Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar!

+31
sterremaan
Alex
Lavendel
Zininzon
Ibbeltje
Ugly Betty
FireButterfly
TNMN
Jeanette
Oasis
PluDan
Eris
Jade
Lady4
Inge
Marin
Curious
Spring
Suus
Esperanza
flower
Ella
piertje
Lotus
GreenGrass
ekiaam87
Zora
Kabouter
*Troela*
Antibes
Fayebella
35 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 3 Empty Re: Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar!

Bericht  ekiaam87 wo 23 nov 2011 - 5:39

Mijn verhaaltje is van een oude meeting Wink Het was bij Weetjewel thuis met Sinterklaas.
Ik was toen 17 ofzo (weet niet meer welk jaar het was)? En ik zou opgehaald worden van het station met een polo geloof ik.
Afijn, na een lange reis (van Leiden naar Hoorn?) stond ik buiten te wachten en er kwam een polo aan, met 2 jongens. Oké..... 1 van de jongens draait zijn raampje open: Uhm, moet jij naar Weetjewel? Ja...., dan komen wij je ophalen.
Oké..... toch maar ingestapt en onderweg zegt 1 van de jongens: goh, stap je altijd bij 2 wildvreemde jongens in de auto hahaha Very Happy
Ik vertrouwde het volledig, alles klopte en ja, als ze weten dat ik naar Weetjewel moet, zal het wel goed zitten. Dat zat het ook!!
Bij aankomst was iedereen al aanwezig, onder andere Sunprincess, Jojootje, Smikkell waren er!
Gezellige avond gehad, waarbij L.ise ook zeer goed verwend is!!
Volgens mij ben ik door Jojootje op de trein gezet, die daarna pech kreeg en weer terug is gegaan naar Weetjewel?
Superleuke meeting, mijn 1e meeting, nadat ik nog kort op het forum zat!

Inmiddels heb ik alweer een aantal meetings achter de rug, het taartenbakken, het taarten eten, de wandeling door Utrecht, de Sinterklaasmeeting bij Sterremaan... (vergeet ik nu nog iets?) en nu aan het plannen voor een SinterKerstmeeting in januari (zal het topic vanavond even uppen met data :P

Kortom een hoop gezellige dingen meegemaakt en ik hoop dat er veel gaan volgen!!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 3 Empty Re: Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar!

Bericht  ekiaam87 wo 23 nov 2011 - 5:40

Smikkell schreef:Ik met baby Mas!
(Weetjewel, zou je mij nog eens de foto van kraambezoek Amé willen sturen)
De rest van de Weetjewel kraambezoeken (Wink ) foto's en meetingfoto's volgen. Ik moet ze even ergens online zetten.
(En ik weet niet of iedereen het er mee eens ik dat ik ze plaats. Vind het zelf namelijk ook niet zo fijn als er ongevraagd allemaal foto's van mij geplaatst gaan worden Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 3 394967 )

(Niet quoten)

Je mag foto's met mij online zetten Wink
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zininzon wo 23 nov 2011 - 7:09

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 3 1441632261_6_cB_J
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 8:15

Aaaah ik vind dit zo´n leuk topic smile. Ben blij dat jullie zo blij zijn met dit forum en lees/ zie graag de leuke verhalen/ foto's! Very Happy

Hier nog wat foto's van mijn jaren met Weetjewel die ik via dit forum heb leren kennen. Ik heb veel meer meetings gehad en heel veel leuke meiden leren kennen maar weet niet wie wel en wie niet met haar hoofd op het forum wil dus hou het even hierbij Very Happy.

Haha, ik blijf hem leuk vinden ondanks dat we beide niet charmant erbij zitten Very Happy
Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 3 Eveline079

Een van de eerste wijnavondjes volgens mij... Ik heb zelfs nog een filmpje van Weetjewel dat ze aan het zingen is terwijl ze op de wc zit :P

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 3 Juni127

Met Lise I love you

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 3 MetLise

Lise en mijn nichtje. Vind dit zo'n leuke foto, mijn zusje heeft hem ook nog steeds hangen in de huiskamer:

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 3 Mei055

En natuurlijk de eerste forummersreis naar Rhodos, hier was Nips ook nog bij maar die is een andere kant opgeslagen...

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 3 IMG_6836

We konden het hier niet eens worden over de uitspraak en wilde ook niet stoppen met broodjes eten natuurlijk Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 11:03

Geweldig!! (L)

Ik kan even niks meer posten met foto's want mijn laptop staat ook op het punt om dood te gaan.
Ik heb zoveel leuke dingen beleefd hier op het forum! Leuke dingen, kloterige dingen eigenlijk alles.
Gewoon super dus!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 12:00

Het forum (oude yesforum) begon voor mij als een lachertje. Ik verveelde me immers op het werk en internet maakte een hele hoop goed. Het waren alleen de eerste jaren voor mij met internet en daarom wist ik nog niet zo goed waar ik iets leuks kon vinden. Als velen was ik ervan overtuigd dat het forum volzat met stumpertjes die geen leven hadden. En het tegendeel bleek echter waar. (Maar daar moest ik wel even over doen laughcry )

In het begin, van mijn forumcarriere, was ik hier alleen doordeweeks te vinden tijdens werktijd. Vervolgens werd dit uitgebreid met de zondagavond en voor ik het wist moest ik elke dag wel even kijken. Ik leerde mee te leven met mensen, leerde zeer zeker dat niemand een stumper was of bleek, heb mezelf hier op vele manieren, maar vooral vaag leren kennen, leer dingen van mezelf, waar anderen nog jaren over moeten doen. Vooral het laatste vind ik wel benoemingswaardig. Want waar ik dacht dat het normaal was, omdat niemand me erop aansprak, betrap ik mezelf er continu op erg vaag of niet concreet te zijn.

Ik heb hier ontzettend leuke mensen leren kennen. Ook leuke mensen leren kennen, die naderhand niet zo leuk bleken te zijn. Mensen die ik een periode niet heb gemogen, maar nu wel mag. Een leerschool! Een forum zou ik ieder mens aanraden. Want hoe negatief mensen tegen jou zijn, hoe negatief jezelf bent. En hoe positief jezelf bent, hoe positief anderen je benaderen. Niet altijd, natuurlijk. Maar in de meeste gevallen gaat dit wel op...

Zo, en nu ga ik even verder kijken hoe die verdomde boot weer in het water belandt. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 4:25

Ben met foto's bezig en kom deze tegen. Blijven leuk..

**

**

**

Laatst aangepast door Smikkell op wo 7 dec 2011 - 7:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 4:26

I love you

Wat een leuke foto's! Ik ga nu die van Bungel even op de computer zetten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 8:35

Aaaw Smikkel die zijn leuk! Dat was ook zo gezellig toen Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:01

Zusje schreef:Aaaw Smikkel die zijn leuk! Dat was ook zo gezellig toen Very Happy.
Ik vond dat een van de leukste keren..(met de grootste kater)

Het is de keer dat we het grote koekje hebben gebakken. Kan de foto's nergens vinden. Wilde ze online zetten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:06

Werkt dit zo?

Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 3 289480378_6_lE2p.jpg?v=0

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:09

Zusje schreef:Werkt dit zo?

**

Jaaaaa! Al leek het koekje bij Lise nog groter I love you

Laatst aangepast door Smikkell op wo 7 dec 2011 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:35

Hahahaa, erg cool dat koekje!! Wahahahahahahaaaa!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:40

Youandi schreef:Hahahaa, erg cool dat koekje!! Wahahahahahahaaaa!

Leuk he? Ik had zo'n mix meegenomen uit Amerika voor chocolatechipcookies. Toen bedachten we ons 'waarom allemaal kleine maken als je ook 1 grote kunt maken?' Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:48

Zusje schreef:
Youandi schreef:Hahahaa, erg cool dat koekje!! Wahahahahahahaaaa!

Leuk he? Ik had zo'n mix meegenomen uit Amerika voor chocolatechipcookies. Toen bedachten we ons 'waarom allemaal kleine maken als je ook 1 grote kunt maken?' Very Happy

Ik vind het hilarisch! Ik las het topic door en zie ineens dat koekje verschijnen.. Laughing

Hij is ook echt goed gelukt he! Wauw!

''Koekje erbij?''

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 9:50

Oh en (sorry, ben in een erg flauwe bui) als iemand nu zou vragen: 'ben je geil of wil je een koekje?' en het ging om dít koekje, dan wist ik het wel!! laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 10:21

Ik wil ook wel foto's van meetings in dit topic zetten, ik weet alleen niet of de andere meiden daar zo blij mee zijn :P

Gast
Gast

Bericht  Lavendel wo 30 nov 2011 - 10:23

Zelda schreef:Ik wil ook wel foto's van meetings in dit topic zetten, ik weet alleen niet of de andere meiden daar zo blij mee zijn :P

Ja ik wil ook foto's zien!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 10:24

Lavendel schreef:
Zelda schreef:Ik wil ook wel foto's van meetings in dit topic zetten, ik weet alleen niet of de andere meiden daar zo blij mee zijn :P

Ja ik wil ook foto's zien!
Ik wil ze heel graag plaatsen, maar ik denk dat ik dan de meiden over me heen krijg nerd helaas.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 11:42

ekiaam87 schreef:Mijn verhaaltje is van een oude meeting Wink Het was bij Weetjewel thuis met Sinterklaas.
Ik was toen 17 ofzo (weet niet meer welk jaar het was)? En ik zou opgehaald worden van het station met een polo geloof ik.
Afijn, na een lange reis (van Leiden naar Hoorn?) stond ik buiten te wachten en er kwam een polo aan, met 2 jongens. Oké..... 1 van de jongens draait zijn raampje open: Uhm, moet jij naar Weetjewel? Ja...., dan komen wij je ophalen.
Oké..... toch maar ingestapt en onderweg zegt 1 van de jongens: goh, stap je altijd bij 2 wildvreemde jongens in de auto hahaha Very Happy
Ik vertrouwde het volledig, alles klopte en ja, als ze weten dat ik naar Weetjewel moet, zal het wel goed zitten. Dat zat het ook!!
Bij aankomst was iedereen al aanwezig, onder andere Sunprincess, Jojootje, Smikkell waren er!
Gezellige avond gehad, waarbij L.ise ook zeer goed verwend is!!
Volgens mij ben ik door Jojootje op de trein gezet, die daarna pech kreeg en weer terug is gegaan naar Weetjewel?
Superleuke meeting, mijn 1e meeting, nadat ik nog kort op het forum zat!

Hahaha dat verhaal heeft Peter me verteld, hij vond 't nog steeds zó leuk en grappig dat ze dat aan je vroegen, dat 't mij is bij gebleven :P

Gast
Gast

Bericht  Alex wo 30 nov 2011 - 11:44

Ik kwam net foto's tegen van mijn tweede meeting, dat is 6 jaar geleden ofzo Hoera! Jullie forum bestaat vandaag een jaar! - Pagina 3 827601
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 16:17

Wat leuk Evy, was dat de meeting waar ik ook bij was?

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 30 nov 2011 - 18:49

Van mij mag het Very Happy Ik had dezelfde vraag hahaha Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 20:35

Ik heb daar geen moeite mee hoor Ibbeltje!

Gast
Gast

Bericht  sterremaan do 1 dec 2011 - 22:48

Lieve zusje en eigenlijk ook alle andere forum dames,

Wat vond ik het verschrikkelijk, dat het andere forum ermee op hield.
Maar gelukkig waren er al belangrijke stappen gezet.
En daar was weer een geheel nieuw Yes cabaret.
Geweldig, wat was ik blij. Want echt dames met jullie voel in mij zo ontzettend vrij.

Ik voel mij niet eeuwig meer opgesloten tussen de welbekende vier muren.
Maar, ik vermaak mij nu uren.
Al is het met foto's kijken, of van een uitgaan topic genieten.
Het is vooral hoe jullie mij in mijn eigen respect lieten.

Zusje zonder jou was dit alles weg geweest.
Weg gevaagd van de surf wereld.
Weg van inmiddels voor mij vele internet vrienden.
Die ik elke dag weer kan bezoeken.

En het belangrijkste niets belemmert mij,
al ben je hier om 7:00 of om 3:00 er is altijd wel iemand aan mijn zij.
Dank je wel is bijna een te klein woord lief zusje, voor alles.
Maar toch ga ik het zeggen, Dank je wel, Dank je wel voor alles.
En jullie ook dames jullie ook bedankt voor alles.

Ik kan mij de Sinterklaas meeting nog goed herinneren.
Het mee werken aan de actie voor stichting ambulance wens.
Er is hier geen enkel limiet of grens.

Zusje en dames onwijs bedankt, dat jullie mijn wereld vergroten.
En mijn dank je wel, zie ik voor jullie het liefst in goud vergoten.

Liefs van mij maar ook van Storm...
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: