DagCafé
+24
Jade
TwistedAngel
Kabouter
Curious
Jezzie
Burn
Snoes
Cheesegirl
Jordana
Tullow
ExpressoB
Pompoen
May
Serena
Suus
Rush
Yaelynn
VeryCherry
Lotus
Alex
Toet
Merai
Qiara
Erin
28 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Vind het wel heel slecht dat als je er niet doorkomt, je gewoon moet wachten tot je weer mag bellen voor een afspraak.
Ben heel blij dat ik mijn huisarts de hele dag door kan bereiken voor afspraken.
Ben heel blij dat ik mijn huisarts de hele dag door kan bereiken voor afspraken.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
тыквашка schreef:VeryCherry schreef:Nope, kwam er niet doorheen, vanmiddag weer bellen.
Gelukkig krijg ik geen last van mijn maag, maar ik slik er niet meer dan 5 op een dag
Pompoentje, ik reed gister nog langs je huis
Haha je weet niet eens in welke ik woon! Maar misschien als ik zeg dat het huis net zo kleurrijk is als wij misschien wel ;-).
Nja, ik reed door die straat, dus in een van die huizen moet je wel wonen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:тыквашка schreef:VeryCherry schreef:Nope, kwam er niet doorheen, vanmiddag weer bellen.
Gelukkig krijg ik geen last van mijn maag, maar ik slik er niet meer dan 5 op een dag
Haha je weet niet eens in welke ik woon! Maar misschien als ik zeg dat het huis net zo kleurrijk is als wij misschien wel ;-).
Dat klopt ja, dat ik dus in 1 van die huizen woon :-).
Ik hoop trouwens dat jouw huisarts nou eindelijk eens naar je luistert en je doorverwijst!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Moguh dames...
Had mijn wekker op 9uur gezet, moest mijn vriend ook bellen maar die heb ik niet aan de telefoon gekregen en nog steeds niet :-S
Ben er rond 11uur pas uitgekomen, pfff. Nu opmaken aankleden etc, eten en dan naar gemeentehuis.
Had mijn wekker op 9uur gezet, moest mijn vriend ook bellen maar die heb ik niet aan de telefoon gekregen en nog steeds niet :-S
Ben er rond 11uur pas uitgekomen, pfff. Nu opmaken aankleden etc, eten en dan naar gemeentehuis.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ohhh, dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen door de reactie van Yealynn. Maar heb je een idee waar het aan kan liggen? Ik zou denk ik wel met haar praten als het voor jezelf duidelijk is wat misschien precies het punt kan zijn.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
тыквашка schreef:VeryCherry schreef:тыквашка schreef:VeryCherry schreef:Nope, kwam er niet doorheen, vanmiddag weer bellen.
Dat klopt ja, dat ik dus in 1 van die huizen woon :-).
Ik hoop trouwens dat jouw huisarts nou eindelijk eens naar je luistert en je doorverwijst!
Whahahaha
Ik hoop het ook, anders word ik hellig
Zelda, zou het misschien ook kunnen dat het eenmalig niet zo goed voelde? Ik heb dat ook wel eens bij mijn vriendinnen. Dan ben ik meteen bang dat de vriendschap snel afgelopen zal zijn, maar dan is er de keer daarna helemaal niets meer aan de hand. Bij mij ligt het soms gewoon een beetje aan hoe ik me voel.
Hoi EB!
Hoi EB!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
@VC goedzo! Sla d'r op! Rotdokter!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
De deurbel ging, ik ga mooi niet open doen! zit nog in pyjama! haha
verwacht je geen belangrijk pakketje ofzo? Jammer als je die mist
Zelda, nu heb ik je verhaal alweer gemist (maakt niet uit) maar jij bent ook een mooie jongedame, je hoeft je daar niet onzeker over te voelen!
Zelda, nu heb ik je verhaal alweer gemist (maakt niet uit) maar jij bent ook een mooie jongedame, je hoeft je daar niet onzeker over te voelen!
Gast- Gast
Ik denk dat het gewoon eenmalig was hoor, misschien binnenkort een keer afspreken en kijken hoe het dan gaat. En anders een keer met haar erover praten. Als ik op stap ga hier ben ik ook eens niet zo gezellig en dat heeft dan ook z`n wisselwerking (aangezien ik en een vriendin altijd de sprinkhanen in de groep zijn die veel lol maken enzo)
Gast- Gast
Bij mij speelt dan vaak ook onzekerheid mee inderdaad. Ik hoop dat je er de volgende keer minder last van hebt en dat het contact met je vriendin dan ook weer beter voelt!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik verwacht geen pakketje. Gisteren middag ging ook de deurbel, schrok er wakker van, ook maar niet open gedaan.
Ze weten wel wanneer ze langs moeten komen haha.
Nu snel pizza broodje eten en half 1 moet ik echt weg, moet een half uur lopen, bluh, gelukkig schijnt de zon.
Ze weten wel wanneer ze langs moeten komen haha.
Nu snel pizza broodje eten en half 1 moet ik echt weg, moet een half uur lopen, bluh, gelukkig schijnt de zon.
Succes Expresso!
Ik heb net het nodige telefoonwerk gedaan voor een nieuw studieproject.
Zo even lunchen en dan her en der nog wat opruimen. Ik ga mijn tijd maar eens goed besteden.
Ik heb net het nodige telefoonwerk gedaan voor een nieuw studieproject.
Zo even lunchen en dan her en der nog wat opruimen. Ik ga mijn tijd maar eens goed besteden.
Gast- Gast
Is het nu koud buiten? Dan weet ik of ik snel nog een thermolegging aan moet trekken.
Nog niet buiten geweest maar uitgaande van hoe het gisteren was zou ik voor de zekerheid wel voor een thermo gaan.
Gast- Gast
Nou, dan trek ik hem snel aan, heb het ook eeuwig koud
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: