Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

+79
Pruim
Zonnetje
Floor
Champagne
Puggle
Paper Crown
Ilargi
_Lana_
Monte
Mida4you
litllejoy
Reeza
Toedels
Muus
M@niek
Oasis
rianne287
Poubelle
Wenology
Antibes
Coccinelle
rapa nui
Dennenappel
Alex
Muppetje
Jasmina
Poeke
Laced
schuddebuikje
SparklingEyes
mzcharlotte
Linda
Juutjepetuutje
Gympie
Schaapke
Tullow
Printje
Elliot
Arwyn
Coco
Jasmine
Lavendel
Leine
Snoes
CCC
Rose
M_as
vlinder-19
Mees
Ella
Rumble
Lejow
TGR
Eris
Stuiterbal
Muurvlindertje
Raindrop
Kabouter
Jeanette
teletascha
Mamsie
PluDan
Minx
Marin
Moonlight
Sarah1985
Curious
Shisha
smooch
Ibbeltje
Makamba
Rush
Fayebella
Jade
Davinia
Liz
Parisienne
Chocolate Cookie
kwak
83 plaatsers

Pagina 8 van 16 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Paper Crown wo 8 aug 2012 - 8:48

Ik vind het zelf niet mooi overkomen op de foto's als je erin staat is het veel mooier maar ach..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Fayebella wo 8 aug 2012 - 9:49

Dat ziet er mooi uit! Komt in de hoek van de 1ste foto de keuken?
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Schaapke wo 8 aug 2012 - 10:16

Paper Crown schreef:Ik vind het zelf niet mooi overkomen op de foto's als je erin staat is het veel mooier maar ach..

Dat vind ik altijd wel en beetje met foto's. Je kunt nooit helemaal vastleggen hoe het er nou écht uitziet, maar zoals ik het nu kan zien vind ik t prachtig!!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Gympie wo 8 aug 2012 - 21:02

Paper Crown schreef:

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Foto-CBXOJ73S







Is dat witte hekje een verhoging in je huiskamer? Of is het de trap naar boven? Het lijkt wel een kleine woonkamer, maar van buiten lijkt je huis heel groot, dus ik denk dat het gezichtsbedrog is van de foto.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Paper Crown wo 8 aug 2012 - 21:09

Gympie schreef:
Paper Crown schreef:

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Foto-CBXOJ73S







Is dat witte hekje een verhoging in je huiskamer? Of is het de trap naar boven? Het lijkt wel een kleine woonkamer, maar van buiten lijkt je huis heel groot, dus ik denk dat het gezichtsbedrog is van de foto.

Trap naar boven! Het is gezichtsbedrog hoor, de keuken wat je ziet lijkt iniminie maar is bijna 4meter breed.
Ons huis is zonder de vliering 190m2
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 21:48

Op foto's is het sowieso altijd heel moeilijk beoordelen. Wat jij al zei PC, dat het in het echt nog veel mooier lijkt. Dat geloof ik graag. Eigenlijk heb je voor woonruimtes fotograferen ook een groothoek nodig, gebeurt veel in de makelaardij.

Maar genoeg foto praat, het ziet er gewoon echt heel erg mooi uit! Ik hou zelf niet zo van nieuwe huizen, maar je ziet wel dat dit huis echt heel erg veel sfeer gaat krijgen. Mochten jullie zo'n mooie witte trap uitkiezen of zat dat er al in en wordt er onbedoeld met jullie stijl rekening gehouden?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Paper Crown wo 8 aug 2012 - 21:57

Marin schreef:Op foto's is het sowieso altijd heel moeilijk beoordelen. Wat jij al zei PC, dat het in het echt nog veel mooier lijkt. Dat geloof ik graag. Eigenlijk heb je voor woonruimtes fotograferen ook een groothoek nodig, gebeurt veel in de makelaardij.

Maar genoeg foto praat, het ziet er gewoon echt heel erg mooi uit! Ik hou zelf niet zo van nieuwe huizen, maar je ziet wel dat dit huis echt heel erg veel sfeer gaat krijgen. Mochten jullie zo'n mooie witte trap uitkiezen of zat dat er al in en wordt er onbedoeld met jullie stijl rekening gehouden?

Nee, je kon alleen kiezen voor hardhout of gewoon en als je hardhout nam was het donkerbruin.. lellek!! Je kon een trapkast kiezen maar dat hebben wij niet gedaan.
We gaan het weekend van 25 aug over, en onze keuken komt 2de week september pas maar je kan daarna bij ons komen kijken hoor, P. ligt letterlijk
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 21:59

Je zin hield op!

Maar ik snap de hint. Ik kom al. Met een zak M&M's Cocos.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Paper Crown wo 8 aug 2012 - 22:09

Marin schreef:Je zin hield op!

Maar ik snap de hint. Ik kom al. Met een zak M&M's Cocos.

He ik had getikt! Letterlijk 20 minuten van schiphol weg..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Parisienne do 9 aug 2012 - 1:12

Dan moeten we allemaal maar in het echt komen kijken als je huis klaar is.. zonde om het dan zo op foto's te laten zien angel
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Paper Crown do 9 aug 2012 - 1:28

Parisienne schreef:Dan moeten we allemaal maar in het echt komen kijken als je huis klaar is.. zonde om het dan zo op foto's te laten zien Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 2474380249

Dat mag hoor! Neem je dochter wel mee, ik vind haar zo'n dotje!

Maar pas als er meubels staan zie je het!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Parisienne do 9 aug 2012 - 12:12

Gezellig! Ik zal N. meenemen.. inclusief heel veel snoetenpoetsers/billendoekjes voor haar kleine peuterhandjes om je meubels schoon te houden Laughing
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Paper Crown do 9 aug 2012 - 22:19

Parisienne schreef:Gezellig! Ik zal N. meenemen.. inclusief heel veel snoetenpoetsers/billendoekjes voor haar kleine peuterhandjes om je meubels schoon te houden Laughing

Haha, goed plan maar maak je niet druk hoor, ik ben niet zo moeilijk. We zetten haar ook gewoon in de box naast de baby hehe. Kunnen ze geen kant op.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Mamsie vr 10 aug 2012 - 0:02

Wordt mooi! Ben idd benieuwd naar hoe het eruit ziet als de meubels er staan.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Juutjepetuutje vr 10 aug 2012 - 0:33

mooi zeg! mooie kleuren ook op de muren!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Rumble vr 10 aug 2012 - 4:28

Wow PC erg mooi geworden zeg! Mooie kleur grijs op je muur!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 5:19

Tip: volgende keer even het paginanummer erbij zetten ipv de datum qua update van het topic!

Heel erg mooi PC, ik vind de raam in het hoek prachtig en ook de prachtige lijsten die in je kamer gestuukt zijn. Mooie kleur op de muren ook! Is dat ook taupe, of grijs?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Paper Crown vr 10 aug 2012 - 9:06

Carrie schreef:Tip: volgende keer even het paginanummer erbij zetten ipv de datum qua update van het topic!

Heel erg mooi PC, ik vind de raam in het hoek prachtig en ook de prachtige lijsten die in je kamer gestuukt zijn. Mooie kleur op de muren ook! Is dat ook taupe, of grijs?

Nee is echt allemaal grijs! Maar allemaal in verschillende tinten. De muur links is donkerder dan rechts en de keuken is weer een tik donkerder. Dinsdag komen ze toch in de keuken vloerverwarming frezen dus de radiator daar gaat ook weg en komen daar ook shutters, evenals in de woonkamer. Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 281626781 Its soooo pretty!

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 GroteFoto-UE3QLTHT

Verder hebben we allemaal dingen bij RM besteld!

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 194180

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 128350tafel

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 199310_1

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 126280-3stoel

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 152080_1

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 1578401

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 118720-132730tafel

2x

En nog een kleinere stoel, zelfde als de eetstoel voor achter het bureautje in grijs.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Mamsie vr 10 aug 2012 - 9:27

Heel mooi. Wat voor vloer komt erin? Enne de ideeën voor de babykamer?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 9:42

Heel erg mooi Sheil! Helemaal mijn smaak, echt prachtig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 10:04

Fan!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Schaapke vr 10 aug 2012 - 10:58

Maura schreef:Fan!!!

Ik ooooooooook :cheering: !!!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Linda vr 10 aug 2012 - 18:17

Heel mooi!!!! Ik ben erg benieuwd naar de eindfoto's!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  mzcharlotte vr 10 aug 2012 - 21:29

Die stoelen! I love you
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  SparklingEyes zo 12 aug 2012 - 21:33

Paper Crown schreef:
Marin schreef:Op foto's is het sowieso altijd heel moeilijk beoordelen. Wat jij al zei PC, dat het in het echt nog veel mooier lijkt. Dat geloof ik graag. Eigenlijk heb je voor woonruimtes fotograferen ook een groothoek nodig, gebeurt veel in de makelaardij.

Maar genoeg foto praat, het ziet er gewoon echt heel erg mooi uit! Ik hou zelf niet zo van nieuwe huizen, maar je ziet wel dat dit huis echt heel erg veel sfeer gaat krijgen. Mochten jullie zo'n mooie witte trap uitkiezen of zat dat er al in en wordt er onbedoeld met jullie stijl rekening gehouden?

Nee, je kon alleen kiezen voor hardhout of gewoon en als je hardhout nam was het donkerbruin.. lellek!! Je kon een trapkast kiezen maar dat hebben wij niet gedaan.
We gaan het weekend van 25 aug over, en onze keuken komt 2de week september pas maar je kan daarna bij ons komen kijken hoor, P. ligt letterlijk

He toevallig! smile dan gaan wij ook over! haha
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er! - Pagina 8 Empty Re: Dan ook ons nieuwe huis! Update 4 oktober, meubels zijn er!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 16 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum