Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doen jullie allemaal met je vriend?

+18
Curious
Jade
Pompoen
Suus
Dani
Atelier Madame
Shy
Blair
dolfijntje24
Mizz_S
RYW
Marin
mzcharlotte
Puzzle
Bay
Silver
Winegum
Shisha
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat doen jullie allemaal met je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie allemaal met je vriend?

Bericht  Atelier Madame zo 20 nov 2011 - 22:04

Het is natuurlijk wel wat anders dan dat we gewoon allebei savonds thuis zijn of dat we écht samen iets gaan doen. Als we allebei savonds thuis zijn kijken we samen tv (hoewel we allebei een hele andere smaak hebben dus het is meestal iets van het journaal / pauw en witteman, dwdd etc), we zitten samen met allebei onze eigen laptop op de bank lekker te surfen, gewoon wat kletsen, rommelen in huis etc.

of we gaan echt op pad, dan kan het heel burgerlijk zijn zoals samen boodschappen doen of bij mn oma op de thee (of bij vrienden natuurlijk), maar ook naar de bios, cafetje, poolen, samen een rondje hardlopen, zwemmen, stukje rijden etc.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie allemaal met je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie allemaal met je vriend?

Bericht  Dani zo 20 nov 2011 - 22:59

Wij wonen samen dus dat is misschien wel wat anders maar wij winkelen, wandelen in het bos of op het strand, filmpje kijken, spelletje doen, dagje weg (bijv. Artis of Dolfinarium), uit eten of lekker lunchen, op bezoek bij vrienden/familie, buiten de deur een borrel drinken.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie allemaal met je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie allemaal met je vriend?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 0:23

Mijn vriend en ik wonen ook samen, maar wij gaan regelmatig samen wandelen, afgelopen zondag hebben we 's middags lekker dvd'tje gekeken op de bank, we gaan vaak samen boodschappen doen, maar we doen echt niet alles met elkaar.

Zo heb ik mijn cursus Spaans waar ik regelmatig aan werk, kan mijn vriend soms uren op Marktplaats of op autosites surfen, hou ik er van lekker te lezen en speelt mijn vriend wel eens op de spelcomputer. Zo ben je wel samen, maar doe je ieder je eigen ding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie allemaal met je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie allemaal met je vriend?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 5:02

Gisteren belde een oude bekende van mijn vriend (een vrouwelijke excollega) naar hem op zijn werk, ze hadden het over kinderen en zij had net een zoon gekregen, A.iden, en het eerste wat hij wilde zeggen was 'hee, vernoemd naar die van Sex and the City?' maar dat heeft ie wijselijk maar voor zich gehouden waar al zijn mannelijke collega's bij waren haha

I love you Ik vond het stiekem toch wel heel erg stoer dat hij dat gewoon wist!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie allemaal met je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie allemaal met je vriend?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 5:07

Parels schreef:Gisteren belde een oude bekende van mijn vriend (een vrouwelijke excollega) naar hem op zijn werk, ze hadden het over kinderen en zij had net een zoon gekregen, A.iden, en het eerste wat hij wilde zeggen was 'hee, vernoemd naar die van Sex and the City?' maar dat heeft ie wijselijk maar voor zich gehouden waar al zijn mannelijke collega's bij waren haha

I love you Ik vond het stiekem toch wel heel erg stoer dat hij dat gewoon wist!

hahahaha hier nog zo een, maar bij mijn vriend was het zo erg dat hij een groepje meiden uit zijn klas hoorde praatte over sex and the city en dat hij eruit floepte:"Oh, dat is in die aflevering van....-toelichting- " hahah.. ze hadden hem allemaal raar aangekeken, inclusief de mannen die erbij waren :P

Soms floept hij er ook gewoon citaten uit.. help ik heb hem geindoctrineerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie allemaal met je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie allemaal met je vriend?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 5:37

Punk'd schreef:
Parels schreef:Gisteren belde een oude bekende van mijn vriend (een vrouwelijke excollega) naar hem op zijn werk, ze hadden het over kinderen en zij had net een zoon gekregen, A.iden, en het eerste wat hij wilde zeggen was 'hee, vernoemd naar die van Sex and the City?' maar dat heeft ie wijselijk maar voor zich gehouden waar al zijn mannelijke collega's bij waren haha

I love you Ik vond het stiekem toch wel heel erg stoer dat hij dat gewoon wist!

hahahaha hier nog zo een, maar bij mijn vriend was het zo erg dat hij een groepje meiden uit zijn klas hoorde praatte over sex and the city en dat hij eruit floepte:"Oh, dat is in die aflevering van....-toelichting- " hahah.. ze hadden hem allemaal raar aangekeken, inclusief de mannen die erbij waren :P

Soms floept hij er ook gewoon citaten uit.. help ik heb hem geindoctrineerd.

Nee, dat heet getraind nerd Goed gedaan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie allemaal met je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie allemaal met je vriend?

Bericht  Suus di 22 nov 2011 - 7:17

Haha, ik heb ook alle afleveringen van Sex and the City gezien samen met mijn vriend: op zijn initiatief Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie allemaal met je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie allemaal met je vriend?

Bericht  Marin di 22 nov 2011 - 7:21

Haha mijn vriend kijkt Greys Anatomy en private practice omdat ie t leuk vindt en is al veel seizoenen verder dan ik.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie allemaal met je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie allemaal met je vriend?

Bericht  Pompoen di 22 nov 2011 - 21:38

Ik kijk zelf niet eens Sex and the City en ben erg blij dat mijn man dat ook niet doet :P!

Ik snap dat het lastig is als je elkaar alleen in het weekend ziet, maar toch denk ik dat gewoon bij elkaar zijn het belangrijkste moet zijn. En dan kun je een boekje lezen op de bank, computeren of gewoon doen wat je normaal ook doet op zondag zonder hem erbij, maar dan met hem erbij Ik zou het wel vrij moeizaam vinden om steeds iets te moeten organiseren omdat we ons anders vervelen.
Maar goed, het is lang geleden voor mij, we wonen inmiddels alweer 9 jaar in één huis, 3 jaar getrouwd, 10 jaar relatie. Hoe dat in het begin ging weet ik haast niet meer! Maar voor zover ik me herinner ging ik meestal bij hem slapen en dan gingen we samen een rondje door de stad, of ik ging leren en hij werken (thuis), of we zaten gewoon allebei een boek te lezen. Of we bleven gewoon het halve weekend in bed angel. We ondernamen ook wel dingen, maar gewoon omdat we er allebei zin in hadden. Dat ging eigenlijk heel vanzelf.
We hebben ook een tijdje toen we samenwoonden een soort relaxdagen ingesteld. Dan gingen we eens in de 3 of 4 weken op zondag met boeken, kranten en tijdschriften de hele dag in de Ierse Pub hangen (op het Leidseplein, daar woonden we toen vlakbij), lekker lezen, kletsen etc., vaak pakten we dan nog een biosje en dan waren we 's avonds weer helemaal opgeladen voor de nieuwe week. Heerlijk!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie allemaal met je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie allemaal met je vriend?

Bericht  Jade wo 23 nov 2011 - 5:05

Suus schreef:Haha, ik heb ook alle afleveringen van Sex and the City gezien samen met mijn vriend: op zijn initiatief Wink

Hier kijken we ze ook samen :P

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie allemaal met je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie allemaal met je vriend?

Bericht  Atelier Madame do 24 nov 2011 - 5:28

Wij gaan vanavond samen naar de Ikea, eerst aan de Zweedse gehaktballetjes en daarna lekker rondlopen, vind ik altijd zo leuk Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie allemaal met je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie allemaal met je vriend?

Bericht  Curious do 24 nov 2011 - 6:03

Mijn vriend gaat ook alleen meee naar de ikea ivm de zweedse balletjes! hihi.
Wij koken ook graag uitgebreid samen om vervolgens ook lekker te kletsen en na te tafelen.
Toen we nog niet samen woonde gingen we ook regelmatig een nachtje weg, zodat we wat meer privacy hebben. Als je dit last minute boekt, dan kost het echt niet zoveel geld.
Nu we samen wonen vinden we het ook heerlijk om gewoon samen een filmpje te kijken, lekker op de bank te zitten (de ene aan t lezen, de andere op de laptop etc.).
We maken ook regelmatig een flinke wandeling met de hond.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie allemaal met je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie allemaal met je vriend?

Bericht  TNMN do 24 nov 2011 - 7:27

Op het moment hebben mijn vriend en ik helaas niet veel tijd samen (we wonen samen trouwens). Hij werkt 7 dagen in de week en ik minimaal 6, dus 's avonds zijn we alle 2 moe en kijken we vaak films of series samen, koken we samen of we zitten op de computer/laptop.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie allemaal met je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie allemaal met je vriend?

Bericht  Yaelynn vr 25 nov 2011 - 10:37

Wij zorgen samen voor zoonlief en 2x per week gaan we samen bankhangen en series kijken...
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Woonplaats : Amersfoort

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie allemaal met je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie allemaal met je vriend?

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 12:03

Ik heb inmiddels gelukkig weer wat meer te doen met mn vriend.. Morgen gaat hij ook eindelijk mn vriendinnen ontmoeten, dus dat is een spannende maar positieve ontwikkeling. Ook zijn we vorig weekend op zondag naar zn ouders geweest wat erg gezellig was en volgende week zondag vieren we sinterklaas bij mijn ouders. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie allemaal met je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie allemaal met je vriend?

Bericht  Rush wo 30 nov 2011 - 4:02

Mijn vriend kijkt ook SATC. Laughing

Ik wil ook meer dingen samen doen. Even inspiratie uit dit topic halen!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie allemaal met je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie allemaal met je vriend?

Bericht  Caramba wo 30 nov 2011 - 6:22

Wij gaan samen om boodschappen, doen samen de huishouding, samen naar familie/vrienden.
Vandaag zijn we samen aan het klussen geweest. Kijken samen tv. Shoppen doen we vaak samen, maar ga tegenwoordig geregeld met mijn schoonmoeder. Op zondag gaan we vaak te touren en gaan dan altijd wel ergens zitten om iets te nuttigen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie allemaal met je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie allemaal met je vriend?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum