Iemand tips tegen wallen/rimpels onder de ogen?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand tips tegen wallen/rimpels onder de ogen?
Ik heb atopisch eczeem en dat zit ook onder mijn ogen. Nu is het zo dat elke keer als ik wakker word, ik dikke wallen heb onder mijn ogen. Door het atopisch eczeem heb ik ook rimpels en het lijkt steeds erger te worden, in ieder geval zo erg dat het andere mensen opvalt en ik voel me er ook erg onzekeker door.
Weet iemand een middeltje wat geen parfum e.d bevat wat ik kan gebruiken voor wallen/rimpels?
Weet iemand een middeltje wat geen parfum e.d bevat wat ik kan gebruiken voor wallen/rimpels?
Gast- Gast
Re: Iemand tips tegen wallen/rimpels onder de ogen?
aambeiencreme schijnt te werken tegen wallen.
Of twee theelepels in de koelkast leggen, en die 's ochtends op je wallen leggen.
Of twee theelepels in de koelkast leggen, en die 's ochtends op je wallen leggen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb deze van Clinique. Het is een serum voor je oog. Die roller verkoelt ook meteen waardoor wallen minder dik worden. Ik gebruik hem tegen donkere kringen en ben zeer tevreden. Ook is Clinique gewoon een merk waar bijna iedereen tegen kan.
Gast- Gast
Oja en een serum trekt ook goed in lijntjes, waardoor deze minder zichtbaar zullen worden.
Gast- Gast
Dat schijnt iets te zijn wat je echt alleen in noodgevallen kunt gebruiken. Dat is zeker niet voor dagelijks gebruik. Bij de telegraaf zat vandaag dat magazine vrouw. Daar stond een heel artikel over wallen in. Misschien dat je daar nog aan kunt komen? Ik heb het namelijk wel gelezen, maar weet niet meer precies wat er in stond._Chance schreef:aambeiencreme schijnt te werken tegen wallen.
Gast- Gast
Twixx schreef:
Ik heb deze van Clinique. Het is een serum voor je oog. Die roller verkoelt ook meteen waardoor wallen minder dik worden. Ik gebruik hem tegen donkere kringen en ben zeer tevreden. Ook is Clinique gewoon een merk waar bijna iedereen tegen kan.
Die ziet er handig uit. Hoe duur is ie?
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Twixx schreef:Hij kost iets van 30 euro.
Bedankt. Wel prijzig, maar als ik het zo lees, is hij het geld wel waard.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wallen, iemand tips?
» Iemand nog tips? (Aversie tegen fles)
» Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen)
» Wat te doen tegen wallen
» Donkere kringen onder de ogen maskeren, tips?
» Iemand nog tips? (Aversie tegen fles)
» Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen)
» Wat te doen tegen wallen
» Donkere kringen onder de ogen maskeren, tips?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: