Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

+6
Goudlokje
Esthor
Lin
sharonvd
Trieskoe
AAnnet
10 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Vriendinnen gezocht om iets leuks mee te doen

Bericht  Erika23 do 3 feb 2011 - 10:38

Hallo Meiden!

Ik las jullie forum en ben erg enthousiast.
Wat leuk dat jullie met z'n allen leuke dingen doen.
Ik ben vaak alleen, woon in leeuwarden en heb een vriendje die veel aan het werk is.
Herkennen jullie dit en zin in wat afleiding in plaats van thuis zitten terwijl hij weg is?

Groetjes,
Erika

Erika23
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 6
Registratiedatum : 03-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Goudlokje do 3 feb 2011 - 11:25

Hey Erika,

zonder dat vriendjes-deel herken ik dat hoor, vandaar ook dit forum:) Ik werk in de avonduren en zit vaak overdag een beetje alleen thuis te niksen, terwijl ik natuurlijk veel liever lekker ergens ga koffie drinken, winkelen, muffins bakken of spelletjes doen met leuke meiden!smile

Hee en over leuke ideeën gesproken, dames: wie gaat er zaterdag mee naar die dans-workshop? (www.balfolk.nl) daar kan je je opgeven. Zaterdag van 15.15 tot 18.15, het is een soort van 'folksdansen', lijkt me gewoon leuk om es 1 x uit te proberen! Het kost 10 euro. Wie gaat er met me mee??smile

xx
Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 52
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:42

Erg handig om je tel. nummer zo open en bloot op een open site te zetten :shock: !
Niet dat ik er gebruik van ga maken, maar kom op zeg hey.
Lijkt wel een puberklas die er niet echt bij stil staat :o


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Goudlokje do 3 feb 2011 - 11:51

mmm ja ik heb er inderdaad niet over nagedacht dat iedereen dat kan lezen . Ik verwacht ook niet dat er heel veel mensen in dit topic zullen meelezen, maar goed. Wat kan er dan verder gebeuren? Je kan te maken krijgen met irritante telefoontjes van hijgers ofzo, maar goed.... als dat echt uit de hand zou lopen kan je altijd nog een ander nummer nemen, toch?
* of ben ik nou weer es veel te naief? *
Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 52
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Lin do 3 feb 2011 - 20:06

Hey Erika!
Heel herkenbaar hoor, inclusief vriendje, maar het werk gedeelte weer niet Wink
Het is gewoon leuk om wat meiden in je omgeving te hebben om leuke dingen mee te doen naast je vriendje! In mijn geval zijn een boel van mijn vrienden verhuisd uit leeuwarden omdat ze afgestudeerd zijn.. En ik moet nog een jaartje. Werd wel een beetje stil in Leeuwarden, en de avondjes alleen op mijn kamer was ik ook wel zat! Zo kwam ik hier terrecht smile En tot nu toe zijn de 2 meetings die we gehad hebben een succes!

Sluit je vooral aan! Er worden inderdaad wel afspraken gemaakt, gewoon meelezen en kletsen en als je kan dan kan je smile Zo niet, dan komen er wel nieuwe afspraken! (sowieso als t aan mij ligt). Voor nu is het in iedergeval dat een paar van ons gaan sporten met de studenten sportpas!
Lin
Lin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 34
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  sharonvd do 3 feb 2011 - 21:04

x


Laatst aangepast door sharonvd op zo 6 feb 2011 - 22:48; in totaal 1 keer bewerkt
sharonvd
sharonvd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 44
Registratiedatum : 04-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Erika23 do 3 feb 2011 - 21:43

Heey Heey!

Wat leuk, al zoveel reacties. Ging vanmorgen meteen kijken toen ik wakker werd.
Ik vind het alleen wel een beetje vreemd om zomaar af te spreken.
Ik leer mensen liever over het algemeen eerst wat beter kennen.
Hebben jullie ook mail zodat we makkelijker kunnen communiceren?
Dan kunnen we elkaar alvast wat beter leren kennen, dat zou wel leuk zijn.

Haha Sharon, nou dat zal wel niet dezelfde zijn Wink. Ik woon samen met mijn vriendje in leeuwarden. Jij hebt dus ook een vriendje, Leuk! Wonen jullie ook samen in Leeuwarden?

Groetjes,
Erika

Erika23
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 6
Registratiedatum : 03-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Lin do 3 feb 2011 - 21:56

Ik vond het ook vreemd de eerste keer, maar dat is dus helemaal niet het geval smile Er is altijd wel wat te kletsen als je elkaar nog niet kent en het was elke keer op een openbare plek smile
Mijn persoonlijke ervaring is juist dat je een heel ander beeld van iemand online krijgt dan dat het in het echt het geval is! Maar praat lekker mee hier en wanneer je denkt dat je t ok vind sluit je je aan bij een afspraak! Je bent sowieso welkom :-)

Gelijk weer even een voorstel! Mijn leventje is nu dankzij stage beperkt tot de avonduren.. Wie heeft er zin om een keer op een doordeweekse avond ergens kopje koffie te drinken ofzo? Van mij part weer met een spelletje ofzo! Volgende week een keer? Maandag en dinsdag niet vanwege sporten Wink
Lin
Lin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 34
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Erika23 do 3 feb 2011 - 22:00

Heey Lin,

Dat klinkt wel erg gezellig.
Mijn e-mail is erika23@hotmail.com. Hier kunnen jullie mij altijd op mailen.
Heb ook wel msn dus kunnen we elkaar alvast wat beter leren kennen.
Ik zou binnenkort best wel een keertje naar een meeting toe willen komen, lijkt me leuk!

Groetjes,
Erika

Erika23
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 6
Registratiedatum : 03-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Esthor do 3 feb 2011 - 22:06

Hoi,

Ik ben er bij, maandag en dinsdag met het sporten.
Zullen we dinsdag eten met z'n allen?
Hebben we voor pilates genoeg tijd voor, omdat de les om 9 uur is.
Wanneer gaan jullie eigenlijk die pas ophalen?
Erika, vind jij het ook leuk om mee te gaan sporten?
Maandag beginnen we voor het eerst met Zumba.
Esthor
Esthor
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 30
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Lin do 3 feb 2011 - 22:12

Jah goed idee! Voor het sporten ergens eten! Mensen die niet sporten kunnen natuurlijk dan ook gewoon meeeten!
Kunnen wel bij dikke van dale of cafe cafe eten ofzo, die hebben van die dagaanbiedingen?

En oh, ik haal die pas maandag voor t sporten snel op..
Lin
Lin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 34
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  sharonvd do 3 feb 2011 - 22:55

x


Laatst aangepast door sharonvd op zo 6 feb 2011 - 22:49; in totaal 1 keer bewerkt
sharonvd
sharonvd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 44
Registratiedatum : 04-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Erika23 do 3 feb 2011 - 23:21

Lijkt me gezellig om binnenkort te meeten!!

@ Sharon. Ooh wat vervelend dat je daardoor uitelkaar gaat. Ik zie m'n vriendje niet heel veel, vooral 's avonds laat, maar dat levert gelukkig nog niet zoveel spanningen op. Maar leuk dat je nu weer bij elkaar bent. Voel je je daar dan niet raar bij om weer bij hem te komen?

Nu mn vriendje zoveel aan het werk is ben ik eigenlijk opzoek naar een leuk bijbaantje in een restaurantje of eetcafeetje. Weet nog iemand iets leuks?

Groetjes,
Erika

Erika23
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 6
Registratiedatum : 03-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  sharonvd do 3 feb 2011 - 23:26

x


Laatst aangepast door sharonvd op zo 6 feb 2011 - 22:49; in totaal 1 keer bewerkt
sharonvd
sharonvd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 44
Registratiedatum : 04-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Erika23 vr 4 feb 2011 - 0:05

Dat is wel leuk dat je je vriend tenminste nog elke dag ziet. Daar ben ik ook wel blij mee, ook al is het niet wat ik me er bij voorgesteld had van samenwonen. Ik had wel verwacht dat we meer tijd zouden doorbrengen samen maar hij heeft het natuurlijk ook druk.

Delen we misschien nog dezelfde intresses/hobby's etc? Ik zal even iets over mezelf vertellen want dat had ik nog niet echt gedaan.
Mijn naam is Erika, ik ben 23 en woon in leeuwarden, zo ver waren we.. Ik hou van dieren, vooral van honden en paarden maar heb m'n paard helaas moeten verkopen toen ik ging verhuizen. Mijn ouders wonen in een dorpje vlakbij Den Haag waar ik opgegroeit ben en daar heb ik mijn vriend ook leren kennen. Maar omdat hij uit leeuwarden kwam en in Den haag studeerde zijn we nu hier weer naartoe verhuisd. Nu heb ik hier niet zo veel vriendinnen. Ik heb jarenlang in de horeca gewerkt en ga nu hier in leeuwarden weer opzoek naar een leuk bijbaantje voor in de avonden want overdag moet ik ook wel veel aan m'n studie doen. Ga wel eens met studiegenootjes uiteten in Leeuwarden maar heb nog niet echt iets kunnen vinden waar ik zou willen werken. Ik vind het belangrijk om bijvoorbeeld in een eetcafe te werken waar de sfeer wat gemoedelijker is, dat hele luxe hoeft van mij niet beslist. Verder ben ik nog niet zo bekend in Leeuwarden en zou graag met jullie eens wat willen gaan drinken. Hoe zit het met jullie bijbaantjes/hobby's/studie etc?

@ Sharon, je vertelde over een restaurant? Welke bedoel je? Fijn dat het nu weer goed gaat, als je echt bij elkaar hoort dan kom je altijd wel weer bij elkaar terug. Een relatie heeft vaak ups & downs maar daar moet je met z'n tweeën weer bovenop komen.

Tot snel!

Groetjes,
Erika

Erika23
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 6
Registratiedatum : 03-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  sharonvd vr 4 feb 2011 - 0:27

x


Laatst aangepast door sharonvd op zo 6 feb 2011 - 22:49; in totaal 1 keer bewerkt
sharonvd
sharonvd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 44
Registratiedatum : 04-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Erika23 vr 4 feb 2011 - 0:41

Ah nee, m'n msn doet het niet meer! Ik wist het ww niet meer en normaal stond die altijd standaard ingesteld, wat stom.
Ik heb een nieuwe aangemaakt, dat is: erikavansloteren@hotmail.com

@ Sharon, voeg je me daarop toe? Kunnen we even gezellig babbelen. Geloof dat we wel veel dezelfde intresses hebben.
Tot zo!

Liefs,
Erika

Erika23
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 6
Registratiedatum : 03-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Lin vr 4 feb 2011 - 7:15

Even nog over dat eten, ik kan wel zeggen 'we kunnen bij mij eten' maar ik heb geen materiaal noch de keuken om te koken voor veel mensen haha (tenzij we pizza bestellen, dan is t prima te doen)
Maar ik weet niet of je er bij bent Erika? Het is misschien leuker voor jou om op neutraal terrein af te spreken en niet gelijk bij iemand thuis smile

Ik heb trouwens wel msn, maar niet tot nauwelijks de tijd om te kletsen, dus ik laat t bij t forum en de meeting ok? smile iig leuk dat je er bij wilt zijn, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Very Happy

Lin
Lin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 34
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Goudlokje vr 4 feb 2011 - 10:29

Heeij meiden,

daar ben ik ook weer es!:P Jammer dat jullie dinsdag eet-plannen maken, want dan moet ik werken!Sad En maandag en woensdag ben ik vrij.... iemand anders toevallig ook?smile

Jammer dat niemand meer had gereageerd op de folkdans-workshop. Het klinkt heel maf en dat is het waarschijnlijk ook,maar ik vind het zo leuk om nieuwe verrassende dingen te proberen!smile Dus ik ga morgen van 15.15 tot 18.15 uur lekker folksdansen, en als iemand van jullie nog meewil ... bel me dan!smile

En verder heb ik dus maandag en woensdag vrij, dus als iemand zin heeft om iets leuks te doen dan? (ik ben geloof ik niet zo'n sportmens hoor:P)
Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 52
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Esthor vr 4 feb 2011 - 10:47

Ciska,

Jij had nog gevraagd naar de laatste nummers van de Yes.
Ik had nog even gekeken en heb week: 49,50 en 52 terug kunnen vinden.
Helaas 51 niet. Wil je deze nog hebben of heb je al wat anders geregeld?
Woensdag kan ik niet, ik kan wel donderdag lunchen/koffie drinken misschien dat meer mensen kunnen?

Groetjes Esther
Esthor
Esthor
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 30
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  sharonvd vr 4 feb 2011 - 11:01

Hey hey

Ik zou graag mee gaan naar dat dansen maar ik kan morgen helaas niet.
Ik kan maandag misschien wel na het sporten afspreken. En woensdag na half 9. Ik moet nu weer naar stage dus overdag kan ik niet meer.

Xxx sharon
sharonvd
sharonvd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 44
Registratiedatum : 04-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Goudlokje vr 4 feb 2011 - 23:29

@ Esther: ik zou ze heel graag van je willen lenen!Very Happy Misschien dat een van de andere meiden Yes nr 51 nog heeft liggen en dat ik die dan even mag lenen...?smile
Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 52
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 3:49

Heey meiden,

Wat gezellig dat er zoveel is geschreven en al weer zoveel plannen zijn gemaakt.
@erika, leuk dat je er ook bent.
@goudlokje, op het moment ben jij nu druk met folksdansen, sorry ik heb me er niet voor opgegeven want ben er echt niet het type voor. Ik kan absoluut niet dansen ik heb echt totaal geen ritme gevoel. Ben wel benieuwd hoe het was.
Woensdag middag/avond zou ik eventueel kunnen afspreken. Dan was jij ook vrij toch?
Ben je al verhuisd trouwens?
@iedereen, als de eetplannen voor de dinsdag nog doorgaan zou ik ook graag willen komen. Lijkt me heel gezellig.
Sporten gaat hem niet worden denk ik, helaas niet zo sportief. Wel wil ik weer 1 of 2 keer in de week gaan zwemmen.
Misschien meer meiden die dat leuk vinden? Gewoon baantjes trekken?
@esthor, donderdag zou ik eventueel ook kunnen lunchen/koffie drinken

xx

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Goudlokje zo 6 feb 2011 - 3:16

heij meiden!

Haha ik lees nu allemaal verschillende posts van 'ik kan woensdag wel', 'ik kan donderdag wel', etc. Maar er is zeker nog niet echt iets afgesproken?smile

Hoe zat het ook alweer: wat voor sport gaan jullie morgen (maandag) doen, hoelaat en waar? (a) Als niet-student is het me allemaal nog niet helemaal duidelijk haha. Kan ik daar eventueel ook aan meedoen? (zonder sportpas, gewoon es proberen)

En verder wil ik voorstellen om woensdagavond met zn allen (wie kan natuurlijk) iets leuks te doen! Naar de bios..? Of ergens koffie drinken/ spelletjes doen? Of iets anders leuks natuurlijk!

xx

ps. Vannacht slaap ik voor het allereerst in mijn kamer....en ik ben zo zenuwachtig, niet normaal! Buikpijn, hoofdpijn, slapeloosheid... Ik ben gewoon zo bang om helemaal eenzaam te zijn daar, om gek te worden van mezelf en al mn gedachtes! Hoe zien jullie dat, degenen die alleen wonen....?
Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 52
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  sharonvd zo 6 feb 2011 - 3:56

Morgen gaan we zumba doen. Ik zag net dat het van 6 tot 7 gegeven wordt en van 7 tot 8.
Naar welke gaan we toe? Zonder sportpas kan je wss ook wel mee. Gewoon zeggem dat je een keer wil proberen.

Xx
sharonvd
sharonvd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 44
Registratiedatum : 04-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 4 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum