hoe ver van tevoren
+2
Happy
Sarah1985
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoe ver van tevoren
- boek jij je vakantie
- boek jij een weekendje weg
- vraag jij je vakantiedagen aan
Gast- Gast
Re: hoe ver van tevoren
Oh, dat wisselt allemaal en dat hangt er echt van af wat we gaan doen. Laatst zijn we op de bonnefooi een weekendje weg gegaan, niks geboekt en gewoon gekeken waar we terecht konden. Maar toen we naar Canada gingen hebben we 9 maanden van tevoren geboekt en had ik toen ook al vrij gevraagd.
Gast- Gast
- boek jij je vakantie We hebben vorige week geboekt voor de zomer, Normaal boeken we niks, we gaan meestal kamperen. nu hebben we een huis geboekt
- boek jij een weekendje weg meestal op het laatste moment, via vakantieveilingen
- vraag jij je vakantiedagen aan, ik kan mijn werk zelf inplannen dus als ik vrij wil plan ik er om heen. De echte zomer vakantie moeten we in februari doorgeven
- boek jij een weekendje weg meestal op het laatste moment, via vakantieveilingen
- vraag jij je vakantiedagen aan, ik kan mijn werk zelf inplannen dus als ik vrij wil plan ik er om heen. De echte zomer vakantie moeten we in februari doorgeven
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
boek jij je vakantie, De zomer vakantie boeken wij meestal December of Januari. Hebben hem nu ook al geboekt, We gaan in Juni dus een half jaar van te voren.- boek jij een weekendje weg. Gaan niet vaak een weekend weg, maar als we gaan een paar weekjes ervoor. - vraag jij je vakantiedagen aan. Hoef ik niet te doen ivm eigen zaak.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Vera schreef:
- boek jij je vakantie Dat verschilt heel erg. Ik heb wel eens een vakantie 10 maanden van tevoren geregeld, maar ook 3 weken (was een stedentrip).
- boek jij een weekendje weg Ik ga nooit weekendjes weg.
- vraag jij je vakantiedagen aan Ik hoef nooit officieel vakantiedagen aan te vragen. Er wordt gewoon altijd onderling overlegd tussen de collega's.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
- boek jij je vakantie Heb nu geboekt voor 21 juli, dus maandje of 7
- boek jij een weekendje weg Ga ik nooit
- vraag jij je vakantiedagen aan In de zomer toch zeker rond Oud&Nieuw. In een andere periode maakt het niet uit, ik ga toch nooit in de schoolvakanties dan
- boek jij een weekendje weg Ga ik nooit
- vraag jij je vakantiedagen aan In de zomer toch zeker rond Oud&Nieuw. In een andere periode maakt het niet uit, ik ga toch nooit in de schoolvakanties dan
Gast- Gast
- boek jij je vakantie Meestal 5/6 maanden van te voren
- boek jij een weekendje weg Kan een lastminute zijn, maar kan ook met een bepaalde datum te maken hebben. Als ik op een bepaalde datum weg wil dan 2 a 3 maanden van te voren
- vraag jij je vakantiedagen aan Dit verschilt, maar meestal meer dan 3 weken van te voren. Ze houden bij ons op het werk ook altijd 21 dagen van te voren aan. Zomervakantie wordt meestal in jan/feb besproken op het werk.
- boek jij een weekendje weg Kan een lastminute zijn, maar kan ook met een bepaalde datum te maken hebben. Als ik op een bepaalde datum weg wil dan 2 a 3 maanden van te voren
- vraag jij je vakantiedagen aan Dit verschilt, maar meestal meer dan 3 weken van te voren. Ze houden bij ons op het werk ook altijd 21 dagen van te voren aan. Zomervakantie wordt meestal in jan/feb besproken op het werk.
Gast- Gast
Vera schreef:- boek jij je vakantie: Mijn man en ik hebben net een vakantie naar de Dominicaanse Republiek geboekt, we vertrekken 7 mei! Dus ongeveer 4 maanden van te voren.
- boek jij een weekendje weg: weekje of 2 van te voren.
- vraag jij je vakantiedagen aan: ik moet ze maandag aanvragen maar dat is in mijn baan geen probleem
Gast- Gast
- boek jij je vakantie
Bij verre reizen (buiten Europa) maanden vantevoren. Binnen Europa vaak vlak vantevoren.
Kan verschillen tussen twee weken en een half jaar, denk ik.
Soms al meer dan een jaar vantevoren als ik al weet dat ik iets speciaals te doen heb die dag. Soms pas een dag vantevoren.
Bij verre reizen (buiten Europa) maanden vantevoren. Binnen Europa vaak vlak vantevoren.
Kan verschillen tussen twee weken en een half jaar, denk ik.
Soms al meer dan een jaar vantevoren als ik al weet dat ik iets speciaals te doen heb die dag. Soms pas een dag vantevoren.
Gast- Gast
Dat ligt geheel aan de situatie. Qua zomervakantie ben ik afhankelijk van mijn collega's (binnen een team van 4 kan er maximaal 1 op vakantie zijn, we hebben 3 man nodig om al het werk te bezetten). Er is daar sowieso 1 van, die afhankelijk is van schoolvakanties (vanwege vrouw in het onderwijs en kind). Hij krijgt dan ook voorrang in die periodes. Niet dat het me uitmaakt, want ik wil toch niet in het hoogseizoen weg (zolang dat niet 'nodig' is). Maar meestal zetten we in januari/februari het zomerrooster in elkaar. Officieel horen wij ook uiterlijk 2 weken van te voren verlof aangevraagd te hebben.
Ik vind het nu te kort dag om voor april/mei te plannen voor een rondreis door Azie of Afrika, wat we erg graag willen doen. We kiezen nu daarom voor een voorgeplande rondreis in Jordanie, maar we moeten nu dus nog boeken.
Ik ga over 3 weken met mijn zusje naar Barcelona. Hebben we a twee maanden geleden afgesproken geloof ik, maar vandaag heb ik het 'pas' geboekt.
Mijn vriend en ik willen wel wat vaker wat spontanere weekendjes doen. Maar dat valt en staat met zijn rooster (onregelmatig).
Ik vind het nu te kort dag om voor april/mei te plannen voor een rondreis door Azie of Afrika, wat we erg graag willen doen. We kiezen nu daarom voor een voorgeplande rondreis in Jordanie, maar we moeten nu dus nog boeken.
Ik ga over 3 weken met mijn zusje naar Barcelona. Hebben we a twee maanden geleden afgesproken geloof ik, maar vandaag heb ik het 'pas' geboekt.
Mijn vriend en ik willen wel wat vaker wat spontanere weekendjes doen. Maar dat valt en staat met zijn rooster (onregelmatig).
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
- boek jij je vakantie Meestal ruim van tevoren
- boek jij een weekendje weg Maandje van tevoren ongeveer
- vraag jij je vakantiedagen aan Die moest ik in november al doorgeven, echt belachelijk vroeg!!
- boek jij een weekendje weg Maandje van tevoren ongeveer
- vraag jij je vakantiedagen aan Die moest ik in november al doorgeven, echt belachelijk vroeg!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
- boek jij je vakantie: ik maak meestal een georganiseerde rondreis en boek meestal ergens in maart/april voor een vakantie in de bouwvak. Ik heb in het verleden al wel eerder geboekt, al in januari/februari maar heb het idee dat iedereen wat later boekt. Ik boek pas als er een reële kans is dat de reis ook doorgaat. Bij sommige bestemmingen zijn er te weinig boekingen en is wat jammer dat je dan vrij laat te horen krijgt dat de reis geannuleerd wordt.
- boek jij een weekendje weg: weekendje weg in het buitenland meestal ca. 1 1/2 tot 2 maand van te voren
- vraag jij je vakantiedagen aan: het bedrijf waar ik werk is in de bouwvak 4 weken dicht en ook tussen/met kerst en oud en nieuw 2 weken dicht. Dus ik zit aan die vakanties vast. Voor een incidentele vrije dag kan ik dit zelf wel bekijken en eventueel pas de dag ervoor doorgeven
- boek jij een weekendje weg: weekendje weg in het buitenland meestal ca. 1 1/2 tot 2 maand van te voren
- vraag jij je vakantiedagen aan: het bedrijf waar ik werk is in de bouwvak 4 weken dicht en ook tussen/met kerst en oud en nieuw 2 weken dicht. Dus ik zit aan die vakanties vast. Voor een incidentele vrije dag kan ik dit zelf wel bekijken en eventueel pas de dag ervoor doorgeven
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoelang van tevoren verlof?
» Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?
» Spoed: hoelang van tevoren gaat de gate dicht?
» Verstandskiezen trekken, van tevoren pijnstiller?
» Spoed: hoelang van tevoren gaat de gate dicht?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: