou het gewoon Amerikaans zijn?

En ik vind die onhandige meisjes altijd wel leuk. Ik vond bijvoorbeeld de winnares van een paar seizoenen geleden ook leuk, ben alleen even haar naam kwijt. Dat was in het seizoen waarin kortere modellen een kans kregen. De winnares was ook een heel onhandig type, maar ze was wel ontzettend sympathiek.

Nicole?
Ja, Nicole bedoelde ik.

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ANTM cycle 15 Empty Re: ANTM cycle 15

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum