ANTM Season 13
+3
Schaapke
Kabouter
Nova
7 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
ANTM Season 13
Vanavond is het weer zover, ANTM gaat weer van start! Een bijzonder seizoen, want de modellen zijn klein!
Het dertiende seizoen van America’s Next Top Model is een bijzondere. In deze editie van deze modellenwedstrijd mogen voor het eerst deelneemsters onder 1.70 m mee doen.
Een gewaagd experiment, want normaal gebruikt de mode-industrie alleen modellen die 1.70 me of langer zijn.
De wanna be modellen worden zoals altijd beoordeeld door Tyra Banks, fotograaf Nigel Barker, runway coach J. Alexander en photo shoot director Jay Manuel.
Het dertiende seizoen van America’s Next Top Model is een bijzondere. In deze editie van deze modellenwedstrijd mogen voor het eerst deelneemsters onder 1.70 m mee doen.
Een gewaagd experiment, want normaal gebruikt de mode-industrie alleen modellen die 1.70 me of langer zijn.
De wanna be modellen worden zoals altijd beoordeeld door Tyra Banks, fotograaf Nigel Barker, runway coach J. Alexander en photo shoot director Jay Manuel.
Gast- Gast
Re: ANTM Season 13
*weg*
Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 3:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*weg*
Gast- Gast
Het is wel een omslag na Benelux Next Top Model
Nova- Fluisteraar
- Aantal berichten : 30
Punten : 32
Registratiedatum : 22-11-10
Klopt, het is zeker beter Het verschil qua hysterie is wel grappig om te zien..
Nova- Fluisteraar
- Aantal berichten : 30
Punten : 32
Registratiedatum : 22-11-10
ANTM is echt zoveel beter dan BNTM. Jammer alleen dat ik hem al heb gezien..naja, heb ik zelf gedaan natuurlijk . Hebben jullie al een voorkeur voor wie er gaat winnen?
Ik weet nog dat de winnares mijn favoriet was!
Is er nog iemand hier die nu ook ANTM seizoen 15 via internet aan het kijken is?
Is er nog iemand hier die nu ook ANTM seizoen 15 via internet aan het kijken is?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Dit viel me inderdaad ook op!Nova schreef:Klopt, het is zeker beter Het verschil qua hysterie is wel grappig om te zien..
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
*weg*
Gast- Gast
Ik heb nog niet echt een voorkeur, moet eerst even goed op een rijtje hebben wie er nu bij zittenKabouter schreef:ANTM is echt zoveel beter dan BNTM. Jammer alleen dat ik hem al heb gezien..naja, heb ik zelf gedaan natuurlijk . Hebben jullie al een voorkeur voor wie er gaat winnen?
Gast- Gast
Ik heb de eerste aflvering ook gezien en vind het wel byzonder dat dit seizoen voor kleinere meiden is. Zodat die ook een kans krijgen.
Gast- Gast
Ik ben ook al bezig met seizoen 15 kijken! Kijk nu de laatste aflevering voor de finale.. Vind t een goed seizoen.. En wat is Tyra ok een goede coach voor de meisjes. Bijzondere vrouw vind ik het en wat zitten er leuke meisjes bij deze editie..
Van seizoen 13 kan ik me niet echt meer herinneren
Van seizoen 13 kan ik me niet echt meer herinneren
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Tesita schreef:Kabouter schreef:ANTM is echt zoveel beter dan BNTM. Jammer alleen dat ik hem al heb gezien..naja, heb ik zelf gedaan natuurlijk . Hebben jullie al een voorkeur voor wie er gaat winnen?
Ik ben een poging aan t wagen, maar kan nog geen goede kwaliteit afleveringen vinden. Waar/hoe kijk jij? Wil wel weer gaan beginnen, 't is alweer een tijd geleden dat ik seizoen 13 en 14 heb gekeken.
Ik kijk ze via youtube..vindt de kwaliteit niet super, maar goed genoeg.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Kabouter schreef:Tesita schreef:Kabouter schreef:ANTM is echt zoveel beter dan BNTM. Jammer alleen dat ik hem al heb gezien..naja, heb ik zelf gedaan natuurlijk . Hebben jullie al een voorkeur voor wie er gaat winnen?
Ik ben een poging aan t wagen, maar kan nog geen goede kwaliteit afleveringen vinden. Waar/hoe kijk jij? Wil wel weer gaan beginnen, 't is alweer een tijd geleden dat ik seizoen 13 en 14 heb gekeken.
http://www.surfthechannel.com/show/9.html
de megavideo links zijn goede kwaliteit.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
*weg*
Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 3:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*weg*
Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 3:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lizardje schreef:Kabouter schreef:Tesita schreef:Kabouter schreef:ANTM is echt zoveel beter dan BNTM. Jammer alleen dat ik hem al heb gezien..naja, heb ik zelf gedaan natuurlijk . Hebben jullie al een voorkeur voor wie er gaat winnen?
Thnx voor de tip!! Ik heb 13 dus ook al gekeken op you tube! En het was een leuk seizoen! ANTM is gewoon altijd leuk...BNTM kijk ik eigenlijk niet meer nu!
Nietjuuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
Jeetje, ik vind die wenkbrauwen van dat meisje die nu kaal is toch wel heel erg lelijk.
Gast- Gast
Nietjuuh schreef:Lizardje schreef:Kabouter schreef:Tesita schreef:Kabouter schreef:ANTM is echt zoveel beter dan BNTM. Jammer alleen dat ik hem al heb gezien..naja, heb ik zelf gedaan natuurlijk . Hebben jullie al een voorkeur voor wie er gaat winnen?
Thnx voor de tip!! Ik heb 13 dus ook al gekeken op you tube! En het was een leuk seizoen! ANTM is gewoon altijd leuk...BNTM kijk ik eigenlijk niet meer nu!
ch131.com, mijn favoriet
Ik vond het een leuk seizoen, seizoen 15
13 vond ik ook leuk, dat is met de 'kleinere' dames toch? Mooie en terechte winnares ook!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: