Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

+32
Paper Crown
Happydobby
Jezzie
Amber-
meisje
koNijntje
Alyssa
Koffieleut
SarahKey
ingrid82
JD
_Lana_
Lejow
L!ND@
ekiaam87
Tania
Annie24
snoezel
Bloem86
Rouge
Esperanza
PapillonRose
Happy
Makamba
studiebol
Tazz
Creabea_28
Poisongirl
Viva
Lindsya
Liz
Muppetje
36 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Muppetje wo 16 nov 2011 - 3:31

Vandaag had ik een controle in het ziekenhuis, om te kijken of alles schoon was.

Jammer genoeg is het allemaal erg tegen gevallen.
Eerst ging de gyn kijken met een eendenbek, ze nam meteen al een stuk weefsel mee. De echo bevestigde dit, er was behoorlijk wat weefsel achter gebleven. Ik kreeg van de gyn de keuze. Nog een keer de pillen proberen, met het risico at het weer niet goed zou zijn of een curretage. Ik heb uiteindelijk, omdat ik zeker wilde weten dat het goed was, gekozen voor de curretage. Ik heb twee pijnstillers gekregen en moest wachten tot het spreekuur van de gyn klaar was. Wel nog expliciet gevraagd of zij het dan zou doen, ik vind haar echt vreselijk aardig en kundig, dus dat wilde ik graag. Natuurlijk zou ze dat doen. Fijn.

Uiteindelijk was ik aan de beurt, ik kreeg verder geen plaatselijke verdoving ofzo. Jongens jongens, wat deed dat vreselijk pijn, ik ben zelfs halverwege flauw gevallen. Toen het klaar was mocht ik even in een ziekenhuisbed liggen om bij te komen, ik lag verschrikkelijk te trillen en was helemaal bleek. Na een kopje thee ging het weer wat beter en mocht ik me weer aankleden. 2 december mag ik weer terugkomen, gelukkig weer bij dezelfde dokter.

Inmiddels ben ik lekker mijn bed ingekropen, ik ben kapot, lijkbleek en voel me naar. Dit had ik niet verwacht, ik had gehoopt dat alles goed zou zijn..

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Liz wo 16 nov 2011 - 3:33

Jemig meid wat krijg jij een hoop over je heen de afgelopen tijd. Ontzettend knap dat je meteen de curretage hebt ondergaan. Rust goed uit en heel veel sterkte voor de komende tijd hug
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Lindsya wo 16 nov 2011 - 3:36

Ik wil je heel veel sterkte toewensen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Viva wo 16 nov 2011 - 3:37

Ah bah, klinkt echt niet fijn! Heel veel sterkte! hug
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Poisongirl wo 16 nov 2011 - 3:38

Meisje hug het zit je niet mee he? Bah! Sterkte ermee
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Creabea_28 wo 16 nov 2011 - 3:41

Ook hier nog even een dikke hug voor jou. Het is allemaal echt zo heftig he meis. Gun jezelf de tijd om het een plekje te geven. Veel sterkte, ook voor muppetman.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:43

Pfff wat heftig zeg, dikke knuffel hug hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Tazz wo 16 nov 2011 - 3:44

Wat heftig zijn, mijn curretage ging onder volledige verdoving, waarom kreeg jij dat niet?
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  studiebol wo 16 nov 2011 - 3:45

Wat ontzettend naar zeg! Heel veel sterkte hug
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Makamba wo 16 nov 2011 - 3:46

Jeetje Muppetje, alsof je/jullie de afgelopen tijd nog niet genoeg hebt/hebben meegemaakt! Sad Wil je een hele dikke hug geven en heel veel beterschap, kracht en sterkte toewensen (voor de komende tijd).
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Muppetje wo 16 nov 2011 - 3:46

Tazz schreef:Wat heftig zijn, mijn curretage ging onder volledige verdoving, waarom kreeg jij dat niet?

Geen idee Sad

Ze dachten dat het niet veel meer was, maar toen ze bezig was viel de hoeveelheid weefsel vies tegen, misschien heeft het daarmee te maken

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:47

Wat naar Muppetje, gelukkig is dan nu eindelijk het eind van het bloedverlies in zicht. Dan kun je je misschien heel langzaam ook weer met andere dingen bezig gaan houden, want dat gaat natuurlijk niet zolang je daar nog steeds mee geconfronteerd wordt. Blijf je deze week nog even rustig thuis?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Muppetje wo 16 nov 2011 - 3:48

Twellie schreef:Wat naar Muppetje, gelukkig is dan nu eindelijk het eind van het bloedverlies in zicht. Dan kun je je misschien heel langzaam ook weer met andere dingen bezig gaan houden, want dat gaat natuurlijk niet zolang je daar nog steeds mee geconfronteerd wordt. Blijf je deze week nog even rustig thuis?

Dat sowiezo, en maandag kijk ik wel weer verder

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Happy wo 16 nov 2011 - 3:48

Jeetje Muppet wat een narigheid allemaal!! Ik vind het echt heel erg voor je.
Doe rustig aan en neem je tijd! Heel veel sterkte hug

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:49

Ach Muppetje, dan ben je er al zó klaar mee en dan wéér een tegenvaller!
Beloof je dat je lekker de tijd voor jezelf neemt om aan te sterken en niet eerder dan dat je je weer goed voelt pas weer gaat werken? Dat werk wacht wel, daar moet je je echt niet door laten opjutten, gewoon rustig aan doen! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Muppetje wo 16 nov 2011 - 3:50

Parels schreef:Ach Muppetje, dan ben je er al zó klaar mee en dan wéér een tegenvaller!
Beloof je dat je lekker de tijd voor jezelf neemt om aan te sterken en niet eerder dan dat je je weer goed voelt pas weer gaat werken? Dat werk wacht wel, daar moet je je echt niet door laten opjutten, gewoon rustig aan doen! hug

Oh dat doe ik ook zeker niet hoor

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  PapillonRose wo 16 nov 2011 - 3:51

hug hug hug
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:54

Nogmaals veel sterkte muppet! Rust goed uit en neem je tijd hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Esperanza wo 16 nov 2011 - 4:13

Wat heftig allemaal! Heel veel sterkte. hug
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Rouge wo 16 nov 2011 - 4:16

Wat naar zeg! En dan nog zonder narcose. Ik wist niet eens dat ze dat zonder narcose deden, wat is dat voor primitiefs? Hopelijk heb je er niet te lang last van, sterkte!
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Bloem86 wo 16 nov 2011 - 4:16

Wat heftig! Sterkte meid! hug
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  snoezel wo 16 nov 2011 - 4:26

Ik had het al gelezen in het andere topic inderdaad.. Maar jeetje, zo heftig! Heel veel sterkte de komende tijd en natuurlijk ook vanaf hier een grote knuffel!
hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 4:31

Wat heftig. Houd het dan gewoon nooit op voor jullie? Eerst de moeite met zwanger worden en de MMM, dan gaat het mis en dan vandaag dit. Vind het zo rot!! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Muppetje wo 16 nov 2011 - 4:34

Bedankt voor alle lieve knuffels meiden. Ik kan ze vandaag meer dan goed gebruiken, ik voel me even helemaal lamgeslagen

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Annie24 wo 16 nov 2011 - 4:55

Ow meis hug

Neem de tijd om te herstellen, want een curretage zonder verdoving is niet niks Sad

*bij mij is er na Y. zijn geboorte restweefsel/placenta weggehaald: 2 stukken van ong. 10 bij 4cm. Ook zonder verdoving en gewoon met de hand. Ik ging door de grond van de pijn! Kreeg een washandje om in te bijten en zelfs toen gilde ik nog het hele ziekenhuis bij elkaar.*

Misschien kan je Floradix halen voor je ijzer. De vloeibare versie helpt meestal vrij goed.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden Empty Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum