Genieten
+15
Oasis
TGR
dolfijntje24
Monte
Sjaantje
Merai
Pussycat
Rush
Bliss
Blond
Jeanette
mzcharlotte
Esperanza
Feline
Shisha
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Genieten
Pussycat schreef:De laatste tijd kán ik nergens meer echt van genieten.
Niet in de zin van dat ik dat niet wil of probeer. Maar ik vind het moeilijk om mijn verstand even op nul te zetten en me over te geven aan ''het moment''. Lijkt wel alsof ik het opnieuw moet leren ofzo.
Dit heb ik ook, maar ook omdat ik veel aan mijn hoofd heb en niet lekker in mijn vel zit. Ik probeer en wil wel genieten, maar het is z'n chaos dat ik even niet meer weet. Verder staan hier dingen waar ik normaal wel van kan genieten.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Nu op dit moment geniet ik van het feit dat ik zojuist op mijn gemakkie met mijn krukken op de gang van het ziekenhuis ben gaan wandelen en ik heb een afstand afgelegd van ruim 300 meter!!!
Voor jullie waarschijnlijk peanuts, maar voor mij een overwinning want ik kan me niet eens meer herinneren dat ik ooit zo ver heb kunnen lopen. Toen ik terug kwam op mijn kamer heb ik vol trots aan mijn kamergenoten verteld hoever ik heb gewandeld en zodra ik op mijn bed ging zitten, kwamen de tranen... Tranen van geluk want oh wat ben ik blij met mijn nieuwe knie! Kun je nagaan als straks de andere knie ook vervangen is...
ME SO HAPPY!
You rock girl!!!!!!!!! :-)
Gast- Gast
- Als het donker buiten is en dan binnen gezellig kaarsjes aan, iets lekkers erbij en dan ontspannen tv kijken
- Als het sneeuwt buiten en de hele straat is gelig/oranje van kleur en dan ogen dicht en alleen luisteren. Dan hoor je helemaal niets, zo dempend is de sneeuw(je hoort zelfs de auto's niet meer, maar alleen de sneeuw die uit de lucht valt)
- Avondje lekker uit eten met vrienden, gezellig bijkletsen
- Oudjaarsavond
- De zomer en het warme zonnetje
- Op vakantie gaan en gewoon ook rustmomenten pakken dat je kijkt naar de natuur en gewoon lekker in het gras ligt te luisteren
- Kerstmarkten(in tuincentra) bezoeken
- Met korte mouwen(of zonder mouwen) fietsen, als het lekker warm is buiten
- Als het sneeuwt buiten en de hele straat is gelig/oranje van kleur en dan ogen dicht en alleen luisteren. Dan hoor je helemaal niets, zo dempend is de sneeuw(je hoort zelfs de auto's niet meer, maar alleen de sneeuw die uit de lucht valt)
- Avondje lekker uit eten met vrienden, gezellig bijkletsen
- Oudjaarsavond
- De zomer en het warme zonnetje
- Op vakantie gaan en gewoon ook rustmomenten pakken dat je kijkt naar de natuur en gewoon lekker in het gras ligt te luisteren
- Kerstmarkten(in tuincentra) bezoeken
- Met korte mouwen(of zonder mouwen) fietsen, als het lekker warm is buiten
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Shisha schreef:Charlie schreef:mzcharlotte schreef:Mijn vriend is nu aan het klussen en ik hoor hem continu tegen zichzelf praten. Ik geniet er echt zwaar van!
Daar zou ik ook van genieten. Mijne scheldt alleen maar als hij klust!
Die van mij ook haha!
Ik hoor ook weleens shit tussendoor hoor. Maar het is voornamelijk werkoverleg met zichzelf. Zo schattig!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Shisha schreef:Waar kun jij nou echt van genieten?
Ik:
- Als ik moe ben en het daardoor koud heb om een lekker warm bad te nemen en als ik daarna lekker warm en snoezelig ben een dutje op bed te doen.
- Op een koude en natte herfstdag lui op de bank dvd's te kijken of een boek te lezen met een kopje thee en wat lekkers.
- Als het heeft gesneeuwd en ik heb op zondag ochtenddienst. Dan is het nog helemaal uitgestorven op de weg en fiets ik als 1e door de verse sneeuw.
- Samen met mijn vriend/vrienden een spelletjes avond houden. Ik vind dat altijd zo gezellig!
Alles wat jij noemt krijg ik ook een gelukzalig gevoel van
Gast- Gast
Genieten is voor mij meestal het weekend en dan op vrijdagavond. In mijn pyjamabroek, wijntje erbij, lekkers erbij en heerlijk voor de buis.
Ook kan ik erg genieten als ik uit eten ga of met vriendinnen aan het shoppen ben.
Ook kan ik erg genieten als ik uit eten ga of met vriendinnen aan het shoppen ben.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Wow wat ontzettend lief, dat is echt een van de mooiste complimenten die ik ooit gehad heb, dankjewel!Smikkell schreef:Jij bent echt wel een ster in genieten en levenMerai schreef:Ik geniet van:
- Mooi winterweer, zoals vandaag: helder blauwe lucht, zonnetje erbij en lekker fris
- Ons fijne huisje waar ik me zo thuis voel
- Het gezelschap van onze lieve kat Pieter
- Het theaterkoor, steeds als ik er weer heen mag word ik opnieuw enthousiast
- Mijn stage, het contact met collega's en met de kinderen, helemaal leuk!
- Met mijn vriend in de auto zitten en samen meezingen
- Als mijn vriend nog niet gaat slapen en ik wel en hij me lekker in komt stoppen
- Met lieve vrienden/vriendinnen afspreken, kletsen/eten/borrelen, heerlijk
- enz. enz.
Ik geniet eigenlijk heel erg veel, en juist omdat er ook periodes in mijn leven waren dat me dat niet goed af ging geniet ik daar weer extra van.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Merai schreef:Wow wat ontzettend lief, dat is echt een van de mooiste complimenten die ik ooit gehad heb, dankjewel!Smikkell schreef:Jij bent echt wel een ster in genieten en levenMerai schreef:Ik geniet van:
- Mooi winterweer, zoals vandaag: helder blauwe lucht, zonnetje erbij en lekker fris
- Ons fijne huisje waar ik me zo thuis voel
- Het gezelschap van onze lieve kat Pieter
- Het theaterkoor, steeds als ik er weer heen mag word ik opnieuw enthousiast
- Mijn stage, het contact met collega's en met de kinderen, helemaal leuk!
- Met mijn vriend in de auto zitten en samen meezingen
- Als mijn vriend nog niet gaat slapen en ik wel en hij me lekker in komt stoppen
- Met lieve vrienden/vriendinnen afspreken, kletsen/eten/borrelen, heerlijk
- enz. enz.
Ik geniet eigenlijk heel erg veel, en juist omdat er ook periodes in mijn leven waren dat me dat niet goed af ging geniet ik daar weer extra van.
Gast- Gast
Ik zat me net even te bedenken, afgelopen vrijdag hebben mijn vriend en ik samen het huis schoongemaakt. Mijn vriend had een gekke bui en begon spontaan samen met mij op de muziek door de hele kamer heen te dansen, en lekker gek doen. Hoewel ik me niet helemaal kon laten gaan vond ik het wel erg fijn. Want ik weet dat ik iemand heb die geduld heeft en die mij kan laten lachen en dat is toch wel bijzonder.
Gast- Gast
Ik geniet tegenwoordig echt van de aller kleinste dingen. Ik heb heel lang niet genoten en nu kan ik het wel.
Mijn lijstje waar ik echt van kan genieten:
-Met vriendinnen allerlei leuke dingen ondernemen
-Op de bank, flimpje, wijntje en wat lekkers erbij. Kaarsjes aan, wierook aan en ontspannen.
-Elke woensdag naar het koor gaan waar ik bij zit
-Elke vrijdag avond de zumba les.
-Bos wandeling maken
-Mijn appartement. Iets wat helemaal van mij zelf is en waar ik heel wat energie in heb gestoken om dit te krijgen waar ik trots op ben
-Muziek luisteren
-En de aller grootste genieter is mijn kleine ventje uiteraard. Gewoon kijken naar hem hoe hij aan het spelen is, en de grootste lol met zichzelf heeft. Mijn vast pakt en me knuffeld, me kusjes komt geven, mij wakker maakt in de ochtend, Met mij samen mee geniet.
En wellicht dat ik nog heel wat vergeten ben !
Mijn lijstje waar ik echt van kan genieten:
-Met vriendinnen allerlei leuke dingen ondernemen
-Op de bank, flimpje, wijntje en wat lekkers erbij. Kaarsjes aan, wierook aan en ontspannen.
-Elke woensdag naar het koor gaan waar ik bij zit
-Elke vrijdag avond de zumba les.
-Bos wandeling maken
-Mijn appartement. Iets wat helemaal van mij zelf is en waar ik heel wat energie in heb gestoken om dit te krijgen waar ik trots op ben
-Muziek luisteren
-En de aller grootste genieter is mijn kleine ventje uiteraard. Gewoon kijken naar hem hoe hij aan het spelen is, en de grootste lol met zichzelf heeft. Mijn vast pakt en me knuffeld, me kusjes komt geven, mij wakker maakt in de ochtend, Met mij samen mee geniet.
En wellicht dat ik nog heel wat vergeten ben !
Gast- Gast
Seks. Dat is de enige keer dat mijn hoofd helemaal leeg is.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
- Muziek luisteren en naar concerten gaan
- van mijn twee katten
- Van leuke dingen doen met vriendinnen; of het nu samen een film kijken is op de bank of op stap gaan
- Van een boek lezen, in alle rust
- Van wakker worden op een zondagmorgen en weten dat je vrij bent
- Van knuffelen met mijn vriend
- Van shoppen, vooral in boetieks waar ze niet alledaagse producten of kleding hebben
- van mijn twee katten
- Van leuke dingen doen met vriendinnen; of het nu samen een film kijken is op de bank of op stap gaan
- Van een boek lezen, in alle rust
- Van wakker worden op een zondagmorgen en weten dat je vrij bent
- Van knuffelen met mijn vriend
- Van shoppen, vooral in boetieks waar ze niet alledaagse producten of kleding hebben
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
- Van wandelen in het bos en mijn hondjes die dan zo blij heen en weer rennen en spelen
- Mijn huis, ben nog altijd blij dat ik niet in een klein appartementje terecht ben gekomen na het uitelkaar gaan met mijn ex.
- Het muziek maken, en studeren
- 's avonds op de bank zitten na een leuke drukke dag.
- Kijken naar hoe Christi.an slaapt (L)
- En ik geniet heel erg van een vrije dag en dan lekker kneuterig huishouden doen, koken etc Heerlijk vind ik dat!
- Mijn huis, ben nog altijd blij dat ik niet in een klein appartementje terecht ben gekomen na het uitelkaar gaan met mijn ex.
- Het muziek maken, en studeren
- 's avonds op de bank zitten na een leuke drukke dag.
- Kijken naar hoe Christi.an slaapt (L)
- En ik geniet heel erg van een vrije dag en dan lekker kneuterig huishouden doen, koken etc Heerlijk vind ik dat!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
pff moeilijk hoor. ik zou ook kunnen genieten van alleen op de bank een filmpje kijken, maar vaak heb ik daar de rust niet voor.. (tenminste niet overdag op een vrije dag)
of een lekkere wandeling met de hond, maar ook dat gebeurt zelden (kan daar dan ook geen tijd voor nemen)
ik zal toch eens wat meer moeten gaan genieten..!
of een lekkere wandeling met de hond, maar ook dat gebeurt zelden (kan daar dan ook geen tijd voor nemen)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:pff moeilijk hoor. ik zou ook kunnen genieten van alleen op de bank een filmpje kijken, maar vaak heb ik daar de rust niet voor.. (tenminste niet overdag op een vrije dag)
Dat is juist voor mij een reden geweest om een hond aan te schaffen, lekker naar buiten het bos in. Ik maak dan echt mijn hoofd helemaal leeg en ben alleen maar bezig met wandelen en spelen. Misshcien toch eens proberen, als je al moeite hebt je rust te nemen, ik heb dat namelijk ook. Ben constant bezig, alleen 's avonds en in het bos niet.
Bolleke- Kletskop
kruimelje schreef:sanne-84 schreef:pff moeilijk hoor. ik zou ook kunnen genieten van alleen op de bank een filmpje kijken, maar vaak heb ik daar de rust niet voor.. (tenminste niet overdag op een vrije dag)
Dat is juist voor mij een reden geweest om een hond aan te schaffen, lekker naar buiten het bos in. Ik maak dan echt mijn hoofd helemaal leeg en ben alleen maar bezig met wandelen en spelen. Misshcien toch eens proberen, als je al moeite hebt je rust te nemen, ik heb dat namelijk ook. Ben constant bezig, alleen 's avonds en in het bos niet.
ben alleen bang dat ik in het bos ook weinig ontspanning krijg, dan ben ik denk ik veel bezig met; dit en dit moet ik dalik nog doen haha. maar we zullen het eens proberen!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ja dat zou kunnen, dat heb ik ook wel eens, maar ik ben meestal 40 minuten tot een uur weg, endaarna heb je dan nog heeel veel tijd om vanalles te doen, op een vrije dag dan he.
Bolleke- Kletskop
Dingen waar ik van geniet zijn:
- Als het savonds donker is of het regent en ik/wij lekker binnen zitten met de tv aan, kachel aan, kaarsen aan
- Van mijn huisdieren
- Als ik naar bed ga en mijn vriend komt nog even bij me of als we samen naar bed gaan dat hij me nog even lekker knuffelt
- Als mijn vriend eerder uit bed komt en me nog een kus komt brengen voordat hij weggaat
- Momenteel van het mooie gekleurde herfstblad
- Als ik aan het werk ben en wat van mijn bewoners terug krijg; laatst zei een vrouwtje dat ze zo blij was dat ik nog even
bij haar kwam zitten en zei: Ik hou van jou haha of als ik een lach of knuffel krijg (het hoeft maar iets kleins te zijn)
- Als ik weekend heb met mijn vriend (want dat hebben we om de 2 weken)
- Een heerlijke boswandeling
- Ik geniet ervan om leuke dingen te doen met mijn vrienden en vriendinnen
En vast nog wel meer...
- Als het savonds donker is of het regent en ik/wij lekker binnen zitten met de tv aan, kachel aan, kaarsen aan
- Van mijn huisdieren
- Als ik naar bed ga en mijn vriend komt nog even bij me of als we samen naar bed gaan dat hij me nog even lekker knuffelt
- Als mijn vriend eerder uit bed komt en me nog een kus komt brengen voordat hij weggaat
- Momenteel van het mooie gekleurde herfstblad
- Als ik aan het werk ben en wat van mijn bewoners terug krijg; laatst zei een vrouwtje dat ze zo blij was dat ik nog even
bij haar kwam zitten en zei: Ik hou van jou haha of als ik een lach of knuffel krijg (het hoeft maar iets kleins te zijn)
- Als ik weekend heb met mijn vriend (want dat hebben we om de 2 weken)
- Een heerlijke boswandeling
- Ik geniet ervan om leuke dingen te doen met mijn vrienden en vriendinnen
En vast nog wel meer...
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
- De natuur
- Muziek
- Schrijven
- Leren
- Een kop thee in de vroege ochtend
- Een goed boek
- Een douche nemen
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
- Smorgens nog even kroelen en wakker worden met z'n 3tjes in bed
- Kijken naar ons zoontje als hij slaapt
- Winter weer, de kou, sneeuw en blauwe lucht
- Lente weer, fel groene blaadjes aan de bomen, warme lente zon en de opkomende bloemen
- Herfst weer, de mooie gekleurde bladeren en het warme najaar zonnetje
- Wandelen in het bos of op het strand
- Van onze katten
- 's avonds op de bank/in bed samen een film/serie kijken
- Voor de haard bij schoonouders
- Als ons zoontje lacht en/of veel plezier heeft
- Een vrije dag
- Vakanties
- Met z'n 3tjes samen wat doen
- Muziek
- Kijken naar ons zoontje als hij slaapt
- Winter weer, de kou, sneeuw en blauwe lucht
- Lente weer, fel groene blaadjes aan de bomen, warme lente zon en de opkomende bloemen
- Herfst weer, de mooie gekleurde bladeren en het warme najaar zonnetje
- Wandelen in het bos of op het strand
- Van onze katten
- 's avonds op de bank/in bed samen een film/serie kijken
- Voor de haard bij schoonouders
- Als ons zoontje lacht en/of veel plezier heeft
- Een vrije dag
- Vakanties
- Met z'n 3tjes samen wat doen
- Muziek
Gast- Gast
TGR schreef:Seks. Dat is de enige keer dat mijn hoofd helemaal leeg is.
Ik voel ineens een nieuwe "Loesje" opkomen:
Is je hoofd eindelijk leeg
Zit je doos weer vol
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:TGR schreef:Seks. Dat is de enige keer dat mijn hoofd helemaal leeg is.
Ik voel ineens een nieuwe "Loesje" opkomen:
Is je hoofd eindelijk leeg
Zit je doos weer vol
Hahahaha!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: