Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 flesjes duvel inpakken voor erbij..

5 plaatsers

Ga naar beneden

4 flesjes duvel inpakken voor erbij.. Empty 4 flesjes duvel inpakken voor erbij..

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 3:19

Is dit stom?

We hebben voor mijn schoonvader 3 leuke foto's (tjes) op canvas af laten drukken maar we willen er nog iets kleins bij doen..

Toevallig heb ik hier nog 4 flesjes duvel speciaal bier liggen is zoiets leuk om erbij te doen en dan in te pakken in doorzichtig folie? Of is dit echt zon flut ding erbij?

Misschien een stomme vraag hoor. maar scheelt me weer geld :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

4 flesjes duvel inpakken voor erbij.. Empty Re: 4 flesjes duvel inpakken voor erbij..

Bericht  Lejow do 10 nov 2011 - 3:20

Ik zou het gewoon inpakken. Desnoods maak je zelf etiketjes?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

4 flesjes duvel inpakken voor erbij.. Empty Re: 4 flesjes duvel inpakken voor erbij..

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 3:30

Lejow schreef:Ik zou het gewoon inpakken. Desnoods maak je zelf etiketjes?

Dan doe ik het gewoon :P


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

4 flesjes duvel inpakken voor erbij.. Empty Re: 4 flesjes duvel inpakken voor erbij..

Bericht  VeryCherry do 10 nov 2011 - 4:32

Ik zeg DOEN! Duvel is lekker bier en niet het goedkoopste blik bier wat je in de supermarkt kan kopen smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

4 flesjes duvel inpakken voor erbij.. Empty Re: 4 flesjes duvel inpakken voor erbij..

Bericht  minoessepoes do 10 nov 2011 - 4:45

Mijn vriend zou er blij mee zijn, hij is gek op speciaal bieren. Dus als dat voor je schoonvader ook geldt dan zou ik ze gewoon inpakken!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

4 flesjes duvel inpakken voor erbij.. Empty Re: 4 flesjes duvel inpakken voor erbij..

Bericht  Raindrop do 10 nov 2011 - 4:52

Ik zou het zeker doen! Mijn vriend houdt ook van speciale bieren en volgens mij maak je daar vrijwel iedere man wel blij mee smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

4 flesjes duvel inpakken voor erbij.. Empty Re: 4 flesjes duvel inpakken voor erbij..

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 6:13

Raindrop schreef:Ik zou het zeker doen! Mijn vriend houdt ook van speciale bieren en volgens mij maak je daar vrijwel iedere man wel blij mee smile

Behalve mijn vriend, haha! Maar in principe vinden mannen dat meestal erg leuk om te krijgen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

4 flesjes duvel inpakken voor erbij.. Empty Re: 4 flesjes duvel inpakken voor erbij..

Bericht  TGR do 10 nov 2011 - 10:01

Het is gemakkelijk om drank te geven en het wordt meestal gewaardeerd. Ik ben er alleen wat huiverig mee.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

4 flesjes duvel inpakken voor erbij.. Empty Re: 4 flesjes duvel inpakken voor erbij..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum