Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ernstige afplatting, 's nachts zijliggingskussen?

+11
Wennes
Nijntje
-Ieniemienie-
Kat1980
Happydobby
Annie24
Woezies
peach
Fiebje
meisjesmama
Schism
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ernstige afplatting, 's nachts zijliggingskussen? - Pagina 2 Empty Re: Ernstige afplatting, 's nachts zijliggingskussen?

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 10:10

@Schism: Zo erg is het bij S niet. Zal toch eens vragen bij de fysio of ze een meting willen doen. Hoe doen ze dat eigenlijk?
Zal morgen eens proberen een foto te maken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ernstige afplatting, 's nachts zijliggingskussen? - Pagina 2 Empty Re: Ernstige afplatting, 's nachts zijliggingskussen?

Bericht  Schism do 17 nov 2011 - 10:41

Ze hebben een soort band die leggen ze in warm water zodat hij soepel en zacht wordt. Die doen ze dan om het hoofd totdat hij weer hard is. Daar teken ze positie van de neus en de oren op af. Vervolgens meten ze verschillende diagonalen en daarmee kunnen ze dan berekenen hoe erg het is.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  moepie do 17 nov 2011 - 11:17

Onze dochter had ook een afplatting 110%
zij kreeg daarom een helmpje. Ik heb nooit getwijfeld of we het moesten doen. Ik vond het ook niet naar ofzo. Onze dochter zag er prachtig uit met haar helmpje, het stond haar gewoon haha. We kersten ook altijd leuke reacties, ook wel vragen natuurlijk maar dat is omdat het niet zo bekend was/is.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Schism vr 18 nov 2011 - 21:36

Wij hebben ook geen twijfel of we het moeten doen hoor. Ik vindt het zelfs jammer dat het nu nog niet kan, krijgt hij tenminste weer een mooi rond koppie smile
Schism
Schism
Prater
Prater

Bericht  Kat1980 za 19 nov 2011 - 1:11

Schism: Wat betreft een osteopaat, misschien kan je even bekijken wat je zorgverzekering ervan vergoed. Bij ons werd 75% met een maximum van 300 euro vergoed.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje za 19 nov 2011 - 1:17

Ik vind het eigenlijk best meevallen als ik de foto's zie.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Darius za 19 nov 2011 - 11:27

Printje schreef:Ik vind het eigenlijk best meevallen als ik de foto's zie.

O, ik juist niet. Je ziet het wel. En zeker met een jongen die hoogst waarschijnlijk kort haar heeft later zie je het later heel goed.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Happydobby za 19 nov 2011 - 17:34

Kat1980 schreef:Schism: Wat betreft een osteopaat, misschien kan je even bekijken wat je zorgverzekering ervan vergoed. Bij ons werd 75% met een maximum van 300 euro vergoed.

Owja en de osteopaat zorgt alleen ervoor dat de voorkeur weg is, M. scoorde 103 % en heeft dus geen afplatting meer. En ook geen voorkeur.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Schism ma 21 nov 2011 - 0:51

@ Kat1980: Wij krijgen 25 euro per afspraak terug, met ene maximum van 300 per jaar.

@ Printje: Geloof mij, het valt echt niet mee! Sad

Schism
Schism
Prater
Prater

Bericht  Aggi ma 21 nov 2011 - 7:55

Mijn zoontje had ook een voorkeurshouding... en ook een kleine afplatting aan zijn hoofdje, loop hiervoor bij de osteopaat en hij krijgt fisio, zij heeft mij tips gegeven zoals overdag op zijn zij te laten liggen... en s nachts het hoofdje naar de andere kant te draaien... verder nog tips om hem zo te dragen, verzorgen dat hij naar de andere kant gaat kijken, moet zeggen dat het heeft geholpen en dat hij al heel goed naar de andere kant kijkt en zijn afplatting gaat ook goed komen, zie al dat het minder aan het worden is.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: