Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen?

+14
Bolleke
M@niek
Makamba
Rebecca
mauwmauw
LMCurious
Viva
meisjesmama
Thunder
pindaatje
Susan
Flower_L
Monte
Coco
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen? - Pagina 2 Empty Re: Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen?

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 21:19

Hier gaan ze allebei om 19 uur naar bed. In het weekend mogen ze wat opblijven, maar dat is nooit later dan 20.30 uur. En onze oudste wordt toch echt al 6 in januari.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen? - Pagina 2 Empty Re: Hoelaat gaan jullie kinderen rond de 3 's avonds slapen?

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 22:39

Toevallig kreeg mn broer pasgeleden ook een brief mee op de voorschool met tijden waarop kinderen naar bed horen te gaan omdat veel kinderen te moe zijn op school.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 22:48

Sunprincess schreef:Toevallig kreeg mn broer pasgeleden ook een brief mee op de voorschool met tijden waarop kinderen naar bed horen te gaan omdat veel kinderen te moe zijn op school.
En weet je de tijden nog die bij de leeftijden horen toevallig? Ben ik erg benieuwd naar.

Gast
Gast

Bericht  pindaatje wo 9 nov 2011 - 22:56

yvonne schreef:Mijn zoon gaat ook wel eens rond 22:00 naar bed maar dan heeft hij s'middags tot heel laat liggen slapen. (tot 17:45 ofzo)

Maar hoe doe je dat dan de volgende morgen?? Laat je hem dan ook uitslapen??
Niet aanvallend bedoeld ofzo hoor, ben gewoon even nieuwsgierig :-)
Geldt ook voor anderen die dat zo doen hoor.

Ik bedoel: ik maak mijn dochter altijd tussen half 3 en 3 weer wakker 's middags, anders gaat ze 's avonds ook niet slapen. Maar als ze 's avonds dan laat zou gaan slapen, en de volgende morgen er om 7u / half 8 weer uit moet om naar het kdv te gaan, is ze nog niet uitgeslapen..
Met als gevolg dat ze dan 's middags weer langer zou slapen, en 's avonds weer laat, en de volgende morgen weer niet wakker kan worden, dan zit je in dat circkeltje.. Snap je wat ik bedoel?
Ben wel benieuwd hoe jij / anderen dit dan doen??

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jelin wo 9 nov 2011 - 22:58

Mijn dochter gaat tussen 19 en 20 uur naar bed. Meestal geeft ze zelf aan dat ze wil slapen. Ze kan geloof ik niet wennen aan de nieuwe tijd, want ze gaat tegenwoordig vaker om 19 uur naar bed dan 20 uur.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 23:40

[quote="pindaatje"]
yvonne schreef:Ben wel benieuwd hoe jij / anderen dit dan doen??
Hij kan iedere morgen uitslapen. Als ik naar school of stage ga dan past mijn vader hier s'morgens op.s'Middags gaat hij naar het kinderdagverblijf. Hij slaapt dan ook gewoon tot een uur of 10 uit. En als hij zolang slaapt dan heeft hij s'middags geen middagslaapje nodig. Dan gaat hij gewoon rond 20:00 weer op bed.

Gast
Gast

Bericht  mama van Mila wo 9 nov 2011 - 23:51

Mila gaat altijd rond 19.00 naar bed, is altijd al zo geweest. Met uitzonderingen natuurlijk.
Ze wordt in januari 6. Zolang ze gelijk slaapt en smorgens rond 07.15 weer wakker is laten we het zo.

mama van Mila
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 176
Registratiedatum : 10-01-11

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 0:30

Mijn nichtje van 3,5 gaat rond half 8 naar bed

S. is nu 15,5 maand en gaat ook rond die tijd naar bed. Dan komt ook omdat zijn papa pas rond 18.45 thuis is (5 dagen per week) en ik vind het belangrijk (en mijn man natuurlijk ook) dat ze nog wat tijd met elkaar kunnen doorbrengen. Vooral omdat ze elkaar s'ochtends ook al niet zien

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 0:41

Hier gaan de oudste 2 om 19.00 naar bed, zeker omdat ze nu naar school gaat. Zelf geeft ze ook gewoon aan dat ze dan naar bed wil, tegen die tijd is ze echt moe.

Gast
Gast

Bericht  juffie001 do 10 nov 2011 - 1:12

elke avond om half 8(leeftijd van 2 jaar)en elke ochtend rond half 5/half 6 is het weer feest maar ik persoonlijk (mijn mening, naar niemend aanvallend bedoeld) vind dat geen reden om het naar bed gaan tot zo laat te rekken
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: