Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar!

+31
sterremaan
Alex
Lavendel
Zininzon
Ibbeltje
Ugly Betty
FireButterfly
TNMN
Jeanette
Oasis
PluDan
Eris
Jade
Lady4
Inge
Marin
Curious
Spring
Suus
Esperanza
flower
Ella
piertje
Lotus
GreenGrass
ekiaam87
Zora
Kabouter
*Troela*
Antibes
Fayebella
35 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! Empty Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar!

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 12:03

Het forum bestaat vandaag alweer een jaar
Maar wie speelde dat nou eigenlijk klaar?
Die gekke Zusje deed nog even of ik jullie ‘t forum geschonken had,
Maar na een flinke rel vertelde ze jullie hoe het zat!
Niet de Sint maar Zusje zelf zette dit forum voor jullie op,
Want na het grote nieuws stond het oude forum op zijn kop.

“Het forum gaat stoppen, dat is toch zeker niet waar,
Waar moeten wij voortaan dan kletsen en delen met elkaar?
Al jaren schrijven wij allen over vreugde en verdriet,
Al jaren zijn we samen en aan stoppen dachten we niet.”
Waar moesten de forummers nu heen met hun vragen en verhalen,
Waar stellen zij dan anoniem vragen over hun genante kwalen?
Al die levens die jullie volgden, bleef het eind dan onbekend?
En wat moet je met alle tijd; thuis, op het werk en in het weekend?

Wat fijn dat Zusje zich hiervoor in wilde zetten,
En dat geheel vrijwillig en niet voor de bankbiljetten.
Om zichzelf en jullie forummers dit plezier de gunnen,
Is zij op eigen initiatief dit forum gaan runnen.
Een beetje spannend was het wel, want gaat dit wel werken,
Gaat iedereen ook mee, of zou ‘t ledenaantal flink gaan inperken?
Het tegendeel is gebleken en ‘t aantal groeit nog iedere dag,
En daarom vieren wij vandaag feest met zijn allen,
Een jaar na de geboortedag.

Maar de grootste eer gaat naar jullie, de leden.
Die zich massaal aanmeldden en het forum betreedden.
Want zonder leden heeft een forum geen recht van bestaan,
Ook door de inzet van jullie is deze groep niet uiteengegaan.

En de Sint is blij weer terug te kunnen keren,
Om zo veel mogelijk forummers met een gedicht te vereren.
Wat ook hij zou het forum wel een beetje gaan missen,
Wanneer hij niet meer kan dichten over jullie belevenissen.

De Sint wil deze verjaardag graag met jullie vieren,
En zelf dacht hij aan de volgende manieren:
* Post je mooiste/leukste herinneringen aan het forum
* Post de foto’s van meetings die je bezocht
* Schrijf een leuke forum anekdote
* Vertel waarom dit forum voor jou belangrijk is
* Of waarom je hier (nog steeds) komt
* Of bedenk zelf een manier om deze verjaardag te vieren

De meest orginele post krijgt een feestelijk presentje thuisgestuurd,
Of je nu woont in een vinex-wijk, dorp of een achterbuurt.

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! 43-wo-sinterklaasfeest-1

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! Empty Re: Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar!

Bericht  Fayebella wo 16 nov 2011 - 12:22

Yeah, tijd voor een feestje! Alweer een jaar geleden, het is echt heel erg snel voorbij gegaan het afgelopen jaar.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! Empty Re: Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar!

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 12:33

cheers Gefeliciteeeerd forum! Zusje heel erg bedankt I love you. Later meer... Wink

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 16 nov 2011 - 12:43

Wauw, helemaal fantastisch! Zowel van Sint als van Zusje (maar vooral van Zusje).. Wink

Ik zal eens nadenken over forumanekdotes, meetingfoto's heb ik niet! Maar wel ben ik dit forum bijzonder dankbaar voor mijn vriendschap met Leaf! Zij is de enige (buiten mijn ouders) die ik durf te bellen op momenten dat het ECHT heel slecht gaat en dat betekent voor mij verschrikkelijk veel. Dus bedankt aan Sint, bedankt aan Zusje én bedankt aan Leaf! hug

En GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEERD ALLEMAAL!!! cheers bounce cheers

king :joker: cheers :cheer: :cheer: :cheer:

ZzzZz
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  *Troela* wo 16 nov 2011 - 14:06

Hoera!!! En mijn complimentjes voor Zusje, die het forum doorgezet heeft!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Kabouter wo 16 nov 2011 - 18:57

Wauw een jaar alweer..wat gaat dat snel!

Gefeliciteerd allemaal en Zusje natuurlijk super bedankt voor al je inspanningen!!!!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 19:10

Waar blijft de tijd? Zusje, ik vind het echt super van je dat je dit hebt gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 19:17

Jeej alweer een jaar gefeliciteerd ZUs met je forum!
Ben nog steeds blij dat je dit hebt opgezet. Ik heb hierdoor nieuwe vriendinnen leren kennen en daar ben ik erg dankbaar voor. Voor mij staan dan de Eindhoven meetings wel centraal hier Wink

Ook het dagcafe is een leuke plek om gezellig te kletsen als je je verveeld of gewoon gezellig met anderen wil kletsen.

Ik ben er ook achter dat er super lieve meiden hier op het forum zitten. En alles bij elkaar maakt het toch dat ik elke keer weer terug blijf komen.

Hopelijk gaan we nog jaren zo door!

Gast
Gast

Bericht  Zora wo 16 nov 2011 - 19:23

Alweer een jaar!! Jeetje! Een jaar geleden was ik nu aan het wennen aan de nieuwe lay-out en dacht ik dat dat nooit zou lukken Very Happy Een week later was ik volgens mij gewend :p Wat gaat de tijd snel!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  ekiaam87 wo 16 nov 2011 - 19:34

Jaaa gefeliciteerd!!!
Zal van de week even kijken voor iets leuks Very Happy
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  GreenGrass wo 16 nov 2011 - 19:49

Gefeliciteerd, is er een deadline hiervoor?
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Lotus wo 16 nov 2011 - 19:49

Ik ben heel erg blij dat Zusje dit forum heeft opgericht. De eerste dagen van het bestaan heb ik gemist, omdat ik alleen maar bezig was met mijn doodswens, maar vanaf de 20e ben ik hier actief geworden. Ik heb het afgelopen jaar heel veel steun ervaren aan alle lieve meiden die hier komen. Het contact dat ik via het forum heb, heeft me door veel moeilijke momenten heen geholpen. Ik ben iedere keer weer verbaasd dat iedereen zoveel geduld met me heeft. Als dit forum er niet was, zou ik een stuk eenzamer zijn. Dus super bedankt allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 20:09

Sinterklaas, wat goed dat u aan de verjaardag van het forum hebt gedacht.cheers cheers cheers
Ik was al even bang dat hij stilletjes voorbij zou gaan en niemand er aan zou denken.

Wat een goede reden om mijn oude meeting foto’s er weer eens bij te pakken, want wat heb ik toch een leuke meetings meegemaakt en wat het ik daar goede herinneringen aan.. drunken

Gast
Gast

Bericht  piertje wo 16 nov 2011 - 21:12

Gefeliciteerd!!!
Had een jaar geleden echt niet gedacht dat ik nu nog steeds zo veel op het forum te vinden zou zijn. Ik was ook echt bang dat het langzaam dood zou bloeden, maar dat is gelukkig niet zo! Op naar 2 jaar!
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ella wo 16 nov 2011 - 21:15

Jee cheers alweer een jaar hier! Snel gegaan trouwens. Maar ben heel blij hier weer te zitten. Had het heel raar gevonden als het ineens op zou houden.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  flower wo 16 nov 2011 - 21:21

Gefeliciteerd! cheers
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Esperanza wo 16 nov 2011 - 21:55

Jee een jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel! Zusje, echt heel fijn dat je dit forum hebt opgezet, ik zou het wel heel erg gemist hebben. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik eerst stug op yes.nl bleef zitten. Ik was van plan dat t/m 31-12 te doen, maar kwam er al snel achter dat het hier veel gezelliger was en dat is het nog steeds!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Suus wo 16 nov 2011 - 22:01

Jeetje, een jaar alweer! Gefeliciteerd! Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Spring wo 16 nov 2011 - 22:35

Super zeg, alweer een jaar dit forum!
Voor mijn gevoel is het nog maar zo kort geleden.

Ik zit al eeuwen op het forum en post nog steeds niet heeeeel veel, heb ook het idee dat niemand mij echt kent.
Terwijl ik veel forummers wel 'ken'.

Ik blijf nog steeds lekker forummen en post af en toe een topic of reageer op anderen.

Zusje, ga zo door!

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Curious wo 16 nov 2011 - 23:08

Alweer een jaar verder!
Gefeliciteerd en super bedankt Zusje.
Ik schrijf dan wel niet zo actief als anderen maar breng toch elke dag wel tijd door op dit forum.
Het helpt me ontspannen en even mijn gedachten op andere dingen te krijgen.
Ik kan hier alles kwijt, zelfs dingen die ik in het dagelijks leven niet of moeilijk kan delen.
Het forum is eigenlijk een soort van ' vriendin ' van me geworden!
Ik ben een keer bij een meeting geweest, en dat was super.
Als ik de mogelijkheid heb wil dat ook zeker vaker gaan doen!
Typerend voor dit forum zijn voor mij de betrokkenheid van meiden en het bijna onvoorwaardelijke respect.
Met dat laatste bedoel ik dat je hier niet snel veroordeeld wordt wat mij een veilig gevoel geeft.
Er is plaats voor een lach en een traan, heel erg fijn!
Soms, als er een rel of flinke discussie gaande is, of ik me er nou wel in meng of niet, dat baal ik daar echt van.
Als of er ' ruzie' is met mijn ' vriendin '.
Bijzonder vind ik hoe iedereen mee kan leven met elkaar, zonder dat we elkaar echt kennen.
Als ik zie hoe vaak ik topics open om een update te lezen, of als ik hoor hoe meiden met kaartjes of kadootjes gesteund worden in moeilijke tijden. Echt geweldig!

In ieder geval hoop ik dat we over 4 jaar een groot Yes feest kunnen geven t.a.v het 5 jarig bestaan, ik meld me nu vast aan voor de organisatie!
Ik zie het al voor me,
grote zaal vol meiden in het midden van nederland, met allen een kaartje op de borst met echte en forumnaam. Op een beeldscherm komen 5 jaar aan fotos van yesmeetings voorbij, printscreens van opvallende topics, herinneringsverhalen van meiden etc.
Er zijn verschillende tafels met 'doe' dingen. Elk met een thema zoals hier de pijlers zijn:
- Liefde en relatie: Show hier foto's van je geliefde
- vraag en aanbod: tafel waar je dingen met elkaar kan ruilen of waar je dingen van elkaar kunt kopen
- algemeen: statafels waarmee we het dagcafe creeeren.
- persoonlijk: Iets rondom het steeds terugkerende biechttopic?
- Wonen: een standje voor het showen van zelfgemaakte decoratie en evt uitwisseling van ideeen of zelfs decoratie ruilen. Mogelijk is een stylist die adviezen wil geven.
- Beauty en Mode: We nodigen iemand uit van bijv. Mylene of een ander merk. Die kan wat adviezen geven en evt. verkopen. Ook zou het leuk zijn als er een kapper, nagelstylist, visagiste is, en een fotograaf natuurlijk die voor en na foto's maakt!
- Zwangerschap en mama's: voor de kids wordt een hoek ingericht waar de kinderen kunnen knutselen, tv kijken en spelen. Voor zwangere moeders of meiden die zwanger willen worden is er ruimte informatie uit te wisselen. Ook is er een fotograaf die fotos maakt van de mama's (to be) en de kinderen.
- Koken: Recepten uitwisseling, mogelijkheid eigen gemaakt eten mee te nemen en ook te delen

nouja, mn fantasie even op de vrije loop. Tis natuurlijk nog lang niet zo ver! haha!
In ieder geval! Bedankt zusje!!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 23:24

Jeej cheers Lief forum, ik ben zo blij dat je er nog bent! Gefeliciteerd Very Happy Het leek mij gepast om in Sinterklaassfeer te blijven laughcry

Er was een plek waar allerlei verschillende mensen samen kwamen en tijd spendeerden,
een stel diverse dames bij elkaar, die met elkaar lol hadden en van elkaar leerden.
Jaren gingen voorbij en het was een komen en gaan van mensen,
ieder met een eigen verhaal, persoonlijke inbreng, dromen en wensen.
Totdat hogere hand besloot de stekker uit het forum te trekken,
en die vertrouwde plek opeens met de noorderzon leek te gaan vertrekken.
Het besluit zorgde voor verwarring, verdriet en vragen bij de mensen die er kwamen
dit kon toch niet zomaar waar zijn, viel er echt niks meer te doen of te beramen?
Langzaam maar zeker drong door dat het besluit was genomen en vast zou blijven staan,
nog maar een paar maanden wachten en dan was dit clubje in zijn geheel vergaan.
In zekere zin was voor iedereen het forum toch wel bij hun leven gaan horen,
en konden we daar altijd terecht voor advies, gezelligheid of figuurlijk luisterende oren.
Er waren door de jaren heen zoveel dingen gebeurd en de revue gepasseerd,
mensen groeiden op, trouwden, werden moeder, verloren dierbaren of waren inmiddels afgestudeerd.
We deden het toch maar allemaal mooi, als vrouwen (en hier en daar een man) onderling,
het kon toch niet dat alles wat we samen hadden opgebouwd, nu zomaar ineens verging?
Maar gelukkig voor ons bleek er een dapper engeltje te zijn, verscholen tussen de leken,
die haar koppie aan het breken was over hoe ze hier een stokje voor kon steken.
Ze nam er geen genoegen mee dat deze groep hun heil ergens anders moest zoeken,
en in het geheim ging zij druk aan de slag en deed er zich een nieuw forum uit de doeken.
De engel haalde opgelucht adem en sprak tot het volk om het grote nieuws te delen,
‘Goed nieuws, er komt een nieuw forum, we blijven bij elkaar en niemand hoeft zich te vervelen!’
Het volk sprong omhoog van blijdschap en vriend en vijand vloog elkaar om de nek,
‘Nu hoeven we niet naar een ander forum uit te wijken’ riep iemand ‘dit is te gek!’
Massaal liepen de leden al voor het eind der tijden over naar de nieuw opgezette stek,
ondanks dat het even wennen was, voelde het door alle herkenning toch wel als een vertrouwde plek.
Hoe snel kan het gaan, want vandaag bestaat dit forum alweer een jaar, tijd voor een feest!
Dus ik stel voor dat een ieder die dit leest:
De longen uit zijn lijf schreeuwt met een vreugdekreet voor onze Admin, wat heeft zij dit goed gedaan,
En vanzelfsprekend gaan wij er vanuit dat dit forum nog tientallen jaren blijft bestaan!
Zodat we over heel veel jaren ons 50-jarig forumjubileum kunnen vieren met elkaar,
In het gezelschap van rimpels, kunstgebitten, (karige) pensioenen en wat rollators hier en daar.

Lieve Wendy, bedankt en gefeliciteerd!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 23:40

Gefelicitaart zusje!!!

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 16 nov 2011 - 23:48

Super dat we alweer een jaar bestaan. Heel erg bedankt aan Zusje en de andere Burgemeesters voor alle goede hulp afgelopen jaar en het opzetten van het forum een jaar geleden! :joker:
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Inge wo 16 nov 2011 - 23:49

Forum gefeliciteerd
Zusje bedankt!

Wat was ik een jaar geleden blij dat er een alternatief was :-D
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Marin wo 16 nov 2011 - 23:57

Curious, zo'n meeting/feest klinkt leuk smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: