Goedemorgen Zondag!
+11
Zonnetje
Bliss
girli
Sterre
dolfijntje24
Luthien
May
Liz
Parisienne
slaatje
GeKKiE
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen Zondag!
Goedemorgen allemaal! Hier is het weer lekker mistig, ik zie niks meer uit mijn raam... Hoop dat het aankomende week wegtrekt, dit vind ik echt niks . Ik ga vandaag vooral leren, nog wat opruimen in huis en hopelijk met iemand afspreken.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen Zondag!
Goeiemorgen!
Ik baal eigenlijk dat ik weer zo vroeg wakker ben.
Maar vandaag hebben we een rustige dag.
Ga lekker opruimen in huis, schoonmaken, wasjes doen, bed verschonen.
En dan einde van de middag even bij mijn schoonzus helpen een bank wegbrengen naar mijn schoonmoeder.
En dan is de dag alweer zo voorbij!
Ik baal eigenlijk dat ik weer zo vroeg wakker ben.
Maar vandaag hebben we een rustige dag.
Ga lekker opruimen in huis, schoonmaken, wasjes doen, bed verschonen.
En dan einde van de middag even bij mijn schoonzus helpen een bank wegbrengen naar mijn schoonmoeder.
En dan is de dag alweer zo voorbij!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ook in het midden des lands is het erg mistig. Ik ga vandaag met m'n nichtjes en een vriendin naar Sinterklaas in het Beatrix Theater in Utrecht. Daarna gaan we pannenkoeken eten. Ik hoop eind van de middag weer thuis te zijn. Voor de rest heb ik nog geen plannen.
Een fijne zondag allemaal!
Ook in het midden des lands is het erg mistig. Ik ga vandaag met m'n nichtjes en een vriendin naar Sinterklaas in het Beatrix Theater in Utrecht. Daarna gaan we pannenkoeken eten. Ik hoop eind van de middag weer thuis te zijn. Voor de rest heb ik nog geen plannen.
Een fijne zondag allemaal!
Gast- Gast
Oh Liv dat klinkt zo gezellig! Ik vind het altijd heerlijk om dat soort dingen met mijn nichtje te doen .
Gast- Gast
Ik heb er ook zin in. M'n oudste nichtje is 11, de middelste is 8 en de jongste is 6.
Gast- Gast
Leuk zeg; drie nichtjes! Ik hoop dat ik ook nog een neefje of nichtje erbij krijg .
Gast- Gast
Hier helemaal geen mist...
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Dit zijn de dochters van mijn oom en tante. Ik heb nog meer neven en nichten van ooms en tantes. Ook heb ik nog een neefje van de zus van mijn vriend, maar die zien we nauwelijks.
Gast- Gast
_Liv schreef:Dit zijn de dochters van mijn oom en tante. Ik heb nog meer neven en nichten van ooms en tantes. Ook heb ik nog een neefje van de zus van mijn vriend, maar die zien we nauwelijks.
Oh ja, van ooms en tantes heb ik denk ik zo'n 30 neefjes en nichtjes maar allemaal te oud voor Sinterklaas . Hierboven had ik het idd over het dochtertje van mijn zusje. Is toch dichterbij voor mijn gevoel. Al ben ik gek op veel van mijn neefjes en nichtjes hoor .
Gast- Gast
Daarom zette ik het er ook even bij. Mijn schoonzus heeft een zoontje, ons neefje, en die zien we echt nauwelijks. Mijn nichtjes zien we meer.
Gast- Gast
_Liv schreef:Daarom zette ik het er ook even bij. Mijn schoonzus heeft een zoontje, ons neefje, en die zien we echt nauwelijks. Mijn nichtjes zien we meer.
Wat jammer zeg
Gast- Gast
Goedemorgen zondag !
Hier ook alweer vroeg uit de veren. Slaap tegenwoordig de hele nacht door, dus ben ik ook vroeger wakker. Net een bakkie op, vriend gaat zo maar even naar de sportschool.
Vanmidaag even naar mijn schoonmoeder en nog wat noodzakelijke spullen uit mijn woning ophalen en weer hierheen brengen. Tegen de tijd dat we klaar en terug zijn is het waarschijnlijk alweer etenstijd en is het weekend alweer bijna voorbij :-(
Fijne zondag iedereen.
Lief Slaatje
Hier ook alweer vroeg uit de veren. Slaap tegenwoordig de hele nacht door, dus ben ik ook vroeger wakker. Net een bakkie op, vriend gaat zo maar even naar de sportschool.
Vanmidaag even naar mijn schoonmoeder en nog wat noodzakelijke spullen uit mijn woning ophalen en weer hierheen brengen. Tegen de tijd dat we klaar en terug zijn is het waarschijnlijk alweer etenstijd en is het weekend alweer bijna voorbij :-(
Fijne zondag iedereen.
Lief Slaatje
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen allemaal!
Hier is het ook erg mistig. Hoop dat het snel optrekt, vind het maar niks als we straks weg moeten. Mijn vriend heeft om 12.00 uur een vergadering van z'n werk (horeca, vandaar op zondag). Vanmiddag gaan we naar m'n vader, die gaat van N. een fotoshoot maken. Daarna naar mijn moeder, daar eten we. Vanavond is mijn vriend vrij, dus gaan we lekker een filmpje kijken samen.
Fijne dag allemaal!
Hier is het ook erg mistig. Hoop dat het snel optrekt, vind het maar niks als we straks weg moeten. Mijn vriend heeft om 12.00 uur een vergadering van z'n werk (horeca, vandaar op zondag). Vanmiddag gaan we naar m'n vader, die gaat van N. een fotoshoot maken. Daarna naar mijn moeder, daar eten we. Vanavond is mijn vriend vrij, dus gaan we lekker een filmpje kijken samen.
Fijne dag allemaal!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen!
Veel te vroeg voor een zondag, heb slecht geslapen en was een uur voor mijn wekker wakker . Heb dadelijk een verplichte open dag van mijn werk, niet heel veel zin in. Gelukkig schijnt hier het zonnetje! Fijne dag iedereen!
Veel te vroeg voor een zondag, heb slecht geslapen en was een uur voor mijn wekker wakker . Heb dadelijk een verplichte open dag van mijn werk, niet heel veel zin in. Gelukkig schijnt hier het zonnetje! Fijne dag iedereen!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Goedemorgen,
Ik ben wakker geblaft door de hond, en die ligt nu in diepe slaap naast me!
Ik begin verkouden te worden ben ik bang. Vandaag is mijn rust dag, dus afgezien van de wandelingetjes met de hond, ga ik lekker niks doen! Vanmiddag lekker schaatsen kijken denk ik!
Fijne dag allemaal!
Ik ben wakker geblaft door de hond, en die ligt nu in diepe slaap naast me!
Ik begin verkouden te worden ben ik bang. Vandaag is mijn rust dag, dus afgezien van de wandelingetjes met de hond, ga ik lekker niks doen! Vanmiddag lekker schaatsen kijken denk ik!
Fijne dag allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Goeiemorgen,
Hier helemaal geen mist. Wel veel rijp aan het gras. Het was mijn beurt om vroeg eruit te gaan voor de honden, dus was er ook al vroeg uit.
Ik voel me alleen belabberd. Heb heel veel last van m'n onderbuik en weet niet hoe ik het meest comfortabel kan zitten/liggen. Wilde eigenlijk aan m'n surprise verder gaan, maar daarvoor moet ik heel veel lopen en staan, dus stel het maar weer even uit.
Hier helemaal geen mist. Wel veel rijp aan het gras. Het was mijn beurt om vroeg eruit te gaan voor de honden, dus was er ook al vroeg uit.
Ik voel me alleen belabberd. Heb heel veel last van m'n onderbuik en weet niet hoe ik het meest comfortabel kan zitten/liggen. Wilde eigenlijk aan m'n surprise verder gaan, maar daarvoor moet ik heel veel lopen en staan, dus stel het maar weer even uit.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Goeiemorgen. Heb op zich wel uitgeslapen vind ik zelf al word ik niet zo uitgeslapen wakker. Ben nog steeds goed verkouden en begin nu te hoesten. Ik heb een goede verkoudheid opgelopen. Vanmiddag lekker door het bos wandelen met vriend en 's avonds ga ik Grieks koken en daarvoor ga ik vanmiddag de sausjes al maken. Tapenade heb ik al wel vaker gemaakt, maar de tzatziki en knoflooksaus nog niet dus ben benieuwd.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Goedemorgen!
Hier ook veel mist. We gaan zo naar AMS rijden waar ze bij een kinderboerderij een nestje kittens hebben. Die mogen rond de kerstvakantie het nest verlaten, precies wanneer we een kitten in huis willen nemen. Telefonisch heb ik er eigenlijk al eentje gereserveerd omdat het zo hard ging, een cypers katertje. Ik ben zo benieuwd!!
Daarna wil ik nog even de stad in, en moet ik nog stofzuigen en het bed verschonen und so.
Fijne zondag!
Hier ook veel mist. We gaan zo naar AMS rijden waar ze bij een kinderboerderij een nestje kittens hebben. Die mogen rond de kerstvakantie het nest verlaten, precies wanneer we een kitten in huis willen nemen. Telefonisch heb ik er eigenlijk al eentje gereserveerd omdat het zo hard ging, een cypers katertje. Ik ben zo benieuwd!!
Daarna wil ik nog even de stad in, en moet ik nog stofzuigen en het bed verschonen und so.
Fijne zondag!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Goedemorgen!
Ik wil iedereen een fijne zondag wensen. Ik zit nu aan mijn ontbijt en ga zo een beetje in huis rommelen. Heb redelijk geslapen, ik heb de laatste tijd veel nachtmerries en rare onrustige dromen, stiekem ben ik dus moe, maar helaas ging de wekker van mijn vriend omdat hij zo gaat voetballen.
Ik wil iedereen een fijne zondag wensen. Ik zit nu aan mijn ontbijt en ga zo een beetje in huis rommelen. Heb redelijk geslapen, ik heb de laatste tijd veel nachtmerries en rare onrustige dromen, stiekem ben ik dus moe, maar helaas ging de wekker van mijn vriend omdat hij zo gaat voetballen.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik begin nu wakker te worden en ga zo lekker ontbijten. Daarna hard aan de slag met mijn to do lijst. Er staat nog heel veel op!
Ik begin nu wakker te worden en ga zo lekker ontbijten. Daarna hard aan de slag met mijn to do lijst. Er staat nog heel veel op!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Good mornin'!
Ik zit klaar in mn sportkleding, ga zo met Confusion sporten bij haar sportschool We gaan sh'bam en body balance doen, heb ik allebei nog nooit gedaan, dus ben erg benieuwd!
Fijne dag!
Ik zit klaar in mn sportkleding, ga zo met Confusion sporten bij haar sportschool We gaan sh'bam en body balance doen, heb ik allebei nog nooit gedaan, dus ben erg benieuwd!
Fijne dag!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik heb echt heerlijk geslapen, nu lekker wakker worden met een bakje thee! Ik wil vandaag sowieso de badkamer schoonmaken. Verder nog even bezig met stage, lesje voorbereiden. Als het goed is komt er nog een vriend van m'n vriend langs om film te kijken. Lekkere luie zondag!
Ik heb echt heerlijk geslapen, nu lekker wakker worden met een bakje thee! Ik wil vandaag sowieso de badkamer schoonmaken. Verder nog even bezig met stage, lesje voorbereiden. Als het goed is komt er nog een vriend van m'n vriend langs om film te kijken. Lekkere luie zondag!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga zo bij mijn ouders ontbijten. Daarna thuis de keuken opruimen en mijn haar verven. Vanmiddag naar een vriendin en vanavond nog aan de studie.
Fijne zondag!
Ik ga zo bij mijn ouders ontbijten. Daarna thuis de keuken opruimen en mijn haar verven. Vanmiddag naar een vriendin en vanavond nog aan de studie.
Fijne zondag!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ben rustig aan het wakker worden. Zo ontbijten en douchen. Daarna moet ik nog een presentatie in elkaar draaien. Best zenuwachtig, ik heb 'm woensdag maar moet het volledig in het Spaans presenteren. Dus dat is lastig. Daar ben ik wel even mee bezig.
Verder geen bijzondere plannen.
Fijne zondag iedereen!
Ben rustig aan het wakker worden. Zo ontbijten en douchen. Daarna moet ik nog een presentatie in elkaar draaien. Best zenuwachtig, ik heb 'm woensdag maar moet het volledig in het Spaans presenteren. Dus dat is lastig. Daar ben ik wel even mee bezig.
Verder geen bijzondere plannen.
Fijne zondag iedereen!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag
» Goedemorgen zondag
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen zondag!