Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De eerste uitslagen zijn binnen !!!

+13
LindaK
Thunder
Alex
Suus
pindaatje
Bruintje Beer
blauwwitrood
juffie001
Supertalentje
Catwoman79
Happydobby
Lejow
Parisienne
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De eerste uitslagen zijn binnen !!! - Pagina 2 Empty Re: De eerste uitslagen zijn binnen !!!

Bericht  Thunder do 10 nov 2011 - 3:06

@ Susan: Sinds S. op de psz zit (sinds okt.) gaat hij ineens enorm hard! We staan er zelf ook van te kijken hoor. Hij doet zóveel nieuwe dingen: hij loopt nu echt, hij praat dan, hij kan nu zelf eten met een lepel én hij kan met zijn loopfiets/auto uit de voeten. Je kan wel stellen dat de psz hem echt goed heeft gedaan! Daar komt bij: Het gemiddelde van iedereen met zijn aandoening (voor zover je over een gemiddelde kunt spreken hoor, ieder geval is eigenlijk apart) staat op 3 jaar met praten en lopen. Hij is net 2, dus ik ben echt enorm blij met deze ontwikkeling! Het is een grote stap vooruit. Ik ben echt zó benieuwd wat men in Utrecht gaan zeggen en wat het behandelplan gaat worden. Ik heb vanmorgen de oproep gehad, 15 december worden we verwacht en het gaat een hele lange dag worden zag ik. Met om 8.30 de afspraak bij de kinderarts, om 9.15 de KNO-arts, om 10.00 de logopediste, om 10.55 de plastisch chirurg, de psycholoog en de tandarts, om 13.45 de kindercardioloog en aansluitend krijgen we dan een behandelplan. Tel daar nog 2x anderhalf uur reistijd bij op en we hebben de dag vol...

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste uitslagen zijn binnen !!! - Pagina 2 Empty Re: De eerste uitslagen zijn binnen !!!

Bericht  Susan do 10 nov 2011 - 3:31

Echt goed om te lezen dat het zo goed gaat, Rataplan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste uitslagen zijn binnen !!! - Pagina 2 Empty Re: De eerste uitslagen zijn binnen !!!

Bericht  L!ND@ do 10 nov 2011 - 4:43

Wat een geweldig nieuws, echt fijn voor jullie! Rataplan wat fijn dat je zoon het ook zo goed doet! Iets om bijzonder trots op te zijn dames smile
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste uitslagen zijn binnen !!! - Pagina 2 Empty Re: De eerste uitslagen zijn binnen !!!

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 10:22

Waarom ze S te jong vinden voor logopedie zal wellicht te maken hebben met het feit dat hij binnen het gemiddelde heeft gescoord.
Hij heeft idd de laatste 2 maanden flink wat bij geleerd. Het staat nu weer even stop maar hij heeft dan ook een flinke sprong gemaakt.
Ik vind het even niet erg dat er nu niks word gedaan en een half jaartje word aangekeken. Laat hem nu maar even ontwikkelen.
Mocht ik me toch weer zorgen gaan maken kon ik alsnog eerder contact opnemen.
Wel ga ik naar 2 bij een komst avonden waar een logopedist komt die tips en trucs zal geven hoe om te gaan met je kind met taal en spraak.
Dit is wel interessant dus ben benieuwd !


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste uitslagen zijn binnen !!! - Pagina 2 Empty Re: De eerste uitslagen zijn binnen !!!

Bericht  Susan do 10 nov 2011 - 10:23

Ik zou ook even kijken op de website van het Hanen Centre, www.hanen.org. Daar staat ook heel veel informatie op, en je kunt ook gratis een brief met extra tips krijgen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste uitslagen zijn binnen !!! - Pagina 2 Empty Re: De eerste uitslagen zijn binnen !!!

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 10:25

Wat een goed nieuws!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste uitslagen zijn binnen !!! - Pagina 2 Empty Re: De eerste uitslagen zijn binnen !!!

Bericht  red rose do 10 nov 2011 - 18:53

Wat fijn! Ik hoop dat je nu iets meer rust krijgt, hierdoor.
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De eerste uitslagen zijn binnen !!! - Pagina 2 Empty Re: De eerste uitslagen zijn binnen !!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum