Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen maandag!

+15
Zininzon
slaatje
Cato
Esperanza
Suus
dolfijntje24
Sarah1985
Caramba
Lotus
Jezzie
banjer49
Cheesegirl
Silver
Raindrop
TukTuk
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goedemorgen maandag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen maandag!

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 22:34

En ik maar denken dat ik elke dag vroeg opsta 05.15 maar dan ben ik nog een latertje als ik sommige meiden hier bekijk. De reden waarom ik zo vroeg opsta is omdat ik in Limburg woon en ik Eindhoven werk. Rij dus elke dag op en neer.

Doen jullie mannen dit trouwens ook? Merk wel dat het vermoeiend is.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Oasis zo 13 nov 2011 - 22:37

Wow wat zijn er veel mensen die ver van hun werk afwonen zeg! Ik zou het niet kunnen hoor, zo vroeg op staan elke dag en waarschijnlijk ook weer laat thuis.
Respect voor jullie (mannen)!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 22:46

Goedemorgen!

Ik ben op m'n werk. De kinderen zijn gymen en ik moet ze straks ophalen. Vanavond eet ik bij mijn ouders en vanavond ga ik lekker op de bank tv kijken.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Lady4 zo 13 nov 2011 - 23:10

Goedemorgen,

Ik heb heerlijk geslapen. Ga zometeen mijn huis even schoonmaken en verder geen vaststaande plannen. Behalve dat ik moet werken van half vier tot half twaalf vanavond.

Fijne dag!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  PluDan zo 13 nov 2011 - 23:45

Goedemorgen,
Ik heb niet zo lekker geslapen vanavond.
Ga zo even wat boodschappen doen en in huis bezig.
Vanavond nog een paar uurtjes werken.
Fijne dag allemaal!
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Raindrop ma 14 nov 2011 - 3:49

AngelNyn schreef:
Theedoosje schreef:Goedemorgen,

Angelyn dat je dan mee op staat pfff. Wel gezellig maar zooo vroeg. Ik kan niet meer slapen dan dus no way dat ik dat doe als ik er niet vroeg uit hoef hahah.

Maar ik ga zo werken verder weinig plannen.

Fijne dag!

Meestal kan ik ook niet meer slapen, maar omdat ik vanmiddag nog de weg op moet en ik normaal anders rond de middag erg moe wordt, heb ik toch nog een poging gedaan smile
Overigs gaat hij andersom ook er nooit mee uit hoor.. Maar ik kan nou eenmaal beter vroeg opstaan als hij, hij kan er erg slecht tegen, dus zet ik dan cappuccino voor hem, smeer zijn brood en kunnen we nog ff lekker kletsen/knuffelen, zeker aangezien ik straks wegga en donderdag pas weer thuis ben, vind het toch prettig om dan normaal afscheid te kunnen nemen. Hij had helaas de hele nacht wakker gelegen terwijl ik wel in slaap gevallen was, dus vind wel dat ik dan extra lief mag zijn, anders lig ik toch maar boven half wakker in bed :P

@Smikkel, mijn vriend werkt 2 ploegendiensten, en op maandag beginnen ze om 5 uur ipv 6 uur smile

Trouwens wel fijn om te lezen dat er meer meiden zijn die dat doen! Meeste verklaren me namelijk altijd voor gek smile

Als ik zelf moet werken sta ik niet op met mijn vriend hoor, anders ben ik echt heel moe de hele dag. Nu ben ik werkloos dus dan vind ik het niet erg om mee op te staan, ik kan daarna toch nog een poosje gaan slapen.
En mijn vriend werkt deze week 6 van de 7 dagen waarvan 5 dagen van 12 uren achter elkaar dus ik vind het echt niet erg om zijn brood te smeren en hem te helpen met zijn tas klaar te maken.
Hij werkt trouwens in de bewaking.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: