Behang -- show je muur!
+8
Arwyn
Rebecca
Charles
Jeanette
VeryCherry
Ooh La La!
Rosa
*Lookie*
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Behang -- show je muur!
Hebben jullie ook behang in huis (en dan bedoel ik met een printje)? Ik vind het wel leuk om foto's te zien!
En waarom? Nou, ik loop eigenlijk heel erg op de zaken vooruit. We hebben een huis op het oog, we weten absoluut nog niet of het wat wordt, ook nog geen bod gedaan want we hebben eerst een afspraak staan met een hypotheekverstrekker. Intussen ben ik in gedachten het huis al aan het inrichten (tsja... ik weet niet of dat normaal is, ik vind het gewoon leuk om alvast een beetje weg te dromen hoewel ik daar in dit stadium wel heel voorzichtig mee moet zijn natuurlijk). Maar het lijkt me dus wel leuk om een printbehangetje op 1 muur te doen, daarom ben ik me vast aan het orienteren. Vooral Pip/ Room 7-stijl spreekt me wel aan dus kom maar op met die foto's ;-) Mocht het met dit huis niets worden, dan komt er wel weer een ander huis trouwens, dus wat dat betreft dek ik me ook wel een beetje in hoor. Maar in bijna elk huis kan behang toch, dus rondkijken kan altijd..
En waarom? Nou, ik loop eigenlijk heel erg op de zaken vooruit. We hebben een huis op het oog, we weten absoluut nog niet of het wat wordt, ook nog geen bod gedaan want we hebben eerst een afspraak staan met een hypotheekverstrekker. Intussen ben ik in gedachten het huis al aan het inrichten (tsja... ik weet niet of dat normaal is, ik vind het gewoon leuk om alvast een beetje weg te dromen hoewel ik daar in dit stadium wel heel voorzichtig mee moet zijn natuurlijk). Maar het lijkt me dus wel leuk om een printbehangetje op 1 muur te doen, daarom ben ik me vast aan het orienteren. Vooral Pip/ Room 7-stijl spreekt me wel aan dus kom maar op met die foto's ;-) Mocht het met dit huis niets worden, dan komt er wel weer een ander huis trouwens, dus wat dat betreft dek ik me ook wel een beetje in hoor. Maar in bijna elk huis kan behang toch, dus rondkijken kan altijd..
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Behang -- show je muur!
Wat een leuke behangetjes Oh lala!
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Rosa schreef:Wat een leuke behangetjes Oh lala!
Dank je! Het behang op de 1e foto hebben we nu zo'n 3 jaar en vind het nog steeds heel leuk.
Helaas is het niet meer te koop.
De 2e foto wordt de achterwand in de keuken (boven het aanrecht, met goede laklaag). M'n vriend wilde echte tegels en ik wilde liever niks. Dit is een goede tussenweg
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Wij hebben dit behang, maar ik ben er na ruim 4 jaar zo ontzettend op uitgekeken. Ik ben al op zoek naar wat nieuws, wat perfect bij mijn nieuwe lamp moet passen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ooh lala; Dat eerste behang is gaaf zeg!
Ik hou dit topic in de gaten. Ben druk bezig voor mijn nieuwe huisje, maar ben er nog niet echt uit over het behang. Ik wil graag mooi steigerhout behang, maar 200 euro voor een rol van Piet Hein Eik vind ik teveel van het goede. En in andere winkels vind ik het motief niet zo mooi.
Ik hou dit topic in de gaten. Ben druk bezig voor mijn nieuwe huisje, maar ben er nog niet echt uit over het behang. Ik wil graag mooi steigerhout behang, maar 200 euro voor een rol van Piet Hein Eik vind ik teveel van het goede. En in andere winkels vind ik het motief niet zo mooi.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik ben ook nog steeds heel blij met het behang. Als iemand nog een paar rollen bij de Praxis ziet liggen, dan hou ik me aanbevolen
Dat Piet Hein Eek behang is inderdaad erg duur ja. Het 2e behang dat ik plaatste kost ook bijna 200 euro. Het vervelende is dat we met 1 rol net een baan te kort komen :s wordt dus een duur muurtje...
Dat Piet Hein Eek behang is inderdaad erg duur ja. Het 2e behang dat ik plaatste kost ook bijna 200 euro. Het vervelende is dat we met 1 rol net een baan te kort komen :s wordt dus een duur muurtje...
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Dit zijn onze leukste muren. Zolder:
En slaapkamer:
En slaapkamer:
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Leuk behang Oh La La!
Dit is in de hal
Dit is in de eetkamer
Dit is in de hal
Dit is in de eetkamer
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Dit behang hebben wij in de hal, het bloemetjesbehang komt ook een klein beetje terug in de woonkamer.
Wij hebben in eigenlijk het hele huis behang, haha. Maar dan van dat basic behang waar je nog overheen moet verven zeg maar en dat is op één muur grijs en op de rest super wit.
In de slaapkamer hebben we dit behang op één muur
En in de buffetkast die ik zelf opgeknapt heb dit
In de slaapkamer hebben we dit behang op één muur
En in de buffetkast die ik zelf opgeknapt heb dit
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Wij hebben één klein muurtje met steigerhout behang
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
loura schreef:Leuk behang Oh La La!
Dit is in de hal
Dit is in de eetkamer
Wat leuk, het behang wat jij in de hal hebt, heb ik op een muurtje in de woonkamer!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Rebecca! Dat behang hebben wij ook, in de slaapkamer. Daar hebben we één muur behangen. De rest is wit, en ergens vind ik dat heel erg zonde, want het behang komt nu helemaal niet uit. Het liefst had ik de muren in de kleur van het donkerste bloemetje gedaan.. Les voor de volgende keer!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik was meteen verliefd op dat behang ShallY. Ik wou het in mijn slaapkamer maar de muren daar zijn zo slecht en verpest dat ik het niet aandurfde om zulk duur behang daar op te doen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand muur met fotobehang? Show me!
» Welke kleur behang in combi met dit behang
» Behang
» Steigerhout-behang?
» Show je peuterkamer! (of ideeën)
» Welke kleur behang in combi met dit behang
» Behang