DagCafé
+24
Jade
TwistedAngel
Kabouter
Curious
Jezzie
Burn
Snoes
Cheesegirl
Jordana
Tullow
ExpressoB
Pompoen
May
Serena
Suus
Rush
Yaelynn
VeryCherry
Lotus
Alex
Toet
Merai
Qiara
Erin
28 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Heeft er niet iemand toevallig een oogje op Ben? Dan mag die mijn pakketje even ophalen
Gast- Gast
Uhh,... nee! Maar zou hij daar liggen dan?Reva schreef:Heeft er niet iemand toevallig een oogje op Ben? Dan mag die mijn pakketje even ophalen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Uhh,... nee! Maar zou hij daar liggen dan?Reva schreef:Heeft er niet iemand toevallig een oogje op Ben? Dan mag die mijn pakketje even ophalen
Ja ik kon gisteravond het adres bekijken waar het pakketje lag
Gast- Gast
Niet de meest logische plek.Reva schreef:Smikkell schreef:Uhh,... nee! Maar zou hij daar liggen dan?Reva schreef:Heeft er niet iemand toevallig een oogje op Ben? Dan mag die mijn pakketje even ophalen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Niet de meest logische plek.Reva schreef:Smikkell schreef:Uhh,... nee! Maar zou hij daar liggen dan?Reva schreef:Heeft er niet iemand toevallig een oogje op Ben? Dan mag die mijn pakketje even ophalen
Mijn idee Ik had al een verzoekje neergelegd bij mn butler, maar er was vanmorgen niemand daar. Grmbl.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Dan kun je toch een briefje bij haar in de brievenbus gooien? Kleine moeite lijkt me.
Dat doet dan de postbode wel, dat het pakketje bij mij ligt. Onze brievenbussen zitten ook niet aan onze deur, dus...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Argg ik weet gewoon niet wat ik dit jaar met mijn verjaardag moet doen. Ik wil dat mijn vrienden eerst bij mij thuis komen borrelen en dat we daarna met z'n alle gaan stappen. Alleen ben ik nu aan het twijfelen wie ik allemaal uit moet nodigen. Of ik nodig alleen mijn vriendinnen uit en we gaan gewoon met de meiden op stap, of ik nodig de hele groep uit alleen dan zit het huis hier bomvol en ben ik 100e euro's kwijt aan bier
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Die gozer stond toen gewoon te schreeuwen en te bonken op mijn voordeur en slaapkamer raam! Ook op de meest rare tijden en savonds! Ik was toen ziek, dus deed niet open. Hij was waarschijnlijk al meerdere malen geweest en ik was toen niet thuis(of deed niet open). Had het pakketje al paar keer toen bij hem aangeboden maar toen was hij er steeds niet.
Ik neem meestal pakketjes aan voor de buurjongen, maar het beginnen me er nu een beetje te veel te worden. Denk dat ik het maar niet meer ga doen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
toetje_ schreef:Argg ik weet gewoon niet wat ik dit jaar met mijn verjaardag moet doen. Ik wil dat mijn vrienden eerst bij mij thuis komen borrelen en dat we daarna met z'n alle gaan stappen. Alleen ben ik nu aan het twijfelen wie ik allemaal uit moet nodigen. Of ik nodig alleen mijn vriendinnen uit en we gaan gewoon met de meiden op stap, of ik nodig de hele groep uit alleen dan zit het huis hier bomvol en ben ik 100e euro's kwijt aan bier
Vind iedereen het leuk om uit te gaan?
Gast- Gast
Lastig is dat he. Ik vind het zelf altijd moeilijk om verschillende groepen bij elkaar te zetten.toetje_ schreef:Argg ik weet gewoon niet wat ik dit jaar met mijn verjaardag moet doen. Ik wil dat mijn vrienden eerst bij mij thuis komen borrelen en dat we daarna met z'n alle gaan stappen. Alleen ben ik nu aan het twijfelen wie ik allemaal uit moet nodigen. Of ik nodig alleen mijn vriendinnen uit en we gaan gewoon met de meiden op stap, of ik nodig de hele groep uit alleen dan zit het huis hier bomvol en ben ik 100e euro's kwijt aan bier
Je zou met een paar mensen bij jou wat kunnen drinken en de rest een bericht sturen dat je het viert in de kroeg en dat iedereen daar welkom is. Je zou ook in de kroeg het eerste rondje kunnen betalen, maar dan ben je ook weer een groot bedrag kwijt.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Die gozer stond toen gewoon te schreeuwen en te bonken op mijn voordeur en slaapkamer raam! Ook op de meest rare tijden en savonds! Ik was toen ziek, dus deed niet open. Hij was waarschijnlijk al meerdere malen geweest en ik was toen niet thuis(of deed niet open). Had het pakketje al paar keer toen bij hem aangeboden maar toen was hij er steeds niet.
Misschien zaten er wel goudvissen in
Gast- Gast
Ik zou dan ook een paar mensen uitnodigen en de rest inderdaad uitnodigen in de kroeg. Jammer dan, dat ze daar hun eigen drinken moeten betalen.
Briefje in zijn brievenbus:Reva schreef:ExpressoB schreef:Die gozer stond toen gewoon te schreeuwen en te bonken op mijn voordeur en slaapkamer raam! Ook op de meest rare tijden en savonds! Ik was toen ziek, dus deed niet open. Hij was waarschijnlijk al meerdere malen geweest en ik was toen niet thuis(of deed niet open). Had het pakketje al paar keer toen bij hem aangeboden maar toen was hij er steeds niet.
'Ik ben bij de aan de deur geweest, maar je was er niet. Op die en die dag om zo laat kan je hem bij mij ophalen. M.v.g Burrvrouw nummer **'
Gast- Gast
Hmmm.. 'Jammer dan' zou ik zelf niet zo snel vinden. Je viert je verjaardag een keer en je vrienden brengen ook wat voor je mee. Ik geef ze graag een drankje in ruil voor het feit dat ze zijn gekomen om met mij mijn verjaardag te vieren.ExpressoB schreef:Ik zou dan ook een paar mensen uitnodigen en de rest inderdaad uitnodigen in de kroeg. Jammer dan, dat ze daar hun eigen drinken moeten betalen.
Gast- Gast
Je kan ook heel de groep uitnodigen, wat drank halen en op=op en dan gewoon op stap gaan.
Gast- Gast
Reva schreef:ExpressoB schreef:Die gozer stond toen gewoon te schreeuwen en te bonken op mijn voordeur en slaapkamer raam! Ook op de meest rare tijden en savonds! Ik was toen ziek, dus deed niet open. Hij was waarschijnlijk al meerdere malen geweest en ik was toen niet thuis(of deed niet open). Had het pakketje al paar keer toen bij hem aangeboden maar toen was hij er steeds niet.
Hahahaha... of een speeltje voor zijn vriendin lol
Middag!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
@TD, ja iedereen vind het leuk om te stappen en als ze dat niet leuk vinden zijn ze hier de hele avond welkom tot 23.30 want dan peer ik hem gewoon haha. Voor familie vier het ik trouwens de dag erna, dan ben ik echt jarig.
Ik heb voor nu gekozen om alleen de meiden + eventueel aanhang uit te nodigen. Dat zijn er toch al een stuk of 15 bij elkaar. Daarna kan ik altijd nog wat jongens vragen waar ik veel mee heb, er zitten er toch ook een paar bij ons in de groep waar ik niks mee heb dus die hoeven ook niet op m'n verjaardag te komen.
Ik heb voor nu gekozen om alleen de meiden + eventueel aanhang uit te nodigen. Dat zijn er toch al een stuk of 15 bij elkaar. Daarna kan ik altijd nog wat jongens vragen waar ik veel mee heb, er zitten er toch ook een paar bij ons in de groep waar ik niks mee heb dus die hoeven ook niet op m'n verjaardag te komen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:@TD, ja iedereen vind het leuk om te stappen en als ze dat niet leuk vinden zijn ze hier de hele avond welkom tot 23.30 want dan peer ik hem gewoon haha. Voor familie vier het ik trouwens de dag erna, dan ben ik echt jarig.
Oh oke
Gast- Gast
M´n kleding kast is leeg, m´n bed is vol en m´n koffer is vol.. Ehhhh...
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Tijd voor een tweede koffer.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40