Wat te geven meisje van 12, Sinterklaas, 5 euro?
+6
Lady Starstruck
Mizz_S
Lejow
Tiana
Zininzon
rapa nui
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat te geven meisje van 12, Sinterklaas, 5 euro?
Ik ben een beetje inspiratieloos. Ik vier Sinterklaar altijd met vrienden, dit jaar hebben we wel lootjes getrokken maar doen we het zonder lijstjes. Je moet voor ca. 5 euro iets kopen voor diegene die je getrokken hebt. Ik moet dus iets kopen voor een meisje van 12 jaar oud, ze zit in de eerste klas van het voortgezet onderwijs. Ik zie haar eigenlijk alleen met Sinterklaas, hoor wel eens iets over wat ze doet maar weet eigenlijk niet wat ze leuk vind/wat ze momenteel graag doet. Ik heb vanmiddag dankzij het Nagellak topic al wel van die nagelstickertjes gehaald bij de Action en ook nog een setje met kleine potjes nagellak. Eigenlijk heb ik geen idee wat iemand van die leeftijd tegenwoordig leuk vind/mee bezig is.
Iemand ideeën?
Iemand ideeën?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Wat te geven meisje van 12, Sinterklaas, 5 euro?
Dat verschilt heel erg per 12-jarige natuurlijk.
Ik was zelf altijd bezig met make-up en haarfrutsels, ik zou heel blij zijn geweest met die nagellakjes en stickertjes.
Ik was zelf altijd bezig met make-up en haarfrutsels, ik zou heel blij zijn geweest met die nagellakjes en stickertjes.
Gast- Gast
Heeft ze hyves? misschien kun je daar meer inspiratie opdoen...
Verder zijn er op het moment van Vogue heel leuke geschenkverpakkingen, toilettasjes en handtasjes met deo en douchegel er in. Goedkoopste is ook 5 euro
Verder zijn er op het moment van Vogue heel leuke geschenkverpakkingen, toilettasjes en handtasjes met deo en douchegel er in. Goedkoopste is ook 5 euro
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Het verschilt natuurlijk een beetje per kind, maar denk dat de meeste meiden van die leeftijd wel steeds meer met make-up aan de slag gaan en nagellak gaan gebruiken. Dus misschien is een lipgloss een leuk idee? Ik vond gelpennen of van die glitterpennen ook altijd heel leuk om te krijgen
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Een luchtje ofzo? Je hebt bij de ICI paris van die jonge meiden luchtjes
Een leuk pakket met een Hitkrant (justin bieeebeerrr), een reep chocola en dan dat potje nagellak?
Een leuke etui
Een leuk pakket met een Hitkrant (justin bieeebeerrr), een reep chocola en dan dat potje nagellak?
Een leuke etui
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Misschien kun je nog iets leuks qua sieraad erbij doen, of iets van lipgloss?
Gast- Gast
Ik dacht ook aan een sieraad ofzo, of andere make-up dingetjes erbij.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
De Tina of zo'n Hoe overleef ik tijdschrift.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lejow schreef:Een luchtje ofzo? Je hebt bij de ICI paris van die jonge meiden luchtjes
Een leuke etui
Grinnik. Maar daar moet je wel mee uitkijken hoor, als je niet zeker weet dat ze dol op hem is. Mijn zusje vond hem altijd 'hemels' en ineens was alles voorbij en vond ze hem 'vet lelijk jonge'. (Voor alle duidelijkheid, mijn zusje is 14 )
Maar ja, nagellak zal wel in de smaak vallen denk ik. Je hebt in die Essence colour & go lijn volgens mij ook hele leuke glitter topcoats.
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Ja volgens mij ben je of helemaal gek van hem, of vindt je hem dus 'vet lelijk' haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zou ook voor een lipglossje gaan. Vooral Catrice en Essence hebben altijd wel leuke. Dr. van der Hoog heeft nu nieuwe maskertjes. Je hebt ze kant en klaar in van zakjes en er zijn ook tubes. Anders misschien een sjaal(tje), armband, oorbellen. Succes!
Gast- Gast
Bedankt voor de tips. Lipgloss vind ik wel leuk, sieraad ook maar iets lastiger om uit te zoeken wat ze mooi kan vinden. Ik vind zo'n maskertje erbij ook wel een goed idee. Zal nog eens de Kruitvat en de Action doorlopen met jullie tips in het achterhoofd.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
WhahhahaTGR schreef:Tampons
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou een verwenpakketje maken, leuk tasje bij action halen (van die harde kartonnen). Tijdschrift, lekkere douchecreme en bijv klein flesje deo van dove ofzoiets. Maskertje, en een doos celebrations. Hoppa!
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Soortgelijke onderwerpen
» Waar zou jij je laatste 100 euro aan uit geven?
» Sinterklaas/kerstkadootjes
» Sinterklaas/Kerstlootjes?!
» De zak van Sinterklaas
» jou sinterklaas herinnering
» Sinterklaas/kerstkadootjes
» Sinterklaas/Kerstlootjes?!
» De zak van Sinterklaas
» jou sinterklaas herinnering
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: