Weekendplannen!
+31
Inge
dolfijntje24
Qiara
Bliss
PluDan
Melis1985
Zonnetje
Bosjesvrouw
Burn
sonly
Jasmine
Susan
Prosecco
PrimaBella
Toet
Fayebella
Sarah1985
slaatje
Raindrop
Marin
litllejoy
flower
Oasis
minoessepoes
Middleme
Suus
Esperanza
Lotus
Jeanette
VeryCherry
Pompoen
35 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Weekendplannen!
Vanochtend werken en vanmiddag even lekker lunchen en shoppen met een vriendin.Vanavond bankhangen en heerlijk the battles kijken.
Morgenochtend niet zoveel en 's middags en 's avonds gaan mijn vriend en ik kokkerellen. Lekker in de keuken staan en kleine hapjes maken.
Zondag ga ik nog niets doen.
Morgenochtend niet zoveel en 's middags en 's avonds gaan mijn vriend en ik kokkerellen. Lekker in de keuken staan en kleine hapjes maken.
Zondag ga ik nog niets doen.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Nu werken
Vanavond weet ik nog niet; bios of THE voice kijken en kletsen met een vriendin
Zaterdag; love & mariage beurs in Zwolle met mijn moeder en zusje en mijn moeder blijft eten! Verder weet nog niet
Zondag; nog geen plannen
Heerlijk zo'n vrij weekend die nog niet vol gepland is (werk om het weekend en m'n vrije weekenden zijn meestal bomvol gepland
Vanavond weet ik nog niet; bios of THE voice kijken en kletsen met een vriendin
Zaterdag; love & mariage beurs in Zwolle met mijn moeder en zusje en mijn moeder blijft eten! Verder weet nog niet
Zondag; nog geen plannen
Heerlijk zo'n vrij weekend die nog niet vol gepland is (werk om het weekend en m'n vrije weekenden zijn meestal bomvol gepland
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Vrijdag: vrij van het werk, boodschappen doen en wat kleine huishoudelijke dingen zoals wassen, stofzuigen, opruimen, dweilen etc. Vanavond even Schagen in voor wat laatste babydingetjes en een zwangerschapsbroek.
Zaterdag: lekker thuis! Of we maken nog gebruik van de museumjaarkaart en zoeken een museum op.
Zondag: 's ochtends samen ontbijten, doen we maar 1 keer in de week. Daarna met de hond het bos in. En voor de rest lekker freubelen. Kaarten maken, scrappen waar ik dan maar zin in heb.
Onze weekenden zijn niet meer zo druk
Zaterdag: lekker thuis! Of we maken nog gebruik van de museumjaarkaart en zoeken een museum op.
Zondag: 's ochtends samen ontbijten, doen we maar 1 keer in de week. Daarna met de hond het bos in. En voor de rest lekker freubelen. Kaarten maken, scrappen waar ik dan maar zin in heb.
Onze weekenden zijn niet meer zo druk
Vanavond - eten en borrelen met vrienden
Zaterdag - 's Ochtends wat boodschappen en in huis opruimen/schoonmaken, 's middags en 's avonds met vrienden skieën en apres skieën in Botrop. Hopelijk zonder botbreuken, ik ben er geen held in ;-)
Zondag - misschien 's middags nog naar vrienden, maar eigenlijk heb ik meer zin om een dagje geen afspraken te hebben en te doen waar ik zin in heb.
Bijjjna weekend! Maar nu nog even hard aan het werk.
Zaterdag - 's Ochtends wat boodschappen en in huis opruimen/schoonmaken, 's middags en 's avonds met vrienden skieën en apres skieën in Botrop. Hopelijk zonder botbreuken, ik ben er geen held in ;-)
Zondag - misschien 's middags nog naar vrienden, maar eigenlijk heb ik meer zin om een dagje geen afspraken te hebben en te doen waar ik zin in heb.
Bijjjna weekend! Maar nu nog even hard aan het werk.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Smikkell schreef:Prosecco schreef:Morgen moet ik weer gewoon werken (had vandaag een dagje vrij) en 's avonds heb ik een verjaardag.
Zaterdag ga ik eindelijk verhuizen, en 's avonds heb ik weer een verjaardag.
Zondag zal ik wel gesloopt zijn dus ga ik op m'n gemakje kasten in elkaar zetten en dozen uitpakken.
Ga je er die dag ook meteen slapen?
Pompoen, wilde voorstellen dit weekend te daten, maar zie dat je vol zit.. Handig zo'n topic!
Haha ja ik zit inderdaad vol! Maar dat is niet ieder weekend hoor! En doordeweeks trouwens ook niet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Vandaag moet ik naar school en straks richting mijn moeder. Morgen heb ik een etentje met schoonfamilie en zondag vier ik mijn verjaardag bij mijn vader. Dan is het weekend alweer voorbij en komen mn tentamens er al aan
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik hoop erop te bevallen dit weekend, zoniet dan ga ik morgen de intocht op tv kijken (woon zelf in de stad vd officiele intocht maar no way dat ik daar heen ga) en zondag doe ik niks en gaat mijn vriend voetballen. Vanavond the voice en van der vorst ziet sterren.
Gast- Gast
Vanavond ga ik koken voor mijn vriendje, huisgenote en haar vriendje. Daarna lekker een wijntje en een toastje met mijn lief op de bank en the voice!
Morgen taarten bakken voor de verjaardag van mijn vader en vriendje. Ze zijn allebei zondag jarig (heul handig). Zaterdagavond viert mijn vader zijn 60ste verjaardag en dan zondag viert mijn vriend zijn verjaardag, moet ik hockeyen en 's avonds uiteten met mijn lief om te vieren dat hij eindelijk officieel volwassen is, haha .
Morgen taarten bakken voor de verjaardag van mijn vader en vriendje. Ze zijn allebei zondag jarig (heul handig). Zaterdagavond viert mijn vader zijn 60ste verjaardag en dan zondag viert mijn vriend zijn verjaardag, moet ik hockeyen en 's avonds uiteten met mijn lief om te vieren dat hij eindelijk officieel volwassen is, haha .
Gast- Gast
Ik vrees dat ik het hele weekend ellendig op de bank lig.
Het plan was om morgen met een vriendin naar de intocht te gaan, haar man is Piet. Maarja, dat gaat even niet door
Het plan was om morgen met een vriendin naar de intocht te gaan, haar man is Piet. Maarja, dat gaat even niet door
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Ik vrees dat ik het hele weekend ellendig op de bank lig.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:Muppetje schreef:Ik vrees dat ik het hele weekend ellendig op de bank lig.
Dankjewel! Ik verzamel knuffels, kan ze zo goed gebruiken nu
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Burn schreef:Ik heb morgen en zaterdag trainingsdagen voor stage.
Zaterdagavond heb ik mijn uitwuiffuif voor familie en vrienden, en daarna zal ik nog even de stad in gaan..
Zondag langs familie denk ik!
Ohh misschien kom ik je dan nog wel tegen dus
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Muppetje schreef:Inge schreef:Muppetje schreef:Ik vrees dat ik het hele weekend ellendig op de bank lig.
Dankjewel! Ik verzamel knuffels, kan ze zo goed gebruiken nu
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: