Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

+6
Goudlokje
Esthor
Lin
sharonvd
Trieskoe
AAnnet
10 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Goudlokje wo 26 jan 2011 - 22:38

Heeij meiden,

daar ben ik alweer even:) Ik vroeg me af of er nog iemand zin heeft om zaterdag 5 feb mee te doen aan die workshop Balfolk, waar ik het over had?

Op de website www.balfolk.nl kun je lezen wat het is:) Het is dus zaterdag 5 feb, van 15.15 tot 18.15 uur. Het is voor beginners en sowieso hoef je er niet goed voor te kunnen dansen, dus.....het lijkt mij erg leuk en gezellig!smile
Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 52
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  AAnnet do 27 jan 2011 - 8:04

Hey Hey,
Wat n hoop reacties en voorstellen voor nieuwe data's! Leuk man Very Happy
Ik vond het zondag echt leuk; vooral het halli galli vond ik wel een goed idee van mezelf angel

Zelf had ik het idee om a.s. zondag met een aantal naar de bios te gaan?
Het liefst de middag film, maar s avonds kan ook, dan cross ik in een keer door met mn weekendtas. Helaas draait MTF niet meer. Ik heb nog niet gekeken naar een andere film maar volgens mij draait er genoeg leuks!
Wie wil er zondag mee naar de bios? Dan kunnen we samen wel een leuke film uitkiezen. En dit combineren met een etentje?

Groetjes Annet

AAnnet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 23
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  AAnnet do 27 jan 2011 - 8:06

Ohja, over dat folkdansen. Het lijkt me erg leuk om te doen, maar wel als we met meerdere gaan zodat ik niet zo opval (A) ik kan totaal niet dansen en houd er normaal ook niet van.
En ik heb die datum ook een dagje uit met mn zusjes gepland. Maar ik weet hoe ze zijn, ze kunnen zo de avond ervoor bedenken ze toch moeten wrken ofzo. DUs voor mij word het een ovb smile

En MTF combineren met cakejes vidn ik een super idee!

AAnnet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 23
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Lin do 27 jan 2011 - 8:37

Ik ben sowieso komende 2 weekenden niet in Leeuwarden, dus zowel bioscoop als dansen word m niet..
Lin
Lin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 34
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Goudlokje do 27 jan 2011 - 10:53

heey lieve meiden,

leuk idee Annet! Maar aanstaande zondag ben ik nog druk bezig met verhuizen (dit weekend gaat het allemaal gebeuren:p) en 's avonds moet ik werken.... (elke zondagavond - maar 's middags zou ik wel és een keer naar de bios kunnen hoor!)

Ik ga na het verhuisweekend (3 dagen dozen uitpakken, al mijn spullen schoonmaken omdat ze in een vieze oude garage hebben staan rotten, etc) weer es in mijn agenda duiken en dan kom ik hier op terug!

fijn weekend allemaal! xx
Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 52
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  AAnnet vr 28 jan 2011 - 10:26

Joo,
Dan komt de bios later wel.
Is het leuk om dan met zn allen weer een date te plannen voor de bios?
Op de zondag middag zit ik dan aan te denken met een etentje na smile

Ik stel meteen de voglende data voor,
- 6/13/20

xxjes Annet

AAnnet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 23
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Goudlokje vr 28 jan 2011 - 11:16

Ik kan eigenlijk elke zondagmiddag wel.... maar dan slechts tot 15.30u, in verband met mijn werk! (en etentje lukt dan dus ook niet)

Ik weet niet of er zo vroeg al films draaien?
Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 52
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  sharonvd za 29 jan 2011 - 6:39

Hey meiden!

Ik kan meestal ook wel op zondag. Dus dat gaat wel lukken. Een hapje eten daarna ook.

Ik ben trouwens t/m woensdag vrij, heeft iemand zin om af te spreken voor een luch/drankje of eveb shoppen?

Xxx sharon
sharonvd
sharonvd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 44
Registratiedatum : 04-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Goudlokje zo 30 jan 2011 - 11:43

Heeij Sharon, wat ben jij een lieverd!smile Heeel erg bedankt voor je kaartje dat ik in mijn kamer vond!Very Happy

Zin om woensdag ergens te lunchen, wie er maar kan en wil??smile
Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 52
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Esthor zo 30 jan 2011 - 11:57

Hoooi,

Ik kan woensdag niet, maar dinsdag wel even lunchen of koffie/thee drinken.
Zijn er mensen die dan kunnen?
Over de zondagen kan ik (nog) niets zeggen, maar op dit moment komt de 13e het beste uit.
Hoe zit dat bij jullie?

Esthor
Esthor
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 30
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  sharonvd zo 30 jan 2011 - 22:35

Haha ja ik ben heel lief :p

Ik kreeg net je berichtje toen ik op het station moest wachten.. Ik had een pen een bruna en een brievenbus dus dat kwam mooi uit.
Ik kan waarschijnlijk op dinsdag en woensdag wel lunchen. Waarschijnlijk aan de latere kant omdat vandaag of morgen een vriendin komt slapen. Ik denk alleen dat ze 's ochtends weer snel weg moet omdat haar kitten nog niet te lang alleen kan blijven.
We kunnen wel even kijken of ciska miss ook op dinsdag kan en anders miss meer mensen op dinsdag of woensdag?

Xxx














sharonvd
sharonvd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 44
Registratiedatum : 04-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Lin ma 31 jan 2011 - 2:41

Wat gek! Weer geen bericht gekregen dat er gereageerd was in dit topic!

Maar lunchen word m voor mij niet.. Ik loop vanaf morgen stage en denk niet dat ik op mijn eerste dagen dr vandoor kan gaan om te lunchen Wink Weet nog niet hoe hun lunch gewoontes zijn en of ik dat uberhaubt te deur uit kan.

Dit weekend gaat mijn vriend verhuizen dus ik heb een taak als interieur designer dit weekend Laughing Geen tijd voor afspreken dus... Zondag de 13e zou ik eventueel wel kunnen, dan kom ik gewoon eerder terug naar Leeuwarden!
Lin
Lin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 34
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  sharonvd ma 31 jan 2011 - 6:00

Ik ga morgen naar zwolle dus helaas kan ik morgen niet luchen. Gaat woensdag wel door?
En ik kreeg een mailtje dat mn sportpas klaarligt.

Xx
sharonvd
sharonvd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 44
Registratiedatum : 04-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  AAnnet di 1 feb 2011 - 0:52

Heey,
Wat n wir war in berichtjes:P
MAar zondag de 13e komt mij ook het beste uit, zullen we voor dan een date plannen?

En verder las ik dat er morgen een aantal wouden lunchen? Ik wil eigenlijk wel mee denk ik maar ik ben een beetje ziek en ben vanaf zondag t huis nog niet uitgeweest ;p maar een beetje ontspanning kan geen kwaad denk ik!
Ik wacht vandaag ff af om ook te zien als ik morgen weer aant werk ga.

xx

AAnnet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 23
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Esthor di 1 feb 2011 - 1:56

Hoooi,

Ik kan morgen niet lunchen.
Maar ik heb wel een andere vraag voor alle mensen met een sportpas: wie o wie heeft zin in een beetje beweging?
Donderdag 3-2 om 17.00 - 18.00 is er zumba en van 18.00 - 19.00 Bommen.
Wie heeft er zin om naar 1 van de 2 (niet te fanatiek) lessen te gaan?
Als je geen sportpas hebt, kan je hem altijd aanvragen: www.leeuwardenstudiestad.nl

Groetjes Esther
Esthor
Esthor
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 30
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  sharonvd di 1 feb 2011 - 6:59

Hey hey

Ik wou graag morgen luchen, alleen tot nu toe kon alleen ciska. Maar ze heeft niet meer gereageerd dus ik weet niet of het dus doorgaat. Alleen lunchen is ook maar alleen :p maar als iemand kan morgen lijkt me dat leuk.

En voor esrher:
Ik heb een pas aangevraagd. In overleg met linda heb ik gekozen voor pilates als extra sport. Ze zei nml dat jij en zij dat gingen doen als extra sport. Heb ik dat verkeerd en moet ik dat wisselen of klopt het?
De pas ligt al wel klaar dus ik zou kunnen sporten nadat ik hem heb opgehaald. Ik moet donderdag weer stagelopen dus 5 uur gaat niet lukken. 6 uur bommen lukt wel denk ik.

Mochten er nog lunchers zijn, dan kunnen ze me ook altijd even smsen

Xxxx sharon, tot morgen hopelijk!








sharonvd
sharonvd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 44
Registratiedatum : 04-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  AAnnet di 1 feb 2011 - 19:40


Hey,
ik wil graag mee te lunchen vanmiddag, wie gaan er nog meer mee?
Ik stuur je wel n sms want volgens mij heb ik je nr wel.

xx

AAnnet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 23
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  sharonvd di 1 feb 2011 - 22:27

Hey ik heb jou maar even gesmst want linda had nml ook al een verkeerd nummer.
Xxx
sharonvd
sharonvd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 44
Registratiedatum : 04-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Lin wo 2 feb 2011 - 20:37

Vanavond sporten word m niet, ik moet mn pas namelijk nog ophalen en dan red ik t niet.. MAAR maandag wil ik sowieso graag beginnen! ZUMBA om 19.00 uur komt mij t beste uit!

En Pilates klopt wel hoor smile dat is dinsdag om 9 uur

Heel veel plezier met lunchen als dat doorgaat! ik hoop dat mijn stage daar beetje schappelijk in is dat ik wel is ergens anders mag eten maar daar kom ik nog wel achter smile Nu snel dr heen! *haast*
Lin
Lin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 34
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  sharonvd wo 2 feb 2011 - 21:34

x


Laatst aangepast door sharonvd op zo 6 feb 2011 - 22:48; in totaal 1 keer bewerkt
sharonvd
sharonvd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 44
Registratiedatum : 04-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Lin wo 2 feb 2011 - 23:16

Mijn huisgenoot heeft het al gevonden, want de straat die in de mail staat die kan googlemaps niet eens vinden omdat het een nieuwe straat is ofzo..
Als je over de jelsummerstraat richting t zwembad fiets dan moet je ergens nog voor dat je bij t zwembad bent rechts afslaan, dan kom je ergens achter het zwembad uit en daar zit een sporthal (je moet ergens over die betonplaten fietsen die ze gebruiken als ze daar bouwen). Er moet wel ergens een bordje staan maar niet heel duidelijk.
Sporthal Rengers heet het.

Als ik het nog wel red, dan sms ik je wel even maar ga er maar niet vanuit!
Lin
Lin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 34
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  sharonvd do 3 feb 2011 - 0:09

Doe maar smile
Dat is trouwens dezelfde plek als waar je sportpas kan afhalen. miss kan ik ergens een pasfoto aftrekken :P

miss tot vanavond.. als ik niks van jou of esther hoor ga ik dan ook niet. dan kom ik gewoon maandag

xx
sharonvd
sharonvd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 44
Registratiedatum : 04-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Goudlokje do 3 feb 2011 - 2:22

heey meiden,

zo, ik had heel wat in te halen na een hele dag met hoofdpijn op bed :P Sorry sorry dat ik zelf het woensdag-lunchen heb voorgesteld en er vervolgens niks meer over heb laten horen...!

Jullie hebben allemaal actieve sportplannen zeg!smile Ik denk alleen dat het voor mij lastig wordt om mee te doen (hoewel het me wel erg gezellig lijkt) omdat ik 's avonds werk en steeds weer andere avonden vrij heb...! Maar als we elkaar weer es zien en ik hoor bijvoorbeeld dat zumba op maandag is en ik steeds vaker op maandag vrij heb ofzo..dan kan ik best spontaan besluiten om es te kijken of ik 1 x of meerdere keren mee wil doen! Ik zie wel even:) (maar stiekem ben ik wel heeeel lui wat sporten betreft)

Zondag de 13e kan ik tot 15.30 waarschijnlijk iets gezelligs doen. Ik denk alleen dat ik de bios niet redt, want ik zie op internet dat de films op zondag pas na 13.30 uur beginnen Cry

Heeft iemand anders een leuk idee voor zondagmiddag 13 feb?

Oja en heel veel plezier met het sporten vanavond! Ik ben aan het werk in het Pannekoekschip, dus als jullie daarna nog honger hebben;)

Oja én dan nog even iets: mijn telefoonnummer is 06-43461774, misschien wel es handig:)
Goudlokje
Goudlokje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 52
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Esthor do 3 feb 2011 - 3:14

Zooo, lekker veel reacties.
Ik zit nu nog in een hele saaie les, en lees het nu pas.
Denk dat het voor mij lastig gaat worden vanavond.
Heb al weer veel voor school te doen en heb dit weekend geen tijd, dus dat zal vanavond moeten.
Ik ga er proberen maandag bij te zijn, dan kan ik ook een pasfoto laten maken en mijn pas ophalen.
Sorry voor mijn late reactie!


Laatst aangepast door Esthor op do 3 feb 2011 - 21:21; in totaal 1 keer bewerkt
Esthor
Esthor
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 30
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  sharonvd do 3 feb 2011 - 3:16

Nou dan ga ik dus ook maar niet :P tenzij linda nog zin heeft :P ik pak wel gewoon de fiets terug. als ik dan thuis ben heb ik al anderhalf uur gefietst, dat telt ook als beweging. Tot maandag dan mensen?

xxx
sharonvd
sharonvd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 44
Registratiedatum : 04-12-10
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden - Pagina 3 Empty Re: Meiden Meeting (omgeving) Leeuwarden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum