Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar!

+31
sterremaan
Alex
Lavendel
Zininzon
Ibbeltje
Ugly Betty
FireButterfly
TNMN
Jeanette
Oasis
PluDan
Eris
Jade
Lady4
Inge
Marin
Curious
Spring
Suus
Esperanza
flower
Ella
piertje
Lotus
GreenGrass
ekiaam87
Zora
Kabouter
*Troela*
Antibes
Fayebella
35 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 4 Empty Re: Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar!

Bericht  Sweety vr 2 dec 2011 - 10:39

Ik was begonnen op het oude forum. Toen stelde het eigenlijk niet veel voor mij voor, af en toe wat neerzetten en lezen. Toen het op mijn werk rustiger werd en ik op internet kon kwam ik steeds vaker op het forum. Helaas kwam toen het nieuws dat ze ermee stopte. Ik was dan ook heel erg blij dat er een nieuw forum kwam waar heel veel meiden mee naartoe gingen. Hier kon ik mijn verhaal kwijt, kreeg ik tips en had ik het gevoel ergens aan mee te kunnen doen. Het is een grote groep van meiden die zoveel met elkaar delen. Een lach een traan een knuffel. Ze staan hier echt voor elkaar klaar. Ik ben zo blij dat ik op dit forum zit.

Ik heb met dit forum ook mijn eerste meeting gehad bij Zusje thuis. Ik was heel erg zenuwachtig want ja, ik ging Zusje ontmoeten. Eenmaal binnengekomen en Zusje gezien te hebben begon ik wat rustiger te worden. Toen nog de andere meiden! Ik heb daar zoveel leuke meiden ontmoet waarmee ik lol heb gehad. Ik was en ben zo blij dat ik toen ben gegaan. Ik heb daarna nog een keer met Zusje afgesproken en gingen we naar de bios toe. Ik kan niks anders zeggen dat ik je in real life een hele lieve meid vind, ontzettend blij ben dat je bent doorgegaan met het forum en ik wil je een dikke knuffel geven voor alles wat je voor iedereen heb gedaan! Je hebt ons niet alleen een plek gegeven waar we kunnen praten met elkaar, maar ook echt dingen kunnen delen, nieuwe vriendschappen opdoen, noem maar op! Ik hoop nog veel meiden te kunnen meeten van hier. Jullie zijn allemaal, stuk voor stuk, leuke meiden! Zusje, nogmaals bedankt voor alles en ik hoop je snel weer te meeten! Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 4 Empty Re: Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar!

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 3:01

Fijn te horen dat je je hier op je gemak hebt gevoeld smile. En lijkt me leuk om inderdaad nog eens te meeten!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 6:19

Ow, Sweety, ik vond jou echt zo grappig! Heb zo om je gelachen I love you

Sinterklaas, ik wil deze wel nomineren tot forum-meeting kind van het forum, mag dat ook?

**

**

(niet quoten)

Laatst aangepast door Smikkell op wo 7 dec 2011 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 6:20

Haha die foto's zijn gewoon geweldig Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Sweety zo 4 dec 2011 - 11:36

Zusje schreef:Fijn te horen dat je je hier op je gemak hebt gevoeld smile. En lijkt me leuk om inderdaad nog eens te meeten!
Haha ik zie nu dat ik het in de verleden tijd heb gezet mijn pist. Maar ik voel me nog steeds op mijn gemak hier Wink

Haha, leuk om te horen Smikkell! Ik probeer om er bij de wijn&port&taarten meeting te zijn, misschien maak ik je weer zo aan het lachen Laughing
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Aggi ma 5 dec 2011 - 5:19

Jeuj het forum bestaat alweer een jaar, kijk hier ook met veel plezier elke dag even, en post zo nu en dan ook een berichtje. Erg leuk dat het zo goed loopt, hoop op nog vele jaren forumplezier.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  sterremaan ma 5 dec 2011 - 5:23

Hahahaha wat een geweldige foto. ik ben het zo eens met forum meeting kind hahah lig nog in een deuk. Het is net of je dat in een mega oven hebt moeten bakken.. Hahaha
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 6:23

sterremaan schreef:Hahahaha wat een geweldige foto. ik ben het zo eens met forum meeting kind hahah lig nog in een deuk. Het is net of je dat in een mega oven hebt moeten bakken.. Hahaha

Leuk he? Very Happy Das de invloed die Smikkel en ik op elkaar hebben... We houden van veel en overdrijven angel.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 6:32

Vandaag komt de Sint de winnaar bekend maken,
Om daarna voor ´n jaar weer het forummen te staken.
Het was mij ´n genoegen om ´t forum dit jaar weer te bezoeken,
Maar graag een afscheid zonder zakdoeken,
Want ook volgens jaar zullen jullie weer van mij horen,
Voor nu zal ik jullie niet langer storen..

Ik heb genoten van alle foto´s en verhalen,
Het was voor de Sint dan ook erg moeilijk bepalen,
Wie het presentje krijgt toegestuurd.

Van de foto´s van Lise kreeg de Sint rode konen,
Maar alcohol bij kinderen, dat kan de Sint niet gaan belonen.

Curious, jouw post vindt de Sint een fantastisch plan.
Iets dat het forum ook wel gebruiken kan.
Een Yes feest geven t.a.v het 5 jarig bestaan,
En als t gaat om te organisatie zet zij zichzelf vooraan.
Een prima idee, dat zorgt voor verbroedering,
Met zijn allen uit je dak gaan in ´n grote dancing.
Kaartjes met namen en heel veel meer,
Als dat niet de winnaar is, dan weet de Sint het ook ´t meer.

Curious, natuurlijk heeft de Sint jouw naam en adres in ´t grote boek,
Maar toch heb ik een klein verzoek,
Of je je gegevens toch in een PM zou willen sturen,
Want zoeken in dat boek, dat kan soms dagen duren.

Laatst aangepast door Sinterklaas op ma 5 dec 2011 - 11:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Bliss ma 5 dec 2011 - 8:24

Lees dit topic nu pas helemaal, maar moet toch ook nog even wat kwijt. Ik kom hier al een eeuwigheid, sinds begin 2003 geloof ik (OMG is dit serieus al bijna negen jaar??). Jarenlang heb ik veel meegelezen en af en toe wat gepost, maar ik bleef altijd anoniem en deed mijn toenmalige nickname eer aan. Toen ik in 2009 besloot naar DH te verhuizen, werd het tijd om uit de anonimiteit te treden en mijzelf bekend te maken Very Happy Sindsdien ben ik foto's gaan plaatsen, forummers gaan ontmoeten en een paar meiden van hier zijn echte vriendinnen geworden! Ik ben nog steeds heel erg blij met het forum, het is een leuke hobby en er is altijd wel een luisterend oor. Daarbij zijn veel topics ook gewoon vermakelijk om te lezen! Ik zie vooralsnog geen reden om hier weg te gaan, dus hoop dat we nog lang met zn allen blijven forummen!

Cheers! cheers

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 8:42

Daaaaahaaaaag Sintje!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 9:00

Reva schreef:Daaaaahaaaaag Sintje!
De Sint zal jou ook gaan missen hoor, m'n lievelingskindje!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 9:05

Leuk, Curious!! Gefeliciteerd! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje ma 5 dec 2011 - 9:06

Jaaa gefeliciteerd Curious!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 9:10

Gefeliciteerd Curious! Ik kijk nu al uit naar die meeting Very Happy.

En leuk om te lezen Bliss!

Gast
Gast

Bericht  Alex ma 5 dec 2011 - 9:24

Zusje schreef:Wat leuk Evy, was dat de meeting waar ik ook bij was?

Ja! Dat was de wokmeeting! Very Happy
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Curious ma 5 dec 2011 - 11:24

Huh?! Heb ik nu iets gewonnen???
Wist niet dat dit een wedstrijd was??
Maar ehm... LEUK!! Very Happy
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Zininzon ma 5 dec 2011 - 11:29

Curious schreef:Huh?! Heb ik nu iets gewonnen???

Zie 1e post, het gedicht van Sinterklaas..

Gefeliciteerd met je prijs.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 11:30

Curious schreef:Huh?! Heb ik nu iets gewonnen???
Je avatar is al even verbaasd Very Happy

Gefeliciteerd! Leuk idee ook.

Gast
Gast

Bericht  sterremaan ma 5 dec 2011 - 22:32

Super van de Sint Curius nou als je hulp nodig hebt bij de voorbereidingen voor dat 5 jarige bestaan ik wil wel mee helpen hoor.
Lijkt mij super leuk.. En ik ben dan ook van de partij dames. smile
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 22:34

Ik vind het trouwens ook een te gek idee, een super groot feest met alle yes meiden cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 22:36

Zelda schreef:Ik vind het trouwens ook een te gek idee, een super groot feest met alle yes meiden cheers

Me to !!!!! kunnen we dat niet doen ter ere van het 1 jarig bestaan.
Over 4 jaar ben 30...... :shock: damn......

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 22:38

Stuiterbal schreef:
Zelda schreef:Ik vind het trouwens ook een te gek idee, een super groot feest met alle yes meiden cheers

Zien we jou weer dronken drunken

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 22:39

Het 1 jarig bestaan is al geweest, misschien ter ere van het 2 jarig bestaan? angel

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 22:43

Zelda schreef:
Stuiterbal schreef:

Zien we jou weer dronken drunken

Ikke dronken ????? Ik drink NOOOOOOIT !!!!!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: