Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar!

+31
sterremaan
Alex
Lavendel
Zininzon
Ibbeltje
Ugly Betty
FireButterfly
TNMN
Jeanette
Oasis
PluDan
Eris
Jade
Lady4
Inge
Marin
Curious
Spring
Suus
Esperanza
flower
Ella
piertje
Lotus
GreenGrass
ekiaam87
Zora
Kabouter
*Troela*
Antibes
Fayebella
35 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 2 Empty Re: Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar!

Bericht  Lady4 do 17 nov 2011 - 0:52

Een jaar alweer, wat gaat dat snel. De paniek was groot toen we hoorden dat het oude forum opgeheven zou worden. Ik heb het afgelopen jaar momenten gehad waarop ik ervoor vreesde dat ook dit forum ten onder zou gaan. Maar het lijkt erop dat het zijn stabiliteit gevonden heeft en er komen zo nu en dan zelfs nieuwe leden bij!

Het forum blijft voor mij een heerlijke uitlaatklep, wanneer ik mijn verhaal even niet in real life wil delen met vriendinnen of familie. Of gewoon allebei. Het is een stukje ontspanning en gezelligheid op een vrije avond of wanneer ik me verveel.

In het voorjaar heb ik gemeet met Zusje, Bliss, Joy en Sproet (weet niet of ik je nieuwe naam mag noemen bij een foto). Het was precies het moment waarop Joy te horen kreeg dat de America Lotery hoogstwaarschijnlijk een fout had gemaakt. Dat was een domper, voor de rest was het zo leuk om deze vrouwen eens te meeten.

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 2 Photo.php?fbid=1817400547642&set=a.1777789797398.2092422

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 2 227225_1817400827649_1018954419_31624728_8155242_n
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 2 Empty Re: Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar!

Bericht  Jade do 17 nov 2011 - 1:05

Super! Gefeliciteerd Zusje! Op naar nog een heleboel goede jaren!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Marin do 17 nov 2011 - 1:18

We moeten 't gauw een keertje over doen, Lady! Zou je misschien 9 december kunnen? Dan vier ik m'n verjaardag @ Havana met de girls en komt vriend ook even om de hoek kijken smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 6:46

Wat een leuke dingen om te lezen allemaal zeg! Die meeting van Curious lijkt me ook wel wat Very Happy. Als dit over 5 jaar nog zo goed loopt dan beloof ik dat ik het zal organiseren Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Eris do 17 nov 2011 - 6:49

Het jaar is snel gegaan. Mijn voornemen voor het nieuwe forum jaar; Meer posten smile

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 6:53

Wat een warm topic! I love you

Lieve Zusje, je bent een topper! Zonder jou, waren wij met zijn allen niet wij met zijn allen!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 9:37

Zusje schreef:Wat een leuke dingen om te lezen allemaal zeg! Die meeting van Curious lijkt me ook wel wat Very Happy. Als dit over 5 jaar nog zo goed loopt dan beloof ik dat ik het zal organiseren Very Happy.

Jaaa lijkt mij super leuk!

Gast
Gast

Bericht  PluDan do 17 nov 2011 - 9:45

Een jaar alweer cheers . Ik las toen veel mee, postte toen nog niet echt actief.
Ik ben erg blij dat ik aan dit forum deel mag nemen.
Dit is voor mij echt ontspanning en werkt verslavend :P .
Dank jullie wel en hoop op nog veel plezier hier.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 10:21

Ik met baby Mas!
(Weetjewel, zou je mij nog eens de foto van kraambezoek Amé willen sturen)

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 2 883965959_6_7iQ5

De rest van de Weetjewel kraambezoeken (Wink ) foto's en meetingfoto's volgen. Ik moet ze even ergens online zetten.
(En ik weet niet of iedereen het er mee eens ik dat ik ze plaats. Vind het zelf namelijk ook niet zo fijn als er ongevraagd allemaal foto's van mij geplaatst gaan worden Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 2 394967 )

(Niet quoten)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 10:23

Haha Smikkel wat een lieve foto! Ik met baby Mas:

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 2 14246_187995510641_521545641_3043575_7629309_n

Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 10:28

Youandi schreef:Wat een warm topic! I love you

Lieve Zusje, je bent een topper! Zonder jou, waren wij met zijn allen niet wij met zijn allen!

Helemaal mee eens !

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 12:42

Zusje schreef:Haha Smikkel wat een lieve foto! Ik met baby Mas:

Wink
We kunnen een 'Plaats jouw foto met baby Mas' topic maken I love you
Ik heb hier ook nog een Terkina met Mas.

Ow, ik ga dit weekend echt mijn foto's even online knallen!

Gast
Gast

Bericht  Oasis do 17 nov 2011 - 13:04

Mama_van2 schreef:

Helemaal mee eens !

Ik ook! cheers
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Jeanette do 17 nov 2011 - 22:50

Oasis schreef:
Mama_van2 schreef:

Helemaal mee eens !

Ik ook! cheers

En ik oooook!! :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TNMN do 17 nov 2011 - 23:59

Ik wil Zusje bedanken voor het opstarten van dit forum en ik wil iedereen bedanken voor het reageren op dit forum en alle lieve/grappige/verstandige/ondoordachte/intelligente reacties cheers
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  FireButterfly vr 18 nov 2011 - 0:11

Ook ik wil Zusje bedanken voor het oprichten van dit forum.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Ugly Betty vr 18 nov 2011 - 1:13

TNMN schreef:Ik wil Zusje bedanken voor het opstarten van dit forum en ik wil iedereen bedanken voor het reageren op dit forum en alle lieve/grappige/verstandige/ondoordachte/intelligente reacties cheers

+1
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 5:16

De Sint is blij deze positieve reacties te zien,
Maar hij had stiekem wel wat meer verwacht misschien.
De actie zal tot 5 December duren,
Daarna zal ik het cadeau versturen.
Dus post nog snel jullie positieve foto´s en verhalen
Dan zal ik 5 December bepalen,
Wie het cadeau otvangen gaat,
Voordat ik het forum weer verlaat.

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 2 Pepernoten

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 5:18

Wat had u meer verwacht dan Sint? Ik ben benieuwd wie het cadeautje krijgt!!

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 23 nov 2011 - 5:19

een leuk verhaal Zelda Wink dan kan je een cadeau winnen Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  ekiaam87 wo 23 nov 2011 - 5:39

Mijn verhaaltje is van een oude meeting Wink Het was bij Weetjewel thuis met Sinterklaas.
Ik was toen 17 ofzo (weet niet meer welk jaar het was)? En ik zou opgehaald worden van het station met een polo geloof ik.
Afijn, na een lange reis (van Leiden naar Hoorn?) stond ik buiten te wachten en er kwam een polo aan, met 2 jongens. Oké..... 1 van de jongens draait zijn raampje open: Uhm, moet jij naar Weetjewel? Ja...., dan komen wij je ophalen.
Oké..... toch maar ingestapt en onderweg zegt 1 van de jongens: goh, stap je altijd bij 2 wildvreemde jongens in de auto hahaha Very Happy
Ik vertrouwde het volledig, alles klopte en ja, als ze weten dat ik naar Weetjewel moet, zal het wel goed zitten. Dat zat het ook!!
Bij aankomst was iedereen al aanwezig, onder andere Sunprincess, Jojootje, Smikkell waren er!
Gezellige avond gehad, waarbij L.ise ook zeer goed verwend is!!
Volgens mij ben ik door Jojootje op de trein gezet, die daarna pech kreeg en weer terug is gegaan naar Weetjewel?
Superleuke meeting, mijn 1e meeting, nadat ik nog kort op het forum zat!

Inmiddels heb ik alweer een aantal meetings achter de rug, het taartenbakken, het taarten eten, de wandeling door Utrecht, de Sinterklaasmeeting bij Sterremaan... (vergeet ik nu nog iets?) en nu aan het plannen voor een SinterKerstmeeting in januari (zal het topic vanavond even uppen met data :P

Kortom een hoop gezellige dingen meegemaakt en ik hoop dat er veel gaan volgen!!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002

Bericht  ekiaam87 wo 23 nov 2011 - 5:40

Smikkell schreef:Ik met baby Mas!
(Weetjewel, zou je mij nog eens de foto van kraambezoek Amé willen sturen)
De rest van de Weetjewel kraambezoeken (Wink ) foto's en meetingfoto's volgen. Ik moet ze even ergens online zetten.
(En ik weet niet of iedereen het er mee eens ik dat ik ze plaats. Vind het zelf namelijk ook niet zo fijn als er ongevraagd allemaal foto's van mij geplaatst gaan worden Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 2 394967 )

(Niet quoten)

Je mag foto's met mij online zetten Wink
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002

Bericht  Zininzon wo 23 nov 2011 - 7:09

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 2 1441632261_6_cB_J
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 8:15

Aaaah ik vind dit zo´n leuk topic smile. Ben blij dat jullie zo blij zijn met dit forum en lees/ zie graag de leuke verhalen/ foto's! Very Happy

Hier nog wat foto's van mijn jaren met Weetjewel die ik via dit forum heb leren kennen. Ik heb veel meer meetings gehad en heel veel leuke meiden leren kennen maar weet niet wie wel en wie niet met haar hoofd op het forum wil dus hou het even hierbij Very Happy.

Haha, ik blijf hem leuk vinden ondanks dat we beide niet charmant erbij zitten Very Happy
Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 2 Eveline079

Een van de eerste wijnavondjes volgens mij... Ik heb zelfs nog een filmpje van Weetjewel dat ze aan het zingen is terwijl ze op de wc zit :P

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 2 Juni127

Met Lise I love you

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 2 MetLise

Lise en mijn nichtje. Vind dit zo'n leuke foto, mijn zusje heeft hem ook nog steeds hangen in de huiskamer:

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 2 Mei055

En natuurlijk de eerste forummersreis naar Rhodos, hier was Nips ook nog bij maar die is een andere kant opgeslagen...

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 2 IMG_6836

We konden het hier niet eens worden over de uitspraak en wilde ook niet stoppen met broodjes eten natuurlijk Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 11:03

Geweldig!! (L)

Ik kan even niks meer posten met foto's want mijn laptop staat ook op het punt om dood te gaan.
Ik heb zoveel leuke dingen beleefd hier op het forum! Leuke dingen, kloterige dingen eigenlijk alles.
Gewoon super dus!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: