Welke badjas heb jij??
+19
Rovine
Liz
Serena
VeryCherry
Silver
Minx
Jeanette
Jade
Esperanza
Erin
Makamba
InweCulnamo
marjoleinnn
Salander
Blond
Plien84
SuperGrover
_Lacey_
Zora
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke badjas heb jij??
Een heerlijke dikke van de AH bonus destijds. Na 5 jr nog steeds heerlijk zacht. Na vaak genoeg gewassen te hebben
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Poeh, ohja, dat vind ik wel net wat te duur voor een badjas ja Maar wel heel cute!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Geen, maar ik heb er eentje voor Sinterklaas gevraag met luipaardprint
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een fleece badjas, niet heel dik maar wel heel warm hij is lichtroze met een rood randje en een capuchon, Komt van de hunkemuller geloof ik, maar dat is al minstens 6 jaar geleden..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik heb er een van de hunkemoller met capuchon, een roze met hartjes. Die is alleen wat dunner en een beetje kort. Ik heb ook een lange roze van de v&d. Maar wil toch wel weer een nieuwe
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Een blauwzwart gestreepte van de H&M. Gekocht toen ik nog studeerde en hij voldeed aan mijn belangrijkste criterium: goedkoop. Hij is vooral fijn omdat hij zo groot is.
Ik draag hem trouwens niet zo heel vaak, ik doe vaker mijn Zappa-trui aan, die is ook groot en dikke stof.
Ik draag hem trouwens niet zo heel vaak, ik doe vaker mijn Zappa-trui aan, die is ook groot en dikke stof.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb deze van Pip. Soms trekt mijn vriend hem aan na het douchen, geen gezicht...
Gast- Gast
Oeh die van Pip zijn leuk, maar toch wat te prijzig voor een badjas.
Ik heb een witte met capuchon van de Hunkemöller. Die is fijn, alleen geen idee waar hij is. Heb hem ook nooit aan (na douchen ga ik of me aankleden of naar bed en verder weet ik niet zo goed wanneer je dat kan aantrekken).
Wanneer hebben jullie meestal je badjas aan? Ook als je 's avonds thuis komt van het werk?
Ik heb een witte met capuchon van de Hunkemöller. Die is fijn, alleen geen idee waar hij is. Heb hem ook nooit aan (na douchen ga ik of me aankleden of naar bed en verder weet ik niet zo goed wanneer je dat kan aantrekken).
Wanneer hebben jullie meestal je badjas aan? Ook als je 's avonds thuis komt van het werk?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Nee, dan pak ik lekker mijn fleece dekentje! Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor als ik naar de sauna ga.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een groene badjas. Van de action volgens mij.
Gebruik hem zelden.
Gebruik hem zelden.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Salander schreef:Ik heb een badjas van de zeeman met paarse snoopy's erop. Hij is heel zacht en warm
ik ook
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb er geen. Zou niet weten wanneer ik hem nodig heb
Ik heb een joggingsbroek die ik thuis altijd aanheb en daarop een vestje van mijn vriend haha. Verder een dikke harige fleecedeken op de bank.
Geen badjas nodig.
Ik heb een joggingsbroek die ik thuis altijd aanheb en daarop een vestje van mijn vriend haha. Verder een dikke harige fleecedeken op de bank.
Geen badjas nodig.
Gast- Gast
Ik heb een knalroze van de Hema. Van buiten lekker zacht en van binnen meer een soort badstof.
Ik gebruikte hem een tijdje als ik samen met mijn zoontje ging douchen. Kon ik snel mn badjas aandoen en dan hem afdrogen in zijn kamertje en zn pyama aandoen.
Tegenwoordig loopt hij zelf naar zijn kamer (en scharrelt vaak eerst nog rond) en doe ik meestal meteen mn pyama al aan.
Op de bank zit ik altijd onder een fleecedekentje. Heb er nu eentje met mouwen. Ideaal!!
Ik gebruikte hem een tijdje als ik samen met mijn zoontje ging douchen. Kon ik snel mn badjas aandoen en dan hem afdrogen in zijn kamertje en zn pyama aandoen.
Tegenwoordig loopt hij zelf naar zijn kamer (en scharrelt vaak eerst nog rond) en doe ik meestal meteen mn pyama al aan.
Op de bank zit ik altijd onder een fleecedekentje. Heb er nu eentje met mouwen. Ideaal!!
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke badjas heb jij?
» Welke badjas?
» Welke ski jas?
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Welke badjas?
» Welke ski jas?
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: