Iemand muur met fotobehang? Show me!
+2
Monte
mzcharlotte
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Iemand muur met fotobehang? Show me!
Ik overweeg een muurtje van 142cm breed bij 220cm met een foto zoals hieronder te behangen. Kosten: 70 euro (ongeveer), dus ik zou graag het effect zien.
En dit is de bewuste muur waar het moet gebeuren (achter de rode stoelen, op de tussenwand, de tafel gaan we draaien, want de verwarming is verplaatst):
En dit is de bewuste muur waar het moet gebeuren (achter de rode stoelen, op de tussenwand, de tafel gaan we draaien, want de verwarming is verplaatst):
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Iemand muur met fotobehang? Show me!
Niemand? Verder ben ik geen Ms Ongeduld hoor.
mzcharlotte- Ratel
Heb wel even een vraagje waar jij die boekenplanken vandaan hebt?
Gast- Gast
Denk je niet dat een foto als dat heel erg donker gaat worden? Ik heb zelf geen fotobehang, maar op internet kun je denk ik wel plaatjes vinden.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Die helemaal aan de rechterkant van de foto? Die kun je bij elke bouwmarkt en bij de Ikea kopenTheedoosje schreef:Heb wel even een vraagje waar jij die boekenplanken vandaan hebt?
Gast- Gast
Ik ga dinsdagmiddag als het me lukt fotobehang printen, kan kijken hoe dat er uit komt te zien...
Gast- Gast
Maple schreef:Die helemaal aan de rechterkant van de foto? Die kun je bij elke bouwmarkt en bij de Ikea kopenTheedoosje schreef:Heb wel even een vraagje waar jij die boekenplanken vandaan hebt?
ja maar volgens mij zijn die met verborgen steunen zeg maar...en die zie ik niet bij de Ikea?
Gast- Gast
Volgens mij wel, en anders Gamma/Karwei/Praxis sowieso.Theedoosje schreef:Maple schreef:Die helemaal aan de rechterkant van de foto? Die kun je bij elke bouwmarkt en bij de Ikea kopenTheedoosje schreef:Heb wel even een vraagje waar jij die boekenplanken vandaan hebt?
ja maar volgens mij zijn die met verborgen steunen zeg maar...en die zie ik niet bij de Ikea?
Gast- Gast
Maple schreef:Volgens mij wel, en anders Gamma/Karwei/Praxis sowieso.Theedoosje schreef:Maple schreef:Die helemaal aan de rechterkant van de foto? Die kun je bij elke bouwmarkt en bij de Ikea kopenTheedoosje schreef:Heb wel even een vraagje waar jij die boekenplanken vandaan hebt?
Oke tnx;)
Gast- Gast
TD:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70193731/
Gast- Gast
Wij hadden in ons vorige huis fotobehang. Op de slaapkamer, uitzicht op zee (met palmboom, strand) en op een andere kamer hadden we een uitzicht op een amerikaanse stad met een brug.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Inderdaad, dat is Ikea (die boekenplanken).
Omdat alle muren wit zijn en de meubels (afgezien van de huidige bank, maar die wordt deze week/volgende week vervangen door een lichtgrijze), denk ik dat het donker zijn wel meevalt. Er valt ook veel licht op. De vloer wordt ook lichter (vriend is nu bezig met laminaat).
Zero, ik houd me echt aanbevolen voor een foto. Ik heb wel gegoogled, maar dat zijn echt van die reclame/verkoop-foto's. Ik wil graag 'ervarings'foto's.
Omdat alle muren wit zijn en de meubels (afgezien van de huidige bank, maar die wordt deze week/volgende week vervangen door een lichtgrijze), denk ik dat het donker zijn wel meevalt. Er valt ook veel licht op. De vloer wordt ook lichter (vriend is nu bezig met laminaat).
Zero, ik houd me echt aanbevolen voor een foto. Ik heb wel gegoogled, maar dat zijn echt van die reclame/verkoop-foto's. Ik wil graag 'ervarings'foto's.
mzcharlotte- Ratel
Overigens TD, wij gaan deze wegdoen. Afhankelijk van waar je woont, kunnen we ze misschien af komen droppen? althans, als je zwart wilt hebben.
mzcharlotte- Ratel
mzcharlotte schreef:Overigens TD, wij gaan deze wegdoen. Afhankelijk van waar je woont, kunnen we ze misschien af komen droppen? althans, als je zwart wilt hebben.
oow jaa joh! Woon omg Eindhoven....hoeveel wil je er voor hebben dan??
Gast- Gast
Maple schreef:TD:
oow en dank je Ik zocht blijkbaar op de verkeerde termen hahah
Gast- Gast
Theedoosje schreef:mzcharlotte schreef:Overigens TD, wij gaan deze wegdoen. Afhankelijk van waar je woont, kunnen we ze misschien af komen droppen? althans, als je zwart wilt hebben.
Oh misschien kunnen we dat dan combineren met een bezoekje naar een vriend. Pfoe, wat ik er voor wil hebben. Geen idee. Daar hebben we het nog wel over. Ik kan niet beloven welke termijn overigens. Het zijn er 3.
mzcharlotte- Ratel
mzcharlotte schreef:Theedoosje schreef:mzcharlotte schreef:Overigens TD, wij gaan deze wegdoen. Afhankelijk van waar je woont, kunnen we ze misschien af komen droppen? althans, als je zwart wilt hebben.
Oh misschien kunnen we dat dan combineren met een bezoekje naar een vriend. Pfoe, wat ik er voor wil hebben. Geen idee. Daar hebben we het nog wel over. Ik kan niet beloven welke termijn overigens. Het zijn er 3.
denk er maar over En heef took geen haast. Maar pm mij maar over wat je wil anders.
Sorry dat ik je topic verstoor trouwens
edit: o en is het inclusief ophangsysteem eigenlijk?
Laatst aangepast door Theedoosje op zo 13 nov 2011 - 2:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Geen probleem. Ik vind het wel grappig haha!
mzcharlotte- Ratel
Helaas geen foto's maar ben wel erg benieuwd. Ik hou het topic in de gaten.
Dit lijkt mij ook wel leuk in ons nieuwe huis.
Dit lijkt mij ook wel leuk in ons nieuwe huis.
Zeester- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 105
Registratiedatum : 25-11-10
We zijn eruit! We hebben het behang in no-time via een site binnengekregen. We wilden voor een eigen foto gaan, maar het is uiteindelijk vanwege de kwaliteit van de foto voor onze kat gegaan. En dit is het (bijna) resultaat:
Ooh ik heb een halve en hele kromme zin geschreven, het moest dus zijn: we wilden voor een eigen natuur-foto gaan, maar de kwaliteit was niet goed genoeg (volgens de site). We zijn dus voor deze foto gegaan van onze kat, nog steeds eigen dus!
Ooh ik heb een halve en hele kromme zin geschreven, het moest dus zijn: we wilden voor een eigen natuur-foto gaan, maar de kwaliteit was niet goed genoeg (volgens de site). We zijn dus voor deze foto gegaan van onze kat, nog steeds eigen dus!
Laatst aangepast door mzcharlotte op zo 5 feb 2012 - 0:22; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte- Ratel
Jullie kat schrikt zich dalijk wezenloos, elke keer als hij langsloopt Zichzelf zo in het groot
Maar wat mooi!!
Maar wat mooi!!
Gast- Gast
Maple schreef:Jullie kat schrikt zich dalijk wezenloos, elke keer als hij langsloopt.
Hahaha, thanks. Ze scheet daarnet spontaan op de grond ja, maar dat was meer omdat we eerst zijn gaan behangen/verven en toen realiseerden dat ze nog een schone bak moest. Ze is daarna heel hard en schuldbewust gaan miauwen, ze voelt zich dan zó schuldig, arm beest.
mzcharlotte- Ratel
wauw dat is mooi!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Behang -- show je muur!