Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Luier inzamelpunt?

+11
SarahKey
**_pearl_**
PiP
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
koNijntje
Steep
Happydobby
Liadan
Makamba
Flower_L
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Luier inzamelpunt? - Pagina 2 Empty Re: Luier inzamelpunt?

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 21:44

SarahKey schreef:Ik heb hier nog niet bij stil gestaan of er hier in de buurt ook een verzamelpunt is. Zal wel niet en gewoon in de grijze container moeten. Ik ga eens nakijken.

Maar als je meerdere kinderen hebt kun je in sommige gemeenten zo een tweede grijze bak aanvragen.

Klopt, alleen gaat dat bij ons volgens mij vanaf 7 personen in 1 gezin, en daar komen we net niet aan, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luier inzamelpunt? - Pagina 2 Empty Re: Luier inzamelpunt?

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 22:03

_MamaRosa_ schreef:
SarahKey schreef:Ik heb hier nog niet bij stil gestaan of er hier in de buurt ook een verzamelpunt is. Zal wel niet en gewoon in de grijze container moeten. Ik ga eens nakijken.

Maar als je meerdere kinderen hebt kun je in sommige gemeenten zo een tweede grijze bak aanvragen.

Klopt, alleen gaat dat bij ons volgens mij vanaf 7 personen in 1 gezin, en daar komen we net niet aan, haha!
hier kan je het gewoon aanvragen zo ver ik weet, ook al ben je samen. Als je maar betaald...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luier inzamelpunt? - Pagina 2 Empty Re: Luier inzamelpunt?

Bericht  blondje1313 do 10 nov 2011 - 22:16

Wij hebben hier gelukkig wel een luierinzamelpunt (grote grijze container die bij de glasbak staat), scheelt wel een heleboel afval ja!
Het moet dan wel in speciale zakken die je op het gemeentehuis kunt halen.
Jammer dat ze niet in alle gemeente hieraan doen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luier inzamelpunt? - Pagina 2 Empty Re: Luier inzamelpunt?

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 2:20

ProudMama schreef:
_MamaRosa_ schreef:
SarahKey schreef:Ik heb hier nog niet bij stil gestaan of er hier in de buurt ook een verzamelpunt is. Zal wel niet en gewoon in de grijze container moeten. Ik ga eens nakijken.

Maar als je meerdere kinderen hebt kun je in sommige gemeenten zo een tweede grijze bak aanvragen.

Klopt, alleen gaat dat bij ons volgens mij vanaf 7 personen in 1 gezin, en daar komen we net niet aan, haha!
hier kan je het gewoon aanvragen zo ver ik weet, ook al ben je samen. Als je maar betaald...

Hier dus niet, toen mijn moeder overleed, en mijn zusje het huis ook uitging, en het gezin ineens uit 5 personen bestond waren ze er van de gemeente als de kippen bij, die extra container moest terug. Terwijl je er gewoon voor betaald, dus zo'n ramp is dat voor de gemeente ook weer niet dat hij er 1 extra heeft.
Mijn vader heeft geweigerd, omdat hij er ook gewoon voor betaald, en gewoon echt niet genoeg heeft aan 1 container, dus toen mocht hij 'm houden. Ze kunnen soms zo moeilijk doen om zoiets kleins... Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luier inzamelpunt? - Pagina 2 Empty Re: Luier inzamelpunt?

Bericht  Kat1980 vr 11 nov 2011 - 3:57

Bij het kdv van mijn oudste staat een container voor luiers waar je ze in principe als ouders zijnde ook mag ingooien. Maar vind het gewoon een smerig idee om met vieze luiers in mijn auto daarheen te rijden, dus dat heb ik eigenlijk nooit gedaan.

Ook mogen de luiers hier bij het GFT afval, dus dat doe ik nu. Scheelt een hoop in de restafval container, zeker omdat papier en plastic ook apart wordt ingezameld.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Luier inzamelpunt? - Pagina 2 Empty Re: Luier inzamelpunt?

Bericht  SarahKey vr 11 nov 2011 - 4:06

_MamaRosa_ schreef:
SarahKey schreef:Ik heb hier nog niet bij stil gestaan of er hier in de buurt ook een verzamelpunt is. Zal wel niet en gewoon in de grijze container moeten. Ik ga eens nakijken.

Maar als je meerdere kinderen hebt kun je in sommige gemeenten zo een tweede grijze bak aanvragen.

Klopt, alleen gaat dat bij ons volgens mij vanaf 7 personen in 1 gezin, en daar komen we net niet aan, haha!

Laughing Laughing Denk je al een groot gezin te hebben, kom je er net 1 te kort!

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Luier inzamelpunt? - Pagina 2 Empty Re: Luier inzamelpunt?

Bericht  SarahKey vr 11 nov 2011 - 4:08

woezel schreef:
SarahKey schreef:Ik heb hier nog niet bij stil gestaan of er hier in de buurt ook een verzamelpunt is. Zal wel niet en gewoon in de grijze container moeten. Ik ga eens nakijken.

Maar als je meerdere kinderen hebt kun je in sommige gemeenten zo een tweede grijze bak aanvragen.

Ik heb er nooit naar gezocht. Hier gaan ze gewoon de grijze bak in.

Er is ook weinig te vinden op google, zeg maar helemaal niets Rolling Eyes Dus zal hier in de buurt ook wel niets zijn. Maar goed past straks prima in de grijze bak. Hoop ik, zal toch wel met 1 baby.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Luier inzamelpunt? - Pagina 2 Empty Re: Luier inzamelpunt?

Bericht  woezel vr 11 nov 2011 - 7:27

SarahKey schreef:
woezel schreef:
SarahKey schreef:Ik heb hier nog niet bij stil gestaan of er hier in de buurt ook een verzamelpunt is. Zal wel niet en gewoon in de grijze container moeten. Ik ga eens nakijken.

Maar als je meerdere kinderen hebt kun je in sommige gemeenten zo een tweede grijze bak aanvragen.

Ik heb er nooit naar gezocht. Hier gaan ze gewoon de grijze bak in.

Er is ook weinig te vinden op google, zeg maar helemaal niets Rolling Eyes Dus zal hier in de buurt ook wel niets zijn. Maar goed past straks prima in de grijze bak. Hoop ik, zal toch wel met 1 baby.

Hier past het zelfs met 2 in de luiers. Maar doe wel het plastic scheiden

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Luier inzamelpunt? - Pagina 2 Empty Re: Luier inzamelpunt?

Bericht  Dolphinne vr 11 nov 2011 - 9:20

Hier kun je ze ook apart inzamelen en bij het kdv in een container gooien, maar ik gooi ze gewoon in de grijze bak.

Vanaf januari moeten we per leging van de grijze bak gaan betalen, dan zou het misschien wel lonen om ze apart weg te brengen, maar hier zijn we gelukkig bijna uit de luiers.
En de grijze bak duurt hier een eeuwigheid om vol te krijgen. Heb nauwelijks 1 vuilniszak in de week vol.
Ik ga ook een kleinere grijze bak aanvragen. Denk dat ik er dan nog 6 of 8 weken over doe om die vol te krijgen. Zet nu de grote meestal al maar eens in de 6 weken aan straat en dan zit hij net halfvol.

Het plastic en papier houd ik ook apart en wordt hier om de week en eens per maand opgehaald.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luier inzamelpunt? - Pagina 2 Empty Re: Luier inzamelpunt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum