Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tip! Easywalker & Snoozebaby sale o.a.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Tip! Easywalker & Snoozebaby sale o.a.  Empty Tip! Easywalker & Snoozebaby sale o.a.

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 1:00

Schrijf je in op www.limango.nl en momenteel kan je daar duowagens van 900 euro naar 450 euro kopen bijv! Sowieso is er elke dag een sample sale!

Misschien is het niks hoor, maar wellicht vinden mensen het interessant!

Je kan je inschrijven zonder uitnodiging van iemand anders.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip! Easywalker & Snoozebaby sale o.a.  Empty Re: Tip! Easywalker & Snoozebaby sale o.a.

Bericht  Supertalentje zo 20 nov 2011 - 1:21

Ik hou van Snoozebaby! I love you

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Tip! Easywalker & Snoozebaby sale o.a.  Empty Re: Tip! Easywalker & Snoozebaby sale o.a.

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 1:28

Ja he, I love it too!
Maar ik heb álles al, dus ik mocht niks kopen van mezelf haha

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje zo 20 nov 2011 - 1:39

Ik had het al gezien voor een ander voor ik zwanger werd, dus gelijk aangeschaft toen ik zwanger was, haha!

Limango vind ik irritant, ik heb me een tijdje geleden alweer afgemeld. De meeste merken ken ik niet, zijn vaak grote maten en eigenlijk heb ik al genoeg, haha!

Ik ben nu nog aan het azen op de wiegdeken en ledikantdeken van Baby's Only (en dan die gebreide van Feston, maar met teddystof aan de binnenkant) maar man vindt het veel te duur... Evil or Very Mad

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 1:42

Ik vind heel veel dingen te duur, dus ga altijd googlen haha
Heb je het al op marktplaats of ebay geprobeerd?

Limango gooit er idd wel heel vaak mailtjes uit, dat is waar!
Maar deze Easywalker-aanbieding vond ik wel fijn!

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje zo 20 nov 2011 - 1:46

Ow, Ebay heb ik nog niet geprobeert, verder wel al steeds gegoogled of het ergens in de aanbieding is, maar nooit ergens... MP heeft er ook steeds niks opstaan, het is ook nog niet zo oud volgens mij en wie zou zoiets moois nou wegdoen?! (ken je baby's only?)

Easywalker (even gogoogled) is een kinderwagen? Die hebben we allemaal toch allang! 👅

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Parisienne zo 20 nov 2011 - 2:11

Ik vind die aanbiedingen van Limango ook echt geweldig! Elke dag weer nieuwe aanbiedingen, die maar 2 dagen gelden. Inderdaad, veel dingen met 60% korting! Zie ook veel aanbiedingen van (houten) speelgoed voorbij komen, leuke kinderkleding van een duur (enigszins onbekend) merk, etc. Ook voor volwassenen zijn er genoeg aanbiedingen. Kortom: leuk om je in te schrijven!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 2:12

Hahahaha ja, is idd een kinderwagen.
Er staan ook duowagens op en die zijn al schreeuwend duur, dus vandaar Wink

Ik ga jouw merk ook eens even googlen!
Ahhhh 50 euries! Zijn idd mooie dekens, wil je die voor in de kinderwagen of in het bedje?
Ik heb 2 fleecedekens van de wibra en de prenatal geloof ik, maar in het bedje ga ik toch al gauw een slaapzak gebruiken dus die liggen er dan meer om haar vast te leggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 2:13

Parisienne schreef:Ik vind die aanbiedingen van Limango ook echt geweldig! Elke dag weer nieuwe aanbiedingen, die maar 2 dagen gelden. Inderdaad, veel dingen met 60% korting! Zie ook veel aanbiedingen van (houten) speelgoed voorbij komen, leuke kinderkleding van een duur (enigszins onbekend) merk, etc. Ook voor volwassenen zijn er genoeg aanbiedingen. Kortom: leuk om je in te schrijven!

Ja he, alleen al om te windowshoppen of je winkelwagentje vol te mikken en dan gewoon de pagina af te sluiten haha

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: