Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden
+32
Paper Crown
Happydobby
Jezzie
Amber-
meisje
koNijntje
Alyssa
Koffieleut
SarahKey
ingrid82
JD
_Lana_
Lejow
L!ND@
ekiaam87
Tania
Annie24
snoezel
Bloem86
Rouge
Esperanza
PapillonRose
Happy
Makamba
studiebol
Tazz
Creabea_28
Poisongirl
Viva
Lindsya
Liz
Muppetje
36 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden
Vandaag had ik een controle in het ziekenhuis, om te kijken of alles schoon was.
Jammer genoeg is het allemaal erg tegen gevallen.
Eerst ging de gyn kijken met een eendenbek, ze nam meteen al een stuk weefsel mee. De echo bevestigde dit, er was behoorlijk wat weefsel achter gebleven. Ik kreeg van de gyn de keuze. Nog een keer de pillen proberen, met het risico at het weer niet goed zou zijn of een curretage. Ik heb uiteindelijk, omdat ik zeker wilde weten dat het goed was, gekozen voor de curretage. Ik heb twee pijnstillers gekregen en moest wachten tot het spreekuur van de gyn klaar was. Wel nog expliciet gevraagd of zij het dan zou doen, ik vind haar echt vreselijk aardig en kundig, dus dat wilde ik graag. Natuurlijk zou ze dat doen. Fijn.
Uiteindelijk was ik aan de beurt, ik kreeg verder geen plaatselijke verdoving ofzo. Jongens jongens, wat deed dat vreselijk pijn, ik ben zelfs halverwege flauw gevallen. Toen het klaar was mocht ik even in een ziekenhuisbed liggen om bij te komen, ik lag verschrikkelijk te trillen en was helemaal bleek. Na een kopje thee ging het weer wat beter en mocht ik me weer aankleden. 2 december mag ik weer terugkomen, gelukkig weer bij dezelfde dokter.
Inmiddels ben ik lekker mijn bed ingekropen, ik ben kapot, lijkbleek en voel me naar. Dit had ik niet verwacht, ik had gehoopt dat alles goed zou zijn..
Jammer genoeg is het allemaal erg tegen gevallen.
Eerst ging de gyn kijken met een eendenbek, ze nam meteen al een stuk weefsel mee. De echo bevestigde dit, er was behoorlijk wat weefsel achter gebleven. Ik kreeg van de gyn de keuze. Nog een keer de pillen proberen, met het risico at het weer niet goed zou zijn of een curretage. Ik heb uiteindelijk, omdat ik zeker wilde weten dat het goed was, gekozen voor de curretage. Ik heb twee pijnstillers gekregen en moest wachten tot het spreekuur van de gyn klaar was. Wel nog expliciet gevraagd of zij het dan zou doen, ik vind haar echt vreselijk aardig en kundig, dus dat wilde ik graag. Natuurlijk zou ze dat doen. Fijn.
Uiteindelijk was ik aan de beurt, ik kreeg verder geen plaatselijke verdoving ofzo. Jongens jongens, wat deed dat vreselijk pijn, ik ben zelfs halverwege flauw gevallen. Toen het klaar was mocht ik even in een ziekenhuisbed liggen om bij te komen, ik lag verschrikkelijk te trillen en was helemaal bleek. Na een kopje thee ging het weer wat beter en mocht ik me weer aankleden. 2 december mag ik weer terugkomen, gelukkig weer bij dezelfde dokter.
Inmiddels ben ik lekker mijn bed ingekropen, ik ben kapot, lijkbleek en voel me naar. Dit had ik niet verwacht, ik had gehoopt dat alles goed zou zijn..
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kleine update van mijn kant, voor de geinteresseerden
Jemig meid wat krijg jij een hoop over je heen de afgelopen tijd. Ontzettend knap dat je meteen de curretage hebt ondergaan. Rust goed uit en heel veel sterkte voor de komende tijd
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik wil je heel veel sterkte toewensen.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ah bah, klinkt echt niet fijn! Heel veel sterkte!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Meisje het zit je niet mee he? Bah! Sterkte ermee
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Ook hier nog even een dikke voor jou. Het is allemaal echt zo heftig he meis. Gun jezelf de tijd om het een plekje te geven. Veel sterkte, ook voor muppetman.
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Pfff wat heftig zeg, dikke knuffel
Gast- Gast
Wat heftig zijn, mijn curretage ging onder volledige verdoving, waarom kreeg jij dat niet?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Wat ontzettend naar zeg! Heel veel sterkte
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Jeetje Muppetje, alsof je/jullie de afgelopen tijd nog niet genoeg hebt/hebben meegemaakt! Wil je een hele dikke geven en heel veel beterschap, kracht en sterkte toewensen (voor de komende tijd).
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Tazz schreef:Wat heftig zijn, mijn curretage ging onder volledige verdoving, waarom kreeg jij dat niet?
Geen idee
Ze dachten dat het niet veel meer was, maar toen ze bezig was viel de hoeveelheid weefsel vies tegen, misschien heeft het daarmee te maken
Muppetje- Ratel
Wat naar Muppetje, gelukkig is dan nu eindelijk het eind van het bloedverlies in zicht. Dan kun je je misschien heel langzaam ook weer met andere dingen bezig gaan houden, want dat gaat natuurlijk niet zolang je daar nog steeds mee geconfronteerd wordt. Blijf je deze week nog even rustig thuis?
Gast- Gast
Twellie schreef:Wat naar Muppetje, gelukkig is dan nu eindelijk het eind van het bloedverlies in zicht. Dan kun je je misschien heel langzaam ook weer met andere dingen bezig gaan houden, want dat gaat natuurlijk niet zolang je daar nog steeds mee geconfronteerd wordt. Blijf je deze week nog even rustig thuis?
Dat sowiezo, en maandag kijk ik wel weer verder
Muppetje- Ratel
Jeetje Muppet wat een narigheid allemaal!! Ik vind het echt heel erg voor je.
Doe rustig aan en neem je tijd! Heel veel sterkte
Doe rustig aan en neem je tijd! Heel veel sterkte
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ach Muppetje, dan ben je er al zó klaar mee en dan wéér een tegenvaller!
Beloof je dat je lekker de tijd voor jezelf neemt om aan te sterken en niet eerder dan dat je je weer goed voelt pas weer gaat werken? Dat werk wacht wel, daar moet je je echt niet door laten opjutten, gewoon rustig aan doen!
Beloof je dat je lekker de tijd voor jezelf neemt om aan te sterken en niet eerder dan dat je je weer goed voelt pas weer gaat werken? Dat werk wacht wel, daar moet je je echt niet door laten opjutten, gewoon rustig aan doen!
Gast- Gast
Parels schreef:Ach Muppetje, dan ben je er al zó klaar mee en dan wéér een tegenvaller!
Oh dat doe ik ook zeker niet hoor
Muppetje- Ratel
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Nogmaals veel sterkte muppet! Rust goed uit en neem je tijd
Gast- Gast
Wat heftig allemaal! Heel veel sterkte.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Wat naar zeg! En dan nog zonder narcose. Ik wist niet eens dat ze dat zonder narcose deden, wat is dat voor primitiefs? Hopelijk heb je er niet te lang last van, sterkte!
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Wat heftig! Sterkte meid!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Ik had het al gelezen in het andere topic inderdaad.. Maar jeetje, zo heftig! Heel veel sterkte de komende tijd en natuurlijk ook vanaf hier een grote knuffel!
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Wat heftig. Houd het dan gewoon nooit op voor jullie? Eerst de moeite met zwanger worden en de MMM, dan gaat het mis en dan vandaag dit. Vind het zo rot!!
Gast- Gast
Bedankt voor alle lieve knuffels meiden. Ik kan ze vandaag meer dan goed gebruiken, ik voel me even helemaal lamgeslagen
Muppetje- Ratel
Ow meis
Neem de tijd om te herstellen, want een curretage zonder verdoving is niet niks
*bij mij is er na Y. zijn geboorte restweefsel/placenta weggehaald: 2 stukken van ong. 10 bij 4cm. Ook zonder verdoving en gewoon met de hand. Ik ging door de grond van de pijn! Kreeg een washandje om in te bijten en zelfs toen gilde ik nog het hele ziekenhuis bij elkaar.*
Misschien kan je Floradix halen voor je ijzer. De vloeibare versie helpt meestal vrij goed.
Neem de tijd om te herstellen, want een curretage zonder verdoving is niet niks
*bij mij is er na Y. zijn geboorte restweefsel/placenta weggehaald: 2 stukken van ong. 10 bij 4cm. Ook zonder verdoving en gewoon met de hand. Ik ging door de grond van de pijn! Kreeg een washandje om in te bijten en zelfs toen gilde ik nog het hele ziekenhuis bij elkaar.*
Misschien kan je Floradix halen voor je ijzer. De vloeibare versie helpt meestal vrij goed.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn kleine man....
» Mijn kleine Picasso
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Waar is mijn lieve kleine baby gebleven?
» De kleine meid van Chococupcake ligt in het zh UPDATE PAG 7
» Mijn kleine Picasso
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Waar is mijn lieve kleine baby gebleven?
» De kleine meid van Chococupcake ligt in het zh UPDATE PAG 7
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: