Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

+6
Goudlokje
Esthor
Lin
sharonvd
Trieskoe
AAnnet
10 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 6 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Goudlokje do 10 feb 2011 - 11:33

Heb ik gedaan hoor, Baileys!smile

Waar is Annet trouwens gebleven..? En Erika23?:p
Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 52
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 6 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 11:36

Dank je wel goudlokje!
Geen idee heb ze al een tijdje niet meer gezien.

Gast
Gast

Bericht  AAnnet vr 11 feb 2011 - 1:18

Hooooi,
Jee, ik ben hier idd een tijdje niet gweest en heb heel wat in te halen:|
i'm sorry!
Leuk dat er een aantal zijn wezen zumba-en inmiddels, de rest van de tekst moet ik nog even wat grondiger doorlezen Wink

Trouwens, waar ik voor kwam kijken is voor de bios voor zondag!
Ik heb 2 weken terug deze zondag voorgesteld en was benieuwd hoe het ervoor stond. maar voor zover ik heb begrepen is dat het niet meer op de planning staat? (ik had wat vaker moeten komen kijken)
MAar zijn er mensen die a.s zondag middag of zaterdag zin hebben om naar de bios te gaan? Very Happy en het leek me leuk om daarbij een etentje te doen of in een cafe te gaan zitten.

xx Annet

AAnnet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 23
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Goudlokje vr 11 feb 2011 - 4:19

Nou ik wíl zondags wel naar de bios, maar ik moet werken vanaf 16u, dus ik denk dat dat voor mij geen optie meer is (ik moet ook nog eten voordat ik ga werken, dus ik reken tot 15.30 uur beschikbaarheid). De films beginnen pas rond 13.30u, dus ik stem meer voor de woensdagavond waar we het de afgelopen dagen over hadden!
Kan jij dan ook Annet?
Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  sharonvd vr 11 feb 2011 - 4:48

Hey hey
Ik kan op woensdag avond wel maar dan alleen de late. Dit weekend gaat evt ook wel lukken. Vrijdagavond. Kan ik ook
Xxx
sharonvd
sharonvd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 44
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Goudlokje ma 14 feb 2011 - 3:28

Zullen we dan woensdagavond naar de late film gaan?? Wie gaat er allemaal mee?smile
De films die dan draaien die mij leuk lijken zijn:
- The Dilemma: Ronny en Nick zijn naast goede vrienden ook op zakelijk gebied partners en ze staan op het punt een mega-deal te sluiten. Dan ontdekt Ronny dat Nicks vrouw een verhouding heeft met een andere man. Moet Ronny zijn beste vriend de waarheid vertellen? Hierdoor komt niet alleen hun vriendschap maar ook hun carrière op het spel komt te staan...
- Londen Boulevard: Mitchell is net uit de gevangenis en zoekt een nieuwe baan. Hij zou deurwaarder kunnen worden, maar dan blijft hij banden houden met zijn oude makkers uit het circuit van gangsterbaas Gant. De perfecte kans op een nieuwe start krijgt in de vorm van een baan als bodyguard van een door paparazzi belaagde actrice. Charlotte is blij met haar nieuwe beschermer en wil hem al snel niet meer kwijt. Maar net als Mitchell begint te geloven dat zijn leven de goede kant op gaat, wordt hem hardhandig duidelijk gemaakt dat zijn criminele verleden hem niet laat gaan. Om daar voorgoed mee af te rekenen, moet hij nog een keer het slechtste in zichzelf terughalen...

De rest spreekt me eigenlijk niet echt aan, of draait eerder (Haar naam was Sarah draait eerder, zou ik eigenlijk ook heeeeeeel graag naartoe willen....)

Wat vinden jullie?smile

xx

Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 2:52

Hallo,

Eigenlijk spreken beide films mij niet zo aan, dus ik denk dat ik dan niet mee ga naar de film.
Maar als jullie voor die tijd nog een hapje gaan eten of na die tijd een drankje gaan doen, sluit ik me graag aan.
Dat vind ik eigenlijk ook gezelliger, in de bios kan je toch niet echt gaan kletsen :P

xx

Gast
Gast

Bericht  Lin di 15 feb 2011 - 2:59

Helaas laat mijn bankrekening het niet erg toe om naar de Bios te gaan..
Ik sla dus toch maar even over... Neem aan dat er nog genoeg gezellige dingen in het verschiet gepland worden smile
Lin
Lin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 34
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Esthor di 15 feb 2011 - 3:11

Hooi,

Er draaien toch ook nog wel andere film rond die tijd?
Want deze 2 spreken mij ook niet echt aan.

Groetjes Esther
Esthor
Esthor
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 30
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  sharonvd di 15 feb 2011 - 7:36

Heyhey
Ik kan morgen niet mee naar de film. Dus voor mij hoeven jullie dus niet meer de late film te nemen
Ik vind het wel heel jammer. Miss kunnen we volgende week een drankje doen. Ik ben dan eindelijk een weekje 'vrij'

Xxx
sharonvd
sharonvd
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 2:44

Gaan we vanavond nog wat leuks doen? Rolling Eyes
Bios? Hapje? Drankje?

Zo niet, heeft er iemand zin om dan misschien donderdagavond of vrijdagavond een drankje te doen in de stad?

Gast
Gast

Bericht  Goudlokje wo 16 feb 2011 - 3:37

Heij meiden,

ja er draaien wel andere films, maare ... die spreken mij niet aan;) Ik hou namelijk helemaal niet van thrillers/actie/misdaad etc, daar val ik echt na een kwartier bij in slaap....

Ik wil vanavond ook wel ergens een hapje eten... wie houdt er van sushi?smile Of lekker bij de Lachende Koe of de Humprhreys ofzo... al denk ik dat Linda's portomonnee dat dan ook niet toelaat :P Sad Maar iemand anders zin om lekker buiten de deur te eten?

xx
Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 3:50

Jaa ik wil wel een hapje eten vanavond in de stad, als het maar niet een te duur tentje wordt Wink
Sushi ben ik niet gek op denk ik zomaar... haha, maar voor de rest maakt het me niet uit

Gast
Gast

Bericht  sharonvd wo 16 feb 2011 - 3:53

hey

Ik baal echt dat ik niet mee kan. Maar ik ben laatst uit eten gegaan en nu heb ik geen moneys meer. Mja anders moeten jullie sowieso een beetje te laat aangezien ik pas vanaf half 9 zou kunnen. Als jullie nog een drankje doen oid kan je me wel smsen misschien dat ik er dan nog eentje mee kan drinken.

xx Sharon
sharonvd
sharonvd
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lin wo 16 feb 2011 - 4:06

Ik zit deze week sowieso weer super vol, dit weekend ben ik voor de verandering wel weer is in Leeuwarden, mocht iemand dan zin hebben om iets te doen, dan roept u maar of sms/bel me maar smile

Lin
Lin
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Goudlokje wo 16 feb 2011 - 4:07

Nog meer meiden die mee uit eten willen.... Esthor , Annet..?

Wat is het vaak lastig om iets te plannen waarbij we allemáál kunnen he..!
Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lin wo 16 feb 2011 - 4:13

Laten we weer een datum verder vooruit plannen, Een datum waar iedereen nu al mee rekening kan houden! Voor die tijd kan er natuurlijk gewoon afgesproken worden, maar het is wel zo leuk om weer is met zn allen af te spreken!
Wat we gaan doen zien we dan wel weer toch? tenzij er al ideeen zijn.

Ik begin wel vast met wat voorstellen:

Door de weeks geld voor mij alleen in de avonduren, maar eten enzo kan dan wel weer natuurlijk samen!

1e Dinsdag voor pilates (tussen 17.30 en 21.00 uur dus) al lijkt me dat niet zo leuk..
2e Woensdag vanaf 17.30
3e Donderdag vanaf 17.30
4e Vrijdag vanaf 17.30
5e/6e Zaterdag of zondag hele dag smile

Lin
Lin
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 4:15

Nou idd erg lastig!
Goudlokje heb jij zin om met zijn 2en te gaan eten of wil je liever afspreken als meerdere meiden ook kunnen? (als er niemand zich meer meldt natuurlijk)

Gast
Gast

Bericht  Goudlokje wo 16 feb 2011 - 5:01

Hey hey!

Sorry...! Maar ik word net gebeld door mijn werk of ik last minute in kan springen.... :S Ik baal er van, want ik wou wel lekker uit eten en ik moet nog boodschappen doen en alles, maarja.. toch maar even mijn baas en collega's uit de brand helpen!

Ik zal er nu dan maar snel vandoor! Ik reageer later op de dagen die Linda heeft genoemd!

xxx
Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  sharonvd wo 16 feb 2011 - 5:06

Hey

Ik kan alleen woensdag de 2e niet! dan moet ik afstuderen!
De andere dagen kan ik wel. alhoewel de 1e miss niet zo handig is. dan ben ik redelijk jarig namelijk (29 februari is er dit jaar niet) en net voor het afstuderen.

miss kunnen we voor mn verjaardag nog wel een drankje drinken en voor mn afstuderen om het te vieren (als dat lukt igg, maar daar gaan we vanuit)

xx
sharonvd
sharonvd
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Goudlokje wo 16 feb 2011 - 5:15

*zucht* Het werken gaat nu tóch niet door haha. Maar Baileys, sorry .. maar ik ga liever dan een keer als er meerdere meiden kunnen. Dat is helemaal niet onaardig bedoeld hoor, maar ik we hebben elkaar nog maar 1 x gezien, in gezelschap, en ik denk dat het dan toch een beetje ongemakkelijk wordt, met z'n tweetjes...toch?
Sorry, echt, maar als ik je wat beter heb leren kennen doe ik vast gráág iets met je samen!smile

xxx
Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Esthor wo 16 feb 2011 - 5:43

Vreemd, ik heb helemaal geen mailtjes gehad terwijl er zo veel reacties zijn.
Maar vanavond wordt niets dus, komt me ook wel goed uit heb het vrij druk met school.
Volgende week kan ik dindsdag en woensdag heeeeel misschien donderdag.
Verder ben ik vanaf morgen tot zondag niet meer in leeuwarden dus ik kan niets afspreken voor die dagen.

Volgens mij heb ik nu wel op alles gereageerd?!
Ik hoop dat we snel weer wat leuks gaan doen met z'n allen.
Esthor
Esthor
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 30
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 5:44

Goudlokje, geeft niks, zo dacht ik er ook wel een beetje over Wink
Voor de rest, ik sluit me wel aan als er een datum vast ligt...

Gast
Gast

Bericht  AAnnet do 17 feb 2011 - 8:35

Hey Hey,
Het is niet dat ik gedemotiveerd ben ofzo dat ik weinig reageer maar mn dagen zitten zo vol dat ik s avonds blij ben als ik ff wat tijd voor mezelf heb.
Wel leuk dat er een voorstel bij was voor de woensdag avond, maar op doordeweekse dagen word t m niet voor mij, liever in de weekend dan heb ik iig tijd ;p

Goed idee om weer een datum verder vooruit te plannen, dan zouik het ook leuk vinden als er meer mensen tegelijk komen!
Ik kan za en zo de 5/6 e wel. Cool

AAnnet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 23
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Goudlokje do 17 feb 2011 - 11:28

Annet, kan jij vrijdag de 4e ook, 's avonds? Want ik heb es even alle berichtjes achter elkaar gelezen enzo, en met mijn eigen beschikbaarheid erbij... kom ik er volgens míj op uit dat een vrijdagavond de meeste kans van slagen heeft , dat we allemaal kunnen...?

Wie kan vrijdagavond 4 maart iets leuks doen? Zelf heb ik tot 20.30 u toneel, maar daarna sluit ik me graag aan!

We zouden naar de bios kunnen, of gewoon ergens wat drinken, of bij iemand thuis iets leuks doen (cakejes bakken en opeten bij een zoete film ofzo:P)

xx
Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: