Weekendplannen!
+31
Inge
dolfijntje24
Qiara
Bliss
PluDan
Melis1985
Zonnetje
Bosjesvrouw
Burn
sonly
Jasmine
Susan
Prosecco
PrimaBella
Toet
Fayebella
Sarah1985
slaatje
Raindrop
Marin
litllejoy
flower
Oasis
minoessepoes
Middleme
Suus
Esperanza
Lotus
Jeanette
VeryCherry
Pompoen
35 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Weekendplannen!
mijn weekend is net begonnen
Morgen zijn mijn man en ik beide vrij hij heeft zomaar een vrije dag doet die nooit.
-Vrijdag gaan we even samen naar de stad mijn bril zit niet goed en zie ook niet goed best vreemd want bril is net nieuw. Smiddags gaan we naar Amsterdam we gaan naar de voetbalwedstrijd Nederland Zwitserland
-Zaterdag moet mijn man werken, voorlopig laatste zaterdag werken. Ik ga dan het huis poetsen.
- Zondag geen idee misschien als het mooi weer is naar het bos
Morgen zijn mijn man en ik beide vrij hij heeft zomaar een vrije dag doet die nooit.
-Vrijdag gaan we even samen naar de stad mijn bril zit niet goed en zie ook niet goed best vreemd want bril is net nieuw. Smiddags gaan we naar Amsterdam we gaan naar de voetbalwedstrijd Nederland Zwitserland
-Zaterdag moet mijn man werken, voorlopig laatste zaterdag werken. Ik ga dan het huis poetsen.
- Zondag geen idee misschien als het mooi weer is naar het bos
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Morgen ga ik naar Maastricht naar de 11de van de 11de.
Zaterdag: werken en 's avonds dropping
Zondag: Handballen en de rest van de dag niks doen!
Zaterdag: werken en 's avonds dropping
Zondag: Handballen en de rest van de dag niks doen!
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een leuk/druk weekend voor de boeg! Vanavond werken tot half 10 en daarna naar een vriend in Tilburg, waarschijnlijk even de stad in.
Morgen de hele dag werken, daarna lekker koken samen met mijn zus en morgen avond met moeder, zus, nicht en tante naar een feest hier in het dorp, 11-11 vieren.
Zaterdag ook werken tot 21.30, daarna naar een feestje in de Matrixx, als ik kaartjes kan krijgen
Zondagmiddag voetbal kijken en daarna even werken van 5 tot 8.
Morgen de hele dag werken, daarna lekker koken samen met mijn zus en morgen avond met moeder, zus, nicht en tante naar een feest hier in het dorp, 11-11 vieren.
Zaterdag ook werken tot 21.30, daarna naar een feestje in de Matrixx, als ik kaartjes kan krijgen
Zondagmiddag voetbal kijken en daarna even werken van 5 tot 8.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Morgen: Overdag een hoop voor school doen en van 5 tot 10 werken.
Zaterdag: 's Middags verjaardag van de oma van mijn vriend. Dan gaan we met de hele familie uit eten ergens. 's Avonds bij mijn vriend blijven en daar nog ergens wat drinken met vrienden ofzo.
Zondag: Die middag hebben we met de dansschool open dag. Dus in de ochtend alles klaar zetten, nog oefenen met de groepen in de zaal en dan daarna voor het eerst voor publiek de dansen laten zien. Spannend!
Zaterdag: 's Middags verjaardag van de oma van mijn vriend. Dan gaan we met de hele familie uit eten ergens. 's Avonds bij mijn vriend blijven en daar nog ergens wat drinken met vrienden ofzo.
Zondag: Die middag hebben we met de dansschool open dag. Dus in de ochtend alles klaar zetten, nog oefenen met de groepen in de zaal en dan daarna voor het eerst voor publiek de dansen laten zien. Spannend!
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Morgen moet ik weer gewoon werken (had vandaag een dagje vrij) en 's avonds heb ik een verjaardag.
Zaterdag ga ik eindelijk verhuizen, en 's avonds heb ik weer een verjaardag.
Zondag zal ik wel gesloopt zijn dus ga ik op m'n gemakje kasten in elkaar zetten en dozen uitpakken.
Zondag zal ik wel gesloopt zijn dus ga ik op m'n gemakje kasten in elkaar zetten en dozen uitpakken.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik ga morgenmiddag met mijn vader en Yrsa Ezra van school halen en dan rijden we meteen door naar het huisje op de camping. Zaterdagmiddag gaan we met mijn ouders naar de Sinterklaasintocht kijken in het dorp waar zij wonen. De rest van de tijd gaan we gewoon lekker een beetje relaxen, lezen en televisie kijken denk ik.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Middleme schreef:Morgen : eerst een beetje aan school werken, daarna met mn vriend naar het strand. 's Avonds taarten bakken voor het weekend!
Zaterdag: eerst werken van 9 tot 5, daarna 's avonds verjaardag vieren voor vrienden
Zondag: verjaardag vieren voor familie
(ik ben as woensdag jarig)
Ikke ook! Vier het alleen pas het weekend erna.
Morgen is nog geen weekend. Mijn man is nog gewoon aan het werk en ik mag mijn huishouden doen.
Zaterdag gaan we naar de intocht van Sinterklaas en daarna lekker met zijn drietjes de stad in.
Zondag hebben we verjaardag van mijn neefje.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Morgenavond/nacht en zaterdag avond/nacht werken. Zaterdag middag in ieder geval even naar m'n nichtje, die is jarig. Zondag zowaar een keer vrij. Heb echt zin om zaterdag na het werk nog even de stad in te gaan, dus als er meer collega's zijn (waarschijnlijk wel) die ook nog de stad in willen gebeurd dat waarschijnlijk wel. Ben toe aan iets leuks! Dan ben ik zondag dus brak. Verder moet ik maandag een verslag af hebben (voor school), ben er nu mee begonnen maar kan me niet zo geweldig concentreren. Zondag heb ik er meer tijd voor, dus dan maak ik hem waarschijnlijk pas af. Verder wil ik als ik tijd heb de intocht van Sinterklaas nog even terug kijken op internet (vergeet hem vast live te kijken namelijk). De ochtenden slaap ik zoiezo uit, want anders ben ik té kapot (want ook als ik niet nog na het werk de stad in zou gaan lig ik er waarschijnlijk niet voor 4 uur in)
En dat was dan mijn mega spannende weekend.
En dat was dan mijn mega spannende weekend.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Ik heb morgen en zaterdag trainingsdagen voor stage.
Zaterdagavond heb ik mijn uitwuiffuif voor familie en vrienden, en daarna zal ik nog even de stad in gaan..
Zondag langs familie denk ik!
Zaterdagavond heb ik mijn uitwuiffuif voor familie en vrienden, en daarna zal ik nog even de stad in gaan..
Zondag langs familie denk ik!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Morgen komen m'n zus en haar zoontje ( eerste keer hij is bijna 4 weken oud). en een taart maken.
Zaterdag zwarte piet zijn tijdens de intocht in ons dorp.
Zondag lekker niks doen.
Zaterdag zwarte piet zijn tijdens de intocht in ons dorp.
Zondag lekker niks doen.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Vrijdag: alleen de ochtend werken en daarna naar het ziekenhuis, want m'n moeder wordt geopereerd. Ik denk dat ik de rest van de dag in het ziekenhuis ben.
Zaterdag: nog geen concrete plannen. Eerst maar eens kijken hoe de operatie vrijdag uitpakt. Als het goed gaat, ga ik zaterdag ontbijten met m'n stepgroep en 's middags met een vriendin kijken naar een idee om te bloemschikken.
Zondag: geen plannen.
Zaterdag: nog geen concrete plannen. Eerst maar eens kijken hoe de operatie vrijdag uitpakt. Als het goed gaat, ga ik zaterdag ontbijten met m'n stepgroep en 's middags met een vriendin kijken naar een idee om te bloemschikken.
Zondag: geen plannen.
Gast- Gast
Morgen, verkoopovereenkomst van ons huis tekenen, en verder een beetje huishouden, huiswerk enzovoort.
Zaterdag, naar de intocht van Sinterklaas, daarna naar Leiden om bij m'n zus te gaan eten en borrelen
Zondag, nog geen plannen!
Zaterdag, naar de intocht van Sinterklaas, daarna naar Leiden om bij m'n zus te gaan eten en borrelen
Zondag, nog geen plannen!
Gast- Gast
Vrijdag: werken en aan het eind van de middag naar Eindhoven, winkelen met mijn vriend, een hapje eten en naar de bios naar De ontvoering van Heineken
Zaterdag: winkelen en uit eten met een vriendin in Nijmegen, 's avonds heb ik nog met een andere vriendin afgesproken
Zondag: een verjaardag/high tea van een vriendin
Kortom: een winkel- en vriendinnenweekend.
Zaterdag: winkelen en uit eten met een vriendin in Nijmegen, 's avonds heb ik nog met een andere vriendin afgesproken
Zondag: een verjaardag/high tea van een vriendin
Kortom: een winkel- en vriendinnenweekend.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Morgen: Werken en 's avonds op visite.
Zaterdag: Naar de kapper, ff naar de markt en naar mn vader toe.
Zondag: Werken
Zaterdag: Naar de kapper, ff naar de markt en naar mn vader toe.
Zondag: Werken
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Morgen: Ben ik vrij en heb ik een relaxdagje heerlijk voor mijzelf
Zaterdag: Overdag weet ik nog niet, smiddags en savonds werken
Zondag: Overdag weet ik nog niet, smiddags en savonds werken.
Tot nu toe dus nog een saaie planning .
Zaterdag: Overdag weet ik nog niet, smiddags en savonds werken
Zondag: Overdag weet ik nog niet, smiddags en savonds werken.
Tot nu toe dus nog een saaie planning .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Prosecco schreef:Morgen moet ik weer gewoon werken (had vandaag een dagje vrij) en 's avonds heb ik een verjaardag.
Ga je er die dag ook meteen slapen?
Pompoen, wilde voorstellen dit weekend te daten, maar zie dat je vol zit.. Handig zo'n topic!
Gast- Gast
Morgen moet ik gewoon werken en ga daarna nog ff borrelen in de stad met in elk geval Confusion. 's Avonds denk ik lekker op de bank The Voice of Holland kijken. Zaterdag ga ik eind vd ochtend sporten, 's middags boodschappen doen en eind vd middag met collega's naar Utrecht. We gaan naar Live38 XXL in de Jaarbeurs, ben benieuwd! Zondag ga ik lekker niks doen. Dat wil zeggen, ik moet nog wel van alles in huis doen, het is hier een zooi, maar ga de deur niet uit denk ik. Moet ook nodig ff een dagje bijtanken!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Morgen avond ga ik werken, heel erg veel zin in
Zaterdag heb ik een verjaardag en verder nog geen plannen. Ik wilde daten met Pompoen en met mijn zwager, maar die kunnen beiden niet.
Ow, en mijn zusje komt dit weekend op de thee geloof ik
Zaterdag heb ik een verjaardag en verder nog geen plannen. Ik wilde daten met Pompoen en met mijn zwager, maar die kunnen beiden niet.
Ow, en mijn zusje komt dit weekend op de thee geloof ik
Gast- Gast
Precies, bijtanken is ook belangrijk. Lekker de boel de boel laten. Ben ook benieuwd naar live38. Ik ga zelf niet hoor.Bliss schreef:Morgen moet ik gewoon werken en ga daarna nog ff borrelen in de stad met in elk geval Confusion. 's Avonds denk ik lekker op de bank The Voice of Holland kijken. Zaterdag ga ik eind vd ochtend sporten, 's middags boodschappen doen en eind vd middag met collega's naar Utrecht. We gaan naar Live38 XXL in de Jaarbeurs, ben benieuwd! Zondag ga ik lekker niks doen. Dat wil zeggen, ik moet nog wel van alles in huis doen, het is hier een zooi, maar ga de deur niet uit denk ik. Moet ook nodig ff een dagje bijtanken!
Gast- Gast
Ja vind t ook heerlijk hoor, zo'n dagje niks. Al moet ik zeggen dat ik er aan t eind vd dag meestal wel weer klaar mee ben, ik moet ook weer niet te lang niks te doen hebben (dan word ik depressief). Maar ik verheug me nu al op zondag En ben ook benieuwd naar Live38, we gaan met zn achten, dus wordt sowieso wel gezellig!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Morgen moet ik gewoon werken en ga daarna nog ff borrelen in de stad met in elk geval Confusion.
Hee ik kan op zich ook wel Ben gewoon thuis!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Bliss schreef:Morgen moet ik gewoon werken en ga daarna nog ff borrelen in de stad met in elk geval Confusion.
Hee ik kan op zich ook wel Ben gewoon thuis!
Gezellig! Ik whatsapp Connie als ik bijna klaar ben met werken en dan spreken we vlakbij mijn werk af om naar de stad te fietsen. Zal ik jou dan ook whatsappen, fietsen we gewoon langs jou.
Bliss- Lady Post-a-lot
Hahahahha holy fuck ik moest lang nadenken tot het balletje viel wie je nou met Connie bedoelde. Ik dacht al: Huh hebben we een nieuwe vriendin er bij? Wat een duffe naam!
En ja da's prima!
En ja da's prima!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zal wel ergens tussen vijf en half zes worden dat ik sms!
Bliss- Lady Post-a-lot
Zaterdagavond - Uit eten met vriendinnen
Zondag - lekker relaxen
Ik heb ook weleens zin om te borrelen in DH :-), volgende week uit in DH .
Connie en Zusje heb ik ontmoet op de Cake Sunday :-).
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: