Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

+20
Flower_L
Novalee
Tiara
Happydobby
kwak
meisje
Pien
Printje
Annie24
woezel
Ayla
mickey
*Lookie*
Star007
blondje1313
Floor
JD
studiebol
Supertalentje
joyce0606
24 plaatsers

Pagina 40 van 44 Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44  Volgende

Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 40 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 7:52

Joyce: Staat gewoon onderaan, onder mijn ticker haha! Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's  - Pagina 40 Empty Re: okt/nov/dec/jan 2011/2012 Mama's

Bericht  Star007 wo 21 dec 2011 - 10:50

Hier ben ik ook weer ff.. poeh wat was dat een hoop om bij te lezen hahah smile Sorry weet zo ook even niet alles uit mijn hoofd om te reageren :P

@Studiebol: Balen zeg zo voor de feestdagen dit nieuws krijgen bah hug

@Parels: Mooi dat ze toch 200 gram is bijgekomen! Ik ga ook een afspraak bij de huisarts maken voor het spugen, want nu met de nutriton is het wel minder, maar het maagzuur lijkt erger te worden. Ze huilt ook vaker na de voeding en lijkt zelfs 3 uur na een voeding nog last te hebben van maagzuur. Pff echt zielig zo. Ik dacht zelf dat het allemaal wel mee viel, maar mijn moeder zegt dat dit niet normaal is ( mijn 4 broers en zussen en ik zelf hebben dit allemaal nooit gehad volgens haar).

@Mickey: Het is echt een schattig manneke Very Happy

@Stofzuiger: leuke nieuwe naam + avater haha :P

Sorry de rest weet ik zo ff niet !

Hier een meisje wat steeds beter door begint te slapen. Van de week had ze haar laatste fles al om 20.15 ( kwam helaas zo uit , anders kreeg ze te veel die dag) en ik dacht ze komt wel vannacht. Kwam ze gewoon pas om 6.15 ongeveer. Zit nu te twijfelen of ik dit hier al verteld had haha :P
Ben benieuwd hoe ze het tijdens de feestdagen gaat doen, aangezien we vooral 's avonds bij familie zitten en ze dan meestal wel wat jengelig is. Maargoed we zullen zien smile
Ik heb trouwens nog een vraagje aan de dames die een keizersnee hebben gehad; Hebben jullie ook lang bruin/bloed verlies gehad? Ik heb nu al vanaf de keizersnee bloed of bruinverlies . Heb wel geteld 3 dagen niets gehad Rolling Eyes Om moe van te worden. Ik voel aan mijn lichaam dat het nu wel echt een menstruatie gaat worden pff ; buikpijn, rugpijn , moe etc. Daar hebben we nu echt zin in zo met de feestdagen Neutral
Nu D. nog even een fles geven en dan lekker mijn bed in !
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 11:33

Star, echt naar de huisarts gaan hoor! Wat jij omschrijft heeft zij ook steeds!
Heb het idee dat ze door de Nutriton wat verstopt ging zitten, dus heb in plaats van een heel schepje een half schepje gedaan, gelijk blijft ze teruggeven! Ze heeft om kwart voor 9 een fles gehad, en nu van 10 tot 11 bleef ze teruggeven, echt bizar veel! Ben blij dat we morgen naar de kinderarts mogen.

Het kraambezoek was erg leuk, heerlijk om weer even bij te kletsen met mijn collega's! En met mijn neef en vriendin was het ook gezellig smile

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 21 dec 2011 - 20:58

Goedemorgen dames,

Star wat vervelend allemaal, heel goed dat je de huisarts gaat bellen!

Joyce, fijn dat de problemen dan even tijdelijk zijn opgelost, hopelijk komt er een goede structurele oplossing. Toevallig nog iets van de gemeente gehoord hier over?

Parels fijn dat het bezoek gezellig was. Succes vandaag bij de kinderarts! Laat je het even weten wat die zei?

Pfff hier ben ik dus vroeg naar bed gegaan ook wel ff een uurtje geslapen, mijn vriend kwam behoorlijk laat thuis wat ik allemaal wel snap. Maar ach we zijn beide moe er speelt een hoop dus snel geirriteerd hebben we toch wel behoorlijke ruzie gehad.... beetje jammer. En tja nu is hij weer weg en dan komt hij misschien vanavond weer is een keer laat thuis, ik baal daar van hoor zit ik de hele dag met dat k*tgevoel van die ruzie.

Nou ja ik zie wel wat de dag me gaat brengen, de meiden krijgen hun eerst prikken straks dus ik had niks gepland voor de rest van de dag.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 21:32

Studie wat vervelend! Kan je je vriend niet even bellen ofzo om het een soort van uit te praten? Of verlang je echt naar een knuffel?

Succes vandaag met de prikjes! Hoop dat ze ze goed doorstaan!

En natuurlijk laat ik, ik denk vanavond (na of voor kraambezoek) even weten hoe het ging! Hoop dat ze dan ook weer wat langer doorslaapt, ze komt al een paar dagen s'nachts extra voor een fles.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 21:44

goedemorgen!!

hierzo mega brak... pff ben echt ongesteld aan het worden, mijn god dat heb ik niet gemist de afgelopen maanden. Mijn buik is mega opgeblazen en mijn hoofd bonk nu al vanaf gister.. bluhh
J.ace mindere nacht naja 4.15 was prima toen werd ie om 5.30 wakker met een enorme poepbroek en wilde toen liever bij mama blijven *zucht*.... m.erle was ook al om 6 wakker dus enorm vroeg vandaag... Wel heeft m.erle net weer op de wc gepoept, hoop dat ze net zo snel zindelijk is als der zus... die was ook net na der 2 zindelijk zou mooi zijn qua luiers haha... Ik heb m.erle nu alleen een onderbroekje aan kijken of het lukt.

zal ff schermpie erbij openen, kan echt niets onthouden zeg... Embarassed

@ ayla, als ik nu weg ga neem ik het aankleedkussen mee en leg j.ace daar nu op.. hij kan toch nog niet rollen dus hoef ik mooi de wagenbak niet te sjouwen... (zal denk ik niet lang meer kunnen maar voor nu erg handige oplossing)
Ik strijk 2-3 keer per week omdat het anders echt teveel is, gister gelukkig alles weg gewerkt maar de machine draait alweer... :-(

@ mikcy, mooi gewicht voor je (kleine) man :-) *jammer heb je foto gemist*

@ star, wow wat een mooie nacht zeg!!!!! das genieten haha

@ parels, succes bij de kinderarts, ben heel benieuwd wat eruit komt.

@ studie, ohh balen dat je ruzie gehad hebt... pff en dan nog de hele dag moeten wachten tot je hem weer ziet.. bluuhhhh duim dat je dag zo voorbij is!!

@ joyce, mooie foto!!

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 21 dec 2011 - 22:17

Parels eerlijk gezegd ben ik behoorlijk boos op hem en heb ik gewoon ff geen zin om hem te bellen... misschien zakt het nog af in de loop van de dag en denk ik er dan anders over maar nu gewoon ff niet.

Beegee ooh dat klinkt ook niet als een fijne nacht en ochtend. Ik was 3 weken geleden voor het eerst ongesteld nou ik vond het ook behoorlijk heftig toen. Dat had ik idd ook niet gemist, hihi. Succes vandaag!!

Nou mijn frustraties zijn ook ergens goed voor heb heel de bovenverdieping en benedenverdieping stofgezogen en gedweild.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor wo 21 dec 2011 - 23:17

@star, nee ik heb na de keizersnede niet lang bloed verloren, de eerste 2 weken erg veel, daarna veel minder en sinds eergister niks meer.

ow ik moet gaan anders kom ik te laat met alles vandaag.
sjonge telkens probeer ik het hier bij te houden maar het lukt me niet. te veel te doen, zoontje verzorgen, werken, huishouden owja en ook wil ik slapen :face:
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 23:27

morguh!

hier weer een pfff dagje komt weer niets uit mijn handen...

@ studie, als je zin hebt hier kan nog genoeg gebeuren.. :-)

@ floor, haha niet te lang blijven plakken hierzo :P
Slapen?? wat is dat, mmmmm ken ik niet... :face:

@ stofzuiger, hoe komt het dat je van naam geswitcht bent??

liefs

ga snel m.erle volgen ze moet weer naar de wc :-) kijken of ik weer kan klappen voor der

Gast
Gast

Bericht  Floor do 22 dec 2011 - 0:42

En is M.erle naar de wc geweest?
ja slapen dat ken ik niet meer, compleet vergeten hoe dat moet. Gisteravond 20 uur was meneertje eindelijk rustig (na de hele dag wakker te zijn geweest Suspect ) dus mijn man zei 'ga lekker mee naar bed met hem kan je een beetje slapen Sleep '. Lig ik in bed.. wat denk je, ik pieker over vanalles maar slapen ho maar, uiteindelijk toch in slaap gevallen maar meneer vond het na 1.5 uur weer genoeg! Echt waar haalt hij de energie vandaan?!?! Daarna bleef hij weer klaarwakker tot 2 uur vannacht.
Net foto's gemaakt voor z'n ID kaart (jaja het ziet er niet uit, hij heeft gewoon 2 onderkinnen op de foto omdat ik hem zo stom moest vasthouden en hij ondertussen de hik had en moest spugen silent ).
Nu ligt hij in bed te slapen, dus ik eet snel mijn boterham op en ga even mee slapen (om 14 uur moet hij er weer uit voor een fles want om 15 uur gaan we naar therapie met hem dus lang slapen vanmiddag zit er weer niet in)
edit: ja hoor er belt een klant die komt zo wat brengen, daar gaat m'n dutje van een uurtje No
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  studiebol do 22 dec 2011 - 2:03

Beegee hoe ging het met M op de wc?

Floor balen dat je je niet lekker een middagdutje kan doen! Hopelijk slaap je vanvaond wat beter! En wat een drama he die foto's. Ik had het gisteren ook wat een ellende. ik zei al tegen ze dat ze het me maar moeten vergeven dat ze zo lelijk op de foto staan Very Happy

Hier de prikken gehad. Maar wat een irritante bijwerkingen, die meiden blijven maar huilen, ze hebben de afgelopen twee maanden nog niet zoveel gehuild als nu. Heb ze al een zetpil gegeven en wat extra melk ik hoop dat ze daarop nog even slapen maar V huilt nog steeds...
Ze waren wel goed gegroeid. L was vorige week nog 3390 en nu al 3725!! Niet normaal toch...V weegt 3625
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  mickey do 22 dec 2011 - 2:09

@Joyce: jouw mannetje gaat goed zeg!! Voelt goed he, als hij zoveel is bijgekomen op alleen jouw melk (had ik wel afgelopen week)
Ik hoop dat de ellende met het riool snel opgelost wordt, maar zal wel niet, als het van de gemeente af hangt.

@Star: wat rot dat D. ook zo'n last heeft van maagzuur. Ik zou er inderdaad ook mee naar de dokter gaan. Wel fijn dat ze zo goed slaapt. Ik ben ook benieuwd hoe F. het gaat doen met de kerst. We hoeven gelukkig alleen 1e kerstdag weg, maar zijn dan wel de hele dag van huis...
Je vraag over het bloedverlies kan ik denk ik nog niet antwoorden, aangezien mijn keizersnee pas 15 dagen geleden is. Ik vloei dus ook nog, sinds een paar dagen weer meer als voorheen.

@Parels: oh dat valt weer mee, dat het toch gezellig was met je neef. Ik verheug me er ook op als mijn collega's komen, maar dat wordt pas volgend jaar, vanwege alle drukte Sad
Oh ja: succes in het ziekenhuis! Hopelijk kunnen ze jullie verder helpen.

@Studie: das vervelend, ruzie gehad en elkaar dan niet zien de hele dag. Hopelijk maakt hij het vanavond niet zo laat, maar hij zal wel naar zijn oma willen he. Hoe is het met haar?
Hoe ging het met de prikjes? Hebben ze zich goed gehouden?
Enne... mocht je nog meer frustraties hebben, dan wil ik je best mijn adres geven angel

@Beegee: de foto staat ook op FB hoor smile
Ik heb mijn ongesteldheid ook niet gemist! Vind het dus best wel even wennen nu, dat constante vloeien... Maar de kraamhulp heeft me blij gemaakt, zodra ik met de pil begin (Cerazette, vanwege de BV) zou ik niet meer ongesteld worden smile Maar ik wacht er nog even mee, totdat het vloeien klaar is denk ik. Zolang ik nog vloei, is er toch geen actie tussen de lakens :P
Wat vervelend dat J. al vroeg wakker was. En M. ook nog... Kan me voorstellen dat je dan nergens meer energie voor hebt. Wat goed trouwens van M! Op de wc gepoept! Ik ga voor je duimen dat ze net zo snel zindelijk is als haar grote zus. Scheelt inderdaad in de luiers.

@Floor: hier lukt het ook niet altijd om uitgebreid te reageren. En vaak als het me wel lukt, klik ik per ongeluk het venster weg... Ben niet blond hoor Wink
Balen zeg, dat je zo'n moeite hebt met slapen. Vóór de bevalling had ik dat ook, maar nu gelukkig niet meer. Alleen overdag lukt het me niet om te slapen, maar das niet zo erg.

Zo... ik wilde nog een hele update gaan geven over F., maar hij is net wakker, heeft gepoept, moet in bad en heeft waarschijnlijk ook nog honger, dus ik ben er weer vandoor!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 3:19

Middag,

poeh ben net met alle kids de grote boodschappen wezen doen, was een wandelende attractie haha...
maar goed de meiden en j.ace hebben het super gedaan! voorbeeldig :-)
ben nu wel gesloopt haha, maar dat komt vast goed!!
Dadelijk I.ndy lekker in bad stoppen, die heeft kerstdiner dus moet er tip top uit zien he.
M.erle had strakkies op de wc nog een keer gepoept, naja een beetje in der onderbroek en rest in de wc :-) haha....

@ micky, zooo je hebt nog even genoeg te doen haha!!

@ studie, jemig wat groeien ze hard zeg!! je kan al over naar 5 voedingen qua gewicht!! :-) j.ace zal nu rond de 3200 gram zitten ik moet zeggen dat hij ook vooral in de lengte groeit (althans zo lijkt het bij mij)

@ floor, pff vermoeiend he!!
oneeee je dutje van vanmiddag ook weg... balen

Gast
Gast

Bericht  studiebol do 22 dec 2011 - 3:53

Beegee wat goed van je dat je ze allemaal mee hebt genomen met de boodschappen! Wat een onderneming ik vind het met twee kids liggend in de wagen al een heel gedoe.
Ja qua gewicht mogen we naar 5 voedingen maar dat gaan we niet redden denk ik hoor. Snachts hebben ze echt nog honger!

Mijn vriend belde net en mijn woede is gezakt dus dan kan ik wel rustig bellen met hem:-) hij had bedacht op tijd naar huis te komen en samen te eten dus dat is wel fijn. Voordeel is dat wij gelukkig niet zo lang boos op elkaar kunnen zijn.

De meiden blijven maar huilen wat zielig zeg ze hebben er echt last van. En hoe moeilijk is het om ze tegelijk goed te troosten! Gelukkig kwam opa spontaan langs en die zit nu met V op schoot ze zijn samen in slaap gevallen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla do 22 dec 2011 - 4:01

@Mickey ja als je gaat lopen staren komt er van slapen weinig Wink Mooie foto, superman! Straks wel even updaten hoor :P

@Studie ik heb net ook pasfoto's van E.lena laten maken, ze was gelukkig goed wakker... Maar jeetje zeg, ik mocht er niet op, mn hand moest onder het truitje om het hoofdje omhoog te houden, en zag net dat er maar 1 oor opstaat... Als ze moeilijk gaan doen morgen mogen ze zelf een foto maken van een baby, tis geen doen! Ja ze slaapt gelukkig overal, duurt altijd even maar ze slaapt uiteindelijk altijd, begint niet te huilen ofzo, en als ze huilt is het met de speen ook zo opgelost. Mijn vriend heeft er gelukkig geen last van dat hij denkt dat het allemaal zo maar ff kan, maar wel dat hij vind dat er zoveel mee moet Very Happy haha ja je moet overal rekening mee houden! Balen dat jullie ruzie gehad hebben, ik wil het wel altijd weer goed hebben voordat 1 van de 2 de deur uitgaat, je weet nooit wat er kan gebeuren. Verlaat nooit het huis met ruzie of zonder kus! Hoe gaat het met de dames nu? Ze zijn goed gegroeid! Ahhh lief samen slapen, fijn dat ze slaapt!

@Joyce, mooie man hoor! Wink Heb ik er nou totaal overheen gelezen dat er iets met het riool was??? Ik kan het me niet herinneren dat ik het gelezen heb... (maar goed, ik vergeet wel meer Rolling Eyes )

@Star goed dat je een afspraak gaat maken! Lekker dat ze zo doorslaapt hoor, geniet ervan! Doe ik ook, lekker tot 11 uur in bed blijven enzo Very Happy

@BeeGee dat heb ik ook niet gemist, ongesteld zijn... Heb er al 2x opzitten weer. Vraagje aan de andere dames, kunnen jullie alweer tampons gebruiken? Want dat gaat bij mij echt nog niet lekker... Terwijl ik wel sex kan hebben, totaal geen last! Goed van M.erle zeg! Op het aankleedkussen laten slapen is indd ook een goeie! Haha gezellig met alle kids op pad, luisteren ze dan wel goed? Goed van M. weer op de wc! I.ndy lekker even op school eten, ik vond dat altijd kei leuk haha

@Floor niet erg hoor, als je af en toe laat weten hoe het gaat is het ook goed! Hij slaapt wel weinig zeg, is er een reden voor denk je, of gewoon rusteloos?

@all nou net dus pasfoto's gemaakt, morgen om half 11 id aanvragen... Beetje een rottijd, maar anders was het 10 over half 11 of volgend jaar pas (en wil m juist nu zodat het geld scheelt) Hier ook een beetje oververmoeid meisje, ze slaapt moeilijk vandaag, gewoon te moe... Wilde eigenlijk vandaag helemaal niet de deur uit, maarja, moest toch even foto's maken morgenvroeg heb ik daar ook geen tijd voor... Ofja, wel tijd voor, maar wist niet hoelang het zou duren en heb geen zin om te stressen. Vanmorgen lekker tot een uurtje of 11 in bed gelegen. Was mevrouwtje stil, bellen ze om 10 uur aan om een pakje te bezorgen, ik sliep net zo lekker Sleep . Hond heeft zwaar last van zn hormonen, er lopen loopse teefjes rond, en meneer moet de hele dag naar buiten, zn p*k ehhh neus achterna, steeds piepen en zeuren... Nouja, gaat ook wel weer over. E. heeft nu ook de 0-6 maanden speen, van bibi die zat in een van die dozen, blije doos of felicitas. Ze pakt m goed en houd m beter in dus denk dat ze ook op die spenen over kan! Ze is m weer kwijt dus ik ga weer ff de speen geven!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  blondje1313 do 22 dec 2011 - 4:37

Goh, ben hier twee dagen niet geweest en wat staat er dan weer veel, ook maar weer een tweede scherm erbij!

Studiebol, inderdaad een heel gedoe die pasfoto's, dat die regels bij baby's ook zo streng zijn begrijp ik niet zo goed. Ze lijken over een jaar toch misschien al niet meer op hun babypasfoto.
Ik vergeet zelf nog wel eens dat Lotte er is als ik iets af wil spreken om iemand te helpen ergens mee. Fijn dat de oma van je vriend gisteren wel wat beter was.
Jammer van de ruzie met je vriend, hopelijk kun je het vanavond wel uitpraten. Het is al weer beter lees ik, fijn!
Balen dat ze zo'n last van de prikjes hebben, hier heeft Lotte alleen heel veel geslapen.
Wat ben jij snel ongesteld geworden, ik dacht dat je borstvoeding gaf?

Mickey, als hij zo vaak blijft komen 's avonds lijkt het toch meer op clusteren dan op een regeldag (niet dat ik dan weet wat je daar aan kunt doen....) Ik begreep dat huisarts bezoek ook niet zo goed, stelde hier heel weinig voor, als die flapdrol toen over anticonceptie begonnen was had ik dat toen meteen kunnen regelen, daar ben ik toen een paar weken later voor terug gemoeten omdat ik er toen ook niet aan dacht.
Met Cerazette kun je gewoon ongesteld worden staat in de bijsluiter, je hebt alleen geen stopweken, je moet hem 4 weken lang slikken en dan meteen te volgende strip.

Parels, volgens mij is elke Kruidvat even kinderwagenonvriendelijk, het is dat ze leuke aanbiedingen hebben...
Fijn dat het bezoek gezellig was.

Joyce wat fijn dat het met het riool wat meevalt. Hopelijk blijft het zo nu het weer meer gaat regenen.

Star, jammer dat er bij jou ook zo'n last met spugen is. Ik geloof dat wij het hier dan wel echt getroffen hebben.

Ayla, nog gefeliciteerd met je opa. Fijn dat je nu je rijbewijs hebt, toch wat makkelijker om zo naar O.ss te komen lijkt me?

Beegee, hopelijk gaat het zindelijk worden snel, wel fijn als je er maar eentje in de luiers hebt!

Floor, met een eigen bedrijf heb je toch nog steeds recht op verlof, of werkt dat zo simpel niet? Ik vind het wel knap hoe je het allemaal doet hoor.

Ik ben vandaag Lotte gaan wegen bij het cb, meten lukte niet, dan gaat ze te hard krijsen, dus dat doen we wel weer als het 'moet' met de prikjes over 2 weken. Ze weegt nu 4920, in één maand bijna een pond aangekomen, niet zoveel, maar het is voldoende.
Daarna heb ik haar thuis achter gelaten bij de vriendin van mijn broer en ben even naar de kerstlunch op het werk geweest. Wat fijn om er weer even tussenuit te zijn en mijn collega's ook weer eens te zien.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  joyce0606 do 22 dec 2011 - 4:56

ayla: ongeveer 2 weken voor de bevalling zat mijn riool dicht, alles kwam omhoog, kan niet douchen niets. er is toen iemand langs gekomen die in het riool is geweest, maar de verstopping zit niet bij ons (wij zitten op een tank met nog 10 buurtbewoners). maar mijn buren wilde niet meewerken terwijl dit moet, nou echt heel lang verhaal, uiteindelijk gaat het nu wel weer, maar van het voorjaar moet de boel wel open, inclusief de gang en keuken Sad

maandag was ik bij de Gyn geweest, mijn urine is op kweek gezet, en vandaag stond de assistent op mijn voicemail, of ik zo snel mogelijk terug wilde bellen. dit heb ik gedaan, en helaas is het niet goed. kortom aan de antibiotaca. 4 pillen op een dag! Cry

morgen naar het ziekenhuis voor een nierecho, ik ben benieuwd!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Ayla do 22 dec 2011 - 5:02

Zijn je nieren dat nog steeds van slag Joyce? Is de ab niet slecht voor je kleine? Owja volgens mij weet ik het wel weer, van het riool... Bah dat wordt lekker stinken en in de zooi zitten dan! Dan zou ik als ik jou was kijken of je dan even bij iemand kan slapen of in een huisje ofzo een paar dagen...
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 do 22 dec 2011 - 6:08

Een goede avond..

@ Parels: Ben erg benieuwd hoe het bij de kinderarts is gegaan vanmiddag! Ik zit zelf een beetje te twijfelen of ik de huisarts moet bellen voor een afspraak, aangezien ze vandaag weer amper last lijkt te hebben Rolling Eyes Nouja ze slaapt vandaag ook wel erg veel. Ik wacht de kerst nog even af en dan kijk ik dinsdag wel wat ik doe. Heb het idee dat het bij lange na niet zo erg is als bij L.ois , als ik dat allemaal zo lees.

@Studiebol: Fijn dat hij thuis komt eten! Wij hebben dat hier ook .. als we ruzie hebben dan is het huis ( nouja de flat :P ) echt te klein en dan zijn we echt zo kwaad, maar meestal zakt het na een paar uurtjes weer. Ik heb ook serieus in onze 8 jaar tijd nog nooit langer dan een paar uur 'ruzie' met hem gehad gelukkig. Hopelijk kunnen jullie het straks ook nog ff goed uitpraten. Zielig he die spuitjes! dan huilen ze echt hard ja Sad Leuk dat opa spontaan op bezoek kwam Very Happy

@Ayla: Ja D. weet niet zo goed wat ze wil, want die nacht daarna kwam ze om 3.00 alweer :P en gisteravond heeft ze haar laatste fles om 23.00 gehad en lag ze om 23.30 in bed, kwam ze ook alweer om 5.00 ( gelukkig is mijn vriend er toen eindelijk een keer uit gegaan !) . Maargoed komt vanzelf ooit goed, mag ik hopen :p
Lekker hoor dat je 's morgen uit kunt slapen tot 11.00. Hier wil ze meestal na haar 1e voeding nog wel ff slapen, maar dat is dan max. tot 9.00/9.30 . Ook lekker hoor Very Happy
Irritant he als er loopse teefjes in de buurt zijn. Hier in de flat zijn er veel reutjes en maar 1 teefje. Nou als zij loops is, dan gaat hij zitten janken als een wolf ( en hard!) . Doet hij dan ook zo ineens midden in de nacht wel eens, zo dat we rechtop in ons bed zitten haha.

@Blondje: Ag als ze maar voldoende aan is gekomen is het prima toch smile Lekker is dat he , ff alleen er tussenuit!

@Joyce: Balen zeg dat je weer aan de AB moet. Sad

Vandaag mijn loon + eindejaarsuitkering gekregen .. nou daar wordt een mens nou blij van hahah bounce Morgen meteen voor een andere auto gaan kijken Very Happy
Vanavond een avondje alleen.. mijn vriend is met zijn werk uit eten en daarna kerstborrel geloof ik. Wel balen dat hij D. nu vandaag niet ziet, want vanmorgen lag ze nog in bed en als hij thuis komt, ligt ze ook alweer op bed denk ik. Misschien was dat de reden dat hij er vannacht om 5.00 wel een keer uit ging toen ik het vroeg :P

Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  joyce0606 do 22 dec 2011 - 6:17

ayla: het is morgen even kijken hoe het nu staat met mijn nieren. ik zit er niet zo op te wachten weer AB, ik reageer daar altijd zo heftig op! Sad en dan moet ik ook nog 1e kerstdag naar mijn schoonouders rijden (man heeft geen rijbewijs) ik zie daar echt wel tegen op!

star: hier ook salaris met 13e maand! WOEHOOEE! toch leuk die getallen, alleen heb ik ergens wel het idee dat het weer snel op is haha Wink
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 6:59

Even een update ;

Ze heeft idd refux, onze arts geeft geen medicijnen tegen het spugen dus dat blijft ze doen, maar ze heeft wel zuurremmers gehad en lactulose. Dus de pijn neemt als het goed is wel af. Medicijnen doen iets met de hersenen geloof ik, wat is nog niet bewezen maar hij vond het risico te groot

Ohja die Nutriton vond hij klerezooi, dus dat moest ik wegdoen als ze er verstopt van raakt. Beetje eigennaardige man haha

X

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 do 22 dec 2011 - 7:21

Parels schreef:Even een update ;

Ze heeft idd refux, onze arts geeft geen medicijnen tegen het spugen dus dat blijft ze doen, maar ze heeft wel zuurremmers gehad en lactulose. Dus de pijn neemt als het goed is wel af. Medicijnen doen iets met de hersenen geloof ik, wat is nog niet bewezen maar hij vond het risico te groot

Ohja die Nutriton vond hij klerezooi, dus dat moest ik wegdoen als ze er verstopt van raakt. Beetje eigennaardige man haha

X

nee vind ik niet eigenaardig, mijn arts wilde ook geen medicatie voorschrijven tegen de reflux vanwege de risico's en wat betreft de nutriton heeft hij dit ook gezegt wat betreft verstoppen.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla do 22 dec 2011 - 7:35

Wat voor zuurremmers heeft ze gehad dan?

@Star ja daar heeft B.illy ook een handje van, janken, en tis een grote hond dus daar komt me dan een lawaai uit! Heeft ie tot nu toe nog niet gedaan (afkloppen...) hij eet ook slecht, pas helemaal bij het reu-ruikt-loopse-teef plaatje haha. Lekker dat je vriend eruit ging, ik vraag dat 's morgens nooit, hij heeft al maar 1 dag vrij, maar als ik dan 's morgens eruit ben geweest om 7 uur, gaat hij wel als ze begint te huilen dus dan kan ik ongestoord doorslapen.

@Joyce wat krijg je dan als je ab krijgt? Wat voor bijwerkingen zeg maar? Waarvoor krijg je dan nu al ab?

Mijn 13de maand salaris was wel 30 euro laughcry
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 do 22 dec 2011 - 8:21

ayla: ik ben dan gewoon echt gevloerd. ik word echt een vaatdoek Sad ik heb wederom een infecties die de vorige keer ervoor gezorgt heeft dat ik met spoed in het ziekenhuis kwam te liggen Sad

wat een vetpot zeg! maar goed elke cent is er één!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey do 22 dec 2011 - 8:44

@Beegee: ja genoeg te doen met de kleine man. En dan kwam ook nog iemand van het CB op visite om 15.30... Maar ik heb het allemaal gered voordat zij kwam smile
Das inderdaad een hele onderneming, met 3 kids boodschappen doen. En al helemaal als het bij jullie in de winkels net zo druk was als hier... Ik was vanmorgen met F. in de wagen even naar de winkel gegaan. Maar jemig... wat een drukte :shock: Lijkt wel alsof iedereen denkt dat de winkels de komende weken dicht zijn.

@Studie: dan zijn ze goed gegroeid zeg! Wat sneu dat ze er zo'n last van hebben. Hopelijk komen ze de nacht wel goed en rustig door. Fijn ook dat je vriend nog had gebeld en dat hij vanavond thuis komt.

@Ayla: bij deze dus de update Wink Nou ja... onderaan dan.
Ik ben nog aan't twijfelen over een ID kaart. F. is dan wel heel alert, maar op het moment dat hij op de foto moet, zal het wel niet lukken...
Irritant he, die speen... F. heeft er een van Difrax, maar die valt constant uit. Heb er ook een van Bibi, maar die pakt hij ook niet echt. Denk dat hij toch eerder gaat duimen dan dat hij de speen accepteert. Hij is nu ook vaak op zijn vuistjes aan't sabbelen. Hoop eigenlijk niet dat hij gaat duimen, das lastiger af te leren als een speentje.

@Blondje: bij mij heeft de gyn het aangegeven voordat ik ontslagen werd uit het ziekenhuis, heb van haar ook het recept meegekregen. Maar mijn huisarts vroeg er ook nog naar. Oh mijn kraamhulp zei dat je met Cerazette niet ongesteld wordt (of was het nou de VK?). Ik wist inderdaad wel dat ik dan continu moet slikken, zonder stopweek. Ach... dat is wat voor volgend jaar Very Happy
L. is in één maand evenveel bijgekomen als F. afgelopen week Embarassed

@Joyce: wat balen zeg, dat je urine niet goed was. Hopelijk slaat de kuur wel snel aan en heb je er niet veel last van. Sterkte en succes alvast in het ziekenhuis. Ik ga duimen dat het allemaal mee valt hug
Reageer je zo sterkt op AB dat autorijden niet meer gaat? Moeten jullie ver rijden?

@Star: waren jullie sowieso van plan een nieuwe auto te kopen? Kan me voorstellen dat het mooi meegenomen is, een eindejaarsuitkering. Ik heb vandaag mijn vakantiegeld gekregen van het werk. Aangezien mijn contract is afgelopen, moest ik dat nog krijgen. Is ook mooi meegenomen, maar ik moet nog even bedenken of ik het op mijn spaarrekening ga zetten of op de gezamelijke rekening, zodat we al kunnen sparen voor vakantie Wink
Wat fijn dat je vriend vanmorgen was opgestaan. Kan inderdaad omdat hij haar anders niet zou zien vandaag. Mijn vriend heeft dat ook wel geloof ik. Gister was hij na het werk naar de kapper gegaan, had daar 1,5 uur gewacht voordat hij aan de beurt was! Toen hij thuis kwam, meteen gegeten, want we kregen visite. Toen die kwamen, was mijn vriend nog aan't eten. En F. lag maar te pitten in de box... Mijn vriend zei ook: "Ik heb F. maar amper geknuffeld vandaag".

@Parels: hopelijk slaan de zuurremmers en lactulose snel aan en is L. van de pijn af. En wie weet wordt het spugen dan ook minder. Waarvoor had je die Nutriton ook alweer?

Nou.. bij deze dan de beloofde update Very Happy
Gisteravond hadden we dus visite. F. had gedronken om 18.00 en is rond 19.00 in de box in slaap gevallen. Heb hem om 22.00 maar gewekt, zodat de visite hem ook wakker zouden zien Wink Daarna zijn ze weg gegaan en heb ik F. gevoed en daarna naar bed gebracht. Uiteindelijk ben ik nog tot 1.15 bezig geweest met hem... Een paar keer laten drinken, ingebakerd, toch maar weer uit de doek gehaald en "los" in bed gelegd, laten boeren, bij mij in slaap laten vallen, luier verschoond... Uiteindelijk hebben mijn vriend en ik besloten hem maar even te laten huilen. Maar hij werd echt boos! Dus wéér terug. Had hij gepoept Embarassed Dus wéér verschoond, ingebakerd en weg gegaan. Hij heeft nog even gemopperd, maar uiteindelijk toch in slaap gevallen. Hij werd pas om 8.45 wakker! Dus wel lang geslapen. Ik had het alleen wel fijn gevonden als hij een uur eerder in slaap was gevallen Wink
Daarna wilde hij niet meer slapen, heb het wel geprobeerd, maar lukte dus echt niet. Heb hem toen in mijn bed gelegd, terwijl ik me ben gaan omkleden. F. lag lekker om zich heen te kijken. 10.30 wilde hij weer even drinken, nou... prima, al was het wel wat snel. Daarna naar beneden gegaan, zelf een boterham gegeten en daarna F. klaar gemaakt om naar de winkel te gaan. Ik was de straat nog niet uit, of hij sliep al. Hij heeft toen van 12.00 tot 14.15 geslapen! Het eerste uur in de wagen, terwijl we naar de winkel waren. De rest thuis in de box, hij sliep gewoon verder toen ik hem erin had gelegd. En toen was het dus baddertijd Very Happy Ik vond het heerlijk om te doen, maar F. brult altijd de hele straat bij elkaar... Tenminste... zolang ik hem op het kussen was. Zodra zijn voeten het water voelen, is hij stil. Hij zwiert dan door het badje en geniet er echt van I love you Na zijn badje heeft hij gedronken en daarna weer in de box gelegd. Om 15.30 kwam die muts van het CB, na een minuut of 10 vond F. dat hij er ook bij moest zitten, dus heb ik hem maar erbij gepakt. Ze had me niet echt veel nieuws te melden. Maar jeetje... wat vragen die mensen veel... Heb maar niet verteld dat mijn contract is afgelopen in mijn verlof, had geen zin om het allemaal uit te leggen.
En nu weet ik verder niet veel meer te vertellen, maar volgens mij heb ik al genoeg geklept Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 44 Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: