Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden
+32
Paper Crown
Happydobby
Jezzie
Amber-
meisje
koNijntje
Alyssa
Koffieleut
SarahKey
ingrid82
JD
_Lana_
Lejow
L!ND@
ekiaam87
Tania
Annie24
snoezel
Bloem86
Rouge
Esperanza
PapillonRose
Happy
Makamba
studiebol
Tazz
Creabea_28
Poisongirl
Viva
Lindsya
Liz
Muppetje
36 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden
Ik kom je weer even een dikke brengen!
Gast- Gast
Puggle schreef:Ik kom je weer even een dikke brengen!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Sterkte Muppetje!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Mag je niet iets van een slaaptabletje? Dat je heel even een paar uur kan slapen?Muppetje schreef:ProudMama schreef:Hoe voel je je nu Muppetje? Heb je een beetje kunnen slapen?
Ik voel me helemaal niet goed, ik heb slecht geslapen, blijf gisteren herbeleven. Het was echt heel naar.
Het verdriet is ook in volle hevigheid terug, ik voel me heel erg down. Ook heb ik nog buikpijn van gisteren, misschien een soort napijn van de ingredp denk ik.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mag je niet iets van een slaaptabletje? Dat je heel even een paar uur kan slapen?Muppetje schreef:ProudMama schreef:Hoe voel je je nu Muppetje? Heb je een beetje kunnen slapen?
Ik voel me helemaal niet goed, ik heb slecht geslapen, blijf gisteren herbeleven. Het was echt heel naar.
Het verdriet is ook in volle hevigheid terug, ik voel me heel erg down. Ook heb ik nog buikpijn van gisteren, misschien een soort napijn van de ingredp denk ik.
Ik weet t niet. Het zou fijn zijn even te slapen, heb ook heel erg hoofdpijn
Muppetje- Ratel
Bel gewoon even je huisarts. Of laat iemand bellen voor je. Het zal na dit soort dagen echt wel mogen. Dan lekker met een slaappilletje en paracetamol onder de wol.Muppetje schreef:ProudMama schreef:Mag je niet iets van een slaaptabletje? Dat je heel even een paar uur kan slapen?Muppetje schreef:ProudMama schreef:Hoe voel je je nu Muppetje? Heb je een beetje kunnen slapen?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Bel gewoon even je huisarts. Of laat iemand bellen voor je. Het zal na dit soort dagen echt wel mogen. Dan lekker met een slaappilletje en paracetamol onder de wol.Muppetje schreef:ProudMama schreef:Mag je niet iets van een slaaptabletje? Dat je heel even een paar uur kan slapen?Muppetje schreef:ProudMama schreef:Hoe voel je je nu Muppetje? Heb je een beetje kunnen slapen?
Ergens vind ik dat ook wel een beetje eng, ben niet zo van de medicijnen
Probeer zo wel wat te slapen
Muppetje- Ratel
Een slaaptabletje is gewoon een inslapertje hoor, het is niet zo dat je helemaal van de wereld raakt. Of anders iets homeopatisch?
Even ontspannen is wel belangrijk hoor meis, ander put je jezelf helemaal uit. En je lichaam moet al aansterken na alles.
Even ontspannen is wel belangrijk hoor meis, ander put je jezelf helemaal uit. En je lichaam moet al aansterken na alles.
Gast- Gast
Daar heb je ook wel weer gelijk in, ik denk er even over na
Muppetje- Ratel
Heel veel sterkte
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Het is ook niet niks wat je allemaal meemaakt, heel veel sterkte En neem alle tijd die je nodig hebt om zowel lichamelijk als geestelijk weer een beetje er bovenop te komen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Jeetje, heftig zeg. Het lijkt me sowieso al een enorm nare ingreep maar dit is wel extra vervelend.
Heb je er nu nog veel pijn van? Heel veel sterkte meid!
Heb je er nu nog veel pijn van? Heel veel sterkte meid!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
ProudMama schreef:Een slaaptabletje is gewoon een inslapertje hoor, het is niet zo dat je helemaal van de wereld raakt. Of anders iets homeopatisch?
Als je liever iets homeopatisch wilt kan ik je dormeasan druppels van dr vogel aanraden. In de tijd dat het zo slecht ging met mijn moeder nam ik deze druppels. Het is niet zo dat je direct in slaap valt, dat duurt eventjes, maar dan slaap je wel een tijdje goed door.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Muppetje: Wat naar dat je je zo voelt, logisch dat je alles herbeleefd...het is ook allemaal niet niks zeg!
Ik wilde ook even toevoegen dat het echt niet gek is als je aan de huisarts wat ontspannends vraagt, zoals oxazepam of temazepam voor het slapen.. Dan krijg je gewoon een paar tabletjes voor een paar dagen. Snap dat je niet van de pillen bent, maar je voelt je echt geen ander mens, maar de scherpe kantjes worden van je gevoel afgehaald en je kunt even slapen als je er aan toegeeft.
Je kunt overigens ook Valeriaan kopen bij de drogist?
Ik wilde ook even toevoegen dat het echt niet gek is als je aan de huisarts wat ontspannends vraagt, zoals oxazepam of temazepam voor het slapen.. Dan krijg je gewoon een paar tabletjes voor een paar dagen. Snap dat je niet van de pillen bent, maar je voelt je echt geen ander mens, maar de scherpe kantjes worden van je gevoel afgehaald en je kunt even slapen als je er aan toegeeft.
Je kunt overigens ook Valeriaan kopen bij de drogist?
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn kleine man....
» Mijn kleine Picasso
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Waar is mijn lieve kleine baby gebleven?
» De kleine meid van Chococupcake ligt in het zh UPDATE PAG 7
» Mijn kleine Picasso
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Waar is mijn lieve kleine baby gebleven?
» De kleine meid van Chococupcake ligt in het zh UPDATE PAG 7
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: