Morgen intocht
+4
Angela_1986
Caroow
Tsjip
Bosjesvrouw
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Morgen intocht
Maple schreef:Ik ga morgen!! En ik speel trouwens ook zwarte Piet, dit jaar.
Naar Dordt ??
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga wel naar de intocht hier in het dorp. Ik twijfel of ik naar Dordrecht ga, ik haat drukte en ik gok dat het zomaar wel eens heel druk kan zijn
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Hé, het is alweer zover. Wel een stuk vroeger dan normaal. Want meestal komt hij aan op/rond de verjaardag van mijn broertje. Alhoewel, die is donderdag ook alweer jarig.
Gast- Gast
Ik zit ook te kijken. Het is anders dan anders.
Hier hebben kinderen trouwens nooit door dat hij eerst op tv te zien is en een paar uur erna in het dorp aankomt.
Volgende week komt hij hier trouwens aan, gisteren is hier de optocht van Sint Maarten geweest, daarom hebben ze de intocht van Sinterklaas een week verschoven.
Ik ben 1 keer zwartepiet geweest, nooit weer. Vond het wel leuk om te doen hoor, maar ik kan niet tegen die schmink, heb 3 dagen lang onder rode jeukende vlekken gezeten en mijn gezicht was enorm opgezet.
Hier hebben kinderen trouwens nooit door dat hij eerst op tv te zien is en een paar uur erna in het dorp aankomt.
Volgende week komt hij hier trouwens aan, gisteren is hier de optocht van Sint Maarten geweest, daarom hebben ze de intocht van Sinterklaas een week verschoven.
Ik ben 1 keer zwartepiet geweest, nooit weer. Vond het wel leuk om te doen hoor, maar ik kan niet tegen die schmink, heb 3 dagen lang onder rode jeukende vlekken gezeten en mijn gezicht was enorm opgezet.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
En, meiden die zijn geweest, hoe vonden jullie 't?
Ik ben kapot maar heb 'n ontzettend leuke, gezellige dag gehad!
Meer meiden die achter de schermen hebben geholpen?
Leuk hoor om al die pietjes te zien! Wij hadden heel veel kleintjes, niet echt handig want die moeten nog wel ernstig gestuurd worden maar hun enthousiasme is wel mooi om te zien! Ze stuiteren alle kanten op haha!
Ik ben kapot maar heb 'n ontzettend leuke, gezellige dag gehad!
Meer meiden die achter de schermen hebben geholpen?
Leuk hoor om al die pietjes te zien! Wij hadden heel veel kleintjes, niet echt handig want die moeten nog wel ernstig gestuurd worden maar hun enthousiasme is wel mooi om te zien! Ze stuiteren alle kanten op haha!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik samen met een vriendin van mij (ik ben de rechter)
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Morgen
» Goede morgen deze morgen!!
» Sinterklaas intocht de mindere dingen.
» Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint
» (Goede) Morgen
» Goede morgen deze morgen!!
» Sinterklaas intocht de mindere dingen.
» Intocht van Sinterklaas - nieuwe Sint
» (Goede) Morgen
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: