Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje over zwangerschap test

+20
Laced
Inge
meisjesmama
PiP
Lejow
PapillonRose
Wennes
sheila123
M@niek
**_pearl_**
Clapperdie
Susan
Muppetje
Mizzie
Pandora
Rouge
CCC
Novalee
Makamba
Mama Titty
24 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Mama Titty zo 13 nov 2011 - 1:13

Ik heb deze test met ochtend urine gedaan en die van gisteren midden op de dag. De foto van gisteren was 's avonds gemaakt en deze overdag,misschien dat het ook scheelt ivm kwaliteit.
Maar vind het zo moeilijk, ben nog zo onzeker!En dat na 3 van zulke testen grr!!

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 1:15

Ik zie nog steeds een streep, maar hij lijkt idd lichter. Maar als je gister pas savonds een foto ervan hebt gemaakt dan is dat niet zo gek natuurlijk.
Ik zou even 2 dagen wachten en dan weer een test van CB doen bijv. dan weet je het zeker smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Mama Titty zo 13 nov 2011 - 1:23

Heb nog 1 zo een test liggen dus idd dinsdag daarmee testen, mocht het dan nog zo vaag zijn dan eens de huisarts bellen.
Misschien is mijn NOD verlaat, vorige maand was het op de 30-31 e dag dat ik menstrueerde , die daarvoor was het 21 dagen, nu heb ik getest op de 27e,28e en 29e dag.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  M@niek zo 13 nov 2011 - 7:07

Mizzie schreef:Gefeliciteeerd! Juli-baby's zijn leuk!!!!! Wink

+1 Very Happy
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  sheila123 zo 13 nov 2011 - 8:37

Had het ook al gelezen op de afgesloten hyves smile Superleuk meis! Gefeliciteerd!!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Wennes zo 13 nov 2011 - 8:39

Gefeliciteerd!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  PapillonRose zo 13 nov 2011 - 8:42

De laatste is inderdaad lichter.. Maar een streep is een streep toch? Ik zou zeggen, gefeliciteerd!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Makamba zo 13 nov 2011 - 8:58

Snoepy87 schreef:Ik zie nog steeds een streep, maar hij lijkt idd lichter. Maar als je gister pas savonds een foto ervan hebt gemaakt dan is dat niet zo gek natuurlijk.
Ik zou even 2 dagen wachten en dan weer een test van CB doen bijv. dan weet je het zeker smile

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Mama Titty ma 14 nov 2011 - 7:35

Meiden ik weet het niet meer!!! Tot vanmiddag had ik echt het idee dat het raak is/was. Mijn borsten knallen zowat uit elkaar, met vlagen misselijk en veel last van alles.
Toen zag ik net wat bloed in mijn onderbroek, met afvegen licht roze bloed.
Ik gelijk in een bekertje wat op badkamer stond geplast voor een test, is deze gewoon negatief!
Kan het omdat het avond urine in met wat bloed? Waarom waren die 3 andere testen dan met een licht streepje?!
Ik wordt helemaal gek, kan hier niet tegen die onzekerheid, ben ik zwanger? Ben ik het niet? Waarom doet mijn lijf dit?
Wat moet ik nu doen????

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Lejow ma 14 nov 2011 - 7:41

Kan de huisarts hier wat mee? Of doen die dezelfde testen als je thuis hebt?

Misschien kun je een digitale clear blue test halen morgen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Mama Titty ma 14 nov 2011 - 7:59

Ik weet niet, ik ga morgen maar gelijk even de dokter bellen. Ik heb zelfs de verloskundige een mail incl. foto's gestuurd, kijken wat ik zou kunnen doen.
Afwachten ja, maar laat dat nou momenteel zo ondragelijk zijn, omdat je niet meer weet wat je moet denken,voelen en doen!

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Mizzie ma 14 nov 2011 - 8:00

Hè gatsie, wat vervelend zeg! Zou idd zo'n clearblue kopen! Daarnaast eventueel
contact opnemen met een verloskundige. Zij zegt waarschijnlijk dat ze nog niets kan doen omdat ze nu nog niets kan zien. Maar dan kan je misschien wel al een vroege afspraak maken en kan ze een inwendige echo maken???
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Mama Titty ma 14 nov 2011 - 8:05

Als ik nu op de test kijk, is klein half uur geleden, zie je een héél wazig tweede streepje. ik snap er niks van en wordt helemaal onzeker van. weet niet meer wat ik moet doen.
Het enige wat met deze test is,dat ik die s avonds heb gedaan en de overige testen in de ochtend.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Lejow ma 14 nov 2011 - 8:06

Heb je nu nog een test in huis?
Zo ja, doe die dan morgen ochtend, en kijk hem echt binnen de afleestijd af, ga er daarna niet meer naar kijken, want je maakt jezelf helemaal gek zo!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  PiP ma 14 nov 2011 - 8:15

Meid, ik heb ook al op onze hyves gereageerd, maar lees nu ook dat je de dokter wilt gaan bellen.
Misschien klinkt het bot, maar wat wil je dat ze doen of zeggen??
Ze kunnen nog niet veel meer voor je betekenen dan zeggen dat je moet afwachten.
Bloedverlies hoeft niks te zeggen dat had ik bij F ook, geen streep KAN door avondurine komen.
Ik zou nog 2 dagen op zijn minst wachten en dan pas weer een test doen.
Is die donkerder, dan ben je gewoon zwanger, is hij weer negatief ben ik bang dat je een vroege miskraam hebt gehad.

hug

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Mama Titty ma 14 nov 2011 - 8:16

Heb geen meer, heb er 4 gedaan! Ik ga morgenochtend maar even de huisarts bellen wat ik zou moeten doen? Afwachten of dat er een test gedaan kan worden die gevoeliger is, kijken hoe en wat en anders test ik pas einde van de week, wordt helemaal gek.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Makamba ma 14 nov 2011 - 8:42

Titty, als je er vier testen hebt gedaan gedaan en ze laten en alle vier de testen laten twee streepjes zien, dan ben je toch echt duidelijk zwanger. Snap dat dit moeilijk te geloven is omdat je voor je NOD hebt getest, maar 4 testen kunnen toch niet alle 4 positief zijn als je niet zwanger bent. Ik zou een test doen van Clear Blue waarop duidelijk staat zwanger/niet zwanger!


Laatst aangepast door Makamba op ma 14 nov 2011 - 8:45; in totaal 2 keer bewerkt
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  meisjesmama ma 14 nov 2011 - 8:44

Makamba schreef:Ik zou een test doen van Clear Blue waarop duidelijk staat zwanger/niet zwanger!

+1 de dokter heeft geen gevoeligere testen dan de testen die in de winkels liggen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  M@niek ma 14 nov 2011 - 8:50

Je kunt altijd even aan de dokter vragen of je bloed mag prikken doen ze dit cito dan heb je dezelfde dag nog een uitslag.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Mama Titty ma 14 nov 2011 - 8:54

Thx Monique ik zal dat gelijk eens vragen. (op internet opgezocht, maar dat zal de huisarts denk ik niet gelijk doen, is duur geintje)
Mocht ik donderdag of vrijdag nog niet ongesteld zijn , dan zal ik die clear blue kopen, wordt gewoon zo onzeker van dit alles.
Ben dan bang dat het óf fout is óf dat mijn lijf me voor de gek houdt.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 8:59

Eerlijk gezegd denk ik dat je alsnog ongesteld gaat worden. Er is wellicht een bevruchting geweest maar denk zelf gezien je testen dat het niet goed is gegaan.
Ik zou nog een weekje wachten. Mocht je dan niet ongesteld zijn kun je alsnog testen of naar de huisarts gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  M@niek ma 14 nov 2011 - 9:00

Mama Titty schreef:Thx Monique ik zal dat gelijk eens vragen. (op internet opgezocht, maar dat zal de huisarts denk ik niet gelijk doen, is duur geintje)
Mocht ik donderdag of vrijdag nog niet ongesteld zijn , dan zal ik die clear blue kopen, wordt gewoon zo onzeker van dit alles.
Ben dan bang dat het óf fout is óf dat mijn lijf me voor de gek houdt.

Het is gewoon een standaard bloedtest op het hcg hormoon zit gewoon in je verzekring. Cito is gewoon spoed zeg maar, de meeste huisartsen maken hier echt geen probleem van (gewoon ff je verhaal uitleggen aan de assistente).
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Mama Titty ma 14 nov 2011 - 9:16

Moniek dan ga ik morgenochtend de huisarts bellen en even uitleggen, als hij het dan wilt doen dat zou fijn zijn en anders moet ik geduld hebben.
Maar het heen en weer gegooid worden met emoties enz vind ik gewoon even nu het moeilijkste, wil graag duidelijkheid. Ook al heb je dan nog steeds geen garantie dat het goed blijft gaan,maar dit is slopend!

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 10:54

Het klinkt helaas niet zo goed: een steeds lichter wordende test en wat bloedverlies... Je zou even kunnen temperaturen om te kijken of die hoog of laag is (als je dat hiervoor ook al deed). Anders zit er inderdaad niets anders op dan afwachten, maar dat wachten kan dan lang aanvoelen helaas Cry .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Clapperdie ma 14 nov 2011 - 11:09

Ik had ook een keer een positieve test en daarna een negatieve test. Toen het ziekenhuis gebeld (liep bij fertiliteit) en hun gaven meteen aan dat we dan even een bloedonderzoek zouden doen. Kon de volgende ochtend bloedprikken en in de middag na 14:00 uur voor de uitslag bellen. Helaas waren mijn waardes toen zo minimaal dat ik echt niet zwanger kon zijn.

Een collega van mij had ook positieve testen maar bloedverlies een paar dagen later. Ook zij mocht bloed laten prikken en haar waardes waren zo hoog dat ze wel zwanger moest zijn maar vanwege het bloedverlies moest ze daarna 3 dagen later weer bloed laten prikken en daar waren de waardes heel veel gestegen ten opzichte van die 3 dagen daarvoor dat ze daarna met 7 weken een echo kreeg om te kijken of het hartje klopte. Wat het gelukkig deed.

Ik weet natuurlijk niet hoe de huisarts bij jou in de buurt handeld maar hier al doen ze er niet zo moeilijk over om even die extra duidelijkheid te geven.

In ieder geval succes!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over zwangerschap test - Pagina 2 Empty Re: Vraagje over zwangerschap test

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum