Voor een kindje in 2011!
+34
Antibes
Linnie1985
bolus26
Creabea_28
Jazzlyn
Clapperdie
Mysterious
Aimee
joyce0606
nillis
kellebel
Lejow
L!ND@
Elmo
Lune
slaatje
snoezel
Caresses
Triesje1983
Alyssa
Laced
Paper Crown
Koffieleut
Weegschaal
Amber-
smooch
S@nneke
Jelin
Viva
CCC
Jasmine
Muppetje
Ugly Betty
Happy
38 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Jelin; Ik duim voor je!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Hier gaat het goed hoor. Gisteren laatste pilletje genomen, nu afwachten....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Hier gaat het goed hoor. Gisteren laatste pilletje genomen, nu afwachten....
Hoop voor je dat het snel komt! Is toch wel fijn als je er weer echt voor kan gaan.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:Muppetje schreef:Hier gaat het goed hoor. Gisteren laatste pilletje genomen, nu afwachten....
Hoop voor je dat het snel komt! Is toch wel fijn als je er weer echt voor kan gaan.
Absoluut waar, nu is het een beetje frusterend vind ik, dat wachten... Vorige keer werd ik drie dagen na de laatste pil ongesteld, maar toen had ik een hogere dosis, of zoals mijn gyn zegt een overdosis...
Muppetje- Ratel
Muppetje ik hoop dat de pilletjes zijn werk hebben gedaan en dat jullie daarna weer verder kunnen.
Jelin mijn duimen draaien voor je.
Ik zit op dag 13 en heb geen idee wanneer mijn ei is, heb hem nog nooit gevoeld en aan de afscheiding kan ik ook weinig zien. Gewoon regelmatig vrijen dan kunnen we hem niet missen
Jelin mijn duimen draaien voor je.
Ik zit op dag 13 en heb geen idee wanneer mijn ei is, heb hem nog nooit gevoeld en aan de afscheiding kan ik ook weinig zien. Gewoon regelmatig vrijen dan kunnen we hem niet missen
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Dankje ugly betty. En inderdaad, gewoon vaak gezellig maken
Muppetje- Ratel
Ugly Betty schreef:Dat zou netjes zijn Amber
Linnie, heb je wel wat zicht op je cyclus? Heb je wel eens ovulatietesten gebruikt of getemperatuurd?
Ik hou het bij in mijn agenda.
Is alelen balen dat mijn vriend niet altijd zin heeft grmbl... Handig als je een kindje wil...
Ben ik de enige met zo'n vriend of hebben meerdere meiden ook zo'n vriend?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Jelin schreef:@ Muppet.. Hier gaat het goed hoor!! Met jou?
@ Amber.. Zou wel mooi zijn dat je nu je eisprong zou hebben.
@ Linnie.. Ik zou het echt gewoon zien als ongesteldheid en nu maar afwachten wat je volgende cyclus gaat doen. Ik hoop voor je dat het helemaal niet nodig is en dat je snel zwanger zult zijn.
@ Ugly Betty.. Hoe is het bij jou? Al een idee of je ei al is geweest?
Dag 27 inmiddels alweer. Nog steeds geen klachten, dus ik wacht op mijn ongesteldheid. Ik hoop dat het deze keer eerder gaat komen als dag 34. Maar we zullen zien.
Morgen met mijn dochter voor de laatste keer naar het consultatiebureau jeej. Krijgt ze weer prikjes en ze moet alweer een ogentest doen. Maar dat mogen ze van mij achterwege laten, want ze loopt al bij de oogarts. Daar moet ze begin volgend jaar weer naar toe.
Ik zie het nu ook wel als een gewone ongesteldheid, de assistente heeft me gelukkig wat gerust gesteld .
Linnie1985- Kletskop
Hallo Meiden,
@ Jelin, spannend bij jou.
Fijn dat je voor de laatste keer naar het CB hoeft.
@ Ugly betty, wel balen dat je niet precies weet wanneer je eisprong is. Maar gewoon om de dag en dan zit je altijd goed.
@ Linnie, wel balen. Heeft mijn man gelukkig geen last van.
@ all, mijn ovulatietest is zo goed als positief Wel mooi op tijd. Merk wel dat mijn eisprong echt heel wisselend is. Eerste maand toen ik ovulatietesten deed had ik mijn eisprong op dag 18, vorige maand dag 14 en deze maand rond dag 11/12.
@ Jelin, spannend bij jou.
Fijn dat je voor de laatste keer naar het CB hoeft.
@ Ugly betty, wel balen dat je niet precies weet wanneer je eisprong is. Maar gewoon om de dag en dan zit je altijd goed.
@ Linnie, wel balen. Heeft mijn man gelukkig geen last van.
@ all, mijn ovulatietest is zo goed als positief Wel mooi op tijd. Merk wel dat mijn eisprong echt heel wisselend is. Eerste maand toen ik ovulatietesten deed had ik mijn eisprong op dag 18, vorige maand dag 14 en deze maand rond dag 11/12.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Linnie, mijn man heeft gelukkig 'altijd' zin, haha
Muppetje- Ratel
Dan heb ik blijkbaar een "apart geval". Volgens mij gamed hij nog liever dan dat we seks hebben
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Dan heb ik blijkbaar een "apart geval". Volgens mij gamed hij nog liever dan dat we seks hebben
Hoe vaak hebben jullie seks dan?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Linnie1985 schreef:Dan heb ik blijkbaar een "apart geval". Volgens mij gamed hij nog liever dan dat we seks hebben
Veel te weinig maximaal 4x per maand ofzo... Hij vind het niet leuk als ik het hem opdring ofzo. Hij wil zelf ook graag een kindje, maar zo gaat het wel heel lang duren vind ik...
Hebben jullie geen tips
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:amber22 schreef:Linnie1985 schreef:Dan heb ik blijkbaar een "apart geval". Volgens mij gamed hij nog liever dan dat we seks hebben
Veel te weinig maximaal 4x per maand ofzo... Hij vind het niet leuk als ik het hem opdring ofzo. Hij wil zelf ook graag een kindje, maar zo gaat het wel heel lang duren vind ik...
Hebben jullie geen tips
Is inderdaad niet zoveel. Al kan 1 keer genoeg zijn. Sorry heb geen tips.
Amber-- Ratel
Hier ook geen tips, maar wel weinig inderdaad, moet ie maar net op het juiste moment zin hebben...
Muppetje- Ratel
amber22 schreef:Linnie1985 schreef:amber22 schreef:Linnie1985 schreef:Dan heb ik blijkbaar een "apart geval". Volgens mij gamed hij nog liever dan dat we seks hebben
Hebben jullie geen tips
Is inderdaad niet zoveel. Al kan 1 keer genoeg zijn. Sorry heb geen tips.
Hij wil niet dat ik het aan hem opdring ofzo, dan vraag ik me wel meens af wat moet ik dan doen. Echt af en toe...
Linnie1985- Kletskop
Muppetje schreef:Hier ook geen tips, maar wel weinig inderdaad, moet ie maar net op het juiste moment zin hebben...
Hij zegt ook vaak in het weeksn ben door de weeks te moe bla, bla, bla. Maar in het weekend kom het er dan niet van oomdat we veel te laat naar bed gaan en ik weet ligt ook aan mij, want ik ga ook te laat naar bed.
Linnie1985- Kletskop
Het kan ook overdag hè, doe eens gek, of in de ochtend. Maar nee, ik weet t echt niet, vind het wel heel vervelend voor je...
Muppetje- Ratel
misschien in de ochtend??
en idd, het hoeft maar 1 x raak te zijn.
Maar 4 x in de maand is wel wat weinig
en idd, het hoeft maar 1 x raak te zijn.
Maar 4 x in de maand is wel wat weinig
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Muppetje schreef:Het kan ook overdag hè, doe eens gek, of in de ochtend. Maar nee, ik weet t echt niet, vind het wel heel vervelend voor je...
Ja ga het eens proberen . In de ochtend dan.
Linnie1985- Kletskop
Hier vannacht ongesteld geworden. Of tenminste, het is nu nog beetje bruin, volgens mij vannacht om vier uur wel rood, maar goed, toen was ik nog wat slaperig . Het is wel echt heel veel al, dus de kleur zal ook wel bijtrekken dan vandaag.. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat dit dag 1 is. Hoe is het hier met iedereen?
Muppetje- Ratel
Wat fijn dat je ongesteld bent geworden muppet, kunnen jullie dus weer beginnen binnenkort. Hoe sta je er er tegenover nu?
Hier alles prima. Maandag op vakantie. Tijdens de vakantie zal ik mijn ei en ovulatie hebben, dus dat word flink tekeer gaan daar. Haha. Zou toch wel mooi zijn, als ik het goed heb uitgerekend zullen mijn meest bevruchtbare dagen op kerstavond en 1e kerstdag zijn. Word het misschien wel een kerstige verwekking. Haha.
Hier alles prima. Maandag op vakantie. Tijdens de vakantie zal ik mijn ei en ovulatie hebben, dus dat word flink tekeer gaan daar. Haha. Zou toch wel mooi zijn, als ik het goed heb uitgerekend zullen mijn meest bevruchtbare dagen op kerstavond en 1e kerstdag zijn. Word het misschien wel een kerstige verwekking. Haha.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Wat fijn dat je ongesteld bent geworden muppet, kunnen jullie dus weer beginnen binnenkort. Hoe sta je er er tegenover nu?
Ja ik sta er eigenlijk heek positief in nu, ik heb er zin in. Lekker hoor, vakantie, waar gaan jullie heen?
Muppetje- Ratel
Fijn muppet!
@ Slaatje, lekker vakantie!!
@ Slaatje, lekker vakantie!!
Amber-- Ratel
@ Muppet.. Fijn dat je nu niet meer hoeft te wachten .
@ Slaatje.. Fijne vakantie alvast!!
Hier gaat het nog steeds goed. Nog geen ongesteldheid te bekennen op dag 28. Met mijn dochter naar het consultatiebureau geweest. Alles was goed gelukkig. Geen ogentest hoeven doen. Ze was erg stoer met de prik. Ze heeft helemaal niet gehuild en riep achteraf. Mevrouw stout, mij pijn gedaan .
@ Slaatje.. Fijne vakantie alvast!!
Hier gaat het nog steeds goed. Nog geen ongesteldheid te bekennen op dag 28. Met mijn dochter naar het consultatiebureau geweest. Alles was goed gelukkig. Geen ogentest hoeven doen. Ze was erg stoer met de prik. Ze heeft helemaal niet gehuild en riep achteraf. Mevrouw stout, mij pijn gedaan .
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» Te vroeg voor een kindje?
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: